11 - Mohamed Salah

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 13. jan, 2022 23:44

Gider ikke forholde mig til journalist ævl om lønkrav, det er ren clickbait. Fakta er Salah er pt i top 3 af verdens bedste spiller og han spiller i Liverpool, det er da fucking fantastisk. Han har holdt højt niveau i 5 år og har kæmpe andel af holdets succes.

Selvfølgelig skal have en super kontrakt, han er nærmest aldrig skadet og kan ikke se nogen grund til at der ikke skulle være mange gode år tilbage i ham, han er et fysisk pragteksemplar.

Man kan også vende den om hvad er alternativet hvis han smutter, en spiller der skal erstatte ham skal og have kassen i løn og koster 50-100 millioner og en agent der også skal betales af. FORLÆNG FORLÆNG FORLÆNG er mit håb.
YNWA

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af mortenbak » fredag, 14. jan, 2022 01:31

Jeg vil meget hellere at vi prøver at holde på Klopp og giver ham pengene til at hente den næste Salah.
Som en anden skrev tidligere, hvad mon Salah havde været idag uden Klopp og Liverpool.
Salah var bare en dygtig spiller i Roma og endnu mere ubetydelig i chelsea. Hvis Salah ikke mener at hans familie kan overleve på en “sulteløn” og stjernestatus i Liverpool, så lad ham smutte til…. Barcalona i frit fald ? Real Madrid… der kunne han måske få succes for tiden, City ??? Der er virkelig mange stjernespillere at kæmpe med pladserne om også yngre…. PSG ? Med Messi og Neymar, Mbapé ? Prøv at finde din plads til at “shine” dér. Manure ? Det ville skabe overskrifter og vel gøre ham til en de mest forhadte spillere i historien. Chelsea ? Tror nu ikke han vil få tilbudt en særlig langt kontrakt, med alle de dygtige yngre spillere de har rendende rundt. Newcastle…. Ja så bekender han da kulør…. Han er for gammel til at nå at vinde noget med dem.
Coutinho historien om igen.
Og nej vi skal ikke være en sælgende klub, men vi skal heller “bare” give efter for agenterne, der øjner den store fortjeneste og spillere der vil tjene som dem i “pengeklubberne”
Liverpool kan ikke betale de samme penge som City, Newcastle, Chelsea, Manure, men så kan klubben noget andet.
Manure har intet kunne siden Ferguson, Chelsea har fyret den ene manager efter den anden.
City har Pep og alle de penge de har lyst til at bruge og det har givet pote….. Newcastle har nu endnu flere, men de har sgu ikke en god træner… endnu.
Vi vinder nok ikke PL år, men hvis Newcastle rykker ned og vi ender i top 4, vil denne sæson være godkendt herfra
….. måske spiller Salah så i Championship næste år og vi har tjent kassen…..
og jeg kan godt se at han ligenu rangerer som verdens måske bedste spiller og han har stor betydning for Liverpool. Liverpool er bare ikke verdens rigeste klub og skal ikke betale lønninger, som kun City, Newcastle, PSG kan og (Barca/Real underminere dem selv ved at gøre)

Godt forslag tidligere i snakken…..
God fast grundløn og højne hans præstations bonusser, så vi ikke ender med en primadonna rendende rundt i klubben.
Nå det blev meget længere end planlagt.
Godnat.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Redtothebone » fredag, 14. jan, 2022 09:54

mortenbak skrev:
fredag, 14. jan, 2022 01:31
Jeg vil meget hellere at vi prøver at holde på Klopp og giver ham pengene til at hente den næste Salah.
Som en anden skrev tidligere, hvad mon Salah havde været idag uden Klopp og Liverpool.
Salah var bare en dygtig spiller i Roma og endnu mere ubetydelig i chelsea. Hvis Salah ikke mener at hans familie kan overleve på en “sulteløn” og stjernestatus i Liverpool, så lad ham smutte til…. Barcalona i frit fald ? Real Madrid… der kunne han måske få succes for tiden, City ??? Der er virkelig mange stjernespillere at kæmpe med pladserne om også yngre…. PSG ? Med Messi og Neymar, Mbapé ? Prøv at finde din plads til at “shine” dér. Manure ? Det ville skabe overskrifter og vel gøre ham til en de mest forhadte spillere i historien. Chelsea ? Tror nu ikke han vil få tilbudt en særlig langt kontrakt, med alle de dygtige yngre spillere de har rendende rundt. Newcastle…. Ja så bekender han da kulør…. Han er for gammel til at nå at vinde noget med dem.
Coutinho historien om igen.
Og nej vi skal ikke være en sælgende klub, men vi skal heller “bare” give efter for agenterne, der øjner den store fortjeneste og spillere der vil tjene som dem i “pengeklubberne”
Liverpool kan ikke betale de samme penge som City, Newcastle, Chelsea, Manure, men så kan klubben noget andet.
Manure har intet kunne siden Ferguson, Chelsea har fyret den ene manager efter den anden.
City har Pep og alle de penge de har lyst til at bruge og det har givet pote….. Newcastle har nu endnu flere, men de har sgu ikke en god træner… endnu.
Vi vinder nok ikke PL år, men hvis Newcastle rykker ned og vi ender i top 4, vil denne sæson være godkendt herfra Billede
….. måske spiller Salah så i Championship næste år og vi har tjent kassen….. Billede
og jeg kan godt se at han ligenu rangerer som verdens måske bedste spiller og han har stor betydning for Liverpool. Liverpool er bare ikke verdens rigeste klub og skal ikke betale lønninger, som kun City, Newcastle, PSG kan og (Barca/Real underminere dem selv ved at gøre)

