15 - Daniel Sturridge

Underkategori til tidligere LFC-spillere
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af texy » lørdag, 26. mar, 2016 23:11

Jeg tror, at det kan være positivt for os, at Kane og Vardy har succes for England (og i ligaen). Det kunne måske være en øjenåbner for Sturridge om, at der skal arbejdes knaldhårdt på banen, hvis han vil i nærheden af Englands startopstilling igen og/eller vil (gen)opnå samme hype, som de to angribere i øjeblikket meget fortjent er omgærdet med.

Jeg håber, at vi snart får en 100% fit og tændt Sturrdige at se, men jeg kan godt blive lidt i tvivl om, hvorvidt hans skader har taget toppen af hans fart. Og uden den fart vil han aldrig blive den samme angriber, som vi så sammen med Suarez i 13/14.

Har vi en verdensklasse-angriber på vej tilbage fra skade? Eller har vi en Fernando Torres efter sit skifte væk fra Liverpool gående i truppen? Det er umuligt at gisne om for os fans. Håber på det første, men hvis det sidste er tilfældet skal vi have foretaget et intelligent salg til sommer. Hvis ellers nogen i vores sportslige setup siden med en viden, der kan konkludere noget som helst.

Sturridge selv kan jo starte med først at score mere end Kane, når vi møder Spurs næste gang. Derefter kan han score flere mål mod tyskerne end Kane og Vardy gjorde, når vi render ind i Dortmund.
Kloppite

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Thommo » lørdag, 26. mar, 2016 23:28

texy skrev:Jeg tror, at det kan være positivt for os, at Kane og Vardy har succes for England (og i ligaen). Det kunne måske være en øjenåbner for Sturridge om, at der skal arbejdes knaldhårdt på banen, hvis han vil i nærheden af Englands startopstilling igen og/eller vil (gen)opnå samme hype, som de to angribere i øjeblikket meget fortjent er omgærdet med.
Hvis ikke han ved dette, så har jeg et spørgsmål....Hvem snører hans fodboldstøvler og kører ham til træning? Jeg forventer hans IQ er over 70, vel ved han da der skal arbejdes....ellers var han jo for helvede ikke nået til LFC, og det han har nået på landshold og forrige klubhold. Og som med Moreno er Sturrs stjerne godt nok falmet hurtigt hos nogle, ikke hos mig. Jeg måber, det indrømmer jeg gerne. Flavour of the month, tjah det er måske Sturr eller Moreno i maj, og så er alt normalt igen. Bortset fra det så måske er Firmino der har sat en fod forkert et par gange....Må desværre nok vænne(men den kan jeg ikke, eller måske nærmere vil jeg ikke) mig til denne verden, hvor "langtids hukommelsen" er indstillet til en måneds tid.
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af texy » søndag, 27. mar, 2016 11:09

Thommo skrev:
texy skrev:Jeg tror, at det kan være positivt for os, at Kane og Vardy har succes for England (og i ligaen). Det kunne måske være en øjenåbner for Sturridge om, at der skal arbejdes knaldhårdt på banen, hvis han vil i nærheden af Englands startopstilling igen og/eller vil (gen)opnå samme hype, som de to angribere i øjeblikket meget fortjent er omgærdet med.
Hvis ikke han ved dette, så har jeg et spørgsmål....Hvem snører hans fodboldstøvler og kører ham til træning? Jeg forventer hans IQ er over 70, vel ved han da der skal arbejdes....ellers var han jo for helvede ikke nået til LFC, og det han har nået på landshold og forrige klubhold. Og som med Moreno er Sturrs stjerne godt nok falmet hurtigt hos nogle, ikke hos mig. Jeg måber, det indrømmer jeg gerne. Flavour of the month, tjah det er måske Sturr eller Moreno i maj, og så er alt normalt igen. Bortset fra det så måske er Firmino der har sat en fod forkert et par gange....Må desværre nok vænne(men den kan jeg ikke, eller måske nærmere vil jeg ikke) mig til denne verden, hvor "langtids hukommelsen" er indstillet til en måneds tid.
Du kan have en pointe. Men i mine øjne oplever man af og til, at spilleres selvopfattelse ikke stemmer overens med virkeligheden.

Jeg tolker eksempelvis Sturridges sure miner ved udskiftning som om, at han mener, at han har spillet op til niveau og fortjener at blive på banen. Det er bare slet ikke den opfattelse, som jeg sidder med. Selvom han scorer et klinisk mål, så sidder jeg og bliver frustreret over manglende løb, manglende fart, uvilje til at gå ind i nærkampe og generelt flere dårlige beslutninger, end man ser, når han er på toppen.

Det er der, jeg mener, at der kan være en mental brist, som gør, at Sturridge opfatter sit eget spil på det sædvanlige niveau, mens i hvert fald jeg oplever et væsentligt fald i niveau.

Nu må vi se, hvordan han udvikler sig. For ingen tvivl om, at han på fully fit og fuld af selvtillid er en verdensklassespiller. Også langt bedre end Kane.
Kloppite

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af ThunderZtorm » søndag, 27. mar, 2016 11:37

texy skrev:
Thommo skrev:
texy skrev:Jeg tror, at det kan være positivt for os, at Kane og Vardy har succes for England (og i ligaen). Det kunne måske være en øjenåbner for Sturridge om, at der skal arbejdes knaldhårdt på banen, hvis han vil i nærheden af Englands startopstilling igen og/eller vil (gen)opnå samme hype, som de to angribere i øjeblikket meget fortjent er omgærdet med.
Hvis ikke han ved dette, så har jeg et spørgsmål....Hvem snører hans fodboldstøvler og kører ham til træning? Jeg forventer hans IQ er over 70, vel ved han da der skal arbejdes....ellers var han jo for helvede ikke nået til LFC, og det han har nået på landshold og forrige klubhold. Og som med Moreno er Sturrs stjerne godt nok falmet hurtigt hos nogle, ikke hos mig. Jeg måber, det indrømmer jeg gerne. Flavour of the month, tjah det er måske Sturr eller Moreno i maj, og så er alt normalt igen. Bortset fra det så måske er Firmino der har sat en fod forkert et par gange....Må desværre nok vænne(men den kan jeg ikke, eller måske nærmere vil jeg ikke) mig til denne verden, hvor "langtids hukommelsen" er indstillet til en måneds tid.
Du kan have en pointe. Men i mine øjne oplever man af og til, at spilleres selvopfattelse ikke stemmer overens med virkeligheden.

Jeg tolker eksempelvis Sturridges sure miner ved udskiftning som om, at han mener, at han har spillet op til niveau og fortjener at blive på banen. Det er bare slet ikke den opfattelse, som jeg sidder med. Selvom han scorer et klinisk mål, så sidder jeg og bliver frustreret over manglende løb, manglende fart, uvilje til at gå ind i nærkampe og generelt flere dårlige beslutninger, end man ser, når han er på toppen.

Det er der, jeg mener, at der kan være en mental brist, som gør, at Sturridge opfatter sit eget spil på det sædvanlige niveau, mens i hvert fald jeg oplever et væsentligt fald i niveau.

Nu må vi se, hvordan han udvikler sig. For ingen tvivl om, at han på fully fit og fuld af selvtillid er en verdensklassespiller. Også langt bedre end Kane.

Men hvem siger at din fortolkning af Sturridge's tanker er korrekt? Kunne det ikke lige så vel være at han er irriteret på sig selv eller sin krop over at den ikke helt kan det han gerne ville have den skulle kunne længere?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Niels K » søndag, 27. mar, 2016 12:23

ThunderZtorm skrev:
texy skrev:
Thommo skrev:
texy skrev:Jeg tror, at det kan være positivt for os, at Kane og Vardy har succes for England (og i ligaen). Det kunne måske være en øjenåbner for Sturridge om, at der skal arbejdes knaldhårdt på banen, hvis han vil i nærheden af Englands startopstilling igen og/eller vil (gen)opnå samme hype, som de to angribere i øjeblikket meget fortjent er omgærdet med.
Hvis ikke han ved dette, så har jeg et spørgsmål....Hvem snører hans fodboldstøvler og kører ham til træning? Jeg forventer hans IQ er over 70, vel ved han da der skal arbejdes....ellers var han jo for helvede ikke nået til LFC, og det han har nået på landshold og forrige klubhold. Og som med Moreno er Sturrs stjerne godt nok falmet hurtigt hos nogle, ikke hos mig. Jeg måber, det indrømmer jeg gerne. Flavour of the month, tjah det er måske Sturr eller Moreno i maj, og så er alt normalt igen. Bortset fra det så måske er Firmino der har sat en fod forkert et par gange....Må desværre nok vænne(men den kan jeg ikke, eller måske nærmere vil jeg ikke) mig til denne verden, hvor "langtids hukommelsen" er indstillet til en måneds tid.
Du kan have en pointe. Men i mine øjne oplever man af og til, at spilleres selvopfattelse ikke stemmer overens med virkeligheden.

Jeg tolker eksempelvis Sturridges sure miner ved udskiftning som om, at han mener, at han har spillet op til niveau og fortjener at blive på banen. Det er bare slet ikke den opfattelse, som jeg sidder med. Selvom han scorer et klinisk mål, så sidder jeg og bliver frustreret over manglende løb, manglende fart, uvilje til at gå ind i nærkampe og generelt flere dårlige beslutninger, end man ser, når han er på toppen.

Det er der, jeg mener, at der kan være en mental brist, som gør, at Sturridge opfatter sit eget spil på det sædvanlige niveau, mens i hvert fald jeg oplever et væsentligt fald i niveau.

Nu må vi se, hvordan han udvikler sig. For ingen tvivl om, at han på fully fit og fuld af selvtillid er en verdensklassespiller. Også langt bedre end Kane.

Men hvem siger at din fortolkning af Sturridge's tanker er korrekt? Kunne det ikke lige så vel være at han er irriteret på sig selv eller sin krop over at den ikke helt kan det han gerne ville have den skulle kunne længere?
Her hælder jeg også til din teori, TZ.

Vi må heller ikke glemme disse stats på Studge:

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... st-6526529

Den hurtigste til at score 30 mål for Liverpool:

http://thekoptimes.com/2016/03/27/faste ... in-summer/

Alt dette skal sættes i relief af, at han har været skadet on and off, og der er det altså de færreste, der er back on track efter en skadespause, som Studge er det. Det gør ikke rekorderne mindre imponerende. Så kan det godt være, at han ikke løber som Firmino, Ings eller Origi, men han tilbyder afgjort noget andet.

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af nrg » søndag, 27. mar, 2016 15:56

Jeg beklager, men det forekommer mig godt nok at være meget søgte statistikker at hente frem, for at bevise Sturridge's kvaliteter.

Langt hovedparten af alle disse mål faldt i den sæson, hvor han var makker med Suarez. Det fortæller intet om, hvad han har "bedrevet" de sidste knap to sæsoner.

Vi ønsker jo alle at det skal gå ham godt og han forhåbentlig når op på det niveau, han havde dengang, men dels skal han jo i sagens natur være skadesfri for at komme det, og det ser han ud til at være nu og så skal han jo helst i gang med et støt stigende kurve i at genfinde tidligere tiders storhed. Den kurve ser ud til at være stigende, men dog ikke så stejl som jeg havde håbet. Det er dog også lige meget hvad jeg mener, hvis den blot fortsætter med at stige.

Uden at det kan stå alene, vidner det vel også om manglende form, at han er overhalet på landsholdet af både Vardy og Kane.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Cynwal » søndag, 27. mar, 2016 16:05

I 2013/14 sæsonen rev, sled og flåede Suarez i alle forsvar, så der opstod sprækker, Sturridge kunne profitere af. Samtidig bandt Suarez 1½ til 2 mand, hvilket igen gav mere plads.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Niels K » søndag, 27. mar, 2016 18:28

nrg skrev:Jeg beklager, men det forekommer mig godt nok at være meget søgte statistikker at hente frem, for at bevise Sturridge's kvaliteter.

Langt hovedparten af alle disse mål faldt i den sæson, hvor han var makker med Suarez. Det fortæller intet om, hvad han har "bedrevet" de sidste knap to sæsoner.

Vi ønsker jo alle at det skal gå ham godt og han forhåbentlig når op på det niveau, han havde dengang, men dels skal han jo i sagens natur være skadesfri for at komme det, og det ser han ud til at være nu og så skal han jo helst i gang med et støt stigende kurve i at genfinde tidligere tiders storhed. Den kurve ser ud til at være stigende, men dog ikke så stejl som jeg havde håbet. Det er dog også lige meget hvad jeg mener, hvis den blot fortsætter med at stige.

Uden at det kan stå alene, vidner det vel også om manglende form, at han er overhalet på landsholdet af både Vardy og Kane.
Det er bare mål, han har scoret, som man bør forholde sig til uanset hvad.

Denne statistik-artikel giver i hvert fald også kredit til både Cou og Studge, hvor der kun plejer at blive talt om Suarez ift. 2013/2014 sæsonen:

http://liverpooloffside.sbnation.com/20 ... 014-season

Hvilke mål blev der scoret: til 3-0 og 4-0 eller blev der udlignet, når vi var bagud:

http://statsbomb.com/2014/04/why-sturri ... -problems/

20 point i stedet for 16 point værd ? Suarez spillede 2.963 minutter og Sturridge 2.269 minutter.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... nt-4443126

Hvordan og hvor meget blev der afsluttet:

http://ohyoubeauty.blogspot.dk/2014/06/ ... -2013.html

Disse links er slet ikke for at nedgøre Suarez' præstation, som var fantastisk men for at huske på Sturridge's, da han har det med at blive glemt.

Denne og sidste sæson var da rædselsfulde, hvad skader angår, og han spillede alt for lidt, men han holdt et snit med et mål hver anden kamp ca. Jeg ved ikke hvor mange angribere, der gør det, når man er så ramt af skader hele tiden ?

Vel havde han Suarez og visa versa, og nu har han Firmino, Lallana, stadig Coutinho, og lad os så se, hvem Klopp henter ind.
For mig afhænger alt af, om vores lægestab vurderer, at Sturridge kan spille et passende antal kampe om året uden at gå i stykker, da det ikke bliver nemt at finde en angriber med hans målnæse til et betaleligt beløb.

Vurderes han for skrøbelig, så skal han jo videre, men hvis ikke - så er han en af vores absolut dygtigste spillere.

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af nrg » mandag, 28. mar, 2016 11:19

Niels K skrev:Det er bare mål, han har scoret, som man bør forholde sig til uanset hvad.
Nej, ikke uanset hvad. Hvis hovedparten af målene er scoret for to sæsoner siden under helt andre omstændigheder, end dem han har nu, har jeg godt nok svært ved at se, at det kan bruges til ret meget andet end nostalgiske hensyn.

Niels K skrev:Denne og sidste sæson var da rædselsfulde, hvad skader angår, og han spillede alt for lidt, men han holdt et snit med et mål hver anden kamp ca. Jeg ved ikke hvor mange angribere, der gør det, når man er så ramt af skader hele tiden?
Så meget forsimplet mener du, at en spiller, der har scoret 1 gang i 2 kampe, har gjort det bedre end en spiller, der har scoret i 49 ud af 100 kampe, da han har et bedre scoringsgennemsnit? Eller hvordan skal jeg forstå din pointe her?
Niels K skrev:Vurderes han for skrøbelig, så skal han jo videre, men hvis ikke - så er han en af vores absolut dygtigste spillere.
Ja, hvis vi kan få en god pris og han stadig er skrøbelig, skal han videre - og hvis han kan holde sig skadesfri og fortsætter den opadgående kurve, skal vi selvfølgelig beholde ham, men jeg mener ikke du har belæg for at sige at han er en af vores dygtigste spillere. Det er baseret på "gamle tal", er min påstand. Af samme grund, er han stadig et af de største navne og dermed fortsat en stjerne, men lad os nu se. Alt godt kommer til den, der venter og holder han sig skadefri resten af sæsonen, tror jeg måske oven i købet, at et EM vil bekomme ham vel, så han virkelig kan få noget kamptræning.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Niels K » mandag, 28. mar, 2016 14:13

nrg skrev:
Niels K skrev:Det er bare mål, han har scoret, som man bør forholde sig til uanset hvad.
Nej, ikke uanset hvad. Hvis hovedparten af målene er scoret for to sæsoner siden under helt andre omstændigheder, end dem han har nu, har jeg godt nok svært ved at se, at det kan bruges til ret meget andet end nostalgiske hensyn.

OK, så du er en af dem, der mener, at alt er Suarez' skyld, og du kan ikke se, at Sturridge har kvalitet i sit helt eget spil, for så er vi langt fra hinanden. De link du ikke tager med, er med til at underbygge dette, hvis man ikke selv kan se det i kampene. Sturridge scorede blandt andet i 4 ud af de 5 første kampe, hvor Suarez ikke var med grundet karantæne.
Ellers gjorde Sturridge det faktsik bedre uden Suarez end med sjovt nok: http://www.hitc.com/en-gb/2014/07/11/ib ... e-at-live/

Jeg formoder også (jeg gider ikke tjekke op på det), at Suarez spillede sit bedste spil nogensinde (indtil han skiftede til Barca), da Coutinho og Sturridge blev hans makkere. Måske har han løftet det med Neymar og Messi, hvilket ikke ville være mærkeligt.
Sæsonen med Suarez viser jo bare, hvad det betyder med gode medspillere, da de VAR vildt gode sammen, og det mener jeg faktisk, at han har nu igen med Firmono (Coutinho og Lallana). Men den viste også, at Sturridge kunne på egen hånd i angrebet.
Niels K skrev:Denne og sidste sæson var da rædselsfulde, hvad skader angår, og han spillede alt for lidt, men han holdt et snit med et mål hver anden kamp ca. Jeg ved ikke hvor mange angribere, der gør det, når man er så ramt af skader hele tiden?
Så meget forsimplet mener du, at en spiller, der har scoret 1 gang i 2 kampe, har gjort det bedre end en spiller, der har scoret i 49 ud af 100 kampe, da han har et bedre scoringsgennemsnit? Eller hvordan skal jeg forstå din pointe her?

Sturridge har scoret 65 mål i ialt 158 prl kampe, hvilket giver et snit på 0,41.
I hele sin LFC tid har han scoret 47 mål i 81 kampe. Snit 0,58.
I 2014/15 samt 2015/16 har han spillet 20 kampe og scoret 10 mål = 0,5 i snit.
Med Suarez hed det vist 0,65.

Det fortæller om en dygtig angriber, der naturligvis er bedst jo bedre, hans medspillere er. Det fortæller også, at han kan oppebære et pænt snit, selvom han render ind i skader i et væk, så der ligger et særligt talent i ham.
Niels K skrev:Vurderes han for skrøbelig, så skal han jo videre, men hvis ikke - så er han en af vores absolut dygtigste spillere.
Ja, hvis vi kan få en god pris og han stadig er skrøbelig, skal han videre - og hvis han kan holde sig skadesfri og fortsætter den opadgående kurve, skal vi selvfølgelig beholde ham, men jeg mener ikke du har belæg for at sige at han er en af vores dygtigste spillere. Det er baseret på "gamle tal", er min påstand. Af samme grund, er han stadig et af de største navne og dermed fortsat en stjerne, men lad os nu se. Alt godt kommer til den, der venter og holder han sig skadefri resten af sæsonen, tror jeg måske oven i købet, at et EM vil bekomme ham vel, så han virkelig kan få noget kamptræning.
Det er sikkert bare rigtig svært at spå, om han holder for lægestaben ? Derfor skal man nok træffe et valg, om man vil holde på en potentiel +20 målscorer og matchvindertype, eller om man vil sælge og håbe på, at en anden slår til ?
Det at jeg mener, at han er en af vores dygtigste spillere skal ikke kun ses i tal, det mener jeg ud fra det, jeg ser, når jeg ser vores kampe og målt på, at han er angriber og den type angriber, der scorer mange afgørende mål, og kan sætte en modstander af, som ikke mange spillere kan gøre det.
Han skal i fysisk form, han skal i optimal kampform, og han skal have top medspillere, der leverer deres optimale, så har vi - igen - en af de aller skarpeste angribere i Prl.

L4
Indlæg: 478
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 13:55

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af L4 » mandag, 28. mar, 2016 15:13

I skulle læse Gerrards bog og se hvad han skriver om Sturridges sind. I nogle kampe måtte Gerrard overtale Sturridge til at gå på banen da Sturridge selv mente at være skadet bl.a en imod United hvor Sturridge scorer det enlige mål og vist nok spiller hele kampen. SG siger i forbindelse med den kamp: "start inde og gå ud efter et kvarter hvis det ikke holder.(ikke ordret, men essensen af det)".

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Niels K » mandag, 28. mar, 2016 15:28

L4 skrev:I skulle læse Gerrards bog og se hvad han skriver om Sturridges sind. I nogle kampe måtte Gerrard overtale Sturridge til at gå på banen da Sturridge selv mente at være skadet bl.a en imod United hvor Sturridge scorer det enlige mål og vist nok spiller hele kampen. SG siger i forbindelse med den kamp: "start inde og gå ud efter et kvarter hvis det ikke holder.(ikke ordret, men essensen af det)".
Jeg vil rigtig gerne læse bogen og har den på indkøbsedlen og ønskelisten ;)

Ud fra det du her skriver, så kan man jo ikke konkludere noget bestemt. Det kan jo være, at Sturridge mente, at han faktsik var skadet, og at det ville gøre ham bedre i det lange løb at springe denne kamp over, SELVOM det var mod scum.
Andre spillere ville helt sikkert tage en pain-killer-sprøjte og håbe på det bedste, men jeg synes ikke, at man kan laste Sturridge og sige, at han f.eks. er for pivet. Han kan jo frygte for sin karriere, hvis han skal spille små- eller stor skadet ret så ofte.
Det viser til gengæld hvor vigtig, Gerrard finder Sturrdige for holdet, når han beder ham spille med en skade.
Kanon at han scorede sejrsmålet, og at han (måske ?) kunne spille efterfølgende, men den beslutning kunne også have kostet ham mange uger på sidelinjen, hvor vi ville mangle ham ?

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af nrg » mandag, 28. mar, 2016 20:06

Jeg tror vi lægger Sturridge-snakken på hylden for denne gang, Niels K. Vi har begge tydeligt forklaret vores pointer, men kommer nok ikke nærmere hinanden. :D
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

L4
Indlæg: 478
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 13:55

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af L4 » tirsdag, 29. mar, 2016 00:50

Niels K skrev:
L4 skrev:I skulle læse Gerrards bog og se hvad han skriver om Sturridges sind. I nogle kampe måtte Gerrard overtale Sturridge til at gå på banen da Sturridge selv mente at være skadet bl.a en imod United hvor Sturridge scorer det enlige mål og vist nok spiller hele kampen. SG siger i forbindelse med den kamp: "start inde og gå ud efter et kvarter hvis det ikke holder.(ikke ordret, men essensen af det)".
Jeg vil rigtig gerne læse bogen og har den på indkøbsedlen og ønskelisten ;)

Ud fra det du her skriver, så kan man jo ikke konkludere noget bestemt. Det kan jo være, at Sturridge mente, at han faktsik var skadet, og at det ville gøre ham bedre i det lange løb at springe denne kamp over, SELVOM det var mod scum.
Andre spillere ville helt sikkert tage en pain-killer-sprøjte og håbe på det bedste, men jeg synes ikke, at man kan laste Sturridge og sige, at han f.eks. er for pivet. Han kan jo frygte for sin karriere, hvis han skal spille små- eller stor skadet ret så ofte.
Det viser til gengæld hvor vigtig, Gerrard finder Sturrdige for holdet, når han beder ham spille med en skade.
Kanon at han scorede sejrsmålet, og at han (måske ?) kunne spille efterfølgende, men den beslutning kunne også have kostet ham mange uger på sidelinjen, hvor vi ville mangle ham ?
Jeg tror at du er nødt til at læse bogen inden at du "formoder" mere, og sætter flere teorier igang :D , så er du ikke i tvivl om hvad Gerrard mener om episoden. Selv under Klopp har der været episoder hvor Sturridge bilder sig selv ind at være skadet, hvilket også er det Gerrard antyder.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Niels K » tirsdag, 29. mar, 2016 15:31

L4 skrev:
Niels K skrev:
L4 skrev:I skulle læse Gerrards bog og se hvad han skriver om Sturridges sind. I nogle kampe måtte Gerrard overtale Sturridge til at gå på banen da Sturridge selv mente at være skadet bl.a en imod United hvor Sturridge scorer det enlige mål og vist nok spiller hele kampen. SG siger i forbindelse med den kamp: "start inde og gå ud efter et kvarter hvis det ikke holder.(ikke ordret, men essensen af det)".
Jeg vil rigtig gerne læse bogen og har den på indkøbsedlen og ønskelisten ;)

Ud fra det du her skriver, så kan man jo ikke konkludere noget bestemt. Det kan jo være, at Sturridge mente, at han faktsik var skadet, og at det ville gøre ham bedre i det lange løb at springe denne kamp over, SELVOM det var mod scum.
Andre spillere ville helt sikkert tage en pain-killer-sprøjte og håbe på det bedste, men jeg synes ikke, at man kan laste Sturridge og sige, at han f.eks. er for pivet. Han kan jo frygte for sin karriere, hvis han skal spille små- eller stor skadet ret så ofte.
Det viser til gengæld hvor vigtig, Gerrard finder Sturrdige for holdet, når han beder ham spille med en skade.
Kanon at han scorede sejrsmålet, og at han (måske ?) kunne spille efterfølgende, men den beslutning kunne også have kostet ham mange uger på sidelinjen, hvor vi ville mangle ham ?
Jeg tror at du er nødt til at læse bogen inden at du "formoder" mere, og sætter flere teorier igang :D , så er du ikke i tvivl om hvad Gerrard mener om episoden. Selv under Klopp har der været episoder hvor Sturridge bilder sig selv ind at være skadet, hvilket også er det Gerrard antyder.
Det vil stadig være Stevie's mening. Jeg har aldrig haft en sygedag, og jeg er også af skolen, hvor ting skal løbes væk, men derfor er alle andre jo ikke hypokondere og pivskider, da vi er forskellige som mennesker.

Jeg er rigtig glad for Jernmand Milner's seneste udtalelse fra landsholdslejren, da det ligger helt på linje med min egen opfattelse:

http://www.liverpool.no/Nyheter/-Han-tr ... guero.aspx

Besvar