48 - Curtis Jones

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Fowler89
Indlæg: 1289
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 17. maj, 2023 10:04

Thommo skrev:
tirsdag, 16. maj, 2023 14:02
Siden slutningen af marts hvor der var lidt skriverier i denne tråd, er han da gået fra stagnation/afvikling som jeg nævnte i en eller anden tråd, til eksplosiv udvikling....Men okay meget kan jo ske på 45 dages tid.....Åbenbart.

Mon Klopp har fortalt ham, han må performe resten af sæsonen, ellers er det ud. Noget markant må næsten være sket. Spillestilen, hvor han fået lov(af Klopp formoder jeg) at bryde igennem på en nærmest SteG agtig måde, bringer gode minder, og er stort set ganske uhørt for en midtbanespiller under Klopp. Gini havde de løb, af og til, men 127-130 gange for lidt, efter min mening.
Nååå, noget gør han da rigtig ham Klopp, hva?

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af Thommo » onsdag, 17. maj, 2023 20:34

Ja naturligvis, det har jeg da mig bekendt aldrig lagt skjul på, men du måske bedre, i så fald belær mig gerne, hvor jeg har skrevet andet. Han har dog et hav af fejl, i og med han er menneske.

og jeg er jo stadig langt fra tosset med den spillestil vi har haft hidtil i Klopps LFC karriere eksempelvis, minus dengang Coutinho spillede rimeligt centralt på midten, men ikke desto mindre var jeg glad for PL guldet, du har måske hørt om nuancer, selv om mange i tiden ser ting sort hvid, det gør jeg ikke, og gør en indsats for det, for det er jo lettere med kun to tilstande(hvid sort).

P.S og hvis Curtis først nu som 22½ år viser sine kvaliter, har det jo også taget aaaaaaaaaaaalt for lang tid for Klopp at finde ud af han spille stil kan man sagtens sige...Endnu et kritik punkt ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af Thommo » onsdag, 17. maj, 2023 23:05

Jeg undrer mig forresten lidt over sådan et nedladende svar, kun lidt pga jeg har jo luret dine indlæg... Ovenpå denne giga katastrofe af en lorte sæson, så bør alle Klopp lovers jo reelt holde enormt lav profil, i bedste fald får vi 21 point mindre end sidste sæson, så flet næbet makker.....Måske 27 point færre dvs knap en kvart sæson med 0 point bare så du er informeret. Så lettere røv elendigt af den sympatiske men møg elendige Klopp denne sæson. For ikke at nævne målscoren, som er hodgson og mourinho værdig....Pinligt
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 09. jul, 2023 11:05

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 28. mar, 2023 14:18
Jeg regner med at han får en større rolle i næste sæson - hvis han kan holde sig skadesfri. Han spillede en fantastisk 2. halvleg mod Frankrig U21, hvor han scorede et mål og lagde op til et. Han har et godt drive med bolden og er offensiv. Spørgsmålet er om toget er kørt for ham?
Ja, man må sige at Jones' karriere virkelig har taget en positiv drejning i 2023. Hold da en succes han har haft. Nu kan han også kalde sig europamester. Flot og fortjent.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11284
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af Cynwal » søndag, 09. jul, 2023 11:22

Hr. Drejer skrev:
søndag, 09. jul, 2023 11:05
Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 28. mar, 2023 14:18
Jeg regner med at han får en større rolle i næste sæson - hvis han kan holde sig skadesfri. Han spillede en fantastisk 2. halvleg mod Frankrig U21, hvor han scorede et mål og lagde op til et. Han har et godt drive med bolden og er offensiv. Spørgsmålet er om toget er kørt for ham?
Ja, man må sige at Jones' karriere virkelig har taget en positiv drejning i 2023. Hold da en succes han har haft. Nu kan han også kalde sig europamester. Flot og fortjent.
Ja, han har måttet lægge ryg til meget - og nu også en kampafgørende scoring i finalen..... ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 09. jul, 2023 13:09

Cynwal skrev:
søndag, 09. jul, 2023 11:22
Hr. Drejer skrev:
søndag, 09. jul, 2023 11:05
Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 28. mar, 2023 14:18
Jeg regner med at han får en større rolle i næste sæson - hvis han kan holde sig skadesfri. Han spillede en fantastisk 2. halvleg mod Frankrig U21, hvor han scorede et mål og lagde op til et. Han har et godt drive med bolden og er offensiv. Spørgsmålet er om toget er kørt for ham?
Ja, man må sige at Jones' karriere virkelig har taget en positiv drejning i 2023. Hold da en succes han har haft. Nu kan han også kalde sig europamester. Flot og fortjent.
Ja, han har måttet lægge ryg til meget - og nu også en kampafgørende scoring i finalen..... ;)
Ja, det var et heldigt mål. Men han vandt også MOTM i semien og i finalen.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11284
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 09. jan, 2024 06:30

Curtis Jones bryder mere og mere igennem, og bliver mere og mere integreret som 1. valg på den ene af 8'er pladserne.
Jeg synes han har udviklet sig stærkt på det sidste. Hans driblinger ud i blindgyder er stort set væk, han slipper bolden langt hurtigere/bedre, hans presspil er blevet forbedret. ....og så har han altså en sublim teknik på niveau med de allerbedste.

Her er en lille "nasty" han lavede på Ben White i søndags:
...og her er en anden lille lækkerbidsken, er det mod Fulham?
..og så er det fedt, at hans "trickery" ikke er noget Anthony-Pis, som er show-off for show-offs skyld, men er noget som er produktivt, og med til bryde modstanderens kæder. Hvad ligger han efterhånden på i handelsværdi? 50 - 60 mill £? ..eller mere? Han er jo englænder.

Samtidig er det lækkert med en indfødt scouser på holdet. Født og opvokset i Toxteth, ligesom Robbie Fowler, som jo også fik øgenavnet "The Toxteth Terror". Det kan være han kan blive Toxteth Terror 2.0, efterhånden som han terroriserer flere og flere "Ben Whites" ol.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af Tom_Jorsal » tirsdag, 09. jan, 2024 09:32

Det har været en besværlig vej for ham, men han er virkelig en fornøjelse at følge for tiden. Håber han kan holde den her damp oppe og udvikle sig yderligere. Husker også Fowlers tweet, da Curtis afgjorde Merseyside-derbyet i FA Cuppen i 2020, da vi stillede med rent reserve/ungdomshold og vandt: "Ræk hånden op, hvis du kommer fra Toxteth og har afgjort et Merseyside Derby" :D med det mål troede jeg, hans gennembrud lå inden for det næste års tid. Der skulle så gå lidt længere.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11284
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 09. jan, 2024 10:11

Den er vi jo så nødt til også lige at ha' her i tråden:
"Ræk hånden i vejret, hvis du er fra Toxteth, og har afgjort et Merseyside derby"
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11284
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 09. jan, 2024 10:42

...og her er Ben White tricket set fra begge sider af:

....Fu.. - Der skal åbenbart aktiveres UK-VPN for at kunne se videoen.
Beklager.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

AJJ
Indlæg: 2405
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af AJJ » tirsdag, 09. jan, 2024 14:39

Det var et fint lille Tweet fra Fowler det der...

Lidt vildt, at der - i disse tider - pt er 2 ægte scousere i start 11'eren

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 09. jan, 2024 23:07

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 28. mar, 2023 14:18
Jeg regner med at han får en større rolle i næste sæson - hvis han kan holde sig skadesfri. Han spillede en fantastisk 2. halvleg mod Frankrig U21, hvor han scorede et mål og lagde op til et. Han har et godt drive med bolden og er offensiv. Spørgsmålet er om toget er kørt for ham?
Just saying 8-) fra Marts 2023, hvor INGEN troede på ham.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

TG12
Indlæg: 1626
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af TG12 » tirsdag, 16. jan, 2024 15:27

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 09. jan, 2024 23:07
Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 28. mar, 2023 14:18
Jeg regner med at han får en større rolle i næste sæson - hvis han kan holde sig skadesfri. Han spillede en fantastisk 2. halvleg mod Frankrig U21, hvor han scorede et mål og lagde op til et. Han har et godt drive med bolden og er offensiv. Spørgsmålet er om toget er kørt for ham?
Just saying 8-) fra Marts 2023, hvor INGEN troede på ham.
Han har også taget nogle gode skridt i den rigtige retning.

Tidligere havde han en tendens til at varme bolden for meget. Det gør han ikke i samme grad længere. Han har også holdt sig nogenlunde skadesfri, hvilket tidligere var et problem.

AJJ
Indlæg: 2405
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af AJJ » onsdag, 17. jan, 2024 09:17

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 09. jan, 2024 23:07
Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 28. mar, 2023 14:18
Jeg regner med at han får en større rolle i næste sæson - hvis han kan holde sig skadesfri. Han spillede en fantastisk 2. halvleg mod Frankrig U21, hvor han scorede et mål og lagde op til et. Han har et godt drive med bolden og er offensiv. Spørgsmålet er om toget er kørt for ham?
Just saying 8-) fra Marts 2023, hvor INGEN troede på ham.
Arh Drejer - her på forum gav de fleste vist udtryk for nogenlunde det samme som dig. Nemlig at potentialet afgjort var der, men skulle indfries endeligt i indeværende sæson, hvis fremtiden skulle ligge i Liverpool.

Besvar