38 - Jon Flanagan

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af AndreasN » torsdag, 21. jan, 2016 12:19

Jeg er ret sikker på, at det var to knæskader. Han var nemlig tilbage på et tidspunkt, men så måtte han under kniven igen.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af Emmy » torsdag, 21. jan, 2016 12:58

Han var tilbage i ganske kort tid og så gik knæet i stykker igen. Hvor er det dog skønt at se scouser Cafu på banen igen
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af Thommo » torsdag, 21. jan, 2016 15:20

Hr. Drejer skrev:Dejligt at Flanno er tilbage. Jeg er vildt glad på hans vegne, efter hans skadesmareridt.

Jeg mener at han blev skadet og var på vej tilbage, og så bliver han skadet igen. Kan i huske hvilke skader han pådrog sig?
Kommentatoren i Tom_Jorsals indlæg nævner "knees" så begge knæ hvis man tror ham, og det gør jeg.

Edit, nå der er svaret på næste side, men nu har du fået svaret en 3 gange.
Verden er smask fuld af hyklere....

Livercool
Indlæg: 15
Tilmeldt: lørdag, 27. jun, 2015 01:44

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af Livercool » torsdag, 21. jan, 2016 19:53

Godt at Flanagan er tilbage.
Jeg husker ham som en bette fyr der løb solen sort og gav sig 100% i duellerne. Hans nærmest flemming poulsen agtige tilgang til spillet frem ad banen med fuld blus og hvor man gør løbet færdigt - ja der rammer han også en årer i min fodbold erfaring.
Som defensiv meget stærk frem ad banen, både med blik for den fremadrettet aflevering, men også med blik for 1-2 kominationer der kræver hans genløb. Han er en fighter!
Rigtig godt at Moreno får modspil på den post og så er han formentlig mere versatil end blot den fastlåste position hvilket Moreno også er. Jeg vil ikke måle spiller mod spiller. Det handler om at Flanagan får det modspil han har brug for, for at udvikle sig. Jeg tror han, skadesfri, vil kunne høste god erfaring og måske bevise sig igen. Man er jo aldrig bedre end sidste kamp.
Håber han får mere tid!
Omend det så kan rejse interessant tvil om hvilken vej han skal af for at slå igennem som førstevalg, så kan man sige at det har en værdi for det samlede hold at man er fuldtallig. Både mentalt og fysisk.
Er godt nok træt af alle de lange skader spillerne har været udsat for! Vi har ikke været heldig den vej rundt. Vi er bedre end det men skæbnen kan man jo ikke rigtig gøre noget ved andet end at købe sig fattig.
Med det rette tålmod ser jeg lysere tider, men holdet skal stadig opleve at kunne nå top 4 før at snakken bliver oprigtig interessant.
Det tror jeg tager lidt tid endnu! Håber heftig på at vi får presset os på en plads i top 4 i år, men det skal man så længe det kan lade sig gøre.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 21. jan, 2016 21:11

AndreasN skrev:Jeg er ret sikker på, at det var to knæskader. Han var nemlig tilbage på et tidspunkt, men så måtte han under kniven igen.
Ok. Han er blevet opereret to gange - en gang i hvert knæ. Det er sq hårdt for knægten. Fedt at han er tilbage.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af ThunderZtorm » fredag, 22. jan, 2016 21:17

Flanagan er en fantastisk squad player at have i og med han kan spille begge backpladser. Sådan en type har vi reelt ikke haft siden Arbeloa.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 23. jan, 2016 11:46

Fantastisk, at Flanagan er tilbage i varmen. Han giver sig 100 procent mere eller mindre, :love3: hvis formen og han får kampe i benene. Samtidig han vil give konkurrence til både Clyne og Moreno, det da en styrke til slutning af sæsonen. Liverpool er trods alt stadigvæk med i 4 tuneringer, og man skal vægte højt i PL og selvfølgelig i EL. De andre to cups, tager man lidt lettere imø.

Overalls set, så er (De cup kampe er i hvertfald gode til de spillere, som vender tilbage fra skader af.) :army7:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af nikand » søndag, 24. jan, 2016 09:07

Jeg glæder mig over at vi har en ekstra spiller i truppen, en der har spillet og vist sig godt frem. Men så synes jeg ærligt talt heller ikke han er bedre, så vi allerede nu kan sige han er som Arbeloa - der gennem en lang årrække har vist sine kvaliteter og klasse.
We need a new Fowler...

sirsvansealot
Indlæg: 486
Tilmeldt: onsdag, 26. dec, 2007 20:08

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af sirsvansealot » onsdag, 02. mar, 2016 12:37

Tror I, at vi får forlænget med Flanno? Håber det eddersparkeme. Der er selvfølgelig den ubekendte, om han kan vende tilbage til sit niveau og også om han kan blive bedre end det, og om han kan holde skaderne væk igen. Synes han har set solid ud i de kampe, han har fået nu. Og jeg mener, at det vil være ærgerligt, hvis man mister en af de få scousere, der er omkring førsteholdet. Hans DNA er Liverpool FC. Er det noget med at faren har arbejdet som "pedel" i klubben?

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af Emmy » onsdag, 02. mar, 2016 16:10

Alle udtalelser siger at der bliver forlænget og det tror jeg helt sikkert også der gør.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af Niels K » torsdag, 03. mar, 2016 12:30

Det er fedt at have en bundsolid scouser tilbage i truppen, og naturligvis skal der forlænges med Flanno.

bblauritzen
Indlæg: 1059
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af bblauritzen » torsdag, 03. mar, 2016 12:31

Niels K skrev:Det er fedt at have en bundsolid scouser tilbage i truppen, og naturligvis skal der forlænges med Flanno.
Enig.. men spørgsmålet er vel om hans knæ kan holde til det?

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 03. mar, 2016 18:18

bblauritzen skrev:
Niels K skrev:Det er fedt at have en bundsolid scouser tilbage i truppen, og naturligvis skal der forlænges med Flanno.
Enig.. men spørgsmålet er vel om hans knæ kan holde til det?
Hvorfor skulle det ikke kunne holde?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af Jesper » torsdag, 03. mar, 2016 19:11

Hr. Drejer skrev:
bblauritzen skrev:
Niels K skrev:Det er fedt at have en bundsolid scouser tilbage i truppen, og naturligvis skal der forlænges med Flanno.
Enig.. men spørgsmålet er vel om hans knæ kan holde til det?
Hvorfor skulle det ikke kunne holde?
Mølby sagde under kampen at han stadigvæk har væske i knæet og at man ikke i klubben så ham som en spiller, der kan spille to kampe i træk. Man frygtede snarere at han ville blive fodboldinvalid. Den slags ville klubben jo aldrig officielt melde ud, men er det sandt, så forstår jeg da godt at man ikke bare sådan lige forlænger kontrakten. Og når det er sagt, så håber jeg da inderligt, at skadeseftervirkningerne ikke er så slemme og at han forlænger, da jeg elsker hans mentalitet og rå kraft.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 03. mar, 2016 19:59

Ok. Det hørte jeg ikke. Det er fandme synd for knægten, hvis det passer.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar