29 - Fabio Borini

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Bellamy_fever » onsdag, 03. sep, 2014 13:26

Kæft en gang ussel hykleri af den KLAMMESTE slags.... :violin:

Borini er en kun ude efter pengene fordi han ønsker at kæmpe for sin plads - han burde skifte til mægtige QPR og kæmpe om INTET sådan at vi kan score penge på ham.
Hvorfor er det ALTID spilleren der er røven i sagen ? helt ærligt har Liverpool FC ikke selv skrevet antal år på hans kontrakt, så er han ederbankemig fuldstændigt fri til at spille hos os lige så lang tid som den kontrakt lyder - så må man da lade være at give manden så lang en kontrakt !

Vi HYLDER Aggers Loyalitet, vi hylder Gerrards loyalitet, Carraghers loyalitet, Hendersons loyalitet - Borini derimod ? griske svin !!

Hvis vi ønsker en spiller skal blive skal han blive, ønsker vi han skal smutte skal han smutte - spillerens egen mening er fuldstændig ligegyldig

jeg HÅBER at Borini slår igennem og viser sit MEGA talent, og HELT ærligt... kunne jeg ikke bebrejde manden for så at skride til en anden klub for en højere læn. Jeg elsker Liverpool FC, men syntes bestemt ikke håndteringen af denne sag - SPECIELT fra fansenes side, er passende ud fra de værdier vi forsøger at sætte os selv i forbindelse med.

pfff... Loyalitet my arse....
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af mawope » onsdag, 03. sep, 2014 14:39

Rasmus skrev: Ja, det kan man ligeledes sige, men tre tweets fra Borini vil bare være et lidt tosset grundlag at komme med den indvending, ville det ikke? I øvrigt er en ting ikke at holde tæt, en anden at melde noget "officielt ud", som Borini gør her. Jeg kan i øvrigt godt lide Borini, og det kunne da være fantastisk, hvis han kunne slide sig tilbage i spil og blive et aktiv for os, det virker bare ikke særlig sandsynligt, og derfor ville pengene klart have været at foretrække.

Om det er idealisme eller ej? Hans agent var ude at sige noget om et muligt skifte til Inter, der kolapsede, fordi Inter ikke ville betale de penge, vi krævede for ham, hvilket Borini (forstår man mellem linjerne) åbenbart var blevet meget skuffet over. Et ærgerligt grundlag at blive i en klub på, men hvis han ikke vil til Sunderland eller QPR, kan man jo heller ikke tvinge manden. Det synes jeg bestemt ikke. Et er sikkert; vores trup er kun bredere med Borini i stalden, så værre er det jo heller ikke.
For mig bekræfter de tweets dén fornemmelse jeg har fået af Borini's tøven og nølen med at acceptere de forskellige tilbud sommeren over. Fra en spinrobots synsvinkel er det måske ikke så hensigtsmæssigt i en eller anden professionel henseende, men da jeg egentlig er lidt led ved nutidens ekstreme selvkontrol (læs: "brands") hos den moderne fodboldspiller, er jeg egentlig glad for at se lidt opstigende damp indimellem - da især når det i grunden er en spiller som gerne vil os fremfor andre. Personligt har jeg været lidt hverken/eller om han blev hos os af de samme årsager som de fleste andre herinde nævner. Min kommentar er kun til den moralske diskussion, du lagde op til.

Brugeravatar
Harvey
Indlæg: 1894
Tilmeldt: søndag, 05. aug, 2007 11:04

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Harvey » onsdag, 03. sep, 2014 15:49

Bellamy_fever skrev:Kæft en gang ussel hykleri af den KLAMMESTE slags.... :violin:

Borini er en kun ude efter pengene fordi han ønsker at kæmpe for sin plads - han burde skifte til mægtige QPR og kæmpe om INTET sådan at vi kan score penge på ham.
Hvorfor er det ALTID spilleren der er røven i sagen ? helt ærligt har Liverpool FC ikke selv skrevet antal år på hans kontrakt, så er han ederbankemig fuldstændigt fri til at spille hos os lige så lang tid som den kontrakt lyder - så må man da lade være at give manden så lang en kontrakt !

Vi HYLDER Aggers Loyalitet, vi hylder Gerrards loyalitet, Carraghers loyalitet, Hendersons loyalitet - Borini derimod ? griske svin !!

Hvis vi ønsker en spiller skal blive skal han blive, ønsker vi han skal smutte skal han smutte - spillerens egen mening er fuldstændig ligegyldig

jeg HÅBER at Borini slår igennem og viser sit MEGA talent, og HELT ærligt... kunne jeg ikke bebrejde manden for så at skride til en anden klub for en højere læn. Jeg elsker Liverpool FC, men syntes bestemt ikke håndteringen af denne sag - SPECIELT fra fansenes side, er passende ud fra de værdier vi forsøger at sætte os selv i forbindelse med.

pfff... Loyalitet my arse....
Borini har vist fået de chancer hos os han kunne forlange og masser af muligheder for at vise sit MEGA talent! Og måske er grunden til at fansene reagerer som de gør, at man er vant til at spillere, som er blevet sorteret fra og har fået op til flere vink fra deres manager om at de ikke kommer i betragtning, de skynder sig videre til den næste klub, for at få lov til at spille fodbold. Jeg kan ikke gennemskue hvorfor Borini ikke ville til Sunderland, når han nu havde sådan et succesfuldt ophold i sidste sæson. Det synes jeg er mærkeligt. Og hvis det ikke har noget med lønnen at gøre, så er det endnu mere mærkeligt. Og er det et udtryk for loyalitet overfor klubben, så er det da meget imponerende. Jeg aner ikke hvad der er foregået bag kulisserne, men jeg ved og har altid vidst, at Borini får ikke succes hos os, for det er han slet, slet ikke god nok til. Hvad kan han? Hvad er hans spidskompetencer? Han er ikke hurtig, har ikke skud i støvlen, dribler ikke særlig godt, er ikke god i luften og han har ikke nogen specielt imponerende målnæse. Han er middelmådig hele vejen igennem i mine øjne. Og han har da heller ikke vist noget andet end det i den røde trøje.

Og det skriver jeg ikke for at slagte manden, for der er som bekendt ikke nogen der er forpligtet ud over egne evner.
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Bellamy_fever » onsdag, 03. sep, 2014 18:08

Mig bekendt har Borini haft hans skader at slås med i sin tid i Liverpool - og personligt er jeg da rimelig glad for at hverken Skrtel, Henderson eller Sterling smuttede fordi de i første omgang ikke vsr i varme - hvad syntes du Harvey ?

Vel kan man finde en bedre angriber end Borini - men vil denne værre indstillet på at være 4. Valg i Liverpool ??

Jeg tvivler også på at han nogensinde bliver nogen kæmpe succes i klubben - men Vi hsr sku da selv givet ham den kontraktlængde - så hsr han den td til at bevise sit værd og ellers kan vi bare lade være at forlænge den. Jeg kan på INGEN måde se der er noget at rafle om - ønsker Borini at bliv ud fra forudsætningen at han nok ingen eller megen lidt spilletid for - så fint - jeg har mere respekt for det end for Torres der skrider til Chelsea på deadline eller Owen ...

Jeg gentager : grim, GRIM hykleri !
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3933
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 44
Kontakt:

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af ThunderZtorm » onsdag, 03. sep, 2014 19:08

Harvey skrev:
Bellamy_fever skrev:Kæft en gang ussel hykleri af den KLAMMESTE slags.... :violin:

Borini er en kun ude efter pengene fordi han ønsker at kæmpe for sin plads - han burde skifte til mægtige QPR og kæmpe om INTET sådan at vi kan score penge på ham.
Hvorfor er det ALTID spilleren der er røven i sagen ? helt ærligt har Liverpool FC ikke selv skrevet antal år på hans kontrakt, så er han ederbankemig fuldstændigt fri til at spille hos os lige så lang tid som den kontrakt lyder - så må man da lade være at give manden så lang en kontrakt !

Vi HYLDER Aggers Loyalitet, vi hylder Gerrards loyalitet, Carraghers loyalitet, Hendersons loyalitet - Borini derimod ? griske svin !!

