10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
StevenCarragher
Indlæg: 694
Tilmeldt: onsdag, 29. maj, 2013 08:57

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af StevenCarragher » lørdag, 13. jul, 2013 19:44

Jeg er så spændt på ham i år. Henover sommeren er jeg blevet mere og mere optimistisk, og glemmer langsomt hvordan han kunne forsvinde helt ud af kampe.

Jeg er næsten så optimist, at han kun kan skuffe mig.

Brugeravatar
Westie
Indlæg: 24
Tilmeldt: tirsdag, 25. jun, 2013 01:04
Alder: 31

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Westie » søndag, 14. jul, 2013 17:58

StevenCarragher skrev:Jeg er så spændt på ham i år. Henover sommeren er jeg blevet mere og mere optimistisk, og glemmer langsomt hvordan han kunne forsvinde helt ud af kampe.

Jeg er næsten så optimist, at han kun kan skuffe mig.
Må indrømme at jeg virkelig også er spændt på, at se hvordan han begår sig i den nye sæson. Nu har han trods alt fået en halv sæson under huden, og forhåbentligt tilpasset sig klubben og ligaen endnu mere, samt været med til en hel preseason. Det medvirker forhåbentlig til, at han ikke falder ud af kampe i samme grad som tidligere, og får nemmere ved at præstere igennem hele kampen.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 14. jul, 2013 18:04

Kan egentlig godt leve med det, hvis han ind imellem laver en "Elkjær" og er væk i 88 minutter, hvis han så laver et mål og en assist i de sidste 2 :clap:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Westie
Indlæg: 24
Tilmeldt: tirsdag, 25. jun, 2013 01:04
Alder: 31

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Westie » søndag, 14. jul, 2013 18:08

Tror vi alle sammen ville være tilfredse med sådan et udfald, men ser dog hellere et scenarie, hvor han præsterer igennem det meste af kampen, så man ikke kun står tilbage med få succes oplevelser, men en god oplevelse af hans indsats som en helhed. :)

Envue
Indlæg: 15
Tilmeldt: onsdag, 24. apr, 2013 10:34
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 33

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Envue » tirsdag, 16. jul, 2013 11:30

Jeg synes det er vildt at se, hvor mange af hans afleveringer der er camoufleret - han spiller bolden millimeterpræcist nærmest i hans eget løb. det må være en rædsel som modstander ikke at have den mindste fornemmelse af hvornår bolden forlader Coutinho's fødder! han er sgu en troldmand!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 16. jul, 2013 14:40

Envue skrev:Jeg synes det er vildt at se, hvor mange af hans afleveringer der er camoufleret - han spiller bolden millimeterpræcist nærmest i hans eget løb. det må være en rædsel som modstander ikke at have den mindste fornemmelse af hvornår bolden forlader Coutinho's fødder! han er sgu en troldmand!
Det er helt "Michael Laudrup'sk" det han laver en gang imellem.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

STMO
Indlæg: 2343
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af STMO » onsdag, 17. jul, 2013 00:01

Alonso skrev:
shv12 skrev:Er der nogle der ved hvor han stå omkring landshold?? :)
Svært at svare på. Uden at være ekspert i brasiliansk fodbold, så er det mit indtryk at man hellere vælger profilerne i de brasilianske klubber, end spillere udenfor de førende europæiske klubber.

Medmindre træneren har et godt øje til ham skal han nok spille en formidabel sæson næste år for at være aktuel til VM.

Vores egen Lucas var tidligere en del omkring landsholdet, men det var primært fordi træneren dengang hed Mano Menezes, der var Lucas' træner i Gremio.
Det er en interessant diskussion, som jeg har gået og grublet lidt over. Det ser ud til at 13 ud af 21 spillere er i udenlandske klubber, så der er tilsyneladende ikke lukket af https://en.wikipedia.org/wiki/Brazil_na ... rent_squad.
Tilbage står, at Coutinho (og Lucas) ikke mig bekendt er med i landsholdssammenhæng. Det er i Coutinho's tilfælde ret besynderligt, og jeg kan heller ikke finde nogen ungdomslandsholds-aktivitet. Det kunne være spændende at høre, om der er nogen der har viden om, hvorvidt Scolari simpelthen ikke finder ham god nok. Det siger nok også en del om niveauet for Brasiliens landshold for tiden.

