37 - Martin Skrtel

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Aarde » mandag, 25. feb, 2013 18:12

TomViolence skrev:Nu havde jeg egentlig fornemmelsen af, at BR var sådan en god kommunikationsmanager; at ingen gik rundt og var i tvivl om hvordan manageren havde det, men den overstående artikel strider da godt nok imod det.
Jeg synes nu mest af alt, det lyder som piveri. Vi snakker om en periode på halvanden måned, hvor han ikke har spillet fuld tid, men dog alligevel er startet inde i tre af ni kampe (og har optrådt som indskifter i en fjerde). Det er jo ikke fordi, han er blevet frosset fuldstændigt ude i hverken halve eller hele sæsoner.

I øvrigt siger Skrtel jo faktisk, at Rodgers har været i kontakt med ham omkring hvorfor han ikke spiller. Han tror bare ikke på, at Rodgers har talt sandt, hvilket jeg ærligt talt har svært ved at forstå. Hvorfor skulle Rodgers lyve omkring sine udtagelsesgrunde?

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af AndreasN » mandag, 25. feb, 2013 18:41

Enig med Aarde. Skrtel burde i stedet have lidt selvindsigt og kigge på hans egne præstationer, der ikke har været på et acceptabelt niveau i denne sæson. Han fremhæver Sunderland og QPR kampene, men der havde han og resten og forsvaret vel ikke en eneste situation, hvor de skulle yde mere end 60%.

Op på hesten, Skrtel. Du har vist, at du godt kan - brug denne sæson på at overbevise Rodgers om, at vi ikke behøves at hente en fast starter til midterforsvaret næste sæson.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Jesper » tirsdag, 26. feb, 2013 20:27

Er det russiske vindue ikke stadigvæk åbent? Kunne det være en mulighed?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Thommo » tirsdag, 26. feb, 2013 20:47

Jesper skrev: Kunne det være en mulighed?
Ikke i min optik, vi skal vel have 4 til forsvaret, og Kelly er stadig skadet. Og Coates er vist ikke BR´s kop te. har en fornemmelse af han KUNNE blive en klasse (spillende) forsvar, men tror ikke det bliver i LFC desværre
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Jesper » tirsdag, 26. feb, 2013 20:53

Thommo skrev:
Jesper skrev: Kunne det være en mulighed?
Ikke i min optik, vi skal vel have 4 til forsvaret, og Kelly er stadig skadet. Og Coates er vist ikke BR´s kop te. har en fornemmelse af han KUNNE blive en klasse (spillende) forsvar, men tror ikke det bliver i LFC desværre
Men burde vi ikke kunne holde den kørende til sommer med Agger og Carragher?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af ThunderZtorm » onsdag, 27. feb, 2013 02:53

Jesper skrev:
Thommo skrev:
Jesper skrev: Kunne det være en mulighed?
Ikke i min optik, vi skal vel have 4 til forsvaret, og Kelly er stadig skadet. Og Coates er vist ikke BR´s kop te. har en fornemmelse af han KUNNE blive en klasse (spillende) forsvar, men tror ikke det bliver i LFC desværre
Men burde vi ikke kunne holde den kørende til sommer med Agger og Carragher?
I princippet jo, det er trods alt "kun" 11 PL-kampe, så det burde Danny jo kunne holde til kan man sige. Beholder man Coates har vi trods alt også en Kelly der snart er tilbage og en Wisdom der også kan spille centralt.

In other words - får vi et tilbud vi ikke kan sige nej til (læs: Enten samme beløb eller højere end det vi kan købe ham de Vrij eller whoever er BR's number one forsvars-target for) så synes jeg det ville være okay at sælge Skrtel. Det kræver dog at vi lynhurtigt efter kan melde ud at der er købt en ny forsvarsprofil med start 1. juli.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af RedRedRed » onsdag, 27. feb, 2013 03:35

ThunderZtorm skrev:
Jesper skrev:
Thommo skrev:
Jesper skrev: Kunne det være en mulighed?
Ikke i min optik, vi skal vel have 4 til forsvaret, og Kelly er stadig skadet. Og Coates er vist ikke BR´s kop te. har en fornemmelse af han KUNNE blive en klasse (spillende) forsvar, men tror ikke det bliver i LFC desværre
Men burde vi ikke kunne holde den kørende til sommer med Agger og Carragher?
I princippet jo, det er trods alt "kun" 11 PL-kampe, så det burde Danny jo kunne holde til kan man sige. Beholder man Coates har vi trods alt også en Kelly der snart er tilbage og en Wisdom der også kan spille centralt.

