15 - Daniel Sturridge

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af nikand » søndag, 15. nov, 2015 13:22

texy skrev:Mærkelig udvikling denne tråd har taget.

Og blev der ikke talt om angribere i PL? Hvad laver Neymar, Messi og alle mulige andre pludselig i debatten?

Anyway, er der nogen der ved, om han er fit nok til truppen imod Man City?
Ikke for at være sjov men forestiller mig at selv de kompetente folk i den fysiske og medicinske stab også har svært ved at svare Klopp på dette meget vigtige spørgsmål.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 17. nov, 2015 17:08

Så er han tilbage i fuld træning skriver Barrett, Joyce, Ben Smith osv.. For første gang vender han tilbage fra en skade uden, at jeg orker at glæde mig det mindste. Jeg er helt sikker på, at han er skadet igen indenfor en måned.
Liverpool Football Klopp

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af AJ » tirsdag, 17. nov, 2015 18:22

Han er skadet inden på lørdag.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Surf » tirsdag, 17. nov, 2015 20:50

Læste at Klopp ville have ham i fuld træning i 10 dage inden han ville bruge ham i kamp. Så ikke sikkert at han er med på lørdag.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Dieks » tirsdag, 17. nov, 2015 21:17

Surf skrev:Læste at Klopp ville have ham i fuld træning i 10 dage inden han ville bruge ham i kamp. Så ikke sikkert at han er med på lørdag.
Så er vi nok nærmere sæsonen 2016-2017 før han kommer i kamp. Efter de sidste mange "små"skader, der har vist sig at trække utroligt langt, så er jeg ikke videre optimistisk. Ikke for at jinxe noget, men tror det er højt sat hvis han når 5 kampe fra nu og til jul. Men Lad os håbe at han har lagt skaderne bag sig..
YNWA..!

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 17. nov, 2015 21:40

Dieks skrev:
Surf skrev:Læste at Klopp ville have ham i fuld træning i 10 dage inden han ville bruge ham i kamp. Så ikke sikkert at han er med på lørdag.
Så er vi nok nærmere sæsonen 2016-2017 før han kommer i kamp. Efter de sidste mange "små"skader, der har vist sig at trække utroligt langt, så er jeg ikke videre optimistisk. Ikke for at jinxe noget, men tror det er højt sat hvis han når 5 kampe fra nu og til jul. Men Lad os håbe at han har lagt skaderne bag sig..
Ja. Rookie mistake af Klopp. Det er efterhånden forsidestof, når Sturridge træner. Jeg har afskrevet ham som fast mand på holdet. Vi har Benteke og så skal vi have en angriber mere, så kan Ings og Origi kæmper om at få minutter hist og pist.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 17. nov, 2015 21:51

Hr. Drejer skrev:Ja. Rookie mistake af Klopp. Det er efterhånden forsidestof, når Sturridge træner. Jeg har afskrevet ham som fast mand på holdet. Vi har Benteke og så skal vi have en angriber mere, så kan Ings og Origi kæmper om at få minutter hist og pist.
Rookie mistake? Det giver da god mening. Ingen grund til at kaste ham ind i en kamp, hvor han så går i stykker igen efter 20 min.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 17. nov, 2015 22:22

Jeg henviste til at Klopp vil have ham i træning i 10 dage i streg. C'mon det Sturridge!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 17. nov, 2015 22:26

Hr. Drejer skrev:Jeg henviste til at Klopp vil have ham i træning i 10 dage i streg. C'mon det Sturridge!
Arhh.. hehe ja nu må vi se.

bblauritzen
Indlæg: 1059
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af bblauritzen » tirsdag, 24. nov, 2015 12:22

http://www.socceronsunday.com/article/s ... verything/

“Obviously I’m gutted. But it only makes me hungrier to get out of this wheelchair, get off this ventilator, learn to walk and move my arms again, and get back to scoring goals for Liverpool football club.”

8-) :lol:

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Scherwin » torsdag, 26. nov, 2015 20:05

Daniel Sturridge har fået en alvorlig fodskad på vej til stadion som holder ham ude ind til han får en ny skade.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 26. nov, 2015 20:07

Wormie skrev:Daniel Sturridge har fået en alvorlig fodskad på vej til stadion som holder ham ude ind til han får en ny skade.

På vej til stadion? Det er vel forhåbenligt løgn, kan han nu ikke en gang gå til bussen uden at blive skadet.

mortenbak
Indlæg: 3094
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af mortenbak » torsdag, 26. nov, 2015 20:10

Wormie skrev:Daniel Sturridge har fået en alvorlig fodskad på vej til stadion som holder ham ude ind til han får en ny skade.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 26. nov, 2015 20:39

Enten er hans ben lavet hos Bing og Grøndahl, eller også er han en pivskid. Men jeg ser ingen fremtid i ham. Min tålmodighed er opbrugt. Men jeg tror også han vil have vanskeligt ved at spille sig ind i start-11 til Klopp.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Aarhus » torsdag, 26. nov, 2015 21:03

Nu er tiden vel inde til at vi henter en erstatning for Sturridge - med mindre Benteke og Origi selvfølgelig viser sig gode nok, men her er det Origi, der er det store spørgsmålstegn.

Selvom Sturridge er så meget skadet, så mener jeg ikke, vi skal sælge ham. I stedet skal vi se ham som en luksusspiller, der er fantastisk, når han er i stand til at spille. Så i stedet for at bygge holdet op omkring ham, så lade ham have en joker rolle, når han er klar. Jeg kan heller ikke forestille mig, vi kan få vildt mange penge for ham med den skadeshistorik, han nu engang har, så derfor mener jeg, vi og han er bedre tjent med at han bliver i Liverpool.

Eneste grund til at han da skulle sælges er, at han får en høj løn, som hans indsats på banen ikke retfærdiggøre, og ikke har gjort det sidste 1,5 år. Men stadigvæk, jeg kan ikke se, vi kan få over £20 mio for ham, så derfor synes jeg, han skal blive.

De færreste vil vel egentlig klage, hvis de havde en spiller af Sturridges kaliber som joker, der kunne spille en gang i mellem.

Besvar