29 - Fabio Borini

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Alonso » tirsdag, 02. sep, 2014 18:12

Harvey skrev:Det irriterer mig temmelig meget at vi ikke slap af med Borini og fik de 12-14 millioner pund i kassen, som der var blevet budt. Men så vidt man læser så krævede han 900.000 kroner i løn om ugen af QPR og de ville "kun" betale 550.000. Jamen hvem kan også leve for en halv million om ugen, det er jo usselt og tæt på Øslem Cekics fattigdomsgrænse.

Så manden vil hellere sidde på sin flade og hæve sin løn på 1 mill, gætter jeg på, end rent faktisk at spille fodbold for en halv million.
Hold da op hvor jeg klapper af mig selv, da jeg 2 sekunder efter at vi havde købt ham i sin tid, skrev i dette forum, at ham troede jeg ikke et sekund på ville blive en succes hos os. Hold da kæft hvor de fodboldspillere dog tjener mange penge, jesus christ.....
Dit indlæg bliver ikke bedre af, at det står to steder på forum ;)

Oomph242
Indlæg: 5651
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 02. sep, 2014 18:24

Harvey skrev:
Hr. Drejer skrev:Ja, hvad skal man sige om Borinis beslutning. Den virker umiddelbart dumt og grotesk. Hans chance for spilletid er ikke store. Spørgsmålet er om Rodgers vil prioritere ham i de mindre kampe, eller om han vil prioritere sine køb fra dette vindue - f.eks. Lambert eller Markovic (som ikke er dissideret angriber, men kan spille pladsen).

Vi ved jo først en gang ude i fremtiden, hvorfor han har taget denne beslutning. Han siger selv han vil kæmpe for pladsen og det lyder jo så romantisk og tilforladeligt. Men eftersom han kun har to år tilbage af sin kontrakt, kan man komme på den tanke at han gerne selv vil score de penge, som Liverpool kunne få for ham via et salg.

Måske han kan lave en Hendo, hvem ved, men jeg tror det ikke. Måske har han tænkt, at han vil give det en chance til januar, og så afsted. Men hans beslutning har godt nok medført megen negativ omtale og kritik. På de forskellige Liverpool fora og Sunderlands ditto, har der været hårde udmeldinger over hans beslutning.
Virker åpå sin vis også mærkeligt at han siger nej til et permanent skifte til Sunderland, hvor han havde så stor succes sidste år og har masser af positive fans. Det har han så ikke mere nu. Ved ikke hvor meget han tjener i LFC, men jeg nægter at tror på at manden har sagt nej til en mulig lønforhøjelse, for at blive hos os og slås for sin plads. Jeg tror at han har villet malke situationen økonomisk og det er så ikke lykkedes. Men hey, det er bare min mening, jeg ved det jo ikke. Men at han skulle ha sagt nej til en lønforhøjelse for at blive og slås for sin plads i den røde trøje, den tror jeg ikke på. Ikke ret mange mennesker siger nej til flere penge af idealistiske årsager i vore dage.
Jeg tror nu stadig, han kan malke den. Reina og Agger forlangte LFC ca. £10m for og solgte for slik.
Jeg tror Borini regner/håber på han kan blive solgt, til en Italiensk klub i næste sæson for en £3-4m og få ca. Det samme i sign on fee...

Brugeravatar
mig_der
Indlæg: 1711
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57
Geografisk sted: 8340

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af mig_der » tirsdag, 02. sep, 2014 18:25

Alonso skrev:
Harvey skrev:Det irriterer mig temmelig meget at vi ikke slap af med Borini og fik de 12-14 millioner pund i kassen, som der var blevet budt. Men så vidt man læser så krævede han 900.000 kroner i løn om ugen af QPR og de ville "kun" betale 550.000. Jamen hvem kan også leve for en halv million om ugen, det er jo usselt og tæt på Øslem Cekics fattigdomsgrænse.

Så manden vil hellere sidde på sin flade og hæve sin løn på 1 mill, gætter jeg på, end rent faktisk at spille fodbold for en halv million.
Hold da op hvor jeg klapper af mig selv, da jeg 2 sekunder efter at vi havde købt ham i sin tid, skrev i dette forum, at ham troede jeg ikke et sekund på ville blive en succes hos os. Hold da kæft hvor de fodboldspillere dog tjener mange penge, jesus christ.....
Dit indlæg bliver ikke bedre af, at det står to steder på forum ;)
Nu kan han jo i det her indlæg henvise til det andet indlæg som kilde for sine data, det er vel sådan fodboldjournalistik fungere!
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 02. sep, 2014 18:56

Oomph242 skrev:
Harvey skrev:
Hr. Drejer skrev:Ja, hvad skal man sige om Borinis beslutning. Den virker umiddelbart dumt og grotesk. Hans chance for spilletid er ikke store. Spørgsmålet er om Rodgers vil prioritere ham i de mindre kampe, eller om han vil prioritere sine køb fra dette vindue - f.eks. Lambert eller Markovic (som ikke er dissideret angriber, men kan spille pladsen).

