37 - Martin Skrtel

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Thommo » torsdag, 06. jun, 2013 00:27

Bojangles skrev:Jeg kan slet ikke forstå dit meget hadefulde angreb på Skrtel Thommo? Han har været en virkelig god forsvarer for os, og var i sidste sæson vel tæt på at være ligaens bedste.
Derudover - hvornår har Skrtel svinet BR til i pressen? Så vidt jeg erindrer, har han blot været ude at sige, at han er skuffet over ikke at spille mere - og det vil da imø være vanvittigt uprofessionelt ikke at være skuffet over at sidde på bænken, sæsonen efter at man har spillet en fantastisk sæson.
Og bare fordi at forsvaret sejlede totalt, og krævede en ledertype ind, så er det jo ikke ensbetydende med, at det bliver nødvendigt næste sæson - det var jo ikke nødvendigt sidste sæson. Og i denne sæson havde det nok en del at gøre med f.eks den store mængde spilletid til de unge som Wisdom.

Men når alt det er sagt, så mener jeg som nævnt tidligere, at det giver god mening for BR at skille sig af med ham, da vi kan få en høj pris for ham, og han oppebærer en vanvittig høj løn. Samt at BR gerne vil have forsvarere der er stærke med bolden.
Synes ikke det er hadefuldt, men ser det bare meningsløst med Skrtel i LFC, hvis BR ikke vil spille ham, som han(BR) åbenbart ikke vil. Jeg forstår godt han(Skrtel) som 28 årig ikke vil side på bænken. Og svinet til synes jeg ikke jeg har, men han bør dog vide der sjældent kommer noget ud af angreb på BR i medierne. Skrtel er ikke blevet bedre leder af 6 måneder på bænken, så ser ingen fremtid i ham, kort og godt, hvis det er det der er hadefuldt så er det sådan. Hvis jeg skal finde "angreb" på BR bliver det imorgen. Som jeg husker det brokkede han sig allerede efter 4-5 kampe på bænken, og det er ikke i orden, han kan brokke sig til BR, aldrigi medierne.
Verden er smask fuld af hyklere....

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af AJ » søndag, 01. sep, 2013 16:29

Don't sell him!

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af TomViolence » søndag, 01. sep, 2013 16:34

AJ skrev:Don't sell him!
This! Og det har jeg hele tiden ment. Jeg mener, han blev stemt som sæsonens bedste i forrige sæson, no? Så længe, at han vil blive er han mere end velkommen. Jeg forstår godt, hvis han vil væk, nu når han ikke får så meget spilletid.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af AndreasN » søndag, 01. sep, 2013 17:56

Hvis kan beholde Skrtel, så står vi satme med et af de bredeste og bedste forsvar i ligaen. Jeg ser dog, på baggrund af sidste sæson, Skrtel som det svageste led, og selvom han spiller super i dag, så tror/synes jeg stadig, at han er 4. valg. Jeg synes dog heller ikke, at vi skal sælge ham, da Touré, på trods af en fænomenal start, stadig er lidt en ubekendt.
Liverpool Football Klopp

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 03. sep, 2013 21:23

Skrtel burgte få chancen igen mod swansea selv om vi har fået nye folk, det giver de andre mere tid til at komme ind på holdet og forstå hinanden. + never change a winning side. han fortjener at få chancen igen.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 03. sep, 2013 22:51

AndreasN skrev:Hvis kan beholde Skrtel, så står vi satme med et af de bredeste og bedste forsvar i ligaen. Jeg ser dog, på baggrund af sidste sæson, Skrtel som det svageste led, og selvom han spiller super i dag, så tror/synes jeg stadig, at han er 4. valg. Jeg synes dog heller ikke, at vi skal sælge ham, da Touré, på trods af en fænomenal start, stadig er lidt en ubekendt.
Har det ikke været sådan gennem stort set hele hans tid i klubben, at hver anden sæson er han stærk, hver anden knapt så stærk? Følger han den rytme, bliver han stærk i år, så måske er der god mening i først at skibe ham videre næste sommer, eller evt til vinter, når vi for alvor har set hvad Kolo og Sakho kan.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

