15 - Daniel Sturridge

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af AndreasN » torsdag, 10. dec, 2015 13:22

Er det ikke også lidt et udvandet argument det med, at fodboldspillere skal have tjent til resten af deres liv i en alder af 35 år+/-? Mit undtryk er da, at hvis der er nogen, der har nemt ved at få job, så er det tidligere fodboldspillere.

Jeg kommer personligt aldrig til at have ondt af fodboldspillere af den ene eller anden årsag. De lever simpelthen det gode liv, som alle andre kun kan drømme om. Det er da rigtig ærgerligt for Sturridge, at han er så ofte skadet, men mon ikke han har det okay i sit millionhus alligevel?
Liverpool Football Klopp

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af MP » torsdag, 10. dec, 2015 13:43

Arhhh jeg vil dog våge den påstand at det må være begrænset hvor mange sportskommentator/ekspert/træner jobs der er.

Og jeg har skam på INGEN måde ondt af fodboldspillerne. De tjener nok i løbet af deres karriere til at kunne forsørge både dem selv og hele deres familie.
Men jeg er fuldstændig enig med Surf i at der er underskrevet en kontakt og den må bare overholdes. Sturridge skades historik var ikke ligefrem ukendt da kontrakten blev underskrevet, så denne risiko skulle blot indgå.

Min pointe var blot at man som fodboldspiller er vant til et liv i luksus og selvom de har overflod af penge hvorfor skulle de så frivilligt reducere deres fremtidige levestandard ved en lønnedgang. Det kunne betyde at de om 50 år må bytte Lamborghini'en ud med en Porsche :shock:

Oomph242
Indlæg: 5705
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 10. dec, 2015 13:50

Bellamy_fever skrev:johnny@ præmissen i mit argument mener jeg ellers holder ganske rimeligt, som nævnt tjener jeg også en ganske glimrende hyre, jeg kunne sagtens gå på halv løn og stadig tjene betragtelig mere end hva jeg levede pænt for, for nogle år siden på SU.

Bevares det er kun dig der ved det, osv. Men NÆGTER ganske simpelt at tro på at du eller nogen anden i det firma villa frivilligt gå betragtelig ned i løn under sygeperiode - det er let at sidde og påstå over internettet, men det ved su jo også godt selv aldrig ville finde sted i den virkelige verden.
- men jeg skal da komme med forslaget næste gang mit firma snakker om besparelser; at vores ingeniøre og ledere som tjener mere end jeg kunne gå betragtelig ned i løn ved sygdom.. De for trods alt enormt meget mere i løn end ham i Polen der udføre arbejdet .. Det vil de more sig vældigt over :laughin:

Igen skal du ikke samligne Sturrisge løn med sin egen , det kan vi godt blive enige om at idiotisk højt, men det er en helt anden diskussion - du skal samligne ham med andre top fodbold spillere der spiller som angriber, med det niveau Sturrisge havde ved kontraktens indgåelse. Og der er da altså tale om en relativ billig løn udgift faktisk.

Sturridge har INTET at være flov over, det er altså ikke med vilje han går i stykker og ingen havde en pistol for panden for Liverpool da vi skrev under på den kontrakt som gav ham en vanvittig høj løn. Din påstand har simpelthen INGEN substans i den virkelige verden, jeg nægter simpelthen at tro på din påstand og har heller ikke hørt om fortilfælde med mennesker der har gjort det .. Men ja lad os lade den ligge - i sidste ende er det påstand mod påstand - jeg forbeholder mig dig retten til at stå tvivlende overfor din påstand. Kan du derimod få din arbejdsgiver til at bevidne at du rent faktisk frivilligt kom ind på hans kontor og bad om mindre i løn - så vil jeg gerne give mog så langt, at jeg i såfald anser dig for et fjols, et venligt og stort menneske, men dog stadig et fjols ;)

Oomph@ jeg er OVERBEVIST at det netop er at betragte som en arbejdsskade , og der på den måde bliver lønmæssigt godtgjort overfor Liverpool - enten gennem en speciel a-kasse/sygedagpenge lignende ordning udformet som en slags forsikring hvad ved jeg, men er ret sikker på at dette er der styr på med så store beløb der er på spil, både for spiller og klubber
Det med forsikringer og godtgørelse, ved jeg stadig ikke om topspillere får dækket et sted fra. Det eneste jeg har læst, er forsikringspræmier hvis de kommer til skade i forbindelse med landsholdet.
Hvis, må en sådan forsikring i Sturrige tilfælde, koste kassen og på et tidspunkt vil de vel sige fra.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af AndreasN » torsdag, 10. dec, 2015 13:58

MP skrev:Arhhh jeg vil dog våge den påstand at det må være begrænset hvor mange sportskommentator/ekspert/træner jobs der er.
Nu er det jo heller ikke kun de 2-3 forskellige jobs, de typisk får.
Liverpool Football Klopp

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af AllanShore » torsdag, 10. dec, 2015 14:07

De har i hvert fald nemt ved det, hvis de har spillet for United eller Liverpool! Men det er alligevel kun de mest populære fodboldspillere der bliver tilbudt arbejde hos blandt TV-stationerne efter deres karriere.
Jeg har meget svært ved at se hvad folk som John O'Shea, Leon Osman, Bobby Zamora, Andy Carroll mv. skulle kunne lave når de stiller støvlerne på hylden. Man må i hvert fald håbe, at de forbereder sig på tiden efter, for det må alligevel være noget af en omvæltning.

Mht. Sturridge, så er det ærgerligt at se at en så talentfuld spiller skal være så skades plaget. Det minder meget om hvad der karakteriserede Louis Saha's karriere, der også primært huskes for at være en fremragende angriber når han nu endelig ikke var skadet.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 12. dec, 2015 11:57

Sturridge laver vel hattrick eller noget der minder om målmaskine :) , når Exeter skal en tur i maskinen den 8/1-16...... :gunfire: (Dog kan man da håbe han holder sig fit i, at han kun får ÉN kamp om ugen ville hjælpe lidt på hans situation. SÅ han ikke bliver belastet så meget.

Manden må dæleme være frusteret, over alt den tid ude fra sidelinjen - ovenikøbet en verdensstjerne på det her Liverpool, når det kører for ham - som man så mod Southampton, hvor ALT gik op i en højere enhed. Derudover vil man godt være i troen på de skader må være en form for ekstra resturation eller træningstid, som Jürgen Klopp giver ham FOR og blive ekstra klar til det nye år NÅR nu der kommer det tætte program... Hele sandheden er nok, han er lidt irriteret inderst inde for og ikke være HELT FIT, så Sturridge ikke tager chancen med kun 50-75 %.
You'r Never Walk Alone. ///

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 12. dec, 2015 23:04

AndreasN skrev:Er det ikke også lidt et udvandet argument det med, at fodboldspillere skal have tjent til resten af deres liv i en alder af 35 år+/-? Mit undtryk er da, at hvis der er nogen, der har nemt ved at få job, så er det tidligere fodboldspillere.
Arh, det kommer da vist rimelig meget an på niveauet. Sturridge skal nok kunne tjene til føden efter sin karriere, men hvad med Cristian Gamboa fra WBA, Patrick Bauer fra Charlton eller Jacob Egeris fra Viborg? De vil nok gå pænt meget efter at tjene til en god del af deres liv, inden de er 35.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Scherwin » lørdag, 26. dec, 2015 18:08



jeg har fået fortalt at Klopp har investeret i protection for Sturrige når han skal spille igen

Billede
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af texy » lørdag, 26. dec, 2015 19:32

AllanShore skrev:De har i hvert fald nemt ved det, hvis de har spillet for United eller Liverpool! Men det er alligevel kun de mest populære fodboldspillere der bliver tilbudt arbejde hos blandt TV-stationerne efter deres karriere.
Jeg har meget svært ved at se hvad folk som John O'Shea, Leon Osman, Bobby Zamora, Andy Carroll mv. skulle kunne lave når de stiller støvlerne på hylden. Man må i hvert fald håbe, at de forbereder sig på tiden efter, for det må alligevel være noget af en omvæltning.

Mht. Sturridge, så er det ærgerligt at se at en så talentfuld spiller skal være så skades plaget. Det minder meget om hvad der karakteriserede Louis Saha's karriere, der også primært huskes for at være en fremragende angriber når han nu endelig ikke var skadet.
Trænere, assistenter, ungdomstrænere, forsvarstrænere, angrebstrænere, scouts, sælgere, idrætslærere, foredragsholdere, bartendere og i øvrigt alt muligt andet. Tror bestemt ikke, at de vil have svært ved at finde noget at lave.
Kloppite

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 27. dec, 2015 00:56

Wormie skrev:

jeg har fået fortalt at Klopp har investeret i protection for Sturrige når han skal spille igen

Billede
det eneste der ikke er beskyttet er dog hvor Sturridge går i stykker bener'n... siger det bare
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
mig_der
Indlæg: 1711
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57
Geografisk sted: 8340

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af mig_der » tirsdag, 29. dec, 2015 01:09

Aggerdoo skrev:
AndreasN skrev:Er det ikke også lidt et udvandet argument det med, at fodboldspillere skal have tjent til resten af deres liv i en alder af 35 år+/-? Mit undtryk er da, at hvis der er nogen, der har nemt ved at få job, så er det tidligere fodboldspillere.
Arh, det kommer da vist rimelig meget an på niveauet. Sturridge skal nok kunne tjene til føden efter sin karriere, men hvad med Cristian Gamboa fra WBA, Patrick Bauer fra Charlton eller Jacob Egeris fra Viborg? De vil nok gå pænt meget efter at tjene til en god del af deres liv, inden de er 35.
De kunne også gøre som de fleste mennesker, få sig et job i en produktionvirksomhed, gå i lære, tage en uddannelse, stå i butik og meget andet efter de runder 35. Det er jo ikke så meget anderledes end hvis man som ellers bliver tvunget over i en anden branche.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Oomph242
Indlæg: 5705
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 29. dec, 2015 01:16

mig_der skrev:
Aggerdoo skrev:
AndreasN skrev:Er det ikke også lidt et udvandet argument det med, at fodboldspillere skal have tjent til resten af deres liv i en alder af 35 år+/-? Mit undtryk er da, at hvis der er nogen, der har nemt ved at få job, så er det tidligere fodboldspillere.
Arh, det kommer da vist rimelig meget an på niveauet. Sturridge skal nok kunne tjene til føden efter sin karriere, men hvad med Cristian Gamboa fra WBA, Patrick Bauer fra Charlton eller Jacob Egeris fra Viborg? De vil nok gå pænt meget efter at tjene til en god del af deres liv, inden de er 35.
De kunne også gøre som de fleste mennesker, få sig et job i en produktionvirksomhed, gå i lære, tage en uddannelse, stå i butik og meget andet efter de runder 35. Det er jo ikke så meget anderledes end hvis man som ellers bliver tvunget over i en anden branche.
Men hvorfor skulle de?
Hvis man kan skrabe sammen til resten af livet, inden man 35. Så er det sku da bare om, at gøre det.
Jeg kan bestemt ikke se grunden til, Sturridge eller andre fodbold spillere skulle afstå dette. Skader eller ej.

Brugeravatar
McHelmer
Indlæg: 384
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 19:42
Geografisk sted: Nykøbing F
Alder: 62

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af McHelmer » tirsdag, 19. jan, 2016 18:28

Er ved at være godt gammeldags træt af Sturridge og alle hans skader.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 19. jan, 2016 20:27

Klopp udtalte på dagens pressemøde, at Sturridge ikke har trænet med holdet siden Newcastle. Det virker helt absurd. Jeg tror, Klopp er fuldstændig klar på at sælge ham til sommer - og det samme er jeg faktisk efterhånden. Han er mere eller mindre ubrugelig.
Liverpool Football Klopp

Oomph242
Indlæg: 5705
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 19. jan, 2016 20:43

AndreasN skrev:Klopp udtalte på dagens pressemøde, at Sturridge ikke har trænet med holdet siden Newcastle. Det virker helt absurd. Jeg tror, Klopp er fuldstændig klar på at sælge ham til sommer - og det samme er jeg faktisk efterhånden. Han er mere eller mindre ubrugelig.

Lad os håbe Westham sladderen holder lidt vand. Tror desværre bare ikke, de vil overtage hans løn.
Tror nærmest ingen, tør købe Sturridge.

Besvar