10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Skovdal » lørdag, 06. jan, 2018 16:23

Må melde mig i koret, der mener at Guillem Balague er fuld af lort.

Må sige de eneste jeg stoler på er James Pearce, Paul Joyce, Chris Bascombe og Melissa Reddy. Melissa har så åbenbart fået nogle forkerte informationer, da hun også forleden dag skrev det var en done deal.

Og så længe, at de ikke alle 4 melder den samme historie, så forholder jeg mig yderst skeptisk.


Jeg tror vi gør alt hvad vi kan for at holde på ham mindst til sommer.
Senest rettet af Skovdal lørdag, 06. jan, 2018 16:55, rettet i alt 1 gang.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af texy » lørdag, 06. jan, 2018 16:33

I hele denne Coutinho-affære har jeg flere steder set folk mene, at vi ikke får noget godt ud af, at have en utilfreds spiller i truppen og et salg er bedst for alle parter. Men vi kan altså godt få noget ud af kategorisk at nægte at sælger Coutinho - overhovedet.

Vi kan eksempelvis på den måde sætter en stopper for den næste transfer-saga. der lurer lige om hjørnet.



Vi er nødt til at skabe et miljø, hvor vi kan tro på, at vi kan bygge hold op omkring vores gode spillere. Også når de lige pludselig rammer superstjerne niveau. Ellers forbliver vi jo netop i den konstante opbygningsfase.

Der er en grund til, at Barcelona og Real Madrid har kunnet dominere så længe. De mister aldrig deres bedste, før de er peaket.

Jeg håber, at Liverpool kan se, at når vi sælger Coutinho, så er vi et enkelt transfervindue fra, at det handler om Salah.
Kloppite

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Skovdal » lørdag, 06. jan, 2018 16:37

texy skrev:I hele denne Coutinho-affære har jeg flere steder set folk mene, at vi ikke får noget godt ud af, at have en utilfreds spiller i truppen og et salg er bedst for alle parter. Men vi kan altså godt få noget ud af kategorisk at nægte at sælger Coutinho - overhovedet.

Vi kan eksempelvis på den måde sætter en stopper for den næste transfer-saga. der lurer lige om hjørnet.



Vi er nødt til at skabe et miljø, hvor vi kan tro på, at vi kan bygge hold op omkring vores gode spillere. Også når de lige pludselig rammer superstjerne niveau. Ellers forbliver vi jo netop i den konstante opbygningsfase.

Der er en grund til, at Barcelona og Real Madrid har kunnet dominere så længe. De mister aldrig deres bedste, før de er peaket.

Jeg håber, at Liverpool kan se, at når vi sælger Coutinho, så er vi et enkelt transfervindue fra, at det handler om Salah.
Stor fed thumbs up til dig Texy! Det er lige præcis, hvad vi skal gøre. Det er en ond cirkel, som vi ALDRIG kommer ud af, hvis vi bliver ved med at sælge guldet.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 06. jan, 2018 16:44

mortenbak skrev: Men vi har brug for ham til at ende i top 4 og dermed CHL næste sæson.
men hvis vi har brug for ham til top 4 og han ikke vil spille, så skal vi da netop sælge da vi ikke kan tåle ikke at komme i top 4, så må vi sælge og købe noget nyt der måske med lidt held kan hjælpe os til top 4.

eller satse på Markovic :dontknow:

Er Barcelona bange for et transfer ban siden de ikke vil vente til sommer?
for hvis det er tilfældet bør vi da virkelig kunne presse dem op i priser der får de omtalte 140 mill til at ligne en superliga transfer.
Eller endnu bedre beholde ham i indtil deres transfer ban udløber :dance:

Jeg er stadig rimelig sikker på at Coutinho , når røgen har lagt sig, vil kunne indse at det ikke var rimeligt at forsøge at presse en transfer igennem midt i sæsonen.

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af YNWA96 » lørdag, 06. jan, 2018 17:02

https://t.co/21AhfhoYrX?amp=1

Sidste nyt fra Melissa Reddy i “sagaen”....

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Scherwin » lørdag, 06. jan, 2018 17:14

syntes egentlig det underligt vi ikke bare stiller et ultimatum.

Coutinho bliver til sommer, så får han hans skifte, kommer liverpool i top 4 får han en 5 mil pund bonus i løn
Strikker han og vil ikke spille får han aldrig lov at skifte til barcalona. og så kan han ødelægge in karriere de næste 4 år.

Hvad ville coutinho gøre? han vil selvfølelig spille og gøre som han har gjort hele seasonen.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Thomas Ras
Indlæg: 2
Tilmeldt: fredag, 05. jan, 2018 12:05

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Thomas Ras » lørdag, 06. jan, 2018 17:41

Det er rigtigt, Hvis vi Sælger Continho. Bliver vi aldrig et top 2 hold. Så sælger vi ud af guldet. Og for at vi kommer på øverste hylde i internationalt Fodbold.. men tænk engang at 400000 stemmer fra Bacas Fan gruppe, har stemt på at hente Continho. Og tænk engang hvad en bluse koster 400-500 kr. Gang lige dette op.. så den pris Barca giver er ingenting.. sig til omverden han er ikke til salg.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af texy » lørdag, 06. jan, 2018 17:49

Ved ikke om det er sandt.

Kloppite

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af mawope » lørdag, 06. jan, 2018 17:53


mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af mawope » lørdag, 06. jan, 2018 17:58


Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Niels K » lørdag, 06. jan, 2018 17:59

Wormie skrev:syntes egentlig det underligt vi ikke bare stiller et ultimatum.

Coutinho bliver til sommer, så får han hans skifte, kommer liverpool i top 4 får han en 5 mil pund bonus i løn
Strikker han og vil ikke spille får han aldrig lov at skifte til barcalona. og så kan han ødelægge in karriere de næste 4 år.

Hvad ville coutinho gøre? han vil selvfølelig spille og gøre som han har gjort hele seasonen.
Jeg tror nu heller ikke, at det sådan en hygge-onkel, de søger og for så mange penge, og ja - det vil da helt sikkert ødelægge hans nuværende karriere, men det kan da være at strikke-talentet er endnu større, og at han vil revolutionere merchandise-markedet fuldstændigt og dermed være alle pengene værd for Barca ? :lol:

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af mawope » lørdag, 06. jan, 2018 18:00

Det var det. Så kan der falde lidt ro på holdet og fans igen. Spændende at se, hvilken plan klubben har lagt.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af YNWA! » lørdag, 06. jan, 2018 18:01

Håber virkelig at vi har en erstatning klar.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Oomph242
Indlæg: 5700
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 06. jan, 2018 18:06

YNWA! skrev:Håber virkelig at vi har en erstatning klar.
Oxlade :|

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Jesper » lørdag, 06. jan, 2018 18:07

Jeg HÅBER VIRKELIG at vi har ro i maven og venter til sommer. Ingen sidste øjebliks Balotellier

Hvordan fjerner man i øvrigt det der: sendt fra min....

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Senest rettet af Jesper lørdag, 06. jan, 2018 18:08, rettet i alt 1 gang.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar