8 - Naby Keita

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Niels K » mandag, 09. mar, 2020 14:01

Det vil uden tvivl glæde de andre midtbanespillere, hvis han får en sæson mere, da de får hans spilletid, hvis han fortsætter med samme skadefrekvens, men det må jo være op til den medicinske afdeling at vurdere ham.

Klopp har jo også haft lejlighed til at vurdere hans personlighed, for man kan med Lallana sige, at han gjorde alt han kunne for at understøtte de andre spillere i hans fravær på det menneskelige plan, og der må vi se, om Keita har lært nok engelsk, om han trives i klubben og bidrager positivt til den gode stemning, og om han bidrager med den rigtige konkurrencementalitet til træning, på træningslejre, i pre season osv.

Jeg synes, Jack Grealish er en super spiller, men bliver Villa oppe, og West Ham ryger ned, så kan jeg også godt lide Filipe Anderson. Det skal jo være en udfordrende midtbanespiller. Det dér med at drive bolden frem, mener jeg egentlig godt, at mange af vores spillere kan, og vores udfordring er vel mere, at vi skal have flere gennembrudsfarlige midtbanespillere i truppen, når modstanderne pakker sig, og det kan de 2 nævnte godt finde ud af, og så har de et smukt spark udefra.
Senest rettet af Niels K torsdag, 12. mar, 2020 23:15, rettet i alt 1 gang.

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af pow9199 » mandag, 09. mar, 2020 17:37

Niels K skrev:
mandag, 09. mar, 2020 14:01
Det vil uden tvivl glæde de andre midtbanespillere, hvis han får en sæson mere, da får hans spilletid, hvis han fortsætter med samme skadefrekvens, men det må jo være op til den medicinske afdeling at vurdere ham.

Klopp har jo også haft lejlighed til at vurdere hans personlighed, for man kan med Lallana sige, at han gjorde alt han kunne for at understøtte de andre spillere i hans fravær på det menneskelige plan, og der må vi se, om Keita har lært nok engelsk, om han trives i klubben og bidrager positivt til den gode stemning, og om han bidrager med den rigtige konkurrencementalitet til træning, på træningslejre, i pre season osv.

Jeg synes, Jack Grealish er en super spiller, men bliver Villa oppe, og West Ham ryger ned, så kan jeg også godt lide Filipe Anderson. Det skal jo være en udfordrende midtbanespiller. Det dér med at drive bolden frem, mener jeg egentlig godt, at mange af vores spillere kan, og vores udfordring er vel mere, at vi skal have flere gennembrudsfarlige midtbanespillere i truppen, når modstanderne pakker sig, og det kan de 2 nævnte godt finde ud af, og så har de et smukt spark udefra.
Jeg er glad for andre end jeg, har det blik på Felipe Anderson. Jeg kan være i tvivl om han har mentaliteten og arbejdsiveren til at spille for os, men i guder hvor er han en skøn spiller når han rammer dagen.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Emmy » mandag, 09. mar, 2020 17:41

Felipe er også meget skadet og jeg ser ham ikke udfylde en rolle som Keita ikke kan. Jeg tror stadig på at vi får mere ud af Keita og at han kommer til at shine.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 12. mar, 2020 19:27

Jeg tror ikke på ham mere. Der går rygter om at han ikke er skadet, men at Klopp undlod at tage ham med i truppen mod AM, da han ikke passede ind i hans planer. Sælg ham, og køb Haverz i stedet.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af pow9199 » mandag, 16. mar, 2020 11:11

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 12. mar, 2020 19:27
Jeg tror ikke på ham mere. Der går rygter om at han ikke er skadet, men at Klopp undlod at tage ham med i truppen mod AM, da han ikke passede ind i hans planer. Sælg ham, og køb Haverz i stedet.
Kilde?

Edit: Fandt selv: https://www.plbold.dk/nyhed/journalist- ... modigheden

Er der nogen der har læst Pierces egen redegørelse og kan opsummere?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Niels K » mandag, 16. mar, 2020 13:32

pow9199 skrev:
mandag, 16. mar, 2020 11:11
Hr. Drejer skrev:
torsdag, 12. mar, 2020 19:27
Jeg tror ikke på ham mere. Der går rygter om at han ikke er skadet, men at Klopp undlod at tage ham med i truppen mod AM, da han ikke passede ind i hans planer. Sælg ham, og køb Haverz i stedet.
Kilde?

Edit: Fandt selv: https://www.plbold.dk/nyhed/journalist- ... modigheden

Er der nogen der har læst Pierces egen redegørelse og kan opsummere?
Man skal abonnere på The Athletic for at læse det førdigt, men umiddelbart lyder på Pearce som om, at Klopp vil give ham mere tid. Der skriver også fra en sportsjounalist, at forhandlinger om en kontrakt til 2023 + mulighed for 1 års forlængelse er godt undervejs med Gini. Klopp vil jo lave generationsskiftet hos os, så det er vigtigt at vide, hvem der er her hvor længe, og hvem der kan stoles på skademæssigt. Jeg er da med på, at Keita får endnu en sæson, men jeg håber dælme, at han får spillet nogle kampe og viser sit bedste, så vi ved, om han skal være en bærende del af holdet de næste mange år.

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af pow9199 » mandag, 16. mar, 2020 15:51

Niels K skrev:
mandag, 16. mar, 2020 13:32
pow9199 skrev:
mandag, 16. mar, 2020 11:11
Hr. Drejer skrev:
torsdag, 12. mar, 2020 19:27
Jeg tror ikke på ham mere. Der går rygter om at han ikke er skadet, men at Klopp undlod at tage ham med i truppen mod AM, da han ikke passede ind i hans planer. Sælg ham, og køb Haverz i stedet.
Kilde?

Edit: Fandt selv: https://www.plbold.dk/nyhed/journalist- ... modigheden

Er der nogen der har læst Pierces egen redegørelse og kan opsummere?
Man skal abonnere på The Athletic for at læse det førdigt, men umiddelbart lyder på Pearce som om, at Klopp vil give ham mere tid. Der skriver også fra en sportsjounalist, at forhandlinger om en kontrakt til 2023 + mulighed for 1 års forlængelse er godt undervejs med Gini. Klopp vil jo lave generationsskiftet hos os, så det er vigtigt at vide, hvem der er her hvor længe, og hvem der kan stoles på skademæssigt. Jeg er da med på, at Keita får endnu en sæson, men jeg håber dælme, at han får spillet nogle kampe og viser sit bedste, så vi ved, om han skal være en bærende del af holdet de næste mange år.
Så du har ikke læst det?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Niels K » tirsdag, 17. mar, 2020 11:29

pow9199 skrev:
mandag, 16. mar, 2020 15:51
Niels K skrev:
mandag, 16. mar, 2020 13:32
pow9199 skrev:
mandag, 16. mar, 2020 11:11
Hr. Drejer skrev:
torsdag, 12. mar, 2020 19:27
Jeg tror ikke på ham mere. Der går rygter om at han ikke er skadet, men at Klopp undlod at tage ham med i truppen mod AM, da han ikke passede ind i hans planer. Sælg ham, og køb Haverz i stedet.
Kilde?

Edit: Fandt selv: https://www.plbold.dk/nyhed/journalist- ... modigheden

Er der nogen der har læst Pierces egen redegørelse og kan opsummere?
Man skal abonnere på The Athletic for at læse det førdigt, men umiddelbart lyder på Pearce som om, at Klopp vil give ham mere tid. Der skriver også fra en sportsjounalist, at forhandlinger om en kontrakt til 2023 + mulighed for 1 års forlængelse er godt undervejs med Gini. Klopp vil jo lave generationsskiftet hos os, så det er vigtigt at vide, hvem der er her hvor længe, og hvem der kan stoles på skademæssigt. Jeg er da med på, at Keita får endnu en sæson, men jeg håber dælme, at han får spillet nogle kampe og viser sit bedste, så vi ved, om han skal være en bærende del af holdet de næste mange år.
Så du har ikke læst det?
Nix, der er bare en del jounalister rundt omkring, der citerer ham for netop det, jeg skriver, som skulle være essensen.