In other words - får vi et tilbud vi ikke kan sige nej til (læs: Enten samme beløb eller højere end det vi kan købe ham de Vrij eller whoever er BR's number one forsvars-target for) så synes jeg det ville være okay at sælge Skrtel. Det kræver dog at vi lynhurtigt efter kan melde ud at der er købt en ny forsvarsprofil med start 1. juli.
Det russiske vindue lukker om et par dage, og det lyder til at Anzhi og Zenit kæmper om ham. Hvis det gør at vi nu kan få en højere pris for ham end vi vil kunne til sommer, synes jeg det ville være okay at sælge. De to klubber må gerne presse hinandens rigmænd til at gå amok. ;)

http://footy.dk/2013/02/26/liverpool-fo ... interesse/

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 27. feb, 2013 09:37

Jeg er helt klart for at vi beholder ham. Hvis han ryger nu og Carra stopper til sommer, skal vi have et helt nyt midterforsvar til sommer og det tror jeg bare, vil gøre det endnu mere usikkert nede bagved. Jeg synes ikke, det er kvaliteten af vores midterforsvarere, der er skyld i, at vi har lukket så mange mål ind denne sæson. Det præcis samme forsvar, var bundsolidt for os sidste sæson, hvor vi ellers generelt spillede dårligt. Jeg fornemmer mere, at det er i træningen, vores forsvarsproblem bliver negligeret. At det altså er Rodgers' ansvar, og det evt. kan løses ved at hente en coach til at have fokus på det defensive. Det kunne jo meget vel være Carras job hos os, når han stopper..

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af ThunderZtorm » onsdag, 27. feb, 2013 09:44

RedRedRed skrev:
ThunderZtorm skrev:
Jesper skrev:
Thommo skrev:
Jesper skrev: Kunne det være en mulighed?
Ikke i min optik, vi skal vel have 4 til forsvaret, og Kelly er stadig skadet. Og Coates er vist ikke BR´s kop te. har en fornemmelse af han KUNNE blive en klasse (spillende) forsvar, men tror ikke det bliver i LFC desværre
Men burde vi ikke kunne holde den kørende til sommer med Agger og Carragher?
I princippet jo, det er trods alt "kun" 11 PL-kampe, så det burde Danny jo kunne holde til kan man sige. Beholder man Coates har vi trods alt også en Kelly der snart er tilbage og en Wisdom der også kan spille centralt.

In other words - får vi et tilbud vi ikke kan sige nej til (læs: Enten samme beløb eller højere end det vi kan købe ham de Vrij eller whoever er BR's number one forsvars-target for) så synes jeg det ville være okay at sælge Skrtel. Det kræver dog at vi lynhurtigt efter kan melde ud at der er købt en ny forsvarsprofil med start 1. juli.
Det russiske vindue lukker om et par dage, og det lyder til at Anzhi og Zenit kæmper om ham. Hvis det gør at vi nu kan få en højere pris for ham end vi vil kunne til sommer, synes jeg det ville være okay at sælge. De to klubber må gerne presse hinandens rigmænd til at gå amok. ;)

http://footy.dk/2013/02/26/liverpool-fo ... interesse/
Får vi et bud på den rare side af £20 mil synes jeg vi skal sige ja og sende ham til Rusland. Skrtel er god når han spiller godt, men han har gennem hele hans tid i Liverpool været meget svingende.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af AJ » onsdag, 27. feb, 2013 10:12

Anzhi har lige hentet Spahic, så vi skal nok ikke forvente en budkrig mellem dem og Zenit.

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af TomViolence » onsdag, 27. feb, 2013 10:21

Perfekt. Skrtel skal blive.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Miskat
Indlæg: 244
Tilmeldt: onsdag, 18. jul, 2012 13:05

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Miskat » lørdag, 16. mar, 2013 10:53

Hvad er der dog sket med Skrtel? I sidste sæson var han et af de første navne på holdkortet og dannede et solidt makkerskab med Dagger. Nu er han blevet slået af af en mand der allerede har udtalt at han stopper til sommer! Og bevares Jamie har gjort det godt, bortset fra et par enkelte svipsere, og jeg synes det er kanon at han får en lille revival og virkelig bider fra sig her til sidst, men for Skrtel er det selvfølgelig ikke en holdbar situation. Og er det ikke lidt for farligt muligvis at skulle hente hele to nye centerforsvarer til sommer? Thoughts?

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af AJ » lørdag, 16. mar, 2013 10:56

Vi kan da godt være ude i at skulle hente to nye midterforsvarere, selv hvis Skrtel bliver. Jeg er da langt fra overbevist om, at Rodgers rater Coates i øjeblikket. Så hvis vi skal have fire mand til midterforsvaret kunne det blive Agger, Skrtel plus to nye.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7338
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 16. mar, 2013 19:59

Og der kunne den ene, passende nok, være en, der også kan begå sig på back-pladserne.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Surf » lørdag, 11. maj, 2013 10:09

Meget kan selvfølgelig ske til sommer, men det lader til at Skrtel indgår i BR's planer. Det siger BR i hvert fald selv ;)

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=37003&zone=1
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Besvar