Hvis vi ønsker en spiller skal blive skal han blive, ønsker vi han skal smutte skal han smutte - spillerens egen mening er fuldstændig ligegyldig

jeg HÅBER at Borini slår igennem og viser sit MEGA talent, og HELT ærligt... kunne jeg ikke bebrejde manden for så at skride til en anden klub for en højere læn. Jeg elsker Liverpool FC, men syntes bestemt ikke håndteringen af denne sag - SPECIELT fra fansenes side, er passende ud fra de værdier vi forsøger at sætte os selv i forbindelse med.

pfff... Loyalitet my arse....
Borini har vist fået de chancer hos os han kunne forlange og masser af muligheder for at vise sit MEGA talent! Og måske er grunden til at fansene reagerer som de gør, at man er vant til at spillere, som er blevet sorteret fra og har fået op til flere vink fra deres manager om at de ikke kommer i betragtning, de skynder sig videre til den næste klub, for at få lov til at spille fodbold. Jeg kan ikke gennemskue hvorfor Borini ikke ville til Sunderland, når han nu havde sådan et succesfuldt ophold i sidste sæson. Det synes jeg er mærkeligt. Og hvis det ikke har noget med lønnen at gøre, så er det endnu mere mærkeligt. Og er det et udtryk for loyalitet overfor klubben, så er det da meget imponerende. Jeg aner ikke hvad der er foregået bag kulisserne, men jeg ved og har altid vidst, at Borini får ikke succes hos os, for det er han slet, slet ikke god nok til. Hvad kan han? Hvad er hans spidskompetencer? Han er ikke hurtig, har ikke skud i støvlen, dribler ikke særlig godt, er ikke god i luften og han har ikke nogen specielt imponerende målnæse. Han er middelmådig hele vejen igennem i mine øjne. Og han har da heller ikke vist noget andet end det i den røde trøje.

Og det skriver jeg ikke for at slagte manden, for der er som bekendt ikke nogen der er forpligtet ud over egne evner.

Så du mener at 13 kampe er mere end rigeligt for en 21-årig til at bevise om vedkommende er noget eller ej?

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af thefugle » onsdag, 03. sep, 2014 19:25

ThunderZtorm skrev:
Harvey skrev:
Bellamy_fever skrev:Kæft en gang ussel hykleri af den KLAMMESTE slags.... :violin:

Borini er en kun ude efter pengene fordi han ønsker at kæmpe for sin plads - han burde skifte til mægtige QPR og kæmpe om INTET sådan at vi kan score penge på ham.
Hvorfor er det ALTID spilleren der er røven i sagen ? helt ærligt har Liverpool FC ikke selv skrevet antal år på hans kontrakt, så er han ederbankemig fuldstændigt fri til at spille hos os lige så lang tid som den kontrakt lyder - så må man da lade være at give manden så lang en kontrakt !

Vi HYLDER Aggers Loyalitet, vi hylder Gerrards loyalitet, Carraghers loyalitet, Hendersons loyalitet - Borini derimod ? griske svin !!

Hvis vi ønsker en spiller skal blive skal han blive, ønsker vi han skal smutte skal han smutte - spillerens egen mening er fuldstændig ligegyldig

jeg HÅBER at Borini slår igennem og viser sit MEGA talent, og HELT ærligt... kunne jeg ikke bebrejde manden for så at skride til en anden klub for en højere læn. Jeg elsker Liverpool FC, men syntes bestemt ikke håndteringen af denne sag - SPECIELT fra fansenes side, er passende ud fra de værdier vi forsøger at sætte os selv i forbindelse med.

pfff... Loyalitet my arse....
Borini har vist fået de chancer hos os han kunne forlange og masser af muligheder for at vise sit MEGA talent! Og måske er grunden til at fansene reagerer som de gør, at man er vant til at spillere, som er blevet sorteret fra og har fået op til flere vink fra deres manager om at de ikke kommer i betragtning, de skynder sig videre til den næste klub, for at få lov til at spille fodbold. Jeg kan ikke gennemskue hvorfor Borini ikke ville til Sunderland, når han nu havde sådan et succesfuldt ophold i sidste sæson. Det synes jeg er mærkeligt. Og hvis det ikke har noget med lønnen at gøre, så er det endnu mere mærkeligt. Og er det et udtryk for loyalitet overfor klubben, så er det da meget imponerende. Jeg aner ikke hvad der er foregået bag kulisserne, men jeg ved og har altid vidst, at Borini får ikke succes hos os, for det er han slet, slet ikke god nok til. Hvad kan han? Hvad er hans spidskompetencer? Han er ikke hurtig, har ikke skud i støvlen, dribler ikke særlig godt, er ikke god i luften og han har ikke nogen specielt imponerende målnæse. Han er middelmådig hele vejen igennem i mine øjne. Og han har da heller ikke vist noget andet end det i den røde trøje.

