8 - Naby Keita

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Niels K » lørdag, 04. maj, 2019 12:18

Naby Keita's Liverpool season summed up at Barcelona - but gifted midfielder has silver lining

Keita was in the form of his Liverpool career before a groin injury ended his season in Barcelona

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... d-16218299

Næste sæson kan det grundetskadeforløb, alder, kontraktudløb, en god handel mv. være et farvel til stærke spillere som:

Mignolet
Moreno
Sturridge
Lallana
Milner
Lovren

Mens man vel godt kan sige pænt goddag til de bedste udgaver af og med ønsket om en skadefri sæson til:

Joe Gomez
Keita
Oxlade
Shaqiri
Brewster
Senest rettet af Niels K lørdag, 04. maj, 2019 17:09, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Ponzac » lørdag, 04. maj, 2019 12:29

Syntes du mangler at skrive Moreno på. Han ser ud til at smutte til sommer desværre.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Niels K » lørdag, 04. maj, 2019 12:50

Ponzac skrev:Syntes du mangler at skrive Moreno på. Han ser ud til at smutte til sommer desværre.
Jeg overvejede det, men det er ikke så meget "desværre" i min bog ;)

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Ponzac » lørdag, 04. maj, 2019 15:38

Niels K skrev:
Ponzac skrev:Syntes du mangler at skrive Moreno på. Han ser ud til at smutte til sommer desværre.
Jeg overvejede det, men det er ikke så meget "desværre" i min bog ;)
Fair nok, men han har trods alt næsten spillet 100 kampe for Liverpool og har vel aldrig ytret sig dårligt om Liverpool, så synes han fortjener respekt. Ville aldrig bytte han for Robertson, men han startede altså sæsonen intet mindre end fantastisk før sin skade hvor Robertson, så viste sig at være den nye Carlos.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Niels K » lørdag, 04. maj, 2019 17:11

Ponzac skrev:
Niels K skrev:
Ponzac skrev:Syntes du mangler at skrive Moreno på. Han ser ud til at smutte til sommer desværre.
Jeg overvejede det, men det er ikke så meget "desværre" i min bog ;)
Fair nok, men han har trods alt næsten spillet 100 kampe for Liverpool og har vel aldrig ytret sig dårligt om Liverpool, så synes han fortjener respekt. Ville aldrig bytte han for Robertson, men han startede altså sæsonen intet mindre end fantastisk før sin skade hvor Robertson, så viste sig at være den nye Carlos.
Han er tilføjet ;) Jeg har heller intet dårligt at sige om ham, og jeg var længe villig til at give ham chancen for også at udvikle på den defensive del af sit spil, men det synes jeg faktisk aldrig, at han formåede, så det er helt fint for mig, at vi sparer hans løn og giver chancen til en ung gut

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Niels K » torsdag, 20. jun, 2019 10:19

Der har været brug for tilvænning for Keita, som der har været for så mange andre spillere. Lad os håbe, at han får en god del af pre season under bæltet, så han er klar til at blæse derud af fra starten af sæsonen, og at han har tillært sig mere engelsk, da det skulle være en del af problemet med at få ham i gang i LIverpool:

https://www.anfieldhq.com/keita-wants-t ... der-klopp/

Han ej jo tilsyneladende blevet bedt om at være knap så offensiv i sit spil for os, og jeg håber da, at det først og fremmest skyldes, at han lige skal spille sig ind i holdet's rytme og få tempoet i PL ind under huden for dernæst at få mere offensiv handlefrihed, da han virkelig har noget at byde ind med.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Cynwal » torsdag, 20. jun, 2019 12:16

Niels K skrev:Der har været brug for tilvænning for Keita, som der har været for så mange andre spillere. Lad os håbe, at han får en god del af pre season under bæltet, så han er klar til at blæse derud af fra starten af sæsonen, og at han har tillært sig mere engelsk, da det skulle være en del af problemet med at få ham i gang i LIverpool:

https://www.anfieldhq.com/keita-wants-t ... der-klopp/

Han ej jo tilsyneladende blevet bedt om at være knap så offensiv i sit spil for os, og jeg håber da, at det først og fremmest skyldes, at han lige skal spille sig ind i holdet's rytme og få tempoet i PL ind under huden for dernæst at få mere offensiv handlefrihed, da han virkelig har noget at byde ind med.
Han skal primært vænne sig til, at han har langt kortere tid på bolden i PL end i BundesLigaen. Men det skyldes måske også tilvænning til løbemønstre, forstået derhen, at han har skullet lære disse, så han ikke lander i "blindgyder" og lligesom står tvivlende med bolden, hvorefter den let tages fra ham. Mané er helt anderledes ferm til at holde sig i bevægelse med bolden, og dermed holde fast i den, til muligheden for at slippe den til en medspiller er der.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Niels K » onsdag, 02. okt, 2019 20:53

