15 - Daniel Sturridge

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Niels K » torsdag, 03. jan, 2019 11:28

Emmy skrev:Han skal bare videre til sommer. De mange lønkroner kan bruges meget bedre til en spiller der forstærker truppen og ikke bare er fyld.
Men deri ligger der en problematik, som man ikke bare kan fikse med en one-liner. Hvis en spiller skal hertil for at forstærke truppen, så må det jo være sådan, at den spiller kan forvente meget spilletid, ellers forstår jeg ikke, hvad du mener med "forstærke truppen" ?
Hvem af de 3 forreste er det, der skal afgive pladsen ? I min verden kommer det ikke til at ske. Vi har fået Shaqiri, som fra start leverer bedste output på mål/assists målt pr. spillet minut end alle de andre, hvis han da ikke lige er overgået af... Sturridge.

Vi skal have lov at være uenige, og jeg holder på, at det kan være en rigtig god løsning med Sturridge på bænken, hvis han er ok med det næste sæson, og så tror jeg ikke, at vi skal tænke så meget over de lønkroner, da vores regnskabsafdeling helt sikkert har styr på sagerne. Skal vi måske slet ikke købe spillere næste sommer men sikkert sælge nogle, så er der nok også råd til Studge's løn en sæson eller 2 mere.

PS. På forrige side i denne tråd kan jeg se, at du mente, at vores unge spillere var en bedre løsning end Sturridge. Meget muligt eller muligt, men det har ingen af dem bevist, men Sturridge har jo igennem 6 Liverpoolsæsoner vist, at han er blandt de bedste, han skal "bare" holde sig skadesfri og være tilfreds med begrænset spilletid.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Niels K » torsdag, 03. jan, 2019 11:51

Salah mål/spillede minutter = 137 minutter pr. mål i denne sæson
Shaqiri = 163 minutter
Sturridge = 125 minutter

Minutter pr. mål/assist i denne sæson:

Salah = 91 minutter
Shaqiri =109 minutter
Sturridge = 100 minutter

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 03. jan, 2019 12:09

Jeg håber, han får tilbudt en ny kontrakt på et max to år. Vil være et fint tredjevalg, hvis vi henter fx Timo werner og solanke lejes ud og origi bliver solgt.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Mads T. » torsdag, 03. jan, 2019 12:51

Niels K skrev:Salah mål/spillede minutter = 137 minutter pr. mål i denne sæson
Shaqiri = 163 minutter
Sturridge = 125 minutter

Minutter pr. mål/assist i denne sæson:

Salah = 91 minutter
Shaqiri =109 minutter
Sturridge = 100 minutter

Statestik er godt, men Sturridge har altså ikke været god i de sidste kampe, hvor han har spillet og jeg kan virkelig ikke se ham levere tilnærmelsesvis det niveau vi har behov for over en længere periode. Vi mangler en erstating/supplering til Firmino og jeg ser ikke den spiller være i truppen pt. selvom vi er ok dækket ind på den korte bane, hvis Firmino er væk i en enkelt kamp eller to. Derfor giver det rygterne omkring at vi skulle gå benhårdt efter en angriber til sommer også god mening.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Emmy » torsdag, 03. jan, 2019 13:23

Niels K skrev:
Emmy skrev:Han skal bare videre til sommer. De mange lønkroner kan bruges meget bedre til en spiller der forstærker truppen og ikke bare er fyld.
Men deri ligger der en problematik, som man ikke bare kan fikse med en one-liner. Hvis en spiller skal hertil for at forstærke truppen, så må det jo være sådan, at den spiller kan forvente meget spilletid, ellers forstår jeg ikke, hvad du mener med "forstærke truppen" ?
Hvem af de 3 forreste er det, der skal afgive pladsen ? I min verden kommer det ikke til at ske. Vi har fået Shaqiri, som fra start leverer bedste output på mål/assists målt pr. spillet minut end alle de andre, hvis han da ikke lige er overgået af... Sturridge.

Vi skal have lov at være uenige, og jeg holder på, at det kan være en rigtig god løsning med Sturridge på bænken, hvis han er ok med det næste sæson, og så tror jeg ikke, at vi skal tænke så meget over de lønkroner, da vores regnskabsafdeling helt sikkert har styr på sagerne. Skal vi måske slet ikke købe spillere næste sommer men sikkert sælge nogle, så er der nok også råd til Studge's løn en sæson eller 2 mere.

PS. På forrige side i denne tråd kan jeg se, at du mente, at vores unge spillere var en bedre løsning end Sturridge. Meget muligt eller muligt, men det har ingen af dem bevist, men Sturridge har jo igennem 6 Liverpoolsæsoner vist, at han er blandt de bedste, han skal "bare" holde sig skadesfri og være tilfreds med begrænset spilletid.
Det behøver ikke være en angriber lønkronerne bruges på. Jeg tænker ikke nødvendigvis en 1:1 erstatning. Deraf forstærke truppen.
Wilson kommer hjem til næste sæson, så er der Solanke og Origi som sagtens kan spille de få minutter som sturridge får nu. Måske kan Brewster slå lidt igennem.
Så lønkronerne kan lige så vel bruges på en midtbanespiller eller en ny CB.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Cynwal » torsdag, 31. jan, 2019 07:42

Ën kamp, som så oven i købet kun består af 12-13 minutter til sidst, er selvfølgelig alt for lidt at basere en konkluderende beslutning på. .....men alligevel: Hvor var Sturridge dog ufattelig ringe i sit indhop igår.

Som MadsT skrev inden Man City kampen 3. januar:
Mads T. skrev:Statestik er godt, men Sturridge har altså ikke været god i de sidste kampe, hvor han har spillet og jeg kan virkelig ikke se ham levere tilnærmelsesvis det niveau vi har behov for over en længere periode.
Der var intet, som lykkedes for ham igår. Boldomgang var langsom og klodset, beslutningerne var helt ad H til, som eksempelvis, da vi i en situation vender spillet hurtigt, og han prøver med et "skruet lob" fra 25-30 meter, i stedet for bare at spille klatten hurtigt videre, og holde presset.

Det var skidt, og Liverpool Echo giver ham denne rammende beskrivelse med på vejen, i deres player ratings efter kampen:
"Daniel Sturridge (for Firmino 82): Nothing happening."
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 31. jan, 2019 11:57

Jeg havde tidligere på sæsonen store forventninger til Sturridge som super-sub, og i nogle kampe levede han jo faktisk også op til dette hæderkronede prædikat, men der har godt nok været langt mellem selv meget små snapse siden da, så tålmodigheden med ham er ved at være en smule tyndslidt.

Han skal steppe op og levere varen resten af sæsonen, ellers er kreditten opbrugt. Ærgerligt, for jeg kan jo godt lide ham, men i denne business kan man ikke overleve på sympati alene.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Emmy » torsdag, 31. jan, 2019 12:10

Han er færdig og har været det længe. Væk med ham til sommer og brug de mange mio i lønkroner til en ung og fremadstormende spiller
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Niels K » torsdag, 31. jan, 2019 12:38

Cynwal skrev:Ën kamp, som så oven i købet kun består af 12-13 minutter til sidst, er selvfølgelig alt for lidt at basere en konkluderende beslutning på. .....men alligevel: Hvor var Sturridge dog ufattelig ringe i sit indhop igår.

Som MadsT skrev inden Man City kampen 3. januar:
Mads T. skrev:Statestik er godt, men Sturridge har altså ikke været god i de sidste kampe, hvor han har spillet og jeg kan virkelig ikke se ham levere tilnærmelsesvis det niveau vi har behov for over en længere periode.
Der var intet, som lykkedes for ham igår. Boldomgang var langsom og klodset, beslutningerne var helt ad H til, som eksempelvis, da vi i en situation vender spillet hurtigt, og han prøver med et "skruet lob" fra 25-30 meter, i stedet for bare at spille klatten hurtigt videre, og holde presset.

Det var skidt, og Liverpool Echo giver ham denne rammende beskrivelse med på vejen, i deres player ratings efter kampen:
"Daniel Sturridge (for Firmino 82): Nothing happening."
Enig i at han ikke har set godt ud i sine seneste indhop og i den kamp, hvor han startede. Man skal dog lige tænke over, at det ikke er verdens letteste job at skulle gøre en forskel med 10-15 minutter tilbage, og hvor nærmest hele holdet har spillet under par hele kampen, og banen er skod. Jeg synes, at han langt hen i sæsonen udfyldte rollen som super sub rigtig godt.

Jeg vil gerne have en Timo Werner, Zaha eller lignende i stedet, men de vil med stor sikkerhed ikke affinde sig med de minutter, Sturridge får på en sæson.

Shaqiri har indtil videre vist sig bedst som indskiftningsspiller, så jeg vil måske hellere starte kampen med en anden end ham, og så lade Shaqiri udfylde Sturridge-rollen, men jeg ser da helst i næste sæson, at vi henter en rigtig god spiller, der får rimeligt med spilletid i rotation med de andre 3, og at vi så har Shaqiri, Brewster og Wilson til at tage den spilletid, der bliver tilovers samt cup-kampe.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 02. feb, 2019 12:51

Niels K skrev:
Cynwal skrev:Ën kamp, som så oven i købet kun består af 12-13 minutter til sidst, er selvfølgelig alt for lidt at basere en konkluderende beslutning på. .....men alligevel: Hvor var Sturridge dog ufattelig ringe i sit indhop igår.
Som MadsT skrev inden Man City kampen 3. januar:
Mads T. skrev:Statestik er godt, men Sturridge har altså ikke været god i de sidste kampe, hvor han har spillet og jeg kan virkelig ikke se ham levere tilnærmelsesvis det niveau vi har behov for over en længere periode.
Der var intet, som lykkedes for ham igår. Boldomgang var langsom og klodset, beslutningerne var helt ad H til, som eksempelvis, da vi i en situation vender spillet hurtigt, og han prøver med et "skruet lob" fra 25-30 meter, i stedet for bare at spille klatten hurtigt videre, og holde presset.
Det var skidt, og Liverpool Echo giver ham denne rammende beskrivelse med på vejen, i deres player ratings efter kampen:
"Daniel Sturridge (for Firmino 82): Nothing happening."
Enig i at han ikke har set godt ud i sine seneste indhop og i den kamp, hvor han startede. Man skal dog lige tænke over, at det ikke er verdens letteste job at skulle gøre en forskel med 10-15 minutter tilbage, og hvor nærmest hele holdet har spillet under par hele kampen, og banen er skod. Jeg synes, at han langt hen i sæsonen udfyldte rollen som super sub rigtig godt.
Jeg vil gerne have en Timo Werner, Zaha eller lignende i stedet, men de vil med stor sikkerhed ikke affinde sig med de minutter, Sturridge får på en sæson.

Shaqiri har indtil videre vist sig bedst som indskiftningsspiller, så jeg vil måske hellere starte kampen med en anden end ham, og så lade Shaqiri udfylde Sturridge-rollen, men jeg ser da helst i næste sæson, at vi henter en rigtig god spiller, der får rimeligt med spilletid i rotation med de andre 3, og at vi så har Shaqiri, Brewster og Wilson til at tage den spilletid, der bliver tilovers samt cup-kampe.
Jeg er også overbevist om, at Timo Werner ikke ville skulle nøjes med den begrænsede spilletid som Sturridge får. Sturridge får jo så lidt spilletid, fordi tilliden til ham ikke er større fra Klopps side. Der er simpelthen for stor niveauforskel fra Firmino til Sturridge.
Timo ville kunne aflaste alle 3 i front, og ville få masser af spilletid er jeg overbevist om.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 12. feb, 2019 15:32

Sports News understands the allegation against Sturridge centres on a family member placing a £10,000 bet on him moving to Inter Milan.
https://www.skysports.com/football/news ... ting-rules

Nedern, hvis Sturridge både har fået et familiemedlem til at miste 10.000 pund og bliver straffet i en sag.

Men det er SKYsports, som vi vel primært tolererer for ellers kunne vi ikke se ret mange Liverpool-kampe i TV, så det er ikke nødvendigvis så vigtigt.

Men Sturridge kan jo sagtens have handlet ulovligt, selvom hans ulovlige handling resulterer i et tab på betting markedet.

Besvar