37 - Martin Skrtel

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Thommo » tirsdag, 18. aug, 2009 15:31

Æv.

Daniel Aggers konkurrent Martin Skrtel fik en ordentlig kæberasler i søndagens kamp mod Tottenham. Diagnosen lyder på en flækket kæbe.
Det lyder umiddelbart ikke som den bedste nyhed, men faktisk er Liverpool-lejren lettet over meldingen.

Spilleren frygtede nemlig, at kæben var brækket, men det er altså nu blevet afkræftet. Det betyder, at sloveneren spilleklar igen om to uger. Sådan lyder vurderingen fra lægerne.

Forsvarsspilleren skal dog have lavet en specieldesignet maske, før han igen kan tørne ud i kamp.

http://onside.dk/node/40086
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Brando
Indlæg: 1449
Tilmeldt: torsdag, 14. jun, 2007 19:07
Alder: 52

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Brando » tirsdag, 18. aug, 2009 15:49

Thommo skrev: Forsvarsspilleren skal dog have lavet en specieldesignet maske, før han igen kan tørne ud i kamp.
For at han ikke ser så ond ud, vil jeg så foreslå en lidt afdæmpet maske a la denne:

Billede
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth

McRae

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af McRae » tirsdag, 18. aug, 2009 19:10

LOL :laughin:

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af John Barnes » tirsdag, 18. aug, 2009 21:18

Thommo skrev:Æv.

Daniel Aggers konkurrent Martin Skrtel fik en ordentlig kæberasler i søndagens kamp mod Tottenham. Diagnosen lyder på en flækket kæbe.
Det lyder umiddelbart ikke som den bedste nyhed, men faktisk er Liverpool-lejren lettet over meldingen.

Spilleren frygtede nemlig, at kæben var brækket, men det er altså nu blevet afkræftet. Det betyder, at sloveneren spilleklar igen om to uger. Sådan lyder vurderingen fra lægerne.

Forsvarsspilleren skal dog have lavet en specieldesignet maske, før han igen kan tørne ud i kamp.

http://onside.dk/node/40086
Det var da altid noget at det ikke var så alvorligt som det ellers så ud til. Men to uger er stadig 2-3 kampe i PL, det er da utroligt med de skader!
Billede

McRae

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af McRae » fredag, 26. feb, 2010 01:33

En mulig brækket tå hos slovakken. Der går vel i så fald et par måneders tid før han kan sparke til en bold igen...? :|

Så ville jeg nok overveje at køre Martin Kelly i stilling, så vi kan få Carra ind på midten igen.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Alonso » fredag, 26. feb, 2010 15:39

Han har brækket den famøse "metatarsal" knogle. Som åbenbart er den yderste mellemfodsknogle. Betyder formentlig at han er ude et sted mellem 4 og 8 uger.

Skidt for Skrtel, der omsider havde spillet sig tilbage i form.

NAH

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af NAH » fredag, 26. feb, 2010 16:07

Alonso skrev:Han har brækket den famøse "metatarsal" knogle. Som åbenbart er den yderste mellemfodsknogle. Betyder formentlig at han er ude et sted mellem 4 og 8 uger.

Skidt for Skrtel, der omsider havde spillet sig tilbage i form.
Der er vist mere end 1 metatarsal knogle i foden og de brækker dæleme tit på fodboldspillere!
Jeg håber godt nok ikke det koster ham VM, det ville være synd efter en periode med rigeligt med modgang for MS.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Thommo » fredag, 26. feb, 2010 16:41

Var det ikke også den knogle Xabi brækkede i et sammenstød med Fabregas, eller hvem hulen det nu var.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Alonso » fredag, 26. feb, 2010 16:48

Thommo skrev:Var det ikke også den knogle Xabi brækkede i et sammenstød med Fabregas, eller hvem hulen det nu var.
Tror det var Frank Lampard.

Brugeravatar
Guffi182
Indlæg: 2825
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:08
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 36

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Guffi182 » fredag, 26. feb, 2010 17:15

McRae skrev:En mulig brækket tå hos slovakken. Der går vel i så fald et par måneders tid før han kan sparke til en bold igen...? :|

Så ville jeg nok overveje at køre Martin Kelly i stilling, så vi kan få Carra ind på midten igen.
Håber sq os Kelly for chancen, han gjorde det super mod lyon og virkede også ret sikker igår.

Men super surt for Srktel, som eller var ved at finde formen igen. Men det er vel ret typisk for vores spillere desværre.
Billede

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af ilusio » fredag, 26. feb, 2010 18:16

Thommo skrev:Var det ikke også den knogle Xabi brækkede i et sammenstød med Fabregas, eller hvem hulen det nu var.
Fat Frank kommer i den situation med knopperne forest og ligner ikke en der går efter bolden.
1-2 år senere synes selvsamme Fat Frank at han skulle sparke Alonso over samme ankel imens spillet er stoppet og Alonso er på vej op efter en anden tackling.

Skidt for Skrtel, men skulle vi få en skade så er det nok den bedste til at få den. Vi har 3 andre til den plads. Hvis så bare vi fik Johnson tilbage.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Hekkem » fredag, 26. feb, 2010 19:21

Alonso skrev:
Thommo skrev:Var det ikke også den knogle Xabi brækkede i et sammenstød med Fabregas, eller hvem hulen det nu var.
Tror det var Frank Lampard.
Frank Lampard har også haft den skade. Ligeledes Wayne Rooney og Steven Gerrard, udover Daniel Agger.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Aarde » onsdag, 18. aug, 2010 12:56

Så har Skrtel sat signatur på en ny fire års kontrakt. Umiddelbart en god nyhed, men det seneste års præstationer in mente, så er jeg lidt bekymret for, hvordan hans fremtid kommer til at se ud.
Lad os håbe, vi kan få den gode, gamle, kompromisløse Skrtel fra for et par år siden tilbage, for så er vi altså rigtigt godt stillet i midterforsvaret.

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-n ... field-deal

Han har for øvrigt også udtalt på sin egen hjemmeside, at han tror på, at i år kunne være vores år og således året, hvor nummer 19 omsider kan komme i hus. En kende optimistisk måske, men lad os håbe, han får ret, og at han under alle omstændigheder gør sit til, at det kan lade sig gøre.
YNWA Martin :aliboronz3:

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Emmy » onsdag, 18. aug, 2010 13:44

Jeg forstår ikke at vi forlænger. Han skulle hellere forsøges sælges, og så skal Wilson være 4. valg, alternativt Ayala. Vi kunne have indkasseret en god sum på ham tror jeg. Og han virker ikke til at være lige så stærk som tidligere.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
mig_der
Indlæg: 1711
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57
Geografisk sted: 8340

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af mig_der » onsdag, 18. aug, 2010 14:30

Emmy skrev:Jeg forstår ikke at vi forlænger. Han skulle hellere forsøges sælges, og så skal Wilson være 4. valg, alternativt Ayala. Vi kunne have indkasseret en god sum på ham tror jeg. Og han virker ikke til at være lige så stærk som tidligere.
Han startede dog fint i søndags, så jeg synes han skal have den her sæson til at bevise han er god nok. Men kommer der er et godt bud, så ja bør vi kraftigt overveje at sælge.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Besvar