Godt forslag tidligere i snakken…..
God fast grundløn og højne hans præstations bonusser, så vi ikke ender med en primadonna rendende rundt i klubben.
Nå det blev meget længere end planlagt.
Godnat.


Sent from my iPhone using Tapatalk
På lønningsdelen bruger vi jo faktisk næsten lige så mange penge som City, transfers er en helt anden side.

Hvorfor skulle Salah pludselig blive en primadonna fordi han får mere i løn ? Han er pt. den bedste spiller i England og har holdt højt niveau i 5 år, selvfølgelig skal han belønnes. Liverpool uden Salah vil kæmpe med at være i top 4.
YNWA

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Oomph242 » fredag, 14. jan, 2022 10:20

Redtothebone skrev:
fredag, 14. jan, 2022 09:54
mortenbak skrev:
fredag, 14. jan, 2022 01:31
Jeg vil meget hellere at vi prøver at holde på Klopp og giver ham pengene til at hente den næste Salah.
Som en anden skrev tidligere, hvad mon Salah havde været idag uden Klopp og Liverpool.
Salah var bare en dygtig spiller i Roma og endnu mere ubetydelig i chelsea. Hvis Salah ikke mener at hans familie kan overleve på en “sulteløn” og stjernestatus i Liverpool, så lad ham smutte til…. Barcalona i frit fald ? Real Madrid… der kunne han måske få succes for tiden, City ??? Der er virkelig mange stjernespillere at kæmpe med pladserne om også yngre…. PSG ? Med Messi og Neymar, Mbapé ? Prøv at finde din plads til at “shine” dér. Manure ? Det ville skabe overskrifter og vel gøre ham til en de mest forhadte spillere i historien. Chelsea ? Tror nu ikke han vil få tilbudt en særlig langt kontrakt, med alle de dygtige yngre spillere de har rendende rundt. Newcastle…. Ja så bekender han da kulør…. Han er for gammel til at nå at vinde noget med dem.
Coutinho historien om igen.
Og nej vi skal ikke være en sælgende klub, men vi skal heller “bare” give efter for agenterne, der øjner den store fortjeneste og spillere der vil tjene som dem i “pengeklubberne”
Liverpool kan ikke betale de samme penge som City, Newcastle, Chelsea, Manure, men så kan klubben noget andet.
Manure har intet kunne siden Ferguson, Chelsea har fyret den ene manager efter den anden.
City har Pep og alle de penge de har lyst til at bruge og det har givet pote….. Newcastle har nu endnu flere, men de har sgu ikke en god træner… endnu.
Vi vinder nok ikke PL år, men hvis Newcastle rykker ned og vi ender i top 4, vil denne sæson være godkendt herfra Billede
….. måske spiller Salah så i Championship næste år og vi har tjent kassen….. Billede
og jeg kan godt se at han ligenu rangerer som verdens måske bedste spiller og han har stor betydning for Liverpool. Liverpool er bare ikke verdens rigeste klub og skal ikke betale lønninger, som kun City, Newcastle, PSG kan og (Barca/Real underminere dem selv ved at gøre)

Godt forslag tidligere i snakken…..
God fast grundløn og højne hans præstations bonusser, så vi ikke ender med en primadonna rendende rundt i klubben.
Nå det blev meget længere end planlagt.
Godnat.


Sent from my iPhone using Tapatalk
På lønningsdelen bruger vi jo faktisk næsten lige så mange penge som City, transfers er en helt anden side.