SimonA
Indlæg: 824
Tilmeldt: lørdag, 05. jan, 2013 21:22
Alder: 26

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af SimonA » fredag, 18. okt, 2013 10:17

Efter Carragher fik sin genfødsel omkring nytår, og Skrtel fik en regulær formnedgang, og han sad på bænken resten af sæsonen, må jeg indrømme, at jeg tvivlede på ham til denne sæson. Da Kolo så spiller helt fantastisk og bliver en favorit blandt mange, var jeg helt klart en af dem, som mente at Skrtel skulle skippes af nu. Men efter vi så blev ramt af skader, og Skrtel spillede fremragende og lukkede RvP ned i kampen mod scums, var han pludselig tilbage, også efter de seneste kampes præstationer.

Men så valgte vi så at invistere i Ilori og Sakho. Sakho er helt sikkert ment til startelleveren (taget hans prisskilt in mente), mens Ilori nok mere er en fremtidens mand. Så stod vi med 5 CB's og 4 af dem til startelleveren, så det sort ud for Skrtel. Så gik vi dog over til at spille en 3-5-2, som gav plads til tre CB's, og nu er det Agger som er lidt ude i kulden, men efter min opfattelse, er dette kun pga. af skader før landsholdspausen.

Nå, men synes altså at vi skal beholde Skrtel, når vi kommer til januar, eftersom Agger har en rimelig 'svag' fysik, og vi har set hvor let vi kan få skader. Især hvis opstillingen med 3 CB's er noget vi skal til at praktisere noget mere, så er det godt at have 4 klasse CB's som jeg ser det, og så hellere at Ilori blev udlejet et halvt år til vinter.

Det er godt med konkurrence på alle pladser, og hvis vi sælger Skrtel, og 'kun' står med Agger, Kolo og Sakho (og Ilori), kan Agger hurtigt få en skade, og konkurrencen er væk, som jeg ser det.

Så behold Skrtel, tror på han får en god sæson!
YNWA

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af RedRedRed » søndag, 10. nov, 2013 10:23

Lad os sælge Skrtel til sommer, efter en kanon sæson fra hans side. Til den tid vil han være 29 ½, dvs. at han vil være 30 ½ før han igen er klar til at præstere i den røde trøje. :D

Mærkeligt med ham.

Brugeravatar
Miskat
Indlæg: 244
Tilmeldt: onsdag, 18. jul, 2012 13:05

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Miskat » søndag, 10. nov, 2013 14:55

Jeg er faktisk enig i et salg af Skrtel - til en rimelig pris - enten til sommer eller måske allerede nu til vinter. Hvis vi spiller med 4-back-kæden, så vil vi fortsat kunne stille med mindst én klasseforsvarer på bænken (enten Kolo eller Sakho) og Ilori kunne måske komme i betragtning til lidt spilletid. Samtidig kunne vi så bruge pengene på en "rigtig" fløjspiller til at supplere Henderson og Coutinho, som jeg mener er bedst centralt begge to.

ijcge
Indlæg: 1
Tilmeldt: torsdag, 26. dec, 2013 22:54

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af ijcge » torsdag, 26. dec, 2013 22:57

Er der nogen herinde der kan forklare mig hvad Martin Skrtel har gang i ? :x
Jeg går snart fra forstanden, af hans forsvarsspil.
Det er sjældent jeg er lige ved at bestille en dobbelt op vodka ren når jeg ser fodbold inden en arbejdsdag, for jeg måtte næsten have noget at dulme nerverne med over ham.

Han er simpelthen en af de dårligste og mest uorganiserede midterforsvarer jeg i min tid som Liverpool fan har oplevet..
Han spiller fuldkommen ude af trit med backkæden, Sakho skal ofte forsvare for to når han tonser frem.

I dag koster han igen to mål. Ved det første har han som altid mere travlt med at bytte trøjen med modstanderen ved en dødbold, er der ikke snart en der fortæller ham at det er EFTER kampen man gør det.. Han kan hurtigt komme først på den men koncentrerer sig udelukkende om at holde i Kompany som så smutter fra ham, som det sker kamp efter kamp.. Derudover laver han igen i dag 7 straffespark ved døbolde.

Men det andet mål tager prisen. Jeg er decideret rystet. Hvad er det manden laver :lol: ??
Jeg er med på at vi er i ubalance, og at det er en god kontra City smider afsted.. Men de to midterforsvarere står perfekt. Sakho klarer den ene og Skrtel den anden. Og så kortslutter Skrtel fuldkommen, bryder kæden, og sælger stakkels Sakho fuldkommen i stedet for bare at holde sin plads.. Han er simpelthen så ubegavet en forsvarsspiller :wall:

Han har været i klubben siden 07 nu, og han har ikke forbedret sig en millimeter overhoved.. Han laver stadig de samme børnefejl, tænker sig ikke om, tonser umotiveret frem, glemmer sågar nogle gange at det er bolden han skal vinde og ikke manden..

Alligevel har han overlevet 6 lange grufulde år i klubben, hvor han har kostet det ene mål efter det andet år efter år efter år. Hvad er det der gør at han får lov at blive i klubben? Hvad bidrager han med?

Vi burde kunne få så meget der er bedre og mere sikkert end ham. Det nærmer sig snart det komiske at vores trænere ikke kan se det.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Thommo » torsdag, 26. dec, 2013 23:18

Sikke et debut indlæg, lige på og hårdt ijcge ;) Det er sjældent det sker, men det glæder mig at du taler lige ud af posen. Skal være ærlig og sige at jeg havde været mindre tilfreds hvis det ikke var en jeg også var utilfreds med ;) men det er jo naturligt. Skrtel set over de sidste 4-5 kampe har han været KLART dårligst i midter forsvaret. Han lavede vist ikke klokkeklart straffe idag, men det har han så gjort de sidste to kampe før idag, uden dommeren har set det. Toure bør bare spille, om det skal være Agger eller Sakho den anden kommer an på om vi er hjemme(Agger) eller ude(Sakho) som jeg ser på den sag.
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af texy » fredag, 27. dec, 2013 00:30

Har lige set highlights og jeg synes ærligt talt, at det er hårdt at laste Skrtel for de to mål. Især for det sidste, hvor det er tydeligt, at Sakho fanges alt for langt fremme i banen og let overspilles, således at Man City reelt har en to mod en situation.

Det første mål er ganske enkelt formidabelt af Kompany. Manden er så bomstærk. Man kan i hvert fald ikke klandre Skrtel for ikke at prøve at presse ham. Både Agger (ved Norwich' mål) og Sakho (imod West Ham, hvor Mignolet efterfølgende hiver en mirakelredning frem) har tabt lignende dueller imod dårligere modspillere i luftspillet. Faktisk er det, der skræmmer mig mest ved 1-1 målet, at først Henderson fuldstændigt slipper sin man ved bagerste stolpe og efterfølgende gør Sakho det samme. Hvis Mignolet lige havde fået hånden på eller Joe Allen havde lykkedes med at holde bolden ude, så var Hendersons og Sakhos modtsandere komplet frie til at prikke riposten ind. Der må sgu' ikke kigges fodbold på dødbolde...

Allerbedst havde det selvfølgelig været, hvis Lucas helt upresset havde kunne vurdere boldens retning bedre, således athan havde fået hovedet på i stedet for at den passerer 5 centimeter over ham. Hvis han ikke havde flyttet sig to-tre meter ud imod hjørneflaget fra hans udgangsposition, så var bolden enten faldet til ham, eller i det mindste havde der ikke været plads til Kompany.

Med andre ord, masse af småfejl i den situation, men vi må videre i stedet for at dvæle ved dem. Forhåbentligt kan Rodgers analysere billederne og bruge dem til at sørge for, at vi fremadrettet begår færre fejl ved dødbolde.
Kloppite

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Thommo » fredag, 27. dec, 2013 00:43

texy skrev: Det første mål er ganske enkelt formidabelt af Kompany. Manden er så bomstærk. Man kan i hvert fald ikke klandre Skrtel for ikke at prøve at presse ham..
Synes det er elendigt af Skrtel, vel er Kompany stærk, men det er Skrtel altså også, men viser det ikke rigtigt. Han hiver og flår tilmed endnu engang i modstanderen(Vincent) så der kunne dømme straffe, hvis man var krakilsk dommer. Hvis ikke Skrtel kan mere, er det dog muligvis BR der skal klandres, for Sakho kan vel matche Kompany i så fald. Hvis Skrtel tager sig sammen og viser mod, kan han matche alle i PL, er min teori dog. Også uden tøse kneb som rykken itrøje, i uhørt grad som kun nummer 37 gør.
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af texy » fredag, 27. dec, 2013 01:00

Thommo skrev:
texy skrev: Det første mål er ganske enkelt formidabelt af Kompany. Manden er så bomstærk. Man kan i hvert fald ikke klandre Skrtel for ikke at prøve at presse ham..
Synes det er elendigt af Skrtel, vel er Kompany stærk, men det er Skrtel altså også, men viser det ikke rigtigt. Han hiver og flår tilmed endnu engang i modstanderen(Vincent) så der kunne dømme straffe, hvis man var krakilsk dommer. Hvis ikke Skrtel kan mere, er det dog muligvis BR der skal klandres, for Sakho kan vel matche Kompany i så fald. Hvis Skrtel tager sig sammen og viser mod, kan han matche alle i PL, er min teori dog. Også uden tøse kneb som rykken itrøje, i uhørt grad som kun nummer 37 gør.
Som jeg pointerede, så har Sakho (og Agger) tabt lettere dueller. Derudover, så synes jeg ikke, at Sakho er ret dygtig til at markere sin mand, så jeg synes, at det var rigtigt set af BR (hvis det er ham der har bestemt det) at sætte Skrtel på Kompany.

Jeg er til gengæld helt enig i, at Skrtels tendens til konstant at hive i modstanderens trøje er yderst kritisabel. Og det kommer til at koste et straffe snart. Det skal der rettes op på.

Og jeg synes da også, at det er lidt bekymrende, at vi konstant lukker mål ind. Et clean sheet imod Man City havde været noget af en statement. Men måske de manglende clean sheets er en konsekvens af, at vi spiller så offensivt, og dermed er den kalkulerede risiko, der er i vores spil. Og så længe vores målscore er så imponerende, så lever vi velt alle fint med, at der også går mål ind i vores ende.
Kloppite

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Thommo » fredag, 27. dec, 2013 01:25

texy skrev: Men måske de manglende clean sheets er en konsekvens af, at vi spiller så offensivt, og dermed er den kalkulerede risiko, der er i vores spil. Og så længe vores målscore er så imponerende, så lever vi velt alle fint med, at der også går mål ind i vores ende.
Forholder mig i denne omgang kun til dette, jeg er noget smadret, ovenpå julen og lidt øl idag. Vi lukker vel 50-75% af målene ind efter dødbold situationer(min fornemmelse, som kan være lidt gal), så det kan vel ikke klandres den offensive tilgang til spillet, hvis min tese er noget nær korrekt. Vel er alle dødbolds mål ikke Skrtels skyld, men han er tit i nærheden af problemerne fornemmer jeg, og ofte det svage led. Måske Skrtel bare ikke er så stærk som jeg tror, fysisk, og han er åbenbart ihvertfald ikke med knolden i forsvaret. Fremme kan han jo godt knalde den ind med hovedet, af og til. Tror muligvis selvtillid er årsagen, presset er stor i et forsvar, og han bør være i en bølgedal, som han spiller.
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar