15 - Daniel Sturridge

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Bojangles » fredag, 18. mar, 2016 13:23

Sturridge har aldrig arbejdet hårdt og har altid været egoistisk - Det er bare ikke noget, man ligger mærke til, når han tæver bolde i mål på stribe. Jeg synes dog stadig, han viser prøver på de fantastiske evner han har. Kan han finde tilbage til noget af det storspil han tidligere har vist, samt finde bedre ind i rytmen med resten af holdet, så er han mere end guld værd. Men vi kan ikke vente for evigt på det.

Jeg forventer ikke han pludselig begynder at arbejde defensivt som Suarez eller blive spilfordeler som Iniesta. Men jeg forventer, at han begynder at gøre mere for at indgå i en dynamisk offensiv og ikke brokke sig når det ikke lige går, som han gerne vil at det skal.
Han endte imod United ofte ude som fløjangriber - noget vi ved, at han ikke vil (det var en af grundene til at han skiftede til os) Og selvom han gjorde det fint derude, så var det som om han ikke var tilfreds, fordi han ville ind centralt, udfordre og skyde. Det skal han indse, at i sådan en 4-2-3-1 opstilling, med en meget dynamisk og bevægelig offensiv - der er der ikke plads til én angriber, der kan stå og lurepasse den. Fuldstændig som Benteke også skal forstå det.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Mads T. » fredag, 18. mar, 2016 19:28

Man skal nok også huske at Sturridge har været så meget ude af holdet, at han også lige skal vende sig til de nye spillere og den nye spillestil. Det er jo nærmest som om han starter i en ny klub..

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af RedRedRed » fredag, 18. mar, 2016 20:55

Mads T. skrev:Man skal nok også huske at Sturridge har været så meget ude af holdet, at han også lige skal vende sig til de nye spillere og den nye spillestil. Det er jo nærmest som om han starter i en ny klub..
Det er en meget skidt attitude, at komme til en ny klub med. Det er der ingen undskyldning for.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 18. mar, 2016 22:01

Bojangles skrev:Sturridge har aldrig arbejdet hårdt og har altid været egoistisk - Det er bare ikke noget, man ligger mærke til, når han tæver bolde i mål på stribe. Jeg synes dog stadig, han viser prøver på de fantastiske evner han har. Kan han finde tilbage til noget af det storspil han tidligere har vist, samt finde bedre ind i rytmen med resten af holdet, så er han mere end guld værd. Men vi kan ikke vente for evigt på det.

Jeg forventer ikke han pludselig begynder at arbejde defensivt som Suarez eller blive spilfordeler som Iniesta. Men jeg forventer, at han begynder at gøre mere for at indgå i en dynamisk offensiv og ikke brokke sig når det ikke lige går, som han gerne vil at det skal.
Han endte imod United ofte ude som fløjangriber - noget vi ved, at han ikke vil (det var en af grundene til at han skiftede til os) Og selvom han gjorde det fint derude, så var det som om han ikke var tilfreds, fordi han ville ind centralt, udfordre og skyde. Det skal han indse, at i sådan en 4-2-3-1 opstilling, med en meget dynamisk og bevægelig offensiv - der er der ikke plads til én angriber, der kan stå og lurepasse den. Fuldstændig som Benteke også skal forstå det.
Nej, vi skal ikke vente evigt. MEN når vi nu ventede så længe på ham, mens han var skadet, så må vi også udvise en smule tålmodighed, nu når han, 7-9-13, tilsyneladende endelig er over skaderne og (forhåbentlig) "bare" har brug for kamptræning.

Holder han sig nogenlunde skadesfri burde resten af indeværende sæson være tilstrækkelig til at få en fornemmelse af, om han kan komme tilbage på sit gamle niveau. Så må vi forholde os til hvad der videre skal ske, når transfervinduet åbner.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Mads T. » lørdag, 19. mar, 2016 16:44

RedRedRed skrev:
Mads T. skrev:Man skal nok også huske at Sturridge har været så meget ude af holdet, at han også lige skal vende sig til de nye spillere og den nye spillestil. Det er jo nærmest som om han starter i en ny klub..
Det er en meget skidt attitude, at komme til en ny klub med. Det er der ingen undskyldning for.
Fuldstændig enig. Var også mere en henvisning til hans ikke alt for prangende præstationer.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af nikand » lørdag, 19. mar, 2016 17:44

Selvom attitude ifm med udskiftningen kan være problematisk, kan man også glæde sig over en spiller der bare gerne vil spille færdigt, mener han er den bedste og gerne viser det. Han er en egoistisk angriber, og det må han gerne være. Det er der plads til i truppen, bare ikke fra alle spillere, men fra enkelte.
We need a new Fowler...

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af nrg » lørdag, 19. mar, 2016 19:00

nikand skrev:Selvom attitude ifm med udskiftningen kan være problematisk, kan man også glæde sig over en spiller der bare gerne vil spille færdigt, mener han er den bedste og gerne viser det. Han er en egoistisk angriber, og det må han gerne være. Det er der plads til i truppen, bare ikke fra alle spillere, men fra enkelte.
Det er jeg helt enig med dig i. Det kræver dog bare, man har noget at have det i.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Niels K » søndag, 20. mar, 2016 08:48

nrg skrev:
nikand skrev:Selvom attitude ifm med udskiftningen kan være problematisk, kan man også glæde sig over en spiller der bare gerne vil spille færdigt, mener han er den bedste og gerne viser det. Han er en egoistisk angriber, og det må han gerne være. Det er der plads til i truppen, bare ikke fra alle spillere, men fra enkelte.
Det er jeg helt enig med dig i. Det kræver dog bare, man har noget at have det i.
Arh, jeg synes nu, at Studge har vist utallige gange, at han har noget at have det i.

Attituden kan både være, at man gerne ville have spillet færdigt, men det kan jo også skyldes, at han ikke var tilfreds med sin egen præstation.
Der skal være plads til forskelligheder på holdet, og ikke alle kan være selvopofrende løbemaskiner, der er 100% tilfredse med alt, hvad der dikteres dem.
Jeg synes i dén grad, at vi har plads til en af Prl's dygtigste angribere, og en vi kan stole på som afslutter og målscorer.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af RedRedRed » søndag, 20. mar, 2016 09:17

Niels K skrev: Attituden kan både være, at man gerne ville have spillet færdigt, men det kan jo også skyldes, at han ikke var tilfreds med sin egen præstation.
Der skal være plads til forskelligheder på holdet, og ikke alle kan være selvopofrende løbemaskiner, der er 100% tilfredse med alt, hvad der dikteres dem.
Jeg synes i dén grad, at vi har plads til en af Prl's dygtigste angribere, og en vi kan stole på som afslutter og målscorer.
Det er selvfølgelig helt fair, at være utilfreds med egen indsats.

Men synes bare godt man kan gøre det anderledes end Sturridge gjorde. Han lignede én som tænkte for meget på sit ego, end på holdets samlede sejr i en europæisk turnering, mod vores ærkerivaler tilmed.
Som en ældre erfaren spiller, mener jeg han skulle vise en anden attitude overfor afløseren Origi. En ung spiller, som kommer ind til den nok største kamp i sit liv. Lige booste hans selvtillid ved skiftet.

Men det kan selvfølgelig være, sturridge kan mærke Origi ånde ham i nakken og føler sig presset.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Niels K » søndag, 20. mar, 2016 09:32

RedRedRed skrev:
Niels K skrev: Attituden kan både være, at man gerne ville have spillet færdigt, men det kan jo også skyldes, at han ikke var tilfreds med sin egen præstation.
Der skal være plads til forskelligheder på holdet, og ikke alle kan være selvopofrende løbemaskiner, der er 100% tilfredse med alt, hvad der dikteres dem.
Jeg synes i dén grad, at vi har plads til en af Prl's dygtigste angribere, og en vi kan stole på som afslutter og målscorer.
Det er selvfølgelig helt fair, at være utilfreds med egen indsats.

Men synes bare godt man kan gøre det anderledes end Sturridge gjorde. Han lignede én som tænkte for meget på sit ego, end på holdets samlede sejr i en europæisk turnering, mod vores ærkerivaler tilmed.
Som en ældre erfaren spiller, mener jeg han skulle vise en anden attitude overfor afløseren Origi. En ung spiller, som kommer ind til den nok største kamp i sit liv. Lige booste hans selvtillid ved skiftet.

Men det kan selvfølgelig være, sturridge kan mærke Origi ånde ham i nakken og føler sig presset.
Det kan der helt sikkert være noget om, da jeg ikke er i tvivl om, at Klopp ikke har lovet fripladser til nogle, og at alle skal bevise deres værd og i øvrigt udføre hans dessin'er.
Sturridge og også andre var i øvrigt både mod scum sidst og i andre af de seneste kampe dårlige til at se særligt Firmino i en bedre position, hvor de selv vælger at afslutte.
Firmino placerer sig ofte super godt, når vi nærmer os afslutningsøjeblikket, og der er flere spillere også for egoistiske eller mangler overblik.

Jeg kunne dog godt forestille mig, at Sturridge er den ligt mere egoistiske type, den måske lidt mere primadonna agtige angriber, som der jo findes utroligt mange af, men det mener jeg altså, at vi bør kunne rumme, når han nu er så dygtig en spiller.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af RedRedRed » søndag, 20. mar, 2016 09:42

Niels K skrev: Jeg kunne dog godt forestille mig, at Sturridge er den ligt mere egoistiske type, den måske lidt mere primadonna agtige angriber, som der jo findes utroligt mange af, men det mener jeg altså, at vi bør kunne rumme, når han nu er så dygtig en spiller.
Hvis han finder tilbage til det niveau han havde inden skaden, skal han ikke høre mere kritik herfra.

Han ligner bare ikke en spiller der er villig til at kæmpe sig tilbage, når det ikke går efter hans snude. Han ligner mere én som forventer, at det hele kommer til ham.
Det er lykkes for ham de andre gange han er kommet tilbage fra skader, hvor han har ramt formen omgående. Men nu må han kæmpe lidt med det.

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af nrg » søndag, 20. mar, 2016 12:47

Niels K skrev:
nrg skrev:
nikand skrev:Selvom attitude ifm med udskiftningen kan være problematisk, kan man også glæde sig over en spiller der bare gerne vil spille færdigt, mener han er den bedste og gerne viser det. Han er en egoistisk angriber, og det må han gerne være. Det er der plads til i truppen, bare ikke fra alle spillere, men fra enkelte.
Det er jeg helt enig med dig i. Det kræver dog bare, man har noget at have det i.
Arh, jeg synes nu, at Studge har vist utallige gange, at han har noget at have det i.

Attituden kan både være, at man gerne ville have spillet færdigt, men det kan jo også skyldes, at han ikke var tilfreds med sin egen præstation.
Der skal være plads til forskelligheder på holdet, og ikke alle kan være selvopofrende løbemaskiner, der er 100% tilfredse med alt, hvad der dikteres dem.
Jeg synes i dén grad, at vi har plads til en af Prl's dygtigste angribere, og en vi kan stole på som afslutter og målscorer.
Ja, men med risiko for at gentage mig selv, eller at det skal lyde som en hetz mod Sturridge, hvilket ingenlunde er min hensigt, så har jeg unægtelig svært ved at se, at han skulle være en af PL bedste angribere. Jeg bestrider ikke hans talent, men han har været skadet on/off i snart halvanden sæson og om det er fordi han endnu ikke har fundet formen (hvilket ville være en udmærket forklaring) eller som jeg nu har postuleret i efterhånden 1000 indlæg ;) , at han ikke kan stå for presset som "stjernen" på holdet, er selvfølgelig et holdningsspørgsmål, men at sige at han er til at stole på - rent scoringsmæssigt, baserer vist på "historiske data". Så derfor kan jeg godt følge dem der siger, at attituden for nuværende ikke er ok. Ikke at jeg vil have ham til at løbe solen sort, men så må han bidrage med noget andet, blandt andet at gøre sine medspillere gode, men det har jeg svært ved at se i øjeblikket. Jeg er dog med på at han skal have længere tid til at finde sit spil, men han må også gerne vise, at han forsøger at finde, hvis man kan stille det op på den måde.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Niels K » søndag, 20. mar, 2016 17:36

nrg skrev:
Niels K skrev:
nrg skrev:
nikand skrev:Selvom attitude ifm med udskiftningen kan være problematisk, kan man også glæde sig over en spiller der bare gerne vil spille færdigt, mener han er den bedste og gerne viser det. Han er en egoistisk angriber, og det må han gerne være. Det er der plads til i truppen, bare ikke fra alle spillere, men fra enkelte.
Det er jeg helt enig med dig i. Det kræver dog bare, man har noget at have det i.
Arh, jeg synes nu, at Studge har vist utallige gange, at han har noget at have det i.

Attituden kan både være, at man gerne ville have spillet færdigt, men det kan jo også skyldes, at han ikke var tilfreds med sin egen præstation.
Der skal være plads til forskelligheder på holdet, og ikke alle kan være selvopofrende løbemaskiner, der er 100% tilfredse med alt, hvad der dikteres dem.
Jeg synes i dén grad, at vi har plads til en af Prl's dygtigste angribere, og en vi kan stole på som afslutter og målscorer.
Ja, men med risiko for at gentage mig selv, eller at det skal lyde som en hetz mod Sturridge, hvilket ingenlunde er min hensigt, så har jeg unægtelig svært ved at se, at han skulle være en af PL bedste angribere. Jeg bestrider ikke hans talent, men han har været skadet on/off i snart halvanden sæson og om det er fordi han endnu ikke har fundet formen (hvilket ville være en udmærket forklaring) eller som jeg nu har postuleret i efterhånden 1000 indlæg ;) , at han ikke kan stå for presset som "stjernen" på holdet, er selvfølgelig et holdningsspørgsmål, men at sige at han er til at stole på - rent scoringsmæssigt, baserer vist på "historiske data". Så derfor kan jeg godt følge dem der siger, at attituden for nuværende ikke er ok. Ikke at jeg vil have ham til at løbe solen sort, men så må han bidrage med noget andet, blandt andet at gøre sine medspillere gode, men det har jeg svært ved at se i øjeblikket. Jeg er dog med på at han skal have længere tid til at finde sit spil, men han må også gerne vise, at han forsøger at finde, hvis man kan stille det op på den måde.
I dag scorer han et lækkert mål, og gør det ret fint generelt, men jeg så flere gange, at han enten ikke gider, ellers kan han ikke, ellers har han mistet fart ift. spurterne - korte og lange. Der var flere opspil, han gav op på eller kom til kort overfor, men jeg så ham heller ikke spurte efter dem. Er han ikke 100% fit, så er der noget forklaring på nogle ting dér, men det siger Klopp jo, at han er ?

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af nrg » søndag, 20. mar, 2016 19:26

Jeg syntes også han gjorde det fint i dag. Selv attituden var i stigende. I hvert fald i 1. halvleg. I 2. halvleg faldt han med resten af holdet, men det synes jeg ikke skal komme ham til last.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Sivi » søndag, 20. mar, 2016 19:47

Han så bedre ud i dag ja, men synes stadig han af for egoistisk nogle gange. Hvis jeg kunne vælge, ville jeg have Firmino på toppen.
Justice for the 96! <3

Besvar