29 - Fabio Borini

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af nikand » mandag, 02. sep, 2013 17:09

Undre mig en del. Troede sæson to, efter et glimrende u21 EM at pilen pegede på spilletid for Fabio.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af TomViolence » mandag, 02. sep, 2013 18:32

Kommer han overhovedet til at starte inde regelmæssigt for Sunderland?
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af DaBonks » tirsdag, 03. sep, 2013 10:19

TomViolence skrev:Kommer han overhovedet til at starte inde regelmæssigt for Sunderland?
Han skal primært konkurrere med Steven Fletcher. Derefter hedder det Connor Wickham, Jozy Altidore, der er nogle helt andre typer, samt Ji-Dong Won, jeg aldrig har set spille.

Jeg tror Borini har rigtig gode muligheder for at spille, da han er langt mere bevægelig end samtlige af Sunderlands angribere pt. Synes forresten rigtig godt om lejeaftalen. Lad Di Canio få noget vildskab og selvtillid i Borini og så få ham tilbage næste sæson, hvor han forhåbentlig kan være med til at erstatte Suarez.
Billede

Mazter81
Indlæg: 936
Tilmeldt: fredag, 18. jun, 2010 10:55
Geografisk sted: Paphos
Alder: 42
Kontakt:

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Mazter81 » tirsdag, 03. sep, 2013 11:31

DaBonks skrev:
TomViolence skrev:Kommer han overhovedet til at starte inde regelmæssigt for Sunderland?
Han skal primært konkurrere med Steven Fletcher. Derefter hedder det Connor Wickham, Jozy Altidore, der er nogle helt andre typer, samt Ji-Dong Won, jeg aldrig har set spille.

Jeg tror Borini har rigtig gode muligheder for at spille, da han er langt mere bevægelig end samtlige af Sunderlands angribere pt. Synes forresten rigtig godt om lejeaftalen. Lad Di Canio få noget vildskab og selvtillid i Borini og så få ham tilbage næste sæson, hvor han forhåbentlig kan være med til at supplementere Suarez.
Jeg har fikset dit indlæg... Velbekomme ;)

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af DaBonks » tirsdag, 03. sep, 2013 14:22

Mazter81 skrev:
DaBonks skrev:
TomViolence skrev:Kommer han overhovedet til at starte inde regelmæssigt for Sunderland?
Han skal primært konkurrere med Steven Fletcher. Derefter hedder det Connor Wickham, Jozy Altidore, der er nogle helt andre typer, samt Ji-Dong Won, jeg aldrig har set spille.

Jeg tror Borini har rigtig gode muligheder for at spille, da han er langt mere bevægelig end samtlige af Sunderlands angribere pt. Synes forresten rigtig godt om lejeaftalen. Lad Di Canio få noget vildskab og selvtillid i Borini og så få ham tilbage næste sæson, hvor han forhåbentlig kan være med til at supplementere Suarez.
Jeg har fikset dit indlæg... Velbekomme ;)
Det er stærkt af Liverpool at beholde Suarez et år mere. Men han er væk næste sommer.
Billede

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af ThunderZtorm » tirsdag, 03. sep, 2013 15:42

DaBonks skrev:
Mazter81 skrev:
DaBonks skrev:
TomViolence skrev:Kommer han overhovedet til at starte inde regelmæssigt for Sunderland?
Han skal primært konkurrere med Steven Fletcher. Derefter hedder det Connor Wickham, Jozy Altidore, der er nogle helt andre typer, samt Ji-Dong Won, jeg aldrig har set spille.

Jeg tror Borini har rigtig gode muligheder for at spille, da han er langt mere bevægelig end samtlige af Sunderlands angribere pt. Synes forresten rigtig godt om lejeaftalen. Lad Di Canio få noget vildskab og selvtillid i Borini og så få ham tilbage næste sæson, hvor han forhåbentlig kan være med til at supplementere Suarez.
Jeg har fikset dit indlæg... Velbekomme ;)
Det er stærkt af Liverpool at beholde Suarez et år mere. Men han er væk næste sommer.
Medmindre LFC kvalificerer sig til CL.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 03. sep, 2013 18:57

ThunderZtorm skrev:
Medmindre LFC kvalificerer sig til CL.
Som vindere af Premier League :dance:
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af ThunderZtorm » tirsdag, 03. sep, 2013 19:29

Hekkem skrev:
ThunderZtorm skrev:
Medmindre LFC kvalificerer sig til CL.
Som vindere af Premier League :dance:
Anything can happen! Så længe vi er med i kampen tillader jeg mig at drømme!

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Belloni » tirsdag, 03. sep, 2013 20:05

ThunderZtorm skrev:
Hekkem skrev:
ThunderZtorm skrev:
Medmindre LFC kvalificerer sig til CL.
Som vindere af Premier League :dance:
Anything can happen! Så længe vi er med i kampen tillader jeg mig at drømme!
Helt og aldeles enig!!

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 03. sep, 2013 21:50

Nu er det vel også første gang, at vi reelt har noget at have den jubeloptimisme, som vi plejer at blive beskyldt for at have hver gang vi starter en ny sæson.
Lad os håbe vi kan blive ved med at have den et godt stykke tid endnu. Vi trænger til det.

Tilbage til Borini. Jeg håber godt nok, at han kan få en masse spilletid. Jeg syntes det er det helt rigtige at leje ham ud, da han skal have kamptræning for at komme i gang igen. Min holdning til ham, har altid været, at han er genial til at læse spillet i forhold til at lave de helt rigtige løb, desværre er hans teknik ikke helt god nok til at få noget ud af det, hvor han lidt for ofte ikke får ordentlig kontrol over bolden - men det burde komme med kamptræning. Han er imø stadig en af de bedste i klubben (altså ud over han er lejet ud) til netop at løbe i hullerne. Kan han få udnyttet de chancer der opstår der, så bliver han en kæmpe gevinst for os.

OBI-WAN
Indlæg: 705
Tilmeldt: søndag, 20. jan, 2013 20:12

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af OBI-WAN » tirsdag, 03. sep, 2013 22:00

Jeg synes også det er smart at leje Borini ud. Han har stadig potentiale, og vi ville ikke få i nærheden af, hvad vi betalte for ham. Og eftersom han kommer til at stå bag Suarez, Sturridge og Aspas, så ville det nok blive svært for ham at genfinde målnæsen hos os.

Han snakker iøvrigt bogstaveligt talt samme sprog som Sunderlands træner.
Jeg kan ikke se hvorfor vi skulle leje ham ud til Sunderlands bænk. Det er blevet udtalt at der var stor efterspørgsel på at leje Borini, så en bænkplads han man vel arbejdet sig udenom. Udlejning ville slette ikke give mening faktisk, hvis det var tilfældet. Pointen er spilletid.
Det kan der vidst ikke være tvivl om. Jeg glæder mig til at se ham tørne ud for Sunderland. Et eller andet inde i mig tror stadig på, at der gemmer sig en habil angriber i ham.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 03. sep, 2013 22:14

Med Fletcher og Altidore i truppen er Borini nu langt fra garanteret en startplads.

Brugeravatar
phl
Indlæg: 438
Tilmeldt: søndag, 14. jul, 2013 14:26

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af phl » onsdag, 04. sep, 2013 18:31

Robbie_God_Fowler skrev:Med Fletcher og Altidore i truppen er Borini nu langt fra garanteret en startplads.
Mon ikke Rodgers har fået en garanti for spilletid af Di Canio, ellers havde man nok lejet ham ud til anden side. Viser det sig at han bliver bænkevarmer kan man hente ham tilbage til januar og finde et nyt sted til ham.

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Redmaniac » mandag, 07. okt, 2013 12:42

Jeg tror, at Sunderlands manager skifte kan vise sig meget lidt fordelagtigt for Borini. Han virkede til at være en Di Canio signing, og jeg tvivler på, at han kommer til at få særlig meget spilletid.

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af TomViolence » mandag, 07. okt, 2013 13:52

Redmaniac skrev:Jeg tror, at Sunderlands manager skifte kan vise sig meget lidt fordelagtigt for Borini. Han virkede til at være en Di Canio signing, og jeg tvivler på, at han kommer til at få særlig meget spilletid.
Det tror jeg, du har ret i. Han er ikke ikke særlig heldig, ham der Borini ...
Scouser by heart.

Siden 2009.

Besvar