10 - Philippe Coutinho
Re: 10 - Philippe Coutinho
Coutinho elsker liverpool, så hvis vi ikke vil sælge ham så bliver han, det er op til klubben og få prisen de vil have for ham og den vil barca med garanti ikke matche.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Coutinho har det rigtig godt i Liverpool, og når er han fast på landsholdet også.
Han skal tilsyneladende ingen steder, men der er nok ingen tvivl om, at vi skal se at få hevet nogle medaljer hjem af den fineste karat inden længe:
http://www.sportinglife.com/football/ne ... 10655900/-?
Mon ikke vi snart skulle få forhandlet hans kontrakt, så den løber til 2021-2022, og så skal han have en løn, som de bedst lønnede har i klubben ?
Han skal tilsyneladende ingen steder, men der er nok ingen tvivl om, at vi skal se at få hevet nogle medaljer hjem af den fineste karat inden længe:
http://www.sportinglife.com/football/ne ... 10655900/-?
Mon ikke vi snart skulle få forhandlet hans kontrakt, så den løber til 2021-2022, og så skal han have en løn, som de bedst lønnede har i klubben ?
Hvis Barcelona, Real Madrid eller PSG kalder så tror jeg Coutinho er væk. Han får vel en tredobling af sin nuværende løn samt spil om mesterskab og CL trofæ hvert år. Hvem kan sige nej til det.
- Kongegaard
- Alder: 37
Så vidt jeg kan læse har vi Coutinho på kontrakt indtil 2020, uden frikøbsklausul.
Så slå koldt vand i blodet - Cou er vores indtil vi beslutter andet. Og jeg håber vi beslutter at beholde helt til 2020 selvom det betyder at han ryger på en fri transfer der.
Så slå koldt vand i blodet - Cou er vores indtil vi beslutter andet. Og jeg håber vi beslutter at beholde helt til 2020 selvom det betyder at han ryger på en fri transfer der.
Gerrard og Agger er Liverpool
I sidste ende afhænger det her jo primært af Coutinho selv. Hvis han vil til Barca efter denne sæson (forudsat, at de går all in på ham), så kommer han det også - frikøbsklausul eller ej.
Men Liverpool kan jo gøre det valg svært ved at give ham løn på niveau med Stu/Milner, kvalificere sig til CL samt vinde noget sølvtøj i denne sæson.
Jeg tror nu også, at han skal holde det hidtidige niveau i denne sæson i det meste af resten af sæsonen, før Barca melder sig.
Men Liverpool kan jo gøre det valg svært ved at give ham løn på niveau med Stu/Milner, kvalificere sig til CL samt vinde noget sølvtøj i denne sæson.
Jeg tror nu også, at han skal holde det hidtidige niveau i denne sæson i det meste af resten af sæsonen, før Barca melder sig.
Synes det er meget konstaterende omkring at Cou smutter hvis RM,barca eller sågar psg tropper op . Lige så konstaterende kan jeg jo sige, han skifter da ihvertfald ikke til psg, argumenterne er lige så mange som dem der skriver det modsatte, han overvejer spanien men siger så nej og får det i løn han har fortjent, for, synes han bør være den bedst lønnede uden skyggen af tvivl. Jeg er også overbevist om at Cou er i LFC når han bliver 30, hvis ikke LFC har fået en der har skubbet ham ud på bænken.
Verden er smask fuld af hyklere....
Sådan er det jo. Med mindre Coutinho er en ny Gerrard eller Agger. Det kan man jo håbe.
Jeg tror ikke umiddelbart, at det er lønnen, der er det afgørende for Coutinho. Tilgengæld tror jeg det er vigtigt, at vi ikke gør, som i tilfældet med Torres, hvor han pludselig står i en situation med en klub, der kun vil købe unge udviklingsspillere og målet er at stå stærkt om 3-5 år.