Jeg tror faktisk, at sproget har været noget af et issue omkring Keita.

En frisk og mer språkmektig Naby Keita er klar til innsats

Jürgen Klopp antyder at Liverpools nr. 8 vil bli involvert i denne ukes kamper.

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/1 ... l-innsats/

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 31. okt, 2019 20:11

I de første 10 PL kampe, har han kun spillet 8 minutters fodbold. Jeg er bange for at han er den ny Aquillani.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Mads T. » torsdag, 31. okt, 2019 22:10

Han skulle være klar til weekenden.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 31. okt, 2019 22:24

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 31. okt, 2019 20:11
I de første 10 PL kampe, har han kun spillet 8 minutters fodbold. Jeg er bange for at han er den ny Aquillani.
Ærgerligt han har udviklet sig til en slags Joe Allen med mange skader. I Leipzig var han en helt anden type..

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Thommo » torsdag, 31. okt, 2019 23:47

Mads T. skrev:
torsdag, 31. okt, 2019 22:10
Han skulle være klar til weekenden.
Ligegyldigt, rugbrødsspillerne starter jo uanset....Sådan har det været siden Klopps ankomst om ikke andet(i tæt på 90-98% af 11´erne), så det er naturligvis det åbenlyse skud uanset god eller kage form. Hvis Salah er spares er sagen måske en lidt anden. Jeg håber på en af Ox/Keita i enhver startopstilling på cm. Den midtbane er godt nok normalt røvsyg(kedelig) i stor stil. jovist Lallana og Hendo har lige scoret, men med normalt, menes naturligvis set over et års tid bare for lige at præcisere. Mange vurdere over 93 min, fornemmer jeg
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af zalcos » fredag, 01. nov, 2019 08:43

Hvornår har man sidst hørt om en spiller, der starter så sløjt ud, men alligevel går hen og bliver en success?
Den hype man lod sig rive med af var da helt vild. Absolut intet er der kommet ud af det.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 01. nov, 2019 08:53

zalcos skrev:
fredag, 01. nov, 2019 08:43
Hvornår har man sidst hørt om en spiller, der starter så sløjt ud, men alligevel går hen og bliver en success?
Den hype man lod sig rive med af var da helt vild. Absolut intet er der kommet ud af det.
Det tætteste jeg sådan helt umiddelbart kan finde på er Lallana. Han startede også rimelig sløjt ud og så havde han en periode hvor han var rigtig god for os, og så blev han så skadet. Men der er nok den forskel at Lallana var et fejlkøb i forhold til den fodbold Rodgers gerne ville spille og de spillere han manglede. Men så kom Klopp til, der havde en filosofi der passede Lallana bedre.

Så kan man pege på folk som de Bruyne eller Salah der kom til Chelsea som unge, blev vejet og fundet for lette og nu er de nærmest de største stjerner i ligaen.

Jeg vil heller ikke sige at der intet er kommet ud af det, Naby har haft en håndfuld gode kampe hist og her, men selvom han jo ikke er skadet hele tiden, så får han altid sine skader lige når det begynder at se ud til at han er ved at få gang i maskinen.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Mads T. » fredag, 01. nov, 2019 13:17

Der er da utallige af eksempler på, at spillere skal have en sæson for at tilpasse sig et nyt, land, end ny liga og et nyt hold. Keitas betingelser er ikke blevet nemmere af, at han ikke har spillet mange kampe i streg pga. skader. Han helt sikkert stadig potentialet til at blive noget stort for os, men det kræver at han kan holde sig skadesfri og kan få en stribe kampe i streg, hvor Klopp giver ham muligheden fra start.

Besvar