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af pow9199 » tirsdag, 17. mar, 2020 12:23

Niels K skrev:
tirsdag, 17. mar, 2020 11:29
Nix, der er bare en del jounalister rundt omkring, der citerer ham for netop det, jeg skriver, som skulle være essensen.
Ok, falder du over en eller flere af de artikler, må du meget gerne smide dem ind her

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Niels K » lørdag, 25. apr, 2020 11:20

The enigma of Naby Keita, and why fans should have confidence in Liverpool’s No. 8

https://www.thisisanfield.com/2020/04/t ... ools-no-8/

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 23. jun, 2020 15:59

Keita er blevet anklaget for "sexual assault", der er ikke ret meget konkret og det er supersvært at vurdere hvad der er hvad, så tænker ikke dette som et oplæg til debat, bare for at informere om at det sker og vi aner ikke rigtigt op og ned i sagen.

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af pow9199 » onsdag, 24. jun, 2020 09:09

Filos of Isk skrev:
tirsdag, 23. jun, 2020 15:59
Keita er blevet anklaget for "sexual assault", der er ikke ret meget konkret og det er supersvært at vurdere hvad der er hvad, så tænker ikke dette som et oplæg til debat, bare for at informere om at det sker og vi aner ikke rigtigt op og ned i sagen.
Det var dog en utroligt velskrevet artikel

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Niels K » tirsdag, 07. jul, 2020 09:27

Der skal spilles og tænkes hurtigt, hvis vi skal have glæde af Keita-gennembrud, og her er en Origi ikke svaret, når Mané skal have en hviler. Jeg tror, Curtis ville være en god mand med Robbo i bredden, og Firmino som link-up eller modtager.

How 'Plan B' Naby Keïta Can Still Be Key to Liverpool Success

https://www.90min.com/posts/how-plan-b- ... source=RSS

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af texy » tirsdag, 07. jul, 2020 10:45

Niels K skrev:
tirsdag, 07. jul, 2020 09:27
Der skal spilles og tænkes hurtigt, hvis vi skal have glæde af Keita-gennembrud, og her er en Origi ikke svaret, når Mané skal have en hviler. Jeg tror, Curtis ville være en god mand med Robbo i bredden, og Firmino som link-up eller modtager.

How 'Plan B' Naby Keïta Can Still Be Key to Liverpool Success

https://www.90min.com/posts/how-plan-b- ... source=RSS
Synes efterhånden, at jeg har læst mange af den slags artikler, der finder (for mig) lidt søgte forklaringer på, hvordan vi nu kan få glæde af Keita. Faktum er, at han i mine øjne desværre ikke har slået til.

Jeg havde dog også gigantiske forventninger til ham. Troede, at vi ville få en 8er med Coutinho-agtige egenskaber. Men et Coutinho-niveau på 8eren, har han slet slet ikke været i nærheden af.

Artiklen taler om, at han mod de tæt pakkede forsvar, kan være løsningen på at åbne dem, som han retfærdigvis gjorde imod Villa, på trods af hvad jeg betragtede som en skuffende indsats. Der peges også på, at hans målfarlighed (eller den målfarliged han viste i Leipzig) også vil kunne være med til at aflaste de forreste. Begge dele kan muligvis være korrekte vurderinger. Og især på papiret ser det nok sådan ud.

For mig er Curtis Jones bare allerede en bedre løsning på den slags problemer. I mine øjne er hans teknik allerede som minimum på niveau med Keita's. Hans målfarlighed er større. Han fylder mere og er hurtigere. Jeg vil langt hellere bruge minutterne på Jones i den 8er postion, da jeg på sigt ser større chance for at have en fast starter i ham end i Keita.
Kloppite

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af zalcos » tirsdag, 07. jul, 2020 10:52

Alle de artikler er ikke andet end et udtryk på at han ikke har slået til. Hvis han havde slået til ville de have samme ordlyd som Mané, Salah og Firmino.

Jeg var super hypet omkring ham. Jeg har ikke været så skuffet over at se en spiller komme til og performe så meget ringere i den røde trøje end i sin tidligere klub end da Joe Cole kom til fra Chelsea.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Besvar