Og det skriver jeg ikke for at slagte manden, for der er som bekendt ikke nogen der er forpligtet ud over egne evner.

Så du mener at 13 kampe er mere end rigeligt for en 21-årig til at bevise om vedkommende er noget eller ej?
Godt Indlæg Bellamy_fever. Du har helt ret.

Og Harvey, vidste du os hele tiden at Henderson ville blive en succes? Næppe. Det halve af os ville have ham ud efter det første år og kaldte ham fejlkøb, mig inkluderet. Han fik tid, og det siges han nægtede skiftet til Spurs selv pga han ville vise sit værd, og puha se hvad der skete. Man er idiot hvis man ikke mener han er en af de vigtigste vi har nu. Med det sagt, så synes jeg det er forkert at en spiller som har fået så lidt kampe for os, skal dømmes ude allerede. Det er stadig Liverpool det her.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Surf » onsdag, 03. sep, 2014 19:55

Hvis folk vil lidt til bunds i sagen, kan følgende artikel læses. Den rammer angiveligt (ifølge Borini selv!) hovedet på sømmet:
http://www.theanfieldwrap.com/2014/09/c ... io-borini/


"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Xenne » fredag, 05. sep, 2014 09:55

Surf skrev:Hvis folk vil lidt til bunds i sagen, kan følgende artikel læses. Den rammer angiveligt (ifølge Borini selv!) hovedet på sømmet:
http://www.theanfieldwrap.com/2014/09/c ... io-borini/


Wow, sikken en god artikel.
Folk har ofte tendens til at gå efter manden i stedet for bolden.
I det store billede kan jeg sagtens forstå Borini, Liverpool kunne jo bare havet tilbudt ham en kortere kontrakt.
Jeg havde heller ikke skifte til QPR på en 3-4 årig kontrakt, jeg havde nok taget imod en lejeaftale for at spille.
Der er jo ingentivil om at han ikke får spilletid efter næsten sæson, der har vi Origi tilbage fra Lille.
Billede

Brugeravatar
Harvey
Indlæg: 1894
Tilmeldt: søndag, 05. aug, 2007 11:04

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Harvey » fredag, 05. sep, 2014 11:34

thefugle skrev:
ThunderZtorm skrev:
Harvey skrev:
Bellamy_fever skrev:Kæft en gang ussel hykleri af den KLAMMESTE slags.... :violin:

Borini er en kun ude efter pengene fordi han ønsker at kæmpe for sin plads - han burde skifte til mægtige QPR og kæmpe om INTET sådan at vi kan score penge på ham.
Hvorfor er det ALTID spilleren der er røven i sagen ? helt ærligt har Liverpool FC ikke selv skrevet antal år på hans kontrakt, så er han ederbankemig fuldstændigt fri til at spille hos os lige så lang tid som den kontrakt lyder - så må man da lade være at give manden så lang en kontrakt !

Vi HYLDER Aggers Loyalitet, vi hylder Gerrards loyalitet, Carraghers loyalitet, Hendersons loyalitet - Borini derimod ? griske svin !!

Hvis vi ønsker en spiller skal blive skal han blive, ønsker vi han skal smutte skal han smutte - spillerens egen mening er fuldstændig ligegyldig

jeg HÅBER at Borini slår igennem og viser sit MEGA talent, og HELT ærligt... kunne jeg ikke bebrejde manden for så at skride til en anden klub for en højere læn. Jeg elsker Liverpool FC, men syntes bestemt ikke håndteringen af denne sag - SPECIELT fra fansenes side, er passende ud fra de værdier vi forsøger at sætte os selv i forbindelse med.

