48 - Curtis Jones

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af Thommo » søndag, 19. jul, 2020 00:31

Om 4-5år måske, og selv da er det højst HØJST utænkeligt(langt langt under 1 promilles chance), da Cou jo var på et niveau der var out of the fucking world......efter min mening(jeg ville ikke have byttet med Messi, da vi solgte og det skrev jeg også), er med på fabinho, Gini og co tryller mere end elendige Cou(ironi forekommer unægteligt) jeg synes bare cou gjorde fodbold værd at se på i gigantisk grad. Leverpostej midtbanen er bare ikke mig, sammen med no goal 9´eren, vildt at jeg ser så forbandet meget forbedringspotentiale i så godt et hold, for det er det jo inden folk farer for meget i flint. marginaler har godt nok også været en kær og nær ven i denne sæson.

Og igen skriver noget lettere negativt om LFC spillere, selv om jeg kender konsekvensen. tjah jeg lærer det nok ikke. Og hiv bare dette frem om et par år hvis han har nået Cou til 1 % af sokkeholderne, mht kreaivitet, måske han er kommet ind som leverpostej, men det er så også det
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af Niels K » mandag, 20. jul, 2020 09:37

Du skal da bare give den gas, Thommo, men da det jo er et debatforum, så kommer der med stor sandsynllghed svar tilbage, når dine holdninger oftest er kategoriske og deler vandene, og det er vel fint nok ?

Man kan jo sagtens forholde sig til den enkelte spiller, men jeg synes aldrig, at man må se bort fra træneren, og den måde han ønsker at spille på, og hvad han kræver af den enkelte spiller. Man kan være uenig med træneren, men det er uretfærdigt overfor en spiller, hvis der stilles krav til, at han skal udføre opgaver, han ikke er pålagt af træneren.

Jeg kan ikke se, at vi vil spille som den maskine, vi er blevet med Coutinho, da han forsvarer som Laudrupbrødrene og alene det gør, at han højst ville være anvendelig som indskiftningsspiller, hvor vi jagter et mål eller flere. Jeg kan heller ikke få øje på den indædte vindervilje, lysten til at æde sig selv, ofre sig for holdet og løbe den ekstra meter hos Coutinho.

Desuden fik vi så mange penge for ham, så vi kunne forstærke os med verdensklassespillere, som Coutinho kun viste i momenter at han var hos os, og som han ikke var/er i ellers suveræne klubber som Barca og BM, hvor han ikke skal hive sit hold op, da de allerede er/var mestre.

Som 20 årig scorede Coutinho 4 mål i 23 kampe i hhv. Italien og England, mens Curtis Jones har 4 mål på kontoen i 8 kampe heraf er FA Cup'en medregnet, og han er 19. Coutinho scorede så 5 mål i 33 kampe sæsonen efter, så lad os se hvor lang tid, Curtis er om det.

Coutinho blev primært brugt i venstre side hos os, og han endte op med 54 mål i 201 kampe. Mané har scoret 80 mål i 168 kampe, og Firmino har scoret 77 mål i 242 kampe.
Vores egentlige angriber hedder Salah, og han har scoret 94 mål i 150 kampe - du ved, ham med alle scoringsrekorderne både i Liverpool og i den bedste engelske række.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af Niels K » tirsdag, 21. jul, 2020 09:22

Curtis Jones bytter nummer

Scouseren har imponert Klopp denne sesongen, og bytter til et lavere tall før neste sesong.

https://www.liverpool.no/nyheter/2020/7 ... er-nummer/

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af TG12 » mandag, 27. jul, 2020 14:14

Er det kun mig, som kunne se Curtis Jones vikariere for Bobby?

For mig at se har han en go teknik, godt blik for spillet og arbejder godt.

Hvis Klopp påtænker at fortsætte med en angriber rolle ala Firmino's ser jeg umiddelbart jones som bedste bud i nuværende trup.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 27. jul, 2020 16:58

TG12 skrev:Er det kun mig, som kunne se Curtis Jones vikariere for Bobby?

For mig at se har han en go teknik, godt blik for spillet og arbejder godt.

Hvis Klopp påtænker at fortsætte med en angriber rolle ala Firmino's ser jeg umiddelbart jones som bedste bud i nuværende trup.
Det er faktisk godt set, jeg syntes at Jones har vist at han er god tættere på mål og samtidig mangler han en lille smule fart hvis han skulle vikariere for Mané.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af Niels K » torsdag, 05. nov, 2020 08:08

Curtis Jones emerges as Liverpool's new talisman, and it's only the beginning

The talented teenager was a standout performer in Liverpool's convincing win over Atalanta in the Champions League

https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... w-19220574

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af Niels K » lørdag, 28. nov, 2020 10:57

Rio Ferdinand was talking about Liverpool starlet Curtis Jones on BT Sport tonight ahead of our Champions League tie with Atalanta.

The pundit explained how he’s recently been talking to some players who were present for England U21s during the international break – and as he always does – Rio enquired as to who stood out…

Ferdinand said Curtis Jones’ name was repeatedly the one that came up first, with some unnamed players explaining to Rio they thought Jones was already too good for that level.


Empire of the Kop
@empireofthekop

Rio says that the England U21 team told him that Curtis Jones stood out in training and looked 'too good for that level'. Love hearing little snippets like that.

8:47 PM · Nov 25, 2020

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af pow9199 » tirsdag, 08. dec, 2020 10:06

[Tweet]https://twitter.com/SamMcGuire90/status ... 4848609283[/Tweet]

Bonus: er der nogen måde vi kan lægge billeder eller embedde tweets/videoer mm ind på forummet? Det slår mig nu, at det da er en ret almindelig funktion ellers...

bblauritzen
Indlæg: 1053
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af bblauritzen » tirsdag, 08. dec, 2020 10:33

pow9199 skrev:
tirsdag, 08. dec, 2020 10:06
[Tweet]https://twitter.com/SamMcGuire90/status ... 4848609283[/Tweet]

Bonus: er der nogen måde vi kan lægge billeder eller embedde tweets/videoer mm ind på forummet? Det slår mig nu, at det da er en ret almindelig funktion ellers...
Du skal nøjes med at embedde ID på tweetet.. altså i dit tilfælde "1336058224848609283" så det fremstår sådan her:

Kode: Vælg alt

[Tweet]1336058224848609283[/Tweet]

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af pow9199 » tirsdag, 08. dec, 2020 10:59

bblauritzen skrev:
tirsdag, 08. dec, 2020 10:33
pow9199 skrev:
tirsdag, 08. dec, 2020 10:06
[Tweet]https://twitter.com/SamMcGuire90/status ... 4848609283[/Tweet]

Bonus: er der nogen måde vi kan lægge billeder eller embedde tweets/videoer mm ind på forummet? Det slår mig nu, at det da er en ret almindelig funktion ellers...
Du skal nøjes med at embedde ID på tweetet.. altså i dit tilfælde "1336058224848609283" så det fremstår sådan her:

Kode: Vælg alt

[Tweet]1336058224848609283[/Tweet]
Homie!!!! Tak

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af AJJ » torsdag, 17. dec, 2020 08:42

Fra en mand, der nok ved, hvordan man spotter et talent....
https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... p-18997546

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af Niels K » mandag, 28. dec, 2020 12:20

Nu så vi, han mistede bolden 2 gange mod WBA, som førte til farlige omstillinger, men Jones forsøgte i det mindste at trænge igennem deres mure, og det kan jo koste boldtab. At have Fabinho som defensiv gardering i disse tilfælde, vil nok være en god ting, og vi savnede så også vores 2 hurtige CB's.

Curtis Jones at Liverpool 2020/2021 – Scout report

https://eplanalysis.com/curtis-jones-at ... is-tactics

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af Niels K » mandag, 28. dec, 2020 15:36

Interessant statistikk setter Curtis Jones på nivå med verdens beste midtbanespillere

Joshua Kimmich og Marco Verratti er to allsidige midtbanespillere som har vært blant verdens beste de siste årene. En statistikker har sammenlignet Curtis Jones med de to på Twitter.

Tenåringen fra Toxteth matcher de to på de fleste områder.

Både når det kommer til progressive pasninger, pasninger til den siste tredjedelen og nøkkelpasninger er scouseren helt på nivå med Verratti og Kimmich. Pasningsprosenten er også helt der oppe.

19-åringen viser seg også som en god frakter av ballen, med tilsvarende tall som de to holdepunktene.

Jones kanskje største utvikling har vært i det defensive spillet, og dette kommer tydelig frem i statistikken. Han har flere gjenvinninger enn både Kimmich og Verratti.

I kan selv tjekke den ud på Twitter med graf, da jeg ikke kan finde ud at tweete det ;)


Mark
@markrstats

Oh, that's impressive, Curtis Jones.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af Niels K » søndag, 06. jun, 2021 08:48

Curtis Jones emerges as potential Gini successor despite stop-start campaign

It was a breakthrough captain for Curtis Jones in 2020/21, and despite a downturn in minutes towards the end of the season, all signs point to a big role moving forward.

https://www.thisisanfield.com/2021/06/c ... -campaign/

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af texy » fredag, 01. okt, 2021 11:26

Ikke altid, at spillere håndterer konkurrence om pladserne lige godt.

Men jeg skal da love for, at Jones er steppet helt vanvittigt op efter først at være blevet overhalet af Elliott, og derefter så få chancerne blandt andet pga. skader til selvsamme Elliott, Keita og Thiago.

Både Elliotts indledende stærke præstationer og senest Jones' superpræstationer var vi med al sandsynlighed gået glip af, hvis man havde hentet en eller anden (udover Thiago) som erstatning for Gini.

Jeg synes, at det er værd at skrive sig bag øret, at der rent faktisk godt kan komme dygtige spillere fra vores eget akademi/ungdomsafdeling. Naturligvis skal vi scoute og hente spillere. Men selvom man ikke får den "julegave-fornemmelse", når der rykkes en ung spiller op, så er det altså langt federe i mine øjne, når den slags lykkes.

Har vi så ikke brug for flere midtbanespillere? Reelt nej. Ikke endnu. Men den dag Bellingham bliver en mulighed, så har vi.
Kloppite

Besvar