24 - Joe Allen

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

24 - Joe Allen

Indlæg af Alonso » fredag, 10. aug, 2012 21:14

Det er med stor ære jeg kan oprette denne tråd. Jeg har håbet på knægten i et halvt års tid, så det er ikke bare en stor dag for Joe Allen og Liverpool FC, men også for mig ;)

Endelig fik vi Alonsos afløser. Både på banen, men også bag på min trøje, der har stået tom siden den kære spanier tog flyet hjem.

Joe Allens vigtigste rolle bliver at skabe flow i spillet. Jeg er sikker på han kommer til at mestre dette mange år frem. Ligesom Borini en spiller der kan udvikle sig med Liverpool.

Billede

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Emmy » fredag, 10. aug, 2012 21:21

Jeg deler i den grad din glæde og ser enormt frem til at følge Allen. Han bliver en kæmpe succes, det er jeg slet ikke i tvivl om.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Mambo » lørdag, 11. aug, 2012 21:08

Det første interview skal da lige herind:


Brugeravatar
Kongegaard
Indlæg: 1056
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:23
Alder: 36

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Kongegaard » mandag, 27. aug, 2012 00:07

95% pass completion i de første to PL kampe! :clap:
Gerrard og Agger er Liverpool

Brugeravatar
Ma Captain
Indlæg: 487
Tilmeldt: tirsdag, 01. maj, 2012 13:31

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Ma Captain » mandag, 27. aug, 2012 19:22

Årets Indkøb er jeg ikke i tvil om. Han er klasse.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

APLFC
Indlæg: 334
Tilmeldt: søndag, 24. jan, 2010 10:09
Geografisk sted: Roskilde

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af APLFC » mandag, 27. aug, 2012 19:41

http://onside.dk/fodbold-video/premier- ... ugens-hold

Jeg synes det er lidt ringe Joe Allen ikke er med på Team of the week, jeg synes han var verdensklasse igår.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Oomph242 » mandag, 27. aug, 2012 20:22

http://onside.dk/fodbold-video/premier- ... ugens-hold

Jeg synes det er lidt ringe Joe Allen ikke er med på Team of the week, jeg synes han var verdensklasse
Både og! Jeg synes han var god til, at holde bolden og med korte afleveringer (klart ugens bedste). Men når City havde bolden på midtbanen var han ikke meget bevendt og som "playmaker" fremadrettet synes jeg han mangler en del (hans afleveringer gør ikke så meget for angrebet).

Brugeravatar
Ma Captain
Indlæg: 487
Tilmeldt: tirsdag, 01. maj, 2012 13:31

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Ma Captain » tirsdag, 28. aug, 2012 00:48

han er da på goal.com's team of the week!
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Thommo » tirsdag, 28. aug, 2012 01:21

Tjah, jeg var en af dem der var imod et så dyrt et køb, på en relativ uprøvet spiller, men må da (heldigvis)indrømme starten har været lovende. Og min MoM mod city. Fortsæt det gode arbejde Joe
Verden er smask fuld af hyklere....

verdenskrig
Indlæg: 172
Tilmeldt: lørdag, 12. dec, 2009 14:11
Alder: 34

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af verdenskrig » tirsdag, 28. aug, 2012 11:44

Har "desværre" ikke set kampen mod WBA. Men mod City var han fantastisk.. Han er utrolig rolig, og har en rigtig hurtig og kontrolleret boldbehandling. Han er desuden rigtig god til at dække sin bold af, og god til at spille sig ud af pressede situationer..

En meget mere mobil og hurtigt tænkende spillere end f.eks Adam og jeg tror Joe Allen bliver intet mindre end en fantastisk spiller for os. Desuden virker han til at have en rigtig god positiv indstilling når han spiller.. Hovedet op og slår aldrig ud med armene :D
"We dont need to motivate players because each of them is responsible for the performance of the team as a whole.
The status of Liverpool's players keeps them motivated"
Bill Shankly <3

pingel
Indlæg: 993
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af pingel » tirsdag, 28. aug, 2012 11:44

http://www.kopsource.com/video-joe-alle ... ster-city/

Der er vidst lige en enkelt der ryger ud over sidelinien, men jeg er specielt glad for den lange tilbage spilning til Reina der ikke bliver opsnappet af Tevez ;)

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af nikand » tirsdag, 28. aug, 2012 17:55

Skønt med en pasningssikker spiller i midten, der kan dikterer og styrer spillet og tempoet. Er indtil videre imponeret.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Aarhus » tirsdag, 28. aug, 2012 18:34

Indtil videre har han ikke givet mig grund til at være skuffet, tværtimod! Han virker som en fantastisk spiller med en stor, stor fremtid for os. Og så er han kun 22 år, hvilket er imponerende, når man ser den ro, han udstråler på banen.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Aarde » tirsdag, 28. aug, 2012 18:49

Aarhus skrev:Indtil videre har han ikke givet mig grund til at være skuffet, tværtimod! Han virker som en fantastisk spiller med en stor, stor fremtid for os. Og så er han kun 22 år, hvilket er imponerende, når man ser den ro, han udstråler på banen.
Han har bestemt imponeret so far. Gerrard er også ude med ros til ham på den officielle idag - han er imponeret over hvor hurtigt Allen er faldet til og har sat sit præg på de kampe, han har været med i.

Mon ikke en af grundene til hans gode start er, at han trods sin status som newcomer faktisk nok er mere inde i den måde, vi gerne vil spille på, end resten af holdet? Modsat dem har han jo fået Rodgers filosofi trukket ned over hovedet i en pæn portion år efterhånden.

Brugeravatar
Jan
Indlæg: 2714
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:45
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 51

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Jan » tirsdag, 28. aug, 2012 20:17

Jeg tror Joe Allen på sigt bliver en vigtig brik for os. Måske allerede nu, da Lucas efter forlydende er ude i 2 måneder. Så må vi se om BR spiller Joe Allen bagest eller giver tid til wee Jay, hvis skifte til Bolton måske nu ikke bliver til noget.
Allen har gjort det godt indtil videre - men der er ikke kommet helt det ud af det jeg kunne tænke mig, men det hænger nok mest sammen med Lucas' skade. Hvis Allen formår at drive spillet fremover, og ikke kun spiller "alibi-bolde", kan vi glæde os meget over pasningssikkerheden. Og jo, han ved jo hvordan BR vil have spillet, så det hjælper ham helt sikkert i starten.
Jeg synes dog stadig det er mange penge for en så ung gut, men lige netop dette køb kan måske vise sig at være det hele værd.
Up The RedMen... we go again!

Besvar