Vi ved jo først en gang ude i fremtiden, hvorfor han har taget denne beslutning. Han siger selv han vil kæmpe for pladsen og det lyder jo så romantisk og tilforladeligt. Men eftersom han kun har to år tilbage af sin kontrakt, kan man komme på den tanke at han gerne selv vil score de penge, som Liverpool kunne få for ham via et salg.

Måske han kan lave en Hendo, hvem ved, men jeg tror det ikke. Måske har han tænkt, at han vil give det en chance til januar, og så afsted. Men hans beslutning har godt nok medført megen negativ omtale og kritik. På de forskellige Liverpool fora og Sunderlands ditto, har der været hårde udmeldinger over hans beslutning.
Virker åpå sin vis også mærkeligt at han siger nej til et permanent skifte til Sunderland, hvor han havde så stor succes sidste år og har masser af positive fans. Det har han så ikke mere nu. Ved ikke hvor meget han tjener i LFC, men jeg nægter at tror på at manden har sagt nej til en mulig lønforhøjelse, for at blive hos os og slås for sin plads. Jeg tror at han har villet malke situationen økonomisk og det er så ikke lykkedes. Men hey, det er bare min mening, jeg ved det jo ikke. Men at han skulle ha sagt nej til en lønforhøjelse for at blive og slås for sin plads i den røde trøje, den tror jeg ikke på. Ikke ret mange mennesker siger nej til flere penge af idealistiske årsager i vore dage.
Jeg tror nu stadig, han kan malke den. Reina og Agger forlangte LFC ca. £10m for og solgte for slik.
Jeg tror Borini regner/håber på han kan blive solgt, til en Italiensk klub i næste sæson for en £3-4m og få ca. Det samme i sign on fee...
:shock: £3-4 m. Hvorfor skal Liverpool ikke score en gevinst på ham?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 02. sep, 2014 19:26

Jeg tror det var The Times, eller et andet pålideligt nyhedsmedie, der igår fremlagde, at Borini stod til næsten at fordoble sin løn, skulle han skifte til QPR. QPR skulle angiveligt have tilbudt en ugeløn på 55.000 pund. Så med andre ord står og falder vores lønbudget altså ikke med Borini.

Jeg synes det er beundringsværdigt, når en spiller som Borini tror på sin chance og fravælger fast spilletid og en klækkelig lønforhøjelse. Det vidner om store ambitioner og en tro på egne evner. Men måske også en lettere naiv tro, da vejen til spilletid er lang og Rodgers har meldt klart ud, at Borini ikke indgik i hans planer.

Jeg beundrer spillere som Borini, hvis ydmyghed, gejst og vindermentalitet er ved at være lidt af en mangelvare i international fodbold. Når dette så er sagt ærgrer jeg mig over, at vi ikke indkasserede de 12-14 millioner pund som QPR og Sunderland bød, da jeg ikke anser Borini for at have de tekniske kvaliteter, som det er påkrævet, for at begå sig i Rodgers spillestil.

Midlerne fra et salg af Borini kunne være sat i banken og gemt til næste sæson, hvor jeg forventer, at vi skal finde en erstatning for Gerrard til start 11'eren.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Emmy » tirsdag, 02. sep, 2014 19:41

Grisk kan man da ihvertfald ikke kalde ham. Og en spiller der med vold og magt ønsker at blive i denne skønne klub kan man jo ikke rigtig blive sur på sådan for alvor.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Surf » tirsdag, 02. sep, 2014 20:00

Har det lidt ambivalent med folk, der klandrer Borini for ikke at skifte, med det mål for øje at vi kunne få en masse penge for ham, for i næste omgang at klandre moderne spillere for at være pengegriske og kun tænkte på sig selv... Ved godt at situationerne er lidt forskellige, men alligevel.

Jeg har respekt for ham, og græmmer mig ærligt talt lidt over folk der bander ham væk, fordi han ikke vil forlade os.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Oomph242
Indlæg: 5651
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 02. sep, 2014 20:17

Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:
Harvey skrev:
Hr. Drejer skrev:Ja, hvad skal man sige om Borinis beslutning. Den virker umiddelbart dumt og grotesk. Hans chance for spilletid er ikke store. Spørgsmålet er om Rodgers vil prioritere ham i de mindre kampe, eller om han vil prioritere sine køb fra dette vindue - f.eks. Lambert eller Markovic (som ikke er dissideret angriber, men kan spille pladsen).

Vi ved jo først en gang ude i fremtiden, hvorfor han har taget denne beslutning. Han siger selv han vil kæmpe for pladsen og det lyder jo så romantisk og tilforladeligt. Men eftersom han kun har to år tilbage af sin kontrakt, kan man komme på den tanke at han gerne selv vil score de penge, som Liverpool kunne få for ham via et salg.

Måske han kan lave en Hendo, hvem ved, men jeg tror det ikke. Måske har han tænkt, at han vil give det en chance til januar, og så afsted. Men hans beslutning har godt nok medført megen negativ omtale og kritik. På de forskellige Liverpool fora og Sunderlands ditto, har der været hårde udmeldinger over hans beslutning.
Virker åpå sin vis også mærkeligt at han siger nej til et permanent skifte til Sunderland, hvor han havde så stor succes sidste år og har masser af positive fans. Det har han så ikke mere nu. Ved ikke hvor meget han tjener i LFC, men jeg nægter at tror på at manden har sagt nej til en mulig lønforhøjelse, for at blive hos os og slås for sin plads. Jeg tror at han har villet malke situationen økonomisk og det er så ikke lykkedes. Men hey, det er bare min mening, jeg ved det jo ikke. Men at han skulle ha sagt nej til en lønforhøjelse for at blive og slås for sin plads i den røde trøje, den tror jeg ikke på. Ikke ret mange mennesker siger nej til flere penge af idealistiske årsager i vore dage.
Jeg tror nu stadig, han kan malke den. Reina og Agger forlangte LFC ca. £10m for og solgte for slik.
Jeg tror Borini regner/håber på han kan blive solgt, til en Italiensk klub i næste sæson for en £3-4m og få ca. Det samme i sign on fee...
:shock: £3-4 m. Hvorfor skal Liverpool ikke score en gevinst på ham?
Hvis han ikke spiller mere end 5-6 kampe i indeværende sæson. Er det nok begrænset, hvor meget de Italienske klubber vil give.

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af nrg » tirsdag, 02. sep, 2014 21:41

Surf skrev:Har det lidt ambivalent med folk, der klandrer Borini for ikke at skifte, med det mål for øje at vi kunne få en masse penge for ham, for i næste omgang at klandre moderne spillere for at være pengegriske og kun tænkte på sig selv... Ved godt at situationerne er lidt forskellige, men alligevel.

Jeg har respekt for ham, og græmmer mig ærligt talt lidt over folk der bander ham væk, fordi han ikke vil forlade os.
Smukt skrevet.

.....og når vi så alligevel stod tilbage og måske var kommet af med ham, uden at vi havde brugt pengene på en ny, gir' det oven i købet god mening at beholde ham.
Senest rettet af nrg tirsdag, 02. sep, 2014 21:43, rettet i alt 1 gang.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Rasmus » tirsdag, 02. sep, 2014 21:43

mawope skrev:
Rasmus skrev:Det er bare bedst at holde det internt
Så kunne man vel ligeledes sige, klubben skulle have sikret, det ikke blev offentligt kendt, at vi havde accepteret tilbud fra både Sunderland og QPR? Noget kunne tyde på, manden har følt et pres, som han nu har brug for at lukke lidt luft ud om. At en spiller så brændende ønsker at blive og kæmpe sin chance for os - trods større indtjeningsmuligheder andre steder - bør vi vel have lidt respekt for?
Ja, det kan man ligeledes sige, men tre tweets fra Borini vil bare være et lidt tosset grundlag at komme med den indvending, ville det ikke? I øvrigt er en ting ikke at holde tæt, en anden at melde noget "officielt ud", som Borini gør her. Jeg kan i øvrigt godt lide Borini, og det kunne da være fantastisk, hvis han kunne slide sig tilbage i spil og blive et aktiv for os, det virker bare ikke særlig sandsynligt, og derfor ville pengene klart have været at foretrække.

Om det er idealisme eller ej? Hans agent var ude at sige noget om et muligt skifte til Inter, der kolapsede, fordi Inter ikke ville betale de penge, vi krævede for ham, hvilket Borini (forstår man mellem linjerne) åbenbart var blevet meget skuffet over. Et ærgerligt grundlag at blive i en klub på, men hvis han ikke vil til Sunderland eller QPR, kan man jo heller ikke tvinge manden. Det synes jeg bestemt ikke. Et er sikkert; vores trup er kun bredere med Borini i stalden, så værre er det jo heller ikke.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 03. sep, 2014 10:46

Jeg hylder Borini for at stå op for sig selv. Jeg frygter bare lidt, at Rodgers har afskrevet ham helt. Der kan Rodgers godt være meget stædig - som vi har set med Agger og flere andre. Jeg tror stadig, Borini kan blive vores nye Kuyt. Han er for helvede kun 23 år!

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3933
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 44
Kontakt:

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af ThunderZtorm » onsdag, 03. sep, 2014 11:02

Tom_Jorsal skrev:Jeg hylder Borini for at stå op for sig selv. Jeg frygter bare lidt, at Rodgers har afskrevet ham helt. Der kan Rodgers godt være meget stædig - som vi har set med Agger og flere andre. Jeg tror stadig, Borini kan blive vores nye Kuyt. Han er for helvede kun 23 år!
Vi har også set at Rodgers udtager de bedste uanset hvordan det ellers er - som vi har set med Henderson og Flanagan fx.

Ret beset ved vi jo ikke hvad der er sket i forhold til Agger og Reina.

Brugeravatar
Harvey
Indlæg: 1894
Tilmeldt: søndag, 05. aug, 2007 11:04

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Harvey » onsdag, 03. sep, 2014 12:05

mig_der skrev:
Alonso skrev:
Harvey skrev:Det irriterer mig temmelig meget at vi ikke slap af med Borini og fik de 12-14 millioner pund i kassen, som der var blevet budt. Men så vidt man læser så krævede han 900.000 kroner i løn om ugen af QPR og de ville "kun" betale 550.000. Jamen hvem kan også leve for en halv million om ugen, det er jo usselt og tæt på Øslem Cekics fattigdomsgrænse.

Så manden vil hellere sidde på sin flade og hæve sin løn på 1 mill, gætter jeg på, end rent faktisk at spille fodbold for en halv million.
Hold da op hvor jeg klapper af mig selv, da jeg 2 sekunder efter at vi havde købt ham i sin tid, skrev i dette forum, at ham troede jeg ikke et sekund på ville blive en succes hos os. Hold da kæft hvor de fodboldspillere dog tjener mange penge, jesus christ.....
Dit indlæg bliver ikke bedre af, at det står to steder på forum ;)
Nu kan han jo i det her indlæg henvise til det andet indlæg som kilde for sine data, det er vel sådan fodboldjournalistik fungere!
Nemlig :) Skide smart ikk :)
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Brugeravatar
Harvey
Indlæg: 1894
Tilmeldt: søndag, 05. aug, 2007 11:04

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Harvey » onsdag, 03. sep, 2014 12:07

Tom_Jorsal skrev:Jeg hylder Borini for at stå op for sig selv. Jeg frygter bare lidt, at Rodgers har afskrevet ham helt. Der kan Rodgers godt være meget stædig - som vi har set med Agger og flere andre. Jeg tror stadig, Borini kan blive vores nye Kuyt. Han er for helvede kun 23 år!
Den nye Kuyt? Du er godt nok optimistisk Tom og det skal ud da ha lov til at være. Jeg tror ikke på ham.
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Brugeravatar
Harvey
Indlæg: 1894
Tilmeldt: søndag, 05. aug, 2007 11:04

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Harvey » onsdag, 03. sep, 2014 13:12

Robbie_God_Fowler skrev:Jeg tror det var The Times, eller et andet pålideligt nyhedsmedie, der igår fremlagde, at Borini stod til næsten at fordoble sin løn, skulle han skifte til QPR. QPR skulle angiveligt have tilbudt en ugeløn på 55.000 pund. Så med andre ord står og falder vores lønbudget altså ikke med Borini.

Jeg synes det er beundringsværdigt, når en spiller som Borini tror på sin chance og fravælger fast spilletid og en klækkelig lønforhøjelse. Det vidner om store ambitioner og en tro på egne evner. Men måske også en lettere naiv tro, da vejen til spilletid er lang og Rodgers har meldt klart ud, at Borini ikke indgik i hans planer.

Jeg beundrer spillere som Borini, hvis ydmyghed, gejst og vindermentalitet er ved at være lidt af en mangelvare i international fodbold. Når dette så er sagt ærgrer jeg mig over, at vi ikke indkasserede de 12-14 millioner pund som QPR og Sunderland bød, da jeg ikke anser Borini for at have de tekniske kvaliteter, som det er påkrævet, for at begå sig i Rodgers spillestil.

Midlerne fra et salg af Borini kunne være sat i banken og gemt til næste sæson, hvor jeg forventer, at vi skal finde en erstatning for Gerrard til start 11'eren.
Hvis det er korrekt at Borini har sagt nej til en klækkelig lønforhøjelse og fast spilletid hos QPR, fordi han vil blive og kæmpe for den røde trøje, så trækker jeg al mi kritik af ham tilbage! For det vidner om em mand med hjertet og integriteten på rette sted. Men det lyder næsten for godt til at være sandt..........
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Besvar