10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
bblauritzen
Indlæg: 1059
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af bblauritzen » tirsdag, 29. aug, 2017 10:25

Hr. Drejer skrev:Min vrede over for ham vokser dag for dag. Nu træner han med det brasilianske landshold, men han kunne ikke trænes hos Liverpool pga. ondt i ryggen. Nu har den brasilianske landsholdslæge undersøgt ham, og han har ingen fysiske skavanker. Det er 'bare' stress. Han får jo Liverpool og Liverpools medicinske stab til at fremstå ganske uheldigt.
Der kommer sikkert en ganske underholdende søforklaring på et tidspunkt..

Repsej
Indlæg: 601
Tilmeldt: lørdag, 09. jul, 2011 14:28
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 52

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Repsej » tirsdag, 29. aug, 2017 10:27

Hr. Drejer skrev:Min vrede over for ham vokser dag for dag. Nu træner han med det brasilianske landshold, men han kunne ikke trænes hos Liverpool pga. ondt i ryggen. Nu har den brasilianske landsholdslæge undersøgt ham, og han har ingen fysiske skavanker. Det er 'bare' stress. Han får jo Liverpool og Liverpools medicinske stab til at fremstå ganske uheldigt.
Endnu en god grund til at beholde ham, hvis han tager røven på os kan vi jo passende forhindre ham i at smutte.
Og når han finder ud af det og samtidig kommer i tanke om at det er et vm år så er han nok pludselig klar igen, altså win win for os :)
Senest rettet af Repsej tirsdag, 29. aug, 2017 10:35, rettet i alt 1 gang.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af MP » tirsdag, 29. aug, 2017 10:33

Fint med mig han træner med landsholdet.. Så kan det være han bliver klar mod City

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 29. aug, 2017 11:10


Mortensen
Indlæg: 42
Tilmeldt: lørdag, 01. okt, 2011 16:12
Geografisk sted: Vestjylland
Alder: 50

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Mortensen » tirsdag, 29. aug, 2017 11:51

No one is bigger than the team. Det gæder selvfølgelig også for Philippe Coutinho.
Han har strejket siden München kampen og nu er han klar i Brasilien. Om han så tigger og beder nok så meget, synes jeg ikke han er værdig til nogensinde igen, at trække en af vores trøjer over hovedet.
Jeg tror også det vil ødelægge holdånden fuldstændigt, hvis han pludselig er med fra start mod City, for der er da ingen der har lyst til at blive bænket, til fordel for en mand der slet ikke har lyst til at repræsentere klubben.
Han må ud og det kan kun gå for langsomt.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11305
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 29. aug, 2017 15:57

Det kan jo også være, at "ondt i ryggen" og dermed ingen træning er aftalt med Klopp/FSG, for at undgå bad wibes i truppen via en spiller, som har indgivet transfer request.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af nikand » tirsdag, 29. aug, 2017 16:23

Cynwal skrev:Det kan jo også være, at "ondt i ryggen" og dermed ingen træning er aftalt med Klopp/FSG, for at undgå bad wibes i truppen via en spiller, som har indgivet transfer request.
.

Det kunne i hvert fald være god ledelse at nedtone konflikten på denne måde.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Surf » tirsdag, 29. aug, 2017 17:27

Cynwal skrev:Det kan jo også være, at "ondt i ryggen" og dermed ingen træning er aftalt med Klopp/FSG, for at undgå bad wibes i truppen via en spiller, som har indgivet transfer request.
Det tror jeg helt sikkert er tilfældet. Det kunne endda sagtens være klubbens påfund. Kan godt forstå, hvis man ikke har gidet have ham rendende rundt, endsige bruge tid på at køre ham ind i træningsøvelserne hvis han snart er væk. Og ved ikke at sige offentligt, at han udelukker ham for træning, åbner man døren for en mildere reintegration.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 29. aug, 2017 19:38

Helt ærligt... Det er utopi at tro, at vi nu er ved at sprænge banken for Lemar, uden det har noget at gøre med Coutinho-sagen. Jeg er helt sikker på, at han senest er væk på fredag.