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Jensen » onsdag, 17. jul, 2013 07:46

Cynwal skrev:
Envue skrev:Jeg synes det er vildt at se, hvor mange af hans afleveringer der er camoufleret - han spiller bolden millimeterpræcist nærmest i hans eget løb. det må være en rædsel som modstander ikke at have den mindste fornemmelse af hvornår bolden forlader Coutinho's fødder! han er sgu en troldmand!
Det er helt "Michael Laudrup'sk" det han laver en gang imellem.

Helt enig :clap:

Bedre kan det simpelthen ikke beskrives :army7:

Vores egen lille Brasilianske Laudrup 8-)

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Mads T. » onsdag, 17. jul, 2013 13:54

STMO skrev:Det er en interessant diskussion, som jeg har gået og grublet lidt over. Det ser ud til at 13 ud af 21 spillere er i udenlandske klubber, så der er tilsyneladende ikke lukket af https://en.wikipedia.org/wiki/Brazil_na ... rent_squad.
Tilbage står, at Coutinho (og Lucas) ikke mig bekendt er med i landsholdssammenhæng. Det er i Coutinho's tilfælde ret besynderligt, og jeg kan heller ikke finde nogen ungdomslandsholds-aktivitet. Det kunne være spændende at høre, om der er nogen der har viden om, hvorvidt Scolari simpelthen ikke finder ham god nok. Det siger nok også en del om niveauet for Brasiliens landshold for tiden.
Jeg ved ikke hvor Coutinho står, men Lucas var jo anfører for Brasilien u-20 og spillede fast for A-holdet i 2011 (12 kampe) hvor hans form for Liverpool også var på sit højeste. Jeg mener faktisk at huske, at der var snak om at han skulle være anfører for dem også, men det kan være mig der husker forkert.

Kan Lucas finde formen fra 2011 igen, er jeg sikker på, at han igen vil være fast mand for landsholdet.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Alonso » onsdag, 17. jul, 2013 14:42

Som du kan læse i mit indlæg i tråden var det primært fordi den tidligere landstræner var Mano Menezes, der var med til at bringe Lucas frem i Gremio.

Envue
Indlæg: 15
Tilmeldt: onsdag, 24. apr, 2013 10:34
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 33

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Envue » onsdag, 17. jul, 2013 14:53

Jensen skrev:
Cynwal skrev:
Envue skrev:Jeg synes det er vildt at se, hvor mange af hans afleveringer der er camoufleret - han spiller bolden millimeterpræcist nærmest i hans eget løb. det må være en rædsel som modstander ikke at have den mindste fornemmelse af hvornår bolden forlader Coutinho's fødder! han er sgu en troldmand!
Det er helt "Michael Laudrup'sk" det han laver en gang imellem.

Helt enig :clap:

Bedre kan det simpelthen ikke beskrives :army7:

Vores egen lille Brasilianske Laudrup 8-)
Jeg tænker, at han om 25 år bliver træner for Swansea ;-)

Det er faktisk den helt rigtige måde at beskrive ham - den aflevering af lagde til Sturrigde hvor han vipper bolden over Fullham-forsvaret, minder mig om en, Laudrup lavede mod Nigeria.. på trods af jeg stadig mener Laudrups var vildere :-)

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Aarde » søndag, 28. jul, 2013 15:25

I love this kid!

L4
Indlæg: 478
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 13:55

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af L4 » torsdag, 08. aug, 2013 08:06

Nogen der ved om der er noget Coutinho ikke kan med bolden :dontknow: ? han er fuldstændig FANTASTISK, vanvittigt lækkert at vi har fået sådan en spiller, han bliver bare bedre og bedre. Jeg tror at han bliver en af Premiere Leagues helt store profil i denne sæson, bare vi kan beholde ham

Brugeravatar
Kvik_70
Indlæg: 101
Tilmeldt: fredag, 02. mar, 2012 10:55
Geografisk sted: Det mørke vestjylland
Alder: 38

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Kvik_70 » tirsdag, 17. sep, 2013 10:47

Nogen der ved hvor slem skaden var i går? Jeg kunne ikke blive klog på om det var hånden eller skulderen han slog.
This is supposed to be a happy occasion! Let's not bicker and argue over who killed who...

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Scherwin » onsdag, 18. sep, 2013 13:35

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... ury-update

skidt nyt

ude i over en månede

tilbage lige før arsenal kampen
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Besvar