37 - Martin Skrtel

Underkategori til tidligere LFC-spillere
OBI-WAN
Indlæg: 705
Tilmeldt: søndag, 20. jan, 2013 20:12

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af OBI-WAN » lørdag, 11. maj, 2013 10:20

Han er jo en fremragende forsvarsspiller, men han har desværre mangler i forhold til den måde Rodgers vil spille på, hvilket da også er blevet udstillet flere gange. Jeg stadig er ikke overbevist om vi beholder ham, Rodgers er kan jo ikke sidde og sige sin ærlige mening til et pressemøde, hvis den er negativ. Men håber da klart han kan tilpasse sig, så vi kan beholde ham. Han været fremragende for os igennem flere år.
Men hvis vi kan sælge ham, og få en billigere, bedre egnet forsvarsspiller, og på den måde frigøre penge, så tror jeg stadig det er en mulighed. Men det er jo klart oplagt at beholde ham, så vi ikke skal ud og købe to nye spillere til det centrale forsvar.

Brugeravatar
Harvey
Indlæg: 1894
Tilmeldt: søndag, 05. aug, 2007 11:04

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Harvey » onsdag, 05. jun, 2013 17:13

Hører at Skretl måske er på vej til Napoli, hvor Rafa forståeligt nok gerne vil ha ham!!! Jamen det ville da osse være fantastisk for os, at sige farvel til Skretl og samtidig ha sagt goddag til Touré.......NOT!!!!!!!! Skretl er i mine øjne en klasse forsvarsspiller og laver osse sit mål i ny og næ og sammen med Agger udgør han i mine øjne et klasse midterforsvar.
Så no sale.
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af thefugle » onsdag, 05. jun, 2013 18:40

Surf skrev:Meget kan selvfølgelig ske til sommer, men det lader til at Skrtel indgår i BR's planer. Det siger BR i hvert fald selv ;)

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=37003&zone=1
Har du ikke lært almindelig salgsskik endnu?

Suarez er ikke til salg. Selvfølgelig BR.
Skrtel indgår i hans planer. Ah mon dog. Manden har nærmest ikke fået en chance i år efter han røg på bænken.

Salg 101;

Siger man en spiller ikke er til salg eller indgår i holdet planer. Så holder man en position på markedet. Selvfølgelig siger man ikke spilleren er til salg, for så kan de presse prisen ned da de ved man gerne vil af med spilleren :). En spiller er aldrig til salg, medmindre man egentlig er ligeglad hvad man får for ham. AC har heller aldrig direkte været en spiller man bare sagde skulle sælges. Selvom han aldrig har været længere fra start 11
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Surf » onsdag, 05. jun, 2013 19:20

thefugle skrev:
Surf skrev:Meget kan selvfølgelig ske til sommer, men det lader til at Skrtel indgår i BR's planer. Det siger BR i hvert fald selv ;)

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=37003&zone=1
Har du ikke lært almindelig salgsskik endnu?

Suarez er ikke til salg. Selvfølgelig BR.
Skrtel indgår i hans planer. Ah mon dog. Manden har nærmest ikke fået en chance i år efter han røg på bænken.

Salg 101;

Siger man en spiller ikke er til salg eller indgår i holdet planer. Så holder man en position på markedet. Selvfølgelig siger man ikke spilleren er til salg, for så kan de presse prisen ned da de ved man gerne vil af med spilleren :). En spiller er aldrig til salg, medmindre man egentlig er ligeglad hvad man får for ham. AC har heller aldrig direkte været en spiller man bare sagde skulle sælges. Selvom han aldrig har været længere fra start 11
Nu prøvede jeg oprindeligt at skrive mit indlæg med et glimt i øjet, fordi jeg da godt ved at BR altid kan have en dagsorden, men tak for den meget venlige lektion.

For en måned siden - hvor artiklen stammer fra - var jeg faktisk af den opfattelse, at vi godt kunne finde på at beholde Skrtel grundet ellers for stor udskiftning i midterforsvaret. Nu her efter al virakken den seneste måned, kan jeg da godt se at det lader til at Skrtel kan være på vej væk, med Kolo ind og Papa/Ilori i kikkerten.

Selvom jeg ved BR kan have en dagsorden, så synes jeg egentlig det er et elendigt argument du kommer med. Hvis det er sådan, at vi ikke kan tage hvad BR siger for gode varer her, hvornår kan vi så? Fundamentalt er jeg af den opfattelse, at man lige så godt kan tage hvad han siger for gode varer, i stedet for altid at læse alt muligt ind i det, som du gør her. Dengang BR sagde det, var sæsonen ikke engang slut, så jeg vil også mene vi står i en helt anden situation nu. Skulle BR have meddelt Skrtel at han ikke indgår i planerne for næste sæson, inden indeværende sæson overhoved er spillet færdig? Det ville være mærkeligt imø..

Og så passer det da ikke, at spillere aldrig er til salg. Selv dit Carroll eksempel er jo elendigt, eftersom det hele tiden er fremgået rimeligt klart, at han har været til salg, og at vi vel ikke har benægtet. Alligevel er vi jo ikke ligeglade hvad vi får for ham.

Men tak for at dele din store indsigt i salgsteknikker.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af AllanShore » onsdag, 05. jun, 2013 19:22

Jeg tror du tænker på salgsteknik. Salgsskik er noget andet end det du forklarer.
Fan af Manchester United

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Bojangles » onsdag, 05. jun, 2013 20:03

Harvey skrev:Hører at Skretl måske er på vej til Napoli, hvor Rafa forståeligt nok gerne vil ha ham!!! Jamen det ville da osse være fantastisk for os, at sige farvel til Skretl og samtidig ha sagt goddag til Touré.......NOT!!!!!!!! Skretl er i mine øjne en klasse forsvarsspiller og laver osse sit mål i ny og næ og sammen med Agger udgør han i mine øjne et klasse midterforsvar.
Så no sale.
Jeg vil give dig ret i, at Skrtel er en bedre forsvarer end Touré (i mine øjne) Men Touré er en mere alsidig spiller, og har umiddelbart langt større lederegenskaber, hvilket er noget vi i høj grad mangler med Carraghers afgang. Derudover så er Skrtel, så vidt jeg erindrer blandt de højest lønnede i klubben. Mener at ham og Agger begge fik forlænget deres kontrakt på samme tid, og fik samme løn, hvilket gør ham til klubbens anden dyreste spiller rent lønmæssigt (sammen med Agger) Touré får vel reelt kun halvdelen, hvilket frigiver løn til endnu en spiller.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Thommo » onsdag, 05. jun, 2013 20:07

Bojangles skrev:
Harvey skrev:Hører at Skretl måske er på vej til Napoli, hvor Rafa forståeligt nok gerne vil ha ham!!! Jamen det ville da osse være fantastisk for os, at sige farvel til Skretl og samtidig ha sagt goddag til Touré.......NOT!!!!!!!! Skretl er i mine øjne en klasse forsvarsspiller og laver osse sit mål i ny og næ og sammen med Agger udgør han i mine øjne et klasse midterforsvar.
Så no sale.
Jeg vil give dig ret i, at Skrtel er en bedre forsvarer end Touré (i mine øjne) Men Touré er en mere alsidig spiller, og har umiddelbart langt større lederegenskaber, hvilket er noget vi i høj grad mangler med Carraghers afgang. Derudover så er Skrtel, så vidt jeg erindrer blandt de højest lønnede i klubben. Mener at ham og Agger begge fik forlænget deres kontrakt på samme tid, og fik samme løn, hvilket gør ham til klubbens anden dyreste spiller rent lønmæssigt (sammen med Agger) Touré får vel reelt kun halvdelen, hvilket frigiver løn til endnu en spiller.
Men hvad I og jeg mener er egentlig ligegyldigt, når BR åbenlyst ikke vil spille ham. Så kan han været 7*Nesta for så vidt.Skrtel skal bare ud, BR er kommet for at blive er jeg sikker på, Skrtel og BR kan ikke, derfor yt!
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af ThunderZtorm » onsdag, 05. jun, 2013 20:41

Harvey skrev:Hører at Skretl måske er på vej til Napoli, hvor Rafa forståeligt nok gerne vil ha ham!!! Jamen det ville da osse være fantastisk for os, at sige farvel til Skretl og samtidig ha sagt goddag til Touré.......NOT!!!!!!!! Skretl er i mine øjne en klasse forsvarsspiller og laver osse sit mål i ny og næ og sammen med Agger udgør han i mine øjne et klasse midterforsvar.
Så no sale.

Skrtel har gode sæsoner og dårlige sæsoner. Problemet er man ikke helt ved hvilken Skrtel der dukker op før sæsonen. Er det den håbløse, totalforvirrede Skrtel der hellere afleverer til modstanderen og ikke ved hvad opdækning er (som vi har set ham i den her sæson), eller er det den totalt fokuserede superkriger der aldrig mistimer en tackling og er sikkerheden selv i sine afleveringer (som i 11/12 sæsonen).

I mine øjne er Skrtel ikke stabil nok til at være i start-11'eren for Liverpool. Der skal hentes en bedre, mere stabil erstatning ind.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af thefugle » onsdag, 05. jun, 2013 21:15

Surf skrev:
thefugle skrev:
Surf skrev:Meget kan selvfølgelig ske til sommer, men det lader til at Skrtel indgår i BR's planer. Det siger BR i hvert fald selv ;)

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=37003&zone=1
Har du ikke lært almindelig salgsskik endnu?

Suarez er ikke til salg. Selvfølgelig BR.
Skrtel indgår i hans planer. Ah mon dog. Manden har nærmest ikke fået en chance i år efter han røg på bænken.

Salg 101;

Siger man en spiller ikke er til salg eller indgår i holdet planer. Så holder man en position på markedet. Selvfølgelig siger man ikke spilleren er til salg, for så kan de presse prisen ned da de ved man gerne vil af med spilleren :). En spiller er aldrig til salg, medmindre man egentlig er ligeglad hvad man får for ham. AC har heller aldrig direkte været en spiller man bare sagde skulle sælges. Selvom han aldrig har været længere fra start 11
Nu prøvede jeg oprindeligt at skrive mit indlæg med et glimt i øjet, fordi jeg da godt ved at BR altid kan have en dagsorden, men tak for den meget venlige lektion.

For en måned siden - hvor artiklen stammer fra - var jeg faktisk af den opfattelse, at vi godt kunne finde på at beholde Skrtel grundet ellers for stor udskiftning i midterforsvaret. Nu her efter al virakken den seneste måned, kan jeg da godt se at det lader til at Skrtel kan være på vej væk, med Kolo ind og Papa/Ilori i kikkerten.

Selvom jeg ved BR kan have en dagsorden, så synes jeg egentlig det er et elendigt argument du kommer med. Hvis det er sådan, at vi ikke kan tage hvad BR siger for gode varer her, hvornår kan vi så? Fundamentalt er jeg af den opfattelse, at man lige så godt kan tage hvad han siger for gode varer, i stedet for altid at læse alt muligt ind i det, som du gør her. Dengang BR sagde det, var sæsonen ikke engang slut, så jeg vil også mene vi står i en helt anden situation nu. Skulle BR have meddelt Skrtel at han ikke indgår i planerne for næste sæson, inden indeværende sæson overhoved er spillet færdig? Det ville være mærkeligt imø..

Og så passer det da ikke, at spillere aldrig er til salg. Selv dit Carroll eksempel er jo elendigt, eftersom det hele tiden er fremgået rimeligt klart, at han har været til salg, og at vi vel ikke har benægtet. Alligevel er vi jo ikke ligeglade hvad vi får for ham.

Men tak for at dele din store indsigt i salgsteknikker.
1. Nej præcis. Han skulle jo ikke sige Skrtel ikke indgik i planerne. Det var det jeg prøvede at sige ? Så bevarer han positionen i forhold til bejlere.

2. Argumenter med Carroll er fint. Vi har aldrig direkte sagt han var til salg. Det fremgik tydeligt hvis man tænkte sig om, men vi har aldrig meldt ud han var til salg.

Godt at høre du har masser ironi og sarkasme med i dit svar. Så ved jeg da jeg er på LFC forum.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Surf » onsdag, 05. jun, 2013 21:27

Hvad for en slags svar havde du forventet? Dit svar er da fuldstændig lige så flabet.

Jeg forstår da udmærket hvad du mener. Men jeg kan bare ikke se, hvorfor det skulle være relevant at rette det mod mit indlæg, der er en måned gammelt, hvor sæsonen ikke engang var færdigspillet. Det er jo så nemt at komme nu, hvor vi har hentet én forsvarsspiller og er kraftigt linket til flere, og sige at BR tydeligvis bare sagde det for at vildlede eventuelle købere.

Hvis det fremgår klart for alle, at vi ikke er interesserede i Carroll, så er det vel unødvendigt at sige noget.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Bojangles » onsdag, 05. jun, 2013 22:18

Thommo skrev:
Bojangles skrev:
Harvey skrev:Hører at Skretl måske er på vej til Napoli, hvor Rafa forståeligt nok gerne vil ha ham!!! Jamen det ville da osse være fantastisk for os, at sige farvel til Skretl og samtidig ha sagt goddag til Touré.......NOT!!!!!!!! Skretl er i mine øjne en klasse forsvarsspiller og laver osse sit mål i ny og næ og sammen med Agger udgør han i mine øjne et klasse midterforsvar.
Så no sale.
Jeg vil give dig ret i, at Skrtel er en bedre forsvarer end Touré (i mine øjne) Men Touré er en mere alsidig spiller, og har umiddelbart langt større lederegenskaber, hvilket er noget vi i høj grad mangler med Carraghers afgang. Derudover så er Skrtel, så vidt jeg erindrer blandt de højest lønnede i klubben. Mener at ham og Agger begge fik forlænget deres kontrakt på samme tid, og fik samme løn, hvilket gør ham til klubbens anden dyreste spiller rent lønmæssigt (sammen med Agger) Touré får vel reelt kun halvdelen, hvilket frigiver løn til endnu en spiller.
Men hvad I og jeg mener er egentlig ligegyldigt, når BR åbenlyst ikke vil spille ham. Så kan han været 7*Nesta for så vidt.Skrtel skal bare ud, BR er kommet for at blive er jeg sikker på, Skrtel og BR kan ikke, derfor yt!
Hvem siger BR ikke vil spille ham. Han spillede ham en halv sæson, men indså at det der manglede var lederskab, og så satte han Carragher ind - han gjorde det så fantastisk og havde fundet sin anden ungdom - hvorfor skulle han så sætte ham på bænken igen, når han tydeligvis i høj grad var med til at løfte forsvaret?

