26 - Andy Robertson

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
YNWA-1892
Indlæg: 104
Tilmeldt: lørdag, 26. okt, 2013 15:44

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af YNWA-1892 » mandag, 15. jan, 2018 10:34

What. A. Performance. :headbang:
Han ligner et røverkøb!

Robbo > Sterling
“We have to change, from doubters to believers — now.”

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af Cynwal » mandag, 15. jan, 2018 10:50

Jepper! Det bliver sværere og sværere for Milner at få spilletid, sådan som VB og Midtbanen performer.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

bblauritzen
Indlæg: 1053
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af bblauritzen » mandag, 15. jan, 2018 12:18


Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af Bojangles » mandag, 15. jan, 2018 14:22

Det minder lidt om sådan en moderne zombiefilm, hvor han stormer frem drevet af blodlyst og bare bider løs i alt han kommer i nærheden af. Prøv at se videoen og så selv lav zombie lyde til. :-)

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af Cynwal » mandag, 15. jan, 2018 15:28

Bojangles skrev:
Det minder lidt om sådan en moderne zombiefilm, hvor han stormer frem drevet af blodlyst og bare bider løs i alt han kommer i nærheden af. Prøv at se videoen og så selv lav zombie lyde til. :-)
Det er imponerende, og så samtidig en smule hovedløst. Nu ved vi ikke, hvilke aftaler der er for "afdækning" når nogen går uden for skemaet af zoneopdækningen. Der er forhåbentlig aftaler, for det hører også med til historien, at Robbo's Rant efterlader en ubeskyttet venstreside hos Liverpool. Havde Shitty nu kunnet finde ud af, at spille en forsvarsspiller, som kunne kløve den langt, så var alle muligheder åbne for en lang, dyb aflevering i Shittys højre side, da backen var langt væk.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 16. jan, 2018 20:15


Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af Niels K » fredag, 19. jan, 2018 11:42

Det kan være, vi skal hyre Ben Arfa som spejder. Han havde spottet Robertson's talent:

http://www.empireofthekop.com/2018/01/1 ... -is-crazy/

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 19. jan, 2018 14:29

Niels K skrev:Det kan være, vi skal hyre Ben Arfa som spejder. Han havde spottet Robertson's talent:

http://www.empireofthekop.com/2018/01/1 ... -is-crazy/
Hehe ja, det kunne være at det var der hans egentlige talent ligger: være udlejet til mindre klubber og så rapportere tilbage hvem der slår ham i træningerne.

Vil dog sige til den artikel at LFC fans havde fået øjnene op for at 8 mill var et “bargain” allerede inden Shitty kampen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af Niels K » tirsdag, 27. mar, 2018 17:42

Er det denne skotte, der sikrer os skabet næste sæson ?

http://readliverpoolfc.com/2018/03/27/h ... er-league/

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af sjampen » tirsdag, 27. mar, 2018 17:57

Jeg studser altid lidt over når artikler kalder ham en af de bedste VBs i PL for selvom han er god, synes jeg at han bliver gjort bedre end han er. Men samtidig slår det mig altid lidt, hvor dårlige de engelske hold ser ud på positionen.

Chelsea har Alonso der er god, men samtidig er de vilde for at erstatte ham med en reelt topspiller som Alex Sandro. Kolasinac ser OK ud, men har da heller ikke kommet med et uhørt niveau. Danny Rose er god, men har godt nok en nedturssæson. Mendy så god ud og har massere potentiale, men han er vel helller ikke verdensklasse. Robertson og Ben Davies er bund solide og har potentialet til forbedring. Og det er vel egentlig det? Så det er vel fair at sige at Andy er den potentielt bedste VB i ligaen.

Men hold da op hvor PL mangler spillere som Alba, Alaba, Marcelo, Sandro, Filipe Luis. Selv spillere som Gaya, Jordan Lukaku, Ghoulam kunne nævnes. Fuck, Chelsea nyindkøb Emerson kunne ikke slå Kolarov af Romas hold.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af Niels K » onsdag, 28. mar, 2018 07:55

Jeg synes nu også, at det er fair at sige, og jeg er egentlig bare så imponeret over ham. Hvad var det han kom fra ? At være butiksansat og spille deltids, så amatør, og så har karrieren bare taget fart i lyntempo, og der er - som du siger - stadig et stort udviklingspotentiale i ham.
Jeg er bare begejstret over, at han nærmest slår til ved første chance. Det er der temmelig mange, der har skullet bruge meget lang tid på. Hans mentalitet og først og fremmest hans defensive evner er der heller ikke en finder at sætte på (lige som den pris, vi gav for ham ;) )

Jeg savner måske lidt mere kontinuerligt gode indlæg fra ham, men så kan jeg ikke ønske mig mere fra en venstre back, og så har vi vores skotte på holdet, som skal til, før vi kan vinde titlen åbenbart :D

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 28. mar, 2018 07:59

Øv, Robertson er skadet. Jeg håber han snart er tilbage. Orker simpelthen ikke Moreno.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af Niels K » onsdag, 28. mar, 2018 08:24

Hr. Drejer skrev:Øv, Robertson er skadet. Jeg håber han snart er tilbage. Orker simpelthen ikke Moreno.
Det er bare en lårhøne :D

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af Bojangles » onsdag, 28. mar, 2018 08:56

Hr. Drejer skrev:Øv, Robertson er skadet. Jeg håber han snart er tilbage. Orker simpelthen ikke Moreno.
Moreno var flere gange inden hans skade banens bedste spiller - lad os nu se, hvis han skulle få spilletid igen, om ikke det er den spiller vi får at se igen, for så er det slet ikke nogen svækkelse - men får vi den yngre hovedløse Moreno at se, så ser det selvfølgelig skidt ud. - men nu har vi jo heldigvis VvD til at lede forsvaret, og det kan jo nærmest få hvem som helst til at spille godt defensivt.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 28. mar, 2018 09:23

Bojangles skrev:
Hr. Drejer skrev:Øv, Robertson er skadet. Jeg håber han snart er tilbage. Orker simpelthen ikke Moreno.
Moreno var flere gange inden hans skade banens bedste spiller - lad os nu se, hvis han skulle få spilletid igen, om ikke det er den spiller vi får at se igen, for så er det slet ikke nogen svækkelse - men får vi den yngre hovedløse Moreno at se, så ser det selvfølgelig skidt ud. - men nu har vi jo heldigvis VvD til at lede forsvaret, og det kan jo nærmest få hvem som helst til at spille godt defensivt.
Det man kan være bange for er selvfølgelig kampformen efter skaden og en periode uden kampe, men han har fået minutter og hvis han holdt sig klar i et helt år uden spilletid, så klarede han nok også 1-2 måneder.

Selv Sevilla's 3-3 comeback, hvor Moreno så skidt ud og vel var sæsonens lavpunkt for ham(udover skadespausen), så syntes jeg også han så skidt ud fordi Mané og Coutinho ydede ligepræcis 0 støtte til ham. Så han var også på en umulig opgave, ja Milner gjorde det meget bedre, men Can lagde altså også en mandfolkeindsats for dagen i den venstre side.

Jeg er ikke super nervøs for Moreno, han har heldigvis en lidt nemmere kamp imod Crystal Palace inden den helt store test imod Man Shitty, hvor Robertson også kunne finde på at være klar.

Besvar