11 - Mohamed Salah

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Redtothebone » mandag, 04. okt, 2021 10:29

Hvad forskellige journalister smider om sig af tal er i mine øjne ren clickbait og gætteri, i sidste måned var tallet 500.000£ om ugen.

En kontrakt i dag er jo heller ikke bare et fast beløb der er alle mulig klausuler i som penge pr. mål, penge pr. assist, bonus for at vinde titler, bonus for at fuldføre kontrakt osv.

Når det så er sagt, så synes jeg det er en no brainer at han ønsker at være den bedst betalte i klubben, for han er den vigtigste spiller vi har, han er næsten aldrig skadet og han holder i konstant niveau, så jeg håber vi får lavet en ny 4-5 årig kontrakt. Lige nu er han i storform og viser stats der får en til at tænke på sæsonen 17/18.

Mo er vel også en af de fysisk bedste spillere i hele prl. så synes ikke man behøver at kigge så meget på alder, se på messi, lewandowski, Zlatan, idag er det som angriber muligt at spille langt ind i 30'erne, vi taler om en spiller der overgår suarez og torres på nærmest alle stats, smid køkkenvasken efter ham og håb på vi kan binde ham til en lang kontrakt.
YNWA

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af texy » mandag, 04. okt, 2021 10:54

Redtothebone skrev:
mandag, 04. okt, 2021 10:29
Hvad forskellige journalister smider om sig af tal er i mine øjne ren clickbait og gætteri, i sidste måned var tallet 500.000£ om ugen.

En kontrakt i dag er jo heller ikke bare et fast beløb der er alle mulig klausuler i som penge pr. mål, penge pr. assist, bonus for at vinde titler, bonus for at fuldføre kontrakt osv.

Når det så er sagt, så synes jeg det er en no brainer at han ønsker at være den bedst betalte i klubben, for han er den vigtigste spiller vi har, han er næsten aldrig skadet og han holder i konstant niveau, så jeg håber vi får lavet en ny 4-5 årig kontrakt. Lige nu er han i storform og viser stats der får en til at tænke på sæsonen 17/18.

Mo er vel også en af de fysisk bedste spillere i hele prl. så synes ikke man behøver at kigge så meget på alder, se på messi, lewandowski, Zlatan, idag er det som angriber muligt at spille langt ind i 30'erne, vi taler om en spiller der overgår suarez og torres på nærmest alle stats, smid køkkenvasken efter ham og håb på vi kan binde ham til en lang kontrakt.
I mine øjne er Van Dijk nøjagtigt lige så vigtig. Mindst. Det var først da Van Dijk kom, at vi løftede os til et niveau, hvor vi kunne vinde titler.

Men ellers rimelig enig i dit indlæg.

Tror dog, at estimatet imellem 300K-380K er ret sandsynligt. Men det er mest baseret på, at det lyder mere realistisk end Mirror's påståede £500K. Og så fordi jeg ansér Independent (som AnfieldWatch henviser til) for at være et lidt mere seriøst medie. Var det indenfor vores lønstruktur, ville vi i hvert fald næppe have debatten.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 04. okt, 2021 11:32

Redtothebone skrev:
mandag, 04. okt, 2021 10:29
Hvad forskellige journalister smider om sig af tal er i mine øjne ren clickbait og gætteri, i sidste måned var tallet 500.000£ om ugen.

En kontrakt i dag er jo heller ikke bare et fast beløb der er alle mulig klausuler i som penge pr. mål, penge pr. assist, bonus for at vinde titler, bonus for at fuldføre kontrakt osv.

Når det så er sagt, så synes jeg det er en no brainer at han ønsker at være den bedst betalte i klubben, for han er den vigtigste spiller vi har, han er næsten aldrig skadet og han holder i konstant niveau, så jeg håber vi får lavet en ny 4-5 årig kontrakt. Lige nu er han i storform og viser stats der får en til at tænke på sæsonen 17/18.

Mo er vel også en af de fysisk bedste spillere i hele prl. så synes ikke man behøver at kigge så meget på alder, se på messi, lewandowski, Zlatan, idag er det som angriber muligt at spille langt ind i 30'erne, vi taler om en spiller der overgår suarez og torres på nærmest alle stats, smid køkkenvasken efter ham og håb på vi kan binde ham til en lang kontrakt.
Jeg tænker også at en stor del af forhandlingerne går ud på at skrue lønpakken sammen. Salah vil jo helst have garanti for en fantasilliard om ugen og klubben vil helst betale så meget som muligt i bonuser baseret på antal kampe, vundne titler, mål, assists krammere givet til Mané foran et kamera osv. Det tager jo lang tid fordi det er jo mega svært at forudse hvor meget Salah skal have mere per mål, hvis han skal gå £30.000/uge ned i basisløn.

Arsenal og BArcelona kan jo tale med om at man nogle gange siger fuck it og giver sin stjerne det han forlanger og så er man på den, hvis de rammer en dårlig periode eller man selv gør.

Jeg tænker at Mo ikke er mere vigtig en van Dijk, men han scorer flere mål og er nok også en bedre reklamesøjle, så på den måde er det jo ok at han får lidt mere. Men man vil også gerne undgå at han får så meget mere at van Dijk føler sig snydt.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af texy » tirsdag, 12. okt, 2021 14:40

Hvis Salah ikke KUN går op i lønpakken, så er det måske denne lille liste, som Mirror har lavet, vi skal præsentere for ham i håb om at få den ønskede forlængelse underskrevet....

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... t-25192705
Kloppite

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af AJJ » onsdag, 13. okt, 2021 10:58

Kommer der mon en dag en verdensstjerne, der siger:
Ja, min status er i princippet til en højere løn, men der er også andre faktorer end lønnen, der har betydning - og i øvrigt tjener jeg uanset hvad flere penge, end jeg kan nå at bruge meningsfuldt...

Hvad er det for noget børnehave-logik med, at Salah skal have ca. samme løn som KdB (hvis ellers skriverierne passer)

Og selvfølgelig skal han have lønforhøjelse og den højeste løn i klubben, men hvor er det dog belastende, hvis det medfører brud med lønstrukturen.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Cynwal » onsdag, 13. okt, 2021 12:31

texy skrev:
tirsdag, 12. okt, 2021 14:40
Hvis Salah ikke KUN går op i lønpakken, så er det måske denne lille liste, som Mirror har lavet, vi skal præsentere for ham i håb om at få den ønskede forlængelse underskrevet....

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... t-25192705
Be carefull what you wish for.... You might get it!!

.....og så er Fernando Torres ikke engang med på listen
Billede
Senest rettet af Cynwal mandag, 18. okt, 2021 11:37, rettet i alt 2 gange.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Niels K » søndag, 17. okt, 2021 08:06

Efter Watford:

OptaJoe
@OptaJoe
·
17 t

8 – Mohamed Salah has now scored in each of his last eight games for Liverpool; the longest run of scoring in consecutive appearances for the club since Daniel Sturridge in February 2014 (8). Tear.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Niels K » søndag, 17. okt, 2021 08:18

LFC Stats
@LFCData
·
5. okt.

Since joining Liverpool in 2017, Mo Salah has more combined goals & assists than any other player.

Salah (138) - 101 -37
Kane (110) - 88 - 22
Vardy (102) - 82 - 20
Sterling (95) - 66 - 29

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Niels K » mandag, 18. okt, 2021 06:45

«Salah har nådd et nytt nivå denne sesongen»

Mohamed Salah har vært utrolig stabil siden han kom til Liverpool fra Roma sommeren 2017, men tallene viser at han har tatt et ekstra steg opp på nivåstigen denne sesongen.

https://www.liverpool.no/nyheter/2021/1 ... -sesongen/

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 18. okt, 2021 08:43

Niels K skrev:
mandag, 18. okt, 2021 06:45
«Salah har nådd et nytt nivå denne sesongen»

Mohamed Salah har vært utrolig stabil siden han kom til Liverpool fra Roma sommeren 2017, men tallene viser at han har tatt et ekstra steg opp på nivåstigen denne sesongen.

https://www.liverpool.no/nyheter/2021/1 ... -sesongen/
Det behøver man ikke statistikker for at se. Det er nok at se kampene ;)

Han har ganske enkelt været outstanding i år. Væk er de ukoncentrerede afbrændere, i stedet den ene drømmekasse efter den anden :gunfire: Og hvor er det skønt at se ham, Mané og Firmino juble sammen. Ingen antydninger af indbyrdes rivalisering eller misundelse.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Oomph242 » mandag, 18. okt, 2021 10:37

Salah har indtil videre med længder, været verdens bedste spiller i denne sæson.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Cynwal » mandag, 18. okt, 2021 10:39

Sledgehammer skrev:
mandag, 18. okt, 2021 08:43
Niels K skrev:
mandag, 18. okt, 2021 06:45
«Salah har nådd et nytt nivå denne sesongen»

Mohamed Salah har vært utrolig stabil siden han kom til Liverpool fra Roma sommeren 2017, men tallene viser at han har tatt et ekstra steg opp på nivåstigen denne sesongen.

https://www.liverpool.no/nyheter/2021/1 ... -sesongen/
Det behøver man ikke statistikker for at se. Det er nok at se kampene ;)

Han har ganske enkelt været outstanding i år. Væk er de ukoncentrerede afbrændere, i stedet den ene drømmekasse efter den anden :gunfire: Og hvor er det skønt at se ham, Mané og Firmino juble sammen. Ingen antydninger af indbyrdes rivalisering eller misundelse.
Det er ligesom om, at Salahs øjeblikkelige form har gjort, at der er ingen som helst tvivl om hierakiet. Alle erkender, at han er i en klasse for sig, og alle spiller bolden og foretager løb, som er det bedste for holdet. Jeg har ikke set så godt sammenspil i forreste geled siden Suarez-and-Sturridge i bedste SaS stil terroriserede forsvarerne i sæsonen 2013/14. På den sidste del af den sæson blev Sterling for i øvrigt også en betydningsfuld brik, så det blev SSS
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Cynwal » mandag, 18. okt, 2021 13:15

Oomph242 skrev:
mandag, 18. okt, 2021 10:37
Salah har indtil videre med længder, været verdens bedste spiller i denne sæson.
Der er også et par aviser ude med konklusion om, at Salahs øjeblikkelige niveau gør, at FSG kan forsvare at sprænge lønstrukturen (forhåbentlig kun lidt) med henvisning til hans Ballon d'Or niveau.
Han er ALLE pengene værd, sammenlignet med hvad tilsvarende klasse vil koste i transfer/sign on fee og efterfølgende kontrakt.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Cynwal » mandag, 18. okt, 2021 18:02

Dne kan vist godt tåle at blive set fra alle vinkler.......
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Niels K » tirsdag, 19. okt, 2021 08:10

Cynwal skrev:
mandag, 18. okt, 2021 13:15
Oomph242 skrev:
mandag, 18. okt, 2021 10:37
Salah har indtil videre med længder, været verdens bedste spiller i denne sæson.
Der er også et par aviser ude med konklusion om, at Salahs øjeblikkelige niveau gør, at FSG kan forsvare at sprænge lønstrukturen (forhåbentlig kun lidt) med henvisning til hans Ballon d'Or niveau.
Han er ALLE pengene værd, sammenlignet med hvad tilsvarende klasse vil koste i transfer/sign on fee og efterfølgende kontrakt.
Nu hvor vi har forlænget med en del af de andre bærende spillere, så er det måske ikke rimeligt overfor dem, hvis vi dobler Salah's løn ? Jener bestemt også, vi skal strække os til det yderste, men mon ikke det vil være bedst overfor de andre og klubbens økonomi, hvis vi kunne lande midt i mellem de 200 og de 400 k om ugen ?

Hevder Salah vil ha 400.000 pund i uken. FSG nøler med å innfri kravet

Mohamed Salah kan bli tidenes best betalte Liverpool-spiller.

https://www.liverpool.no/nyheter/2021/1 ... ri-kravet/

Jeg tror også, at Salah vil være en top, top spiller de næste 5 år, og jeg ser gerne vi beholder kernen på holdet i samme tidsrum, men der skal også være råd til at hente en spiller eller to hver sommer. Med vores store lønbudget ligner det ikke, at vi kan hente spillere til Haaland/Mbappé priser, så vi skal fortsat satse på akademiet og selv få dem, vi henter det sidste op i niveau.
Der er hele tiden spillere med udløbne kontrakter eller med et år tilbage, så hvis vi bare går efter en enkelt spiller, så er det nok heller ikke det store problem.
Elliott, Curtis, Jota, Konate, Kostas, Kelleher og Kaide Gordon gør tilsammen, at vi ikke står med et akut problem foreløbig, og Conor Bradley ser også lovende ud. Jeg har heller ikke afskrevet Neco endnu.

Besvar