Men BR ved godt at Skrtel ikke er den mest boldsikre forsvarer, og da han har en høj salgsværdi og en virkelig høj løn, så vurderer han vel at han kan bruge den værdi Skrtel præsenterer bedre på en anden måde.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Thommo » onsdag, 05. jun, 2013 22:26

Bojangles skrev:
Hvem siger BR ikke vil spille ham. Han spillede ham en halv sæson, men indså at det der manglede var lederskab, og så satte han Carragher ind - han gjorde det så fantastisk og havde fundet sin anden ungdom - hvorfor skulle han så sætte ham på bænken igen, når han tydeligvis i høj grad var med til at løfte forsvaret?

Men BR ved godt at Skrtel ikke er den mest boldsikre forsvarer, og da han har en høj salgsværdi og en virkelig høj løn, så vurderer han vel at han kan bruge den værdi Skrtel præsenterer bedre på en anden måde.
Har Skrtel udviklet leder evner af ½ år på bænken? det tvivler jeg noget på, Skrtel har tilmed været efter BR i pressen. Det håber jeg ikke BR finder sig i, Skrtel skal ud hvis BR skal forblive boss. Forventer at han skrev sin fyreseddel da han dissede BR første gang. Skrtel var idiotisk, hvis han da ville forblive i LFC, BR er idiot hvis ikke han viser han er boss, som jeg ser det. Ellers går FSG vel ind og trumfer, og beder Skrtel finde et andet sted.
Verden er smask fuld af hyklere....

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af thefugle » onsdag, 05. jun, 2013 22:37

Surf skrev:Hvad for en slags svar havde du forventet? Dit svar er da fuldstændig lige så flabet.

Jeg forstår da udmærket hvad du mener. Men jeg kan bare ikke se, hvorfor det skulle være relevant at rette det mod mit indlæg, der er en måned gammelt, hvor sæsonen ikke engang var færdigspillet. Det er jo så nemt at komme nu, hvor vi har hentet én forsvarsspiller og er kraftigt linket til flere, og sige at BR tydeligvis bare sagde det for at vildlede eventuelle købere.

Hvis det fremgår klart for alle, at vi ikke er interesserede i Carroll, så er det vel unødvendigt at sige noget.
Lad os ikke drive den længere. Mit svar var ikke med intentionen at være flabet. Selvom jeg godt kan se det ser sådan ud.

Tror bare ikke Skrtel indgår i planerne. BR er en ærlig man som jeg ser det, men han er heller ikke så dum at ham vil være ærlig hele tiden. Men lad os se. Tror ikke at han var på bænken så længe bare fordi Carragher havde en god form.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Surf » onsdag, 05. jun, 2013 22:46

Fair - no harm done.

Jeg tror nu også godt at han kunne ryge, men tror ikke det bliver for enhver pris.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Bojangles » torsdag, 06. jun, 2013 00:07

Jeg kan slet ikke forstå dit meget hadefulde angreb på Skrtel Thommo? Han har været en virkelig god forsvarer for os, og var i sidste sæson vel tæt på at være ligaens bedste.
Derudover - hvornår har Skrtel svinet BR til i pressen? Så vidt jeg erindrer, har han blot været ude at sige, at han er skuffet over ikke at spille mere - og det vil da imø være vanvittigt uprofessionelt ikke at være skuffet over at sidde på bænken, sæsonen efter at man har spillet en fantastisk sæson.
Og bare fordi at forsvaret sejlede totalt, og krævede en ledertype ind, så er det jo ikke ensbetydende med, at det bliver nødvendigt næste sæson - det var jo ikke nødvendigt sidste sæson. Og i denne sæson havde det nok en del at gøre med f.eks den store mængde spilletid til de unge som Wisdom.

Men når alt det er sagt, så mener jeg som nævnt tidligere, at det giver god mening for BR at skille sig af med ham, da vi kan få en høj pris for ham, og han oppebærer en vanvittig høj løn. Samt at BR gerne vil have forsvarere der er stærke med bolden.

Besvar