Vi står rigtig stærkt pt. Vi har en god stamme i klubben og gode alternativer på de fleste pladser. Vores trup er ikke den bredeste, men den er godt sammenspillet. Det der skal til for at holde de bedste spillere her, er at vise de bedste spillere, at vi vil være toppen af poppen. Det sker ved, at vi nu kan supplere truppen med EN enkelt super forstærkning per transfervidue (ja måske ikke i vintertransfervinduet, hvor det altid er langt sværere) og så ellers holde på de bedste i truppen. Derudover må der selvfølgelig gerne købes andre spillere, men det der skal til for at overbevise de bedste, er at få lov til at spille med de bedste, og at se frem til at få en ny medspiller tror jeg i mine øjne, er det der holder de bedste i klubben.
Vi står rigtig stærkt pt. Vi har en god stamme i klubben og gode alternativer på de fleste pladser. Vores trup er ikke den bredeste, men den er godt sammenspillet. Det der skal til for at holde de bedste spillere her, er at vise de bedste spillere, at vi vil være toppen af poppen. Det sker ved, at vi nu kan supplere truppen med EN enkelt super forstærkning per transfervidue (ja måske ikke i vintertransfervinduet, hvor det altid er langt sværere) og så ellers holde på de bedste i truppen. Derudover må der selvfølgelig gerne købes andre spillere, men det der skal til for at overbevise de bedste, er at få lov til at spille med de bedste, og at se frem til at få en ny medspiller tror jeg i mine øjne, er det der holder de bedste i klubben.
Jeg håber ikke at Coutinho sørger for at "tvinge" klubben til at sælge ham til en klub for en alt for lille transferbeløb, som Agger gjorde.AJJ skrev:Sådan er det jo. Med mindre Coutinho er en ny Gerrard eller Agger. Det kan man jo håbe.
Er godt klar over at både Agger og Gerrard har sagt nej tak til fornemme tilbud fra meget konkurrencedygtige klubber.
We need a new Fowler...
http://www.plbold.dk/nyhed/xavi-liverpo ... anespiller
Xavi ude med store roser til Coutinho.
Er det ikke typisk Barca at deres stjerner offentligt går ud og roser deres transfer targets
Tror ikke Coutinho kommer til hverken Real eller PSG, men hvis Barca vil ha' ham så får de ham. Klopp har selv udtalt at han ikke gider have spillere i klubben, som hellere vil spille andetsteds. Barca kommer dog ikke til at slippe under 60m for ham når han trods alt har kontrakt til 2020
Xavi ude med store roser til Coutinho.
Er det ikke typisk Barca at deres stjerner offentligt går ud og roser deres transfer targets
Tror ikke Coutinho kommer til hverken Real eller PSG, men hvis Barca vil ha' ham så får de ham. Klopp har selv udtalt at han ikke gider have spillere i klubben, som hellere vil spille andetsteds. Barca kommer dog ikke til at slippe under 60m for ham når han trods alt har kontrakt til 2020
Hvis det er til barndomsklubben Vasco da Gama som 30-årig og nedslidt, er det nok lige til at leve med.nikand skrev:Jeg håber ikke at Coutinho sørger for at "tvinge" klubben til at sælge ham til en klub for en alt for lille transferbeløb, som Agger gjorde.AJJ skrev:Sådan er det jo. Med mindre Coutinho er en ny Gerrard eller Agger. Det kan man jo håbe.
Er godt klar over at både Agger og Gerrard har sagt nej tak til fornemme tilbud fra meget konkurrencedygtige klubber.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Nemlig ja - så lad os da bare håbe, at Cou er en ny Agger eks. skaderJTN skrev:Hvis det er til barndomsklubben Vasco da Gama som 30-årig og nedslidt, er det nok lige til at leve med.nikand skrev:Jeg håber ikke at Coutinho sørger for at "tvinge" klubben til at sælge ham til en klub for en alt for lille transferbeløb, som Agger gjorde.AJJ skrev:Sådan er det jo. Med mindre Coutinho er en ny Gerrard eller Agger. Det kan man jo håbe.
Han skal til scanning imorgen, så der bliver vi forhåbentlig klogerelasse.j skrev:Noget nyt angående hans skade ?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!