pfff... Loyalitet my arse....
Borini har vist fået de chancer hos os han kunne forlange og masser af muligheder for at vise sit MEGA talent! Og måske er grunden til at fansene reagerer som de gør, at man er vant til at spillere, som er blevet sorteret fra og har fået op til flere vink fra deres manager om at de ikke kommer i betragtning, de skynder sig videre til den næste klub, for at få lov til at spille fodbold. Jeg kan ikke gennemskue hvorfor Borini ikke ville til Sunderland, når han nu havde sådan et succesfuldt ophold i sidste sæson. Det synes jeg er mærkeligt. Og hvis det ikke har noget med lønnen at gøre, så er det endnu mere mærkeligt. Og er det et udtryk for loyalitet overfor klubben, så er det da meget imponerende. Jeg aner ikke hvad der er foregået bag kulisserne, men jeg ved og har altid vidst, at Borini får ikke succes hos os, for det er han slet, slet ikke god nok til. Hvad kan han? Hvad er hans spidskompetencer? Han er ikke hurtig, har ikke skud i støvlen, dribler ikke særlig godt, er ikke god i luften og han har ikke nogen specielt imponerende målnæse. Han er middelmådig hele vejen igennem i mine øjne. Og han har da heller ikke vist noget andet end det i den røde trøje.

Og det skriver jeg ikke for at slagte manden, for der er som bekendt ikke nogen der er forpligtet ud over egne evner.

Så du mener at 13 kampe er mere end rigeligt for en 21-årig til at bevise om vedkommende er noget eller ej?
Godt Indlæg Bellamy_fever. Du har helt ret.

Og Harvey, vidste du os hele tiden at Henderson ville blive en succes? Næppe. Det halve af os ville have ham ud efter det første år og kaldte ham fejlkøb, mig inkluderet. Han fik tid, og det siges han nægtede skiftet til Spurs selv pga han ville vise sit værd, og puha se hvad der skete. Man er idiot hvis man ikke mener han er en af de vigtigste vi har nu. Med det sagt, så synes jeg det er forkert at en spiller som har fået så lidt kampe for os, skal dømmes ude allerede. Det er stadig Liverpool det her.
Det er meget muligt at han kun har spillet 13 kampe for os, men jeg lægger også vægt på at BR, som købte ham og som har lejet ham tidligere og fulgt hans udvikling i de sidste mange år, har valgt at sige ja til at sælge ham! Det må da for alle i dette forum være et tungt argument, for at Borini ikke er god nok til at spille for os og få succes! Eller stoler i ikke på BR og hans vurdering? Borini er altså en spiller som BR har haft en fidus til på et tidspunkt ellers ville han jo ikke ha købt ham, efter at have lejet ham i Swansea. Så han har troet på ham på et tidspunkt, men gør det åbenbart ikke mere, ellers ville han jo ikke have sagt ja til at sælge ham! Nu kan jeg så se at Borini er blevet registreret i vores trup til sæsonen i Premier League, så han får chancen igen.
Så det handler altså ikke kun om de 13 kampe, det handler også om BR og hans vurdering og hans handlinger i forhold til spilleren. Og ja, så handler det da også om ens egen vurdering af det man har set og igen må jeg sige, at jeg kan ikke få øje på hvad det er han er god til. Og så er han da vist iøvrigt 23 år og ikke 21. Og igen igen, fuld respekt for hans ønske om at blive og kæmpe for sin chance, det har jeg fuld respekt for, men jeg tvivler på at han vil lykkes.
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Redtothebone » fredag, 05. sep, 2014 11:41

Helt enig med Bellamy, støt nu spilleren, og giv ham en fair chance

Han har spillet 959 minutter for Liverpool i en sæson hvor han havde store skades problemer.

Bare tænk på spillere som Lucas og Henderson, de startede heller ikke deres Liverpool karriere på imponerende vis.

Nu har vi en spiller som acceptere at være 4 valg i klubben på angrebs posten, som jeg garantere vil kæmpe røven ud af bukserne når han får chancen, jeg har de sidste 10-20 år hungret efter at vi havde en "impact" spiller på bænken, som kan komme ind og score i anden halveg (en slags ole gunnar solskjær type). Der er selvfølgelig ikke nogen der siger at han bliver det, men giv ham nu en chance, her er en spiller som siger, jeg vil heller tage chancen i Liverpool end spille i en middelmådig klub som Sunderland eller QPR, hvor jeg kan tjene mange flere penge

Og sidste år scorede han trods alt imod både City Man U og Chelsea, og når du kigger på antal minutter spiller, så er det faktisk et mål hver 3 kampe, på et yderst middelmådigt hold, der kun lavede 41 mål i 38 liga kampe.

Hvis Sturridge bliver skadet eller skal have en pause så synes jeg det er mere logisk at sætte Borini på top sammen med Balotelli end Lambert, hvis vi skal spille med to helt fremme.
YNWA

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Oomph242 » fredag, 05. sep, 2014 11:50

Redtothebone skrev:Helt enig med Bellamy, støt nu spilleren, og giv ham en fair chance

Han har spillet 959 minutter for Liverpool i en sæson hvor han havde store skades problemer.

Bare tænk på spillere som Lucas og Henderson, de startede heller ikke deres Liverpool karriere på imponerende vis.

Nu har vi en spiller som acceptere at være 4 valg i klubben på angrebs posten, som jeg garantere vil kæmpe røven ud af bukserne når han får chancen, jeg har de sidste 10-20 år hungret efter at vi havde en "impact" spiller på bænken, som kan komme ind og score i anden halveg (en slags ole gunnar solskjær type). Der er selvfølgelig ikke nogen der siger at han bliver det, men giv ham nu en chance, her er en spiller som siger, jeg vil heller tage chancen i Liverpool end spille i en middelmådig klub som Sunderland eller QPR, hvor jeg kan tjene mange flere penge

Og sidste år scorede han trods alt imod både City Man U og Chelsea, og når du kigger på antal minutter spiller, så er det faktisk et mål hver 3 kampe, på et yderst middelmådigt hold, der kun lavede 41 mål i 38 liga kampe.

Hvis Sturridge bliver skadet eller skal have en pause så synes jeg det er mere logisk at sætte Borini på top sammen med Balotelli end Lambert, hvis vi skal spille med to helt fremme.
Var 4 af de 7 mål Borini scorede i PL sidste ikke på straffe?
Jeg tror ikke Borini bliver en ny Ole Gunnar eller en ny Kuyt, talentet simpelthen rækker ikke.
Lad os se, hvad han kan byde på i sæsonen. Jeg tror ikke det bliver meget. Desværre!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af texy » fredag, 05. sep, 2014 15:06

Jeg håbede klart, at vi ville sælge Borini. Men det skete ikke. Muligvis fordi manden ikke ville til en af de klubber, der var en mulighed. Og da vi selv for et par år siden var villige til at lokke ham til Liverpool for £10m, så må vi også honorere den kontrakt, som vi har givet ham. Han er Liverpool-spiller og skal behandles ordentligt og omtales pænt, synes jeg. Han forsøger jo ikke at sabotere noget.

Jeg tror ikke, at han får meget spilletid i denne sæson. Men derfor kan vi alligevel godt lægge en arm om skulderen på ham og inkludere ham i det gode fællesskab, der forhåbentlig er. Mon ikke det vil have en positiv effekt, hvis det så skulle være nødvendigt at spille ham lige pludseligt.

Spilletid eller ej, så håber jeg at Borini og andre spillere, når de engang har forladt klubben, vil tænke tilbage på Liverpool som et godt sted at være, hvor man behandlede hinanden med respekt.
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 06. sep, 2014 20:55

Med Sturridge skadet, kan Borini passende vise, at han har niveauet til Liverpool. Hvis altså Rodgers vil satse på ham.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Brockins
Indlæg: 165
Tilmeldt: fredag, 27. dec, 2013 01:21

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Brockins » tirsdag, 16. sep, 2014 22:41

Så er vi kommet til det punkt, hvor Borini efter min mening SKAL spille ved siden af Balotelli, så længe Sturridge er skadet. Hvordan tingene hurtigt kan ændre sig. Både i forhold til transfervinduet få uger tilbage, men også i forhold til sidste sæson, hvor angrebet bare kørte som smurt med Suarez. Nu har vi brug for en tidligere Sunderland-angriber for at få tingene til at fungere.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Emmy » tirsdag, 16. sep, 2014 22:52

MKJ skrev:Så er vi kommet til det punkt, hvor Borini efter min mening SKAL spille ved siden af Balotelli, så længe Sturridge er skadet. Hvordan tingene hurtigt kan ændre sig. Både i forhold til transfervinduet få uger tilbage, men også i forhold til sidste sæson, hvor angrebet bare kørte som smurt med Suarez. Nu har vi brug for en tidligere Sunderland-angriber for at få tingene til at fungere.
Nej det skal edme ikke. Hvis der skal spilles med 2 angribere så er det ind med Lambert. Borini har været fornærmende ringe i de indhop han har fået indtil nu.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar