47 - Andre Wisdom

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af RedRedRed » onsdag, 29. jul, 2015 08:41

texy skrev:
RedRedRed skrev:
Jeg håber sgu han får noget spilletid i det centrale forsvar så. Det skal snart til at være med ham, hvis han skal udvikle sig til en brugbar spiller for en top-4 klub.
Det er da et rimeligt stort loan fee for en relativt uerfaren spiller. Det svarer jo til en salgspris på £5m, hvis han skulle have en 4-årig kontrakt.
Det er også ganske fint. Jeg håber virkelig bare han slår til og tiltvinger sig noget spilletid, for jeg ser nogle kvaliteter i wisdom. Men som sagt, så skal det til at være med ham. Endnu en sæson som backup, så ser det efterhånden svært ud for ham, at slå til på topplan.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af Callesen » onsdag, 29. jul, 2015 22:03

Så blev Wisdom udlejet igen. Denne gang er det til Norwich.
Egentlig meget fornuftigt han får den her mulighed igen.

Nogen der har styr på om han udviklede sig i WBA?

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 30. jul, 2015 07:11

Callesen skrev:Så blev Wisdom udlejet igen. Denne gang er det til Norwich.
Egentlig meget fornuftigt han får den her mulighed igen.
Nogen der har styr på om han udviklede sig i WBA?
Selve udviklingen, niveaumæssigt, kan jeg ikke sige meget om. Men han fik vist ganske fornuftigt med spilletid på højre back, lige indtil PuLis overtog styringen. Han brugte vist hovedsageligt 4 store rutinerede midterforsvarere i bagkæden og spillede uden deciderede backs, hvilket henviste wisdom til bænken. Så det var lidt ærgerligt for ham.

Hvordan er Norwich dækket ind i de bagerste rækker, er der nogen som har overblik over det?

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af Kelly » torsdag, 30. jul, 2015 09:59

RedRedRed skrev:
Callesen skrev:Så blev Wisdom udlejet igen. Denne gang er det til Norwich.
Egentlig meget fornuftigt han får den her mulighed igen.
Nogen der har styr på om han udviklede sig i WBA?
Selve udviklingen, niveaumæssigt, kan jeg ikke sige meget om. Men han fik vist ganske fornuftigt med spilletid på højre back, lige indtil PuLis overtog styringen. Han brugte vist hovedsageligt 4 store rutinerede midterforsvarere i bagkæden og spillede uden deciderede backs, hvilket henviste wisdom til bænken. Så det var lidt ærgerligt for ham.

Hvordan er Norwich dækket ind i de bagerste rækker, er der nogen som har overblik over det?

Jeg syntes han er et stort talent. Det overrasker mig lidt han ikke kan bruges i truppen nu. Clyne og hvem mere har vi til højre back ?. Flano er jo konstant skadet.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af AndreasN » torsdag, 30. jul, 2015 10:20

Jeg tror ikke, Wisdom har den store fremtid hos os. Han skal helt sikkert nok kunne gøre sig gældende i PL, men jeg ser ham ikke som en spiller, der kan hjælpe os mod top 4. Omvendt så synes jeg, at vi er så tyndt besat på backpladserne, at det giver lidt mening at leje ham ud, såfremt Clyne eller Moreno måtte blive skadet. Det kan selvfølgelig være en konsekvens af, at Gomez har gjort det så godt, som han har, eller at vi simpelthen ikke kan slippe af med Enrique og derved har en backup til begge pladser samt Flanagan, når han forhåbentligt snart er tilbage.
Liverpool Football Klopp

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af Kelly » torsdag, 30. jul, 2015 10:43

AndreasN skrev:Jeg tror ikke, Wisdom har den store fremtid hos os. Han skal helt sikkert nok kunne gøre sig gældende i PL, men jeg ser ham ikke som en spiller, der kan hjælpe os mod top 4. Omvendt så synes jeg, at vi er så tyndt besat på backpladserne, at det giver lidt mening at leje ham ud, såfremt Clyne eller Moreno måtte blive skadet. Det kan selvfølgelig være en konsekvens af, at Gomez har gjort det så godt, som han har, eller at vi simpelthen ikke kan slippe af med Enrique og derved har en backup til begge pladser samt Flanagan, når han forhåbentligt snart er tilbage.

Jeg syntes ikke bare vi ser tynde ud. Vi ser direkte svage ud på backpladserne . Udlejningen kan vel kun skyldes de vil hente nye.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af texy » torsdag, 30. jul, 2015 14:07

Kelly skrev:
Jeg syntes ikke bare vi ser tynde ud. Vi ser direkte svage ud på backpladserne . Udlejningen kan vel kun skyldes de vil hente nye.
Indledningsvis, så tror jeg, at Gomez kommer til at fungere som backup til begge sider. Det er naturligt vis lidt satset, hvis både Clyne og Moreno går i stykker, men der er trods alt alternativer, hvis det skulle ske.

Formationsskifte til 3-mandsforsvar, hvor vi så spiller med wingbacks i stedet. Her kan både Milner, Markovic, Lallana og Ibe bruges på kanterne.

Man kan sætte Can ind på højre back, hvilket ganske vist ikke har været lige succesfuldt tidligere. Milner kan sikkert også. Måske Toure.

Hvis man vælger at bruge Gomez på højre back, kan man bruge Enrique på venstre.

Men ja, det ser måske lidt tyndt ud, hvis vi får 2 skader.
Kloppite

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

47 - Andre Wisdom

Indlæg af AndreasN » torsdag, 30. jul, 2015 14:43

Men at sige, at vi er direkte svage på backpladserne er godt nok en løgn. I mine øjne har vi en af ligaens bedste højrebacks samt en af de potentielt bedste i den anden side. Det kræver selvfølgelig, at Moreno forbedrer sig betydeligt defensivt, selvom jeg ikke synes, han er decideret skidt defensivt.
Senest rettet af AndreasN torsdag, 30. jul, 2015 16:27, rettet i alt 1 gang.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af Belloni » torsdag, 30. jul, 2015 16:17

Enig. Kan ikke se vi er tyndt besat med Clyne og Moreno som første valg. Gomez som "vikar" i begge sider. Og skulle lokummet virkelig brænde, kan Emre Can spille back pladsen, som han også har gjort i Leverkusen.
Afhængigt af formation kan det også være vi ser Ibe på højreback igen.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af Mads T. » torsdag, 30. jul, 2015 16:26

Mon ikke også Flanagan vender tilbage en gang. Så er han også en god gardering til begge sider. Synes det ser fint ud. Enrique er jo også stadig i klubben, selvom jeg mener vi godt kan undvære ham med de øvrige vi har til rådighed.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af Kelly » torsdag, 30. jul, 2015 17:05

AndreasN skrev:Men at sige, at vi er direkte svage på backpladserne er godt nok en løgn. I mine øjne har vi en af ligaens bedste højrebacks samt en af de potentielt bedste i den anden side. Det kræver selvfølgelig, at Moreno forbedrer sig betydeligt defensivt, selvom jeg ikke synes, han er decideret skidt defensivt.
Det syntes jeg er en meget farvet udmelding. Der er jo et hav af backs med meget mere klasse i PL. Jeg syntes bestemt ikke Liverpool er godt kørende på backerne. Moreno står jo ofte og sover og bliver overløbet. Clyne er ok men heller ikke mere.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af AndreasN » torsdag, 30. jul, 2015 17:32

Hvem er det hav af backs, der er bedre?
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af Emmy » torsdag, 30. jul, 2015 18:01

Belloni skrev:Enig. Kan ikke se vi er tyndt besat med Clyne og Moreno som første valg. Gomez som "vikar" i begge sider. Og skulle lokummet virkelig brænde, kan Emre Can spille back pladsen, som han også har gjort i Leverkusen.
Afhængigt af formation kan det også være vi ser Ibe på højreback igen.
Hvornår har Ibe spillet back?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af Belloni » torsdag, 30. jul, 2015 20:48

Måske jeg husker forkert, men da vi spillede med tre mand bagerste, spillede han da ikke wingback et par gange? Mindes han gjorde det i kampen på Goodison, men er ikke sikker.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af Emmy » torsdag, 30. jul, 2015 21:56

Belloni skrev:Måske jeg husker forkert, men da vi spillede med tre mand bagerste, spillede han da ikke wingback et par gange? Mindes han gjorde det i kampen på Goodison, men er ikke sikker.
Det er altså ikke det samme som back. Han har aldrig spillet i den bageste kæde så vidt jeg husker. Ved siden af Skrtel f.eks. i forsvarskæden.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar