13 - Adrian

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 13 - Adrian

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 16. aug, 2019 13:56

YNWA! skrev:
fredag, 16. aug, 2019 12:24


Adrian skadet.
Sådan en idiot :doh1: Som om det ikke er galt nok at modstanderne skader vores spillere, eller de skader sig selv i soloulykker, skal "fans" nu også til det??

Livsvarig karantæne, tak!
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: 13 - Adrian

Indlæg af Tom_Jorsal » fredag, 16. aug, 2019 14:21

Godt nok tragikomisk.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 13 - Adrian

Indlæg af Niels K » fredag, 16. aug, 2019 16:18

Sådan en klaphat :wall:

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 13 - Adrian

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 16. aug, 2019 17:35

Nu forlyder det at han regner med at være klar i morgen :clap:

Desværre intet link, det er forsvundet fra mit FB-feed :(
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: 13 - Adrian

Indlæg af Red Man Walking » fredag, 16. aug, 2019 21:00

Sledgehammer skrev:Nu forlyder det at han regner med at være klar i morgen :clap:

Desværre intet link, det er forsvundet fra mit FB-feed :(
https://www.liverpoolfc.com/news/first- ... ury-latest


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 13 - Adrian

Indlæg af Niels K » lørdag, 17. aug, 2019 07:04

Det havde da også været tragikomisk, når vi først mister vores topmålmand i 1. kamp i den nye sæson, og så bliver den nyindkøbte 2. målmand, der lige har sikret os sæsonen's første pokal skadet, og kan ikke spille til Alissom kommer tilbage. Arh, så stopper festen :x

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 13 - Adrian

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 18. aug, 2019 16:00

Det bliver interessant at se hvordan AdriaaaaAAN! Kommer tilbage i næste kamp(hvis ikke Allie er klar).

Klopp tilskrev det den hævede fod og det tror jeg da helt sikkert også har været en medvirkende faktor. Isoleret set er Ings mål jo en fejl uanset hvad, men Klopp har jo ret når ham siger at holdet også skal lade være med at indrage ham så meget i spillet.

Så der er gode muligheder for at vores anden keeper står bedre imod Arsenal. Men jeg ser selvfølgelig stadig frem til at have Allie tilbage


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 13 - Adrian

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 18. aug, 2019 17:03

Filos of Isk skrev:
søndag, 18. aug, 2019 16:00
Det bliver interessant at se hvordan AdriaaaaAAN! Kommer tilbage i næste kamp(hvis ikke Allie er klar).

Klopp tilskrev det den hævede fod og det tror jeg da helt sikkert også har været en medvirkende faktor. Isoleret set er Ings mål jo en fejl uanset hvad, men Klopp har jo ret når ham siger at holdet også skal lade være med at indrage ham så meget i spillet.

Så der er gode muligheder for at vores anden keeper står bedre imod Arsenal. Men jeg ser selvfølgelig stadig frem til at have Allie tilbage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det hed sig jo at Alisson vil være ude mellem 4 og 8 uger, så det er nok ldt for meget at håbe på at han er klar næste weekend.

Og Adrian bliver nødt til at oppe sig, for med al respekt for Danny Ings og co., så er Arsenal med Aubameyang og Lacazette en helt anden størrelse. Heldigvis er det på Anfield, og vi har en hel uge til at få friske ben.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 13 - Adrian

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 19. aug, 2019 08:24

Men gabs ankel vil jo antageligvis også have en helt anden og mere normal størrelse på lørdag. Så jeg er også rimelig fortrøstningsfuld om at Adrian vil kunne oppe sig. Og han har jo fået lavet gode redninger i begge kampe.

Jeg kunne kun huske at have hørt folks gætteri omkring Alisson, derfor jeg ikke var sikker.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: 13 - Adrian

Indlæg af zalcos » mandag, 19. aug, 2019 08:38

Nu er jeg selv målmand. Jeg må sige at det med anklen er en søforklaring, som Peter Kjær også er lidt inde på. Det er bare enormt dårligt udført og man kan se at han ikke er vant til at spille bolden ud. Det ser meget unaturligt ud for ham i situationen. Han kigger sig slet ikke for, kroppen er fuldstændig fordrejet i forhold til den retning han vil spille bolden osv. Det virker meget som om han tænker 'nu skal jeg huske at spille bolden ud', fremfor at det er noget der forekommer ham naturligt.

Nu ser jeg ikke meget bold udover vores kampe, top-opgør og engelske derbys, men jeg har sjældent set en målmand SÅ ringe med fødderne. Selv en lilleput damespiller kan jo sparke bolden længere. Men som Klopp også siger - så er det noget de er klar over, og det er også forsvarsspillernes ansvar ikke at indrage ham for meget i spillet.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 13 - Adrian

Indlæg af Emmy » mandag, 19. aug, 2019 10:26

Han prøver med en lille kig væk aflevering. Det skal han bare lade være med
"We're not racist, we only hate the mancs"

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 13 - Adrian

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 20. aug, 2019 11:16

zalcos skrev:Nu er jeg selv målmand. Jeg må sige at det med anklen er en søforklaring, som Peter Kjær også er lidt inde på. Det er bare enormt dårligt udført og man kan se at han ikke er vant til at spille bolden ud. Det ser meget unaturligt ud for ham i situationen. Han kigger sig slet ikke for, kroppen er fuldstændig fordrejet i forhold til den retning han vil spille bolden osv. Det virker meget som om han tænker 'nu skal jeg huske at spille bolden ud', fremfor at det er noget der forekommer ham naturligt.

Nu ser jeg ikke meget bold udover vores kampe, top-opgør og engelske derbys, men jeg har sjældent set en målmand SÅ ringe med fødderne. Selv en lilleput damespiller kan jo sparke bolden længere. Men som Klopp også siger - så er det noget de er klar over, og det er også forsvarsspillernes ansvar ikke at indrage ham for meget i spillet.
Noget der taler for søforklaringen er at han spillede væsentligt bedre med fødderne tre dage tidligere.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 13 - Adrian

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 25. aug, 2019 07:52

Det så vel også noget bedre ud imod Arsenal for reservekeeperen. En bold der landede lidt uheldigt efter et indgreb, hvor Alisson nok havde tryllet den ud til et indkast.

Jeg glæder mig selvfølgelig stadig til at Alisson er tilbage, men jeg syntes vi har fået en ganske fornuftig reservekeeper.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 13 - Adrian

Indlæg af Niels K » mandag, 02. sep, 2019 09:33

Ingen tvivl om, at Adrian har haft en fest den seneste tid:

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/9 ... som-dette/

Rigtig fin 2. keeper, vi har fået.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 13 - Adrian

Indlæg af Hekkem » mandag, 02. sep, 2019 15:38

Ikke dårlig erstatning for Alisson i brasilianerens skadesperiode.

https://twitter.com/TheAnfieldBuzz/stat ... 77664?s=20
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Besvar