15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Cynwal » torsdag, 10. jun, 2021 09:46

Filos of Isk skrev:
torsdag, 10. jun, 2021 09:06
Niels K skrev:
onsdag, 09. jun, 2021 18:33
Alex Oxlade-Chamberlain's great Liverpool misconception is why he won't be sold this summer

Alex Oxlade-Chamberlain is commonly labelled as 'injury prone', but his availability record over the past two seasons is better than most of Liverpool's other midfielders.

https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... r-20736097
ja, han har bare været i dårlig form.
Men det kan man jo rette op på.
På mig virker det som om, at han har "tabt grebet om bolden". Synes typisk han har haft mange uprovokerede boldtab, når han har forsøgt at arbejde i de snævre rum.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: 15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af jensemand » torsdag, 10. jun, 2021 10:16

Han har været rystende ringe de gange han hr spillet på midtbanen eller kanten, men de 2 gange og de få minutter hvor han har spillet Firminos rolle har han faktisk gjort det udmærket. Men han er lidt en overflødig spiller efterhånden synes jeg. Det er ærgerligt, fordi jeg var helt vild med ham inden hans slemme skade mod Roma.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 10. jun, 2021 10:45

Cynwal skrev:
torsdag, 10. jun, 2021 09:46
Filos of Isk skrev:
torsdag, 10. jun, 2021 09:06
Niels K skrev:
onsdag, 09. jun, 2021 18:33
Alex Oxlade-Chamberlain's great Liverpool misconception is why he won't be sold this summer

Alex Oxlade-Chamberlain is commonly labelled as 'injury prone', but his availability record over the past two seasons is better than most of Liverpool's other midfielders.

https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... r-20736097
ja, han har bare været i dårlig form.
Men det kan man jo rette op på.
På mig virker det som om, at han har "tabt grebet om bolden". Synes typisk han har haft mange uprovokerede boldtab, når han har forsøgt at arbejde i de snævre rum.
Det syntes jeg bare mindre meget om den Ox der ankom og startede med at lave den slags fejl indtil Klopp fik banket ham i form.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: 15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Redtothebone » søndag, 22. aug, 2021 11:59

Ox blev far her i weekend derfor hans fravær.
YNWA

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af texy » søndag, 22. aug, 2021 12:03

Redtothebone skrev:
søndag, 22. aug, 2021 11:59
Ox blev far her i weekend derfor hans fravær.
Dejligt, at en af vores spillere "fraværende af personlige årsager" for en gangs skyld var fraværende på baggrund af en lykkelig begivenhed.
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 22. aug, 2021 18:53

Et kæmpe stort tillykke herfra til de nye forældre.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Niels K » lørdag, 06. nov, 2021 09:57

Klopp explains the 2 sides of Alex Oxlade-Chamberlain that Liverpool need

Jurgen Klopp has encouraged Alex Oxlade-Chamberlain to continue to show both the mature and exciting parts of his game instead of falling into the “overachieving” trap.

https://www.thisisanfield.com/2021/11/k ... pool-need/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Niels K » mandag, 22. nov, 2021 08:43

Ox har tatt vare på sjansen - nå jakter han mer spilletid

Alex Oxlade-Chamberlain imponerte mot gamleklubben.

https://www.liverpool.no/nyheter/2021/1 ... spilletid/

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Oomph242 » mandag, 22. nov, 2021 08:55

Niels K skrev:
mandag, 22. nov, 2021 08:43
Ox har tatt vare på sjansen - nå jakter han mer spilletid

Alex Oxlade-Chamberlain imponerte mot gamleklubben.

https://www.liverpool.no/nyheter/2021/1 ... spilletid/
Første gang han viser noget i flere år i en kamp, hvor der er noget på spil.

Ligesom med Origi er der desværre langt mellem snapsene.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: 15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Redtothebone » mandag, 22. nov, 2021 10:33

Jeg tror det handler meget om selvtillid for både Ox, Origi og Taki.

Synes han spillede ok igår, men Thiago og Fabinho synes jeg var bedre.

Jeg synes han lidt for ofte mister bolde igår var det 10 gang og mod West Ham var det 12.
Igår var hans afleveringsprocent 76 mens Fabinho og Thiago lå på hele 98% og 94 % - Mod West Ham lå han på 80% mens de andre på midten.

Men hvis han kan undgå skader skal det hele nok blive bedre for med alle de skader vi har på midten så skal han nok få masser af spilletid de næste måneder.

Selvom om mange skriger på forstærkninger til truppen, så synes jeg kampen i går var bevis på at vores bredden i truppen faktisk er ret god, selv med 8-10 mand ude så er vi langt bedre end Arsenal og de spiller der kommer ind Tsimikas, Ox, Jota og Taki levere alle gode præstationer.

Nu kan der spares spillere mod Porto og så venter der et tæt program resten af året, men alle kampe vi kan og bør vinde.
YNWA

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 24. nov, 2021 11:41

Redtothebone skrev:
mandag, 22. nov, 2021 10:33
Jeg synes han lidt for ofte mister bolde igår var det 10 gang og mod West Ham var det 12.
Igår var hans afleveringsprocent 76 mens Fabinho og Thiago lå på hele 98% og 94 % - Mod West Ham lå han på 80% mens de andre på midten.
Det kan måske have noget at gøre med at Oxen laver flere offensive pasninger. Måske er han lidt mere satset i sit spil, og det giver en højere fejlprocent. Jeg ved det ikke, men at tabe bolden på midten kan give farlige situationer mod dig, så det er vigtigt med en lav fejlprocent.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: 15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af TG12 » mandag, 29. nov, 2021 14:16

Redtothebone skrev:
mandag, 22. nov, 2021 10:33
Jeg tror det handler meget om selvtillid for både Ox, Origi og Taki.

Synes han spillede ok igår, men Thiago og Fabinho synes jeg var bedre.

Jeg synes han lidt for ofte mister bolde igår var det 10 gang og mod West Ham var det 12.
Igår var hans afleveringsprocent 76 mens Fabinho og Thiago lå på hele 98% og 94 % - Mod West Ham lå han på 80% mens de andre på midten.

Men hvis han kan undgå skader skal det hele nok blive bedre for med alle de skader vi har på midten så skal han nok få masser af spilletid de næste måneder.

Selvom om mange skriger på forstærkninger til truppen, så synes jeg kampen i går var bevis på at vores bredden i truppen faktisk er ret god, selv med 8-10 mand ude så er vi langt bedre end Arsenal og de spiller der kommer ind Tsimikas, Ox, Jota og Taki levere alle gode præstationer.


Nu kan der spares spillere mod Porto og så venter der et tæt program resten af året, men alle kampe vi kan og bør vinde.
Jota har vel hele tiden været go som backup - forskellen er han nu efterhånden også kan spille godt 90min. Før var det som om niveauet faldt når han spillede en hel kamp.

Ox og Taki - det er da dejligt at se de viser opadgående formkruve, men deres 4-5 gode kampe på det sidste er ikke nok til at opveje 2 års middelmådige præstationer. Ox spillede tæt på en fuld kamp og gjorde det fint der. Taki kom alt andet lige ind da vi var foran 3 nul og dermed er det en billig baggrund at give så meget credit for. Når de har spillet en halv til hel sæson på det niveau vi har set de sidste 4-5 kampe så synes jeg de kan lave en rimelig vurdering. Det sagt så håber jeg da indeligt de fortsætter de gode takter og den selvtillid de har tanket kan komme dem til gavn.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af AJJ » onsdag, 19. jan, 2022 12:08

God nyhed!

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/liv ... weekenden/

Så kan han starte mod CP.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Cynwal » onsdag, 19. jan, 2022 12:14

TG12 skrev:
mandag, 29. nov, 2021 14:16
Taki kom alt andet lige ind da vi var foran 3 nul og dermed er det en billig baggrund at give så meget credit for.
I den kamp, som jeg så, kom Minamino ind ved stillingen 2-0, hvorefter han hurtigt scorede til slutresultatet 3-0.
Bare lige for god ordens skyld ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Niels K » mandag, 24. jan, 2022 07:04

Når verdens bedste angriber er væk, så er det vigtigt, at andre kan tage over og levere de nødvendige mål. Godt arbejde Ox :clap:

– Har jobbet knallhardt for å rekke denne kampen

Alex Oxlade-Chamberlain ble kvitt den lille ankelskaden i tide og bidro for andre gang på en uke med scoring for Liverpool.

https://www.liverpool.no/nyheter/2022/1 ... ne-kampen/

Besvar