Ender vi med et transfervindue, hvor vi har købt Salah, Robertson, Solanke, Lemar, og Keita til næste sommer, og samtidig mister Coutinho, vil jeg være slemt skuffet. Og FSG vil komme til at se ufatteligt dumme ud ved at give efter i Cou-sagen.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 29. aug, 2017 19:44

Surf skrev:
Cynwal skrev:Det kan jo også være, at "ondt i ryggen" og dermed ingen træning er aftalt med Klopp/FSG, for at undgå bad wibes i truppen via en spiller, som har indgivet transfer request.
Det tror jeg helt sikkert er tilfældet. Det kunne endda sagtens være klubbens påfund. Kan godt forstå, hvis man ikke har gidet have ham rendende rundt, endsige bruge tid på at køre ham ind i træningsøvelserne hvis han snart er væk. Og ved ikke at sige offentligt, at han udelukker ham for træning, åbner man døren for en mildere reintegration.
Man kunne have lavet en VVD-løsning, hvor han trænede for sig selv.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11305
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 29. aug, 2017 19:48

Hr. Drejer skrev:
Surf skrev:
Cynwal skrev:Det kan jo også være, at "ondt i ryggen" og dermed ingen træning er aftalt med Klopp/FSG, for at undgå bad wibes i truppen via en spiller, som har indgivet transfer request.
Det tror jeg helt sikkert er tilfældet. Det kunne endda sagtens være klubbens påfund. Kan godt forstå, hvis man ikke har gidet have ham rendende rundt, endsige bruge tid på at køre ham ind i træningsøvelserne hvis han snart er væk. Og ved ikke at sige offentligt, at han udelukker ham for træning, åbner man døren for en mildere reintegration.
Man kunne have lavet en VVD-løsning, hvor han trænede for sig selv.
Det kunne man, men der er mindre ansigtstab for alle parter - Narrhh mest spilleren - når/hvis der skal reintegreres i truppen.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 29. aug, 2017 19:51

Der går rygter om på Twitter, at vi sælger Coutinho såfremt vi kan få en erstatning ind (Lemar?). Dog ingen af de mest troværdige kilder der melder det.

Jeg tror egentlig ikke, at vi har brug for pengene, men vi vil bare ikke finde os i hans pis mere. Forståeligt nok efterhånden.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 29. aug, 2017 20:00

Stort set alle jeg følger er med på den samme vogn at der forgår noget med coutinho.

Om vi så får alle vores target + en latterlig høj pris for coutinho. så vil jeg aldrig kunne respektere FSG igen

det må være FSGOUT hvis Coutinho bliver solgt efter det her stance.

Prisen som de fleste taler om er 149 mil pund.

Uanset hvem vi henter skal VVD hentes før coutinho skal sælges. ellers er vi blevet taget i røven og fået buksevand af Southampton.


Der er lidt sådan en "Alle ved det, men ingen har tænkt sig at sige det stemning på twitter omkring om Coutinho har fået sin vilje"
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 29. aug, 2017 20:05

Wormie skrev:Stort set alle jeg følger er med på den samme vogn at der forgår noget med coutinho.

Om vi så får alle vores target + en latterlig høj pris for coutinho. så vil jeg aldrig kunne respektere FSG igen

det må være FSGOUT hvis Coutinho bliver solgt efter det her stance.

Prisen som de fleste taler om er 149 mil pund.

Uanset hvem vi henter skal VVD hentes før coutinho skal sælges. ellers er vi blevet taget i røven og fået buksevand af Southampton.


Der er lidt sådan en "Alle ved det, men ingen har tænkt sig at sige det stemning på twitter omkring om Coutinho har fået sin vilje"
100 % enig. Det vil cementere vores position som en sælgende klub under de helt store, og ejernes troværdighed vil ramme et nulpunkt. Hvad så når Mané står og vil væk næste sommer og opfører sig på samme måde? Det er pinligt, hvis rygterne er sande, men det er desværre en forudsigelig udvikling.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 29. aug, 2017 20:17

Jeg har det meget ambivalent med det. Med Coutinhos opførsel har jeg svært ved at se ham komme tilbage på holdet. Tilliden mellem Klopp og Cou må jo også være helt væk. Skulle vi beholde ham, så vil det formentlig kun være for en ekstra sæson og så synes jeg lige så godt vi kan sælge ham med det samme. Omvendt er han jo virkelig en god spiller, som man selvfølgelig gerne vil have på holdet. Jeg vil dog altid foretrække at benytte spillere som ønsker at være i klubben.

Besvar