Hvorfor skulle Salah pludselig blive en primadonna fordi han får mere i løn ? Han er pt. den bedste spiller i England og har holdt højt niveau i 5 år, selvfølgelig skal han belønnes. Liverpool uden Salah vil kæmpe med at være i top 4.
Jeg tror desværre også vi kommer til, at kæmpe hårdt om top 4 i denne sæson.

Jeg tror heller ikke Salah går efter 400.000 pund om ugen. Mon ikke det nærmere det er 300.000 pund, hvilket vel i disse tider vel er ok for en spiller af hans kaliber.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Mads T. » lørdag, 22. jan, 2022 23:54

Redtothebone skrev:
fredag, 14. jan, 2022 09:54
På lønningsdelen bruger vi jo faktisk næsten lige så mange penge som City, transfers er en helt anden side.

Hvorfor skulle Salah pludselig blive en primadonna fordi han får mere i løn ? Han er pt. den bedste spiller i England og har holdt højt niveau i 5 år, selvfølgelig skal han belønnes. Liverpool uden Salah vil kæmpe med at være i top 4.
Officielt bruger vi ca. det samme som City ja, men City betaler mange af deres spillere via omveje. De bliver i hvert fald godt betalt for at være ambassadører for Abu Dhabi og lave reklamer for Etihad. Og det fremgår jo sjovt nok ikke af FFP.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af texy » søndag, 23. jan, 2022 11:45

Redtothebone skrev:
fredag, 14. jan, 2022 09:54

På lønningsdelen bruger vi jo faktisk næsten lige så mange penge som City, transfers er en helt anden side.

Hvorfor skulle Salah pludselig blive en primadonna fordi han får mere i løn ? Han er pt. den bedste spiller i England og har holdt højt niveau i 5 år, selvfølgelig skal han belønnes. Liverpool uden Salah vil kæmpe med at være i top 4.
1; Er det ikke vurderet ud fra de to sidste regnskaber, hvor vi i det forrige vandt CL og i det seneste vandt PL? Vores lønninger skulle så vidt jeg forstår allerede være voldsomt præstationsafhængige, så jeg forestiller mig, at de to sæsoner har været dyre på den front.

2: Der er intet, der tyder på, at Salah skulle blive en primadonna blot fordi ham får en ny superkontrakt. Men det er da set før hos andre spillere. Özil, Auba, Sanchez er tre spillere jeg hurtigt kan nævne, hvis niveau faldt markant nærmest samme dag, som de havde sat underskriften.

Uanset hvad vil jeg dog mene, at det er det glade vanvid, hvis man driver en fodboldklub ved at belønne spillere bagud. Det som Salah har præsteret i 5 år hos os, er han også blevet betalt godt for. Han er undervejs blevet honoreret med forbedrede og forlængede vilkår, fordi man kunne se en værdi i det.

Hvis Salah skal have £400K om ugen nu, så skal det være fordi, klubben vurderer, at han vil være en af verdens tre bedste spillere igennem alle de næste 4 år - eller hvor lang man nu laver kontrakten. Især med tanke på, at der nærmest INGEN transferindtægter vil være forbundet med den kontraktforlængelse, da han med al sandsynlighed kører den til ende, fordi der næppe findes klubber, som om eksempelvis 3 år er villige til at betale både et højt transfer-fee og en høj løn til en 32-årig spiller.

Giver vi den kontraktforlængelse til Salah, som han vil have, så er det med andre ord muligt, at det betyder, at vi ikke på noget tidspunkt vil kunne KØBE os til en arv-tager. Og skulle vi finde en yngre lidt ukendt spiller, som kommer ind og viser sig dygtig nok til at tage over, så vil vi måske have svært ved at holde ham fast ved at tilbyde den rette forbedrede kontrakt, al den stund at Salah pludselig aflønnes som to Liverpool stjernespillere.

Jeg vil for alt i verden gerne have, at Salah forlænger. Men jeg bliver sgu træt af at høre en mand, der tjener £250K om ugen påstå, at det er klubbens skyld, der ikke er forlænget, hvis han som ultimativt krav har forlangt næsten det dobbelte frem til han er 33-34 år. Et sådant lønkrav er i min optik det samme som at bede om en transfer-request til PSG, Man City, Chelsea, Man Utd, Newcastle eller måske Real Madrid. Manden fortjener at blive den gigantiske legende, som han er lige nu. Men det bliver han ikke, hvis den her kontrakt-situation eskallerer og kører af sporet. Og bolden er i mindst lige så høj grad på Salahs banehalvdel, som den er på klubbens.
Kloppite

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Oomph242 » søndag, 23. jan, 2022 12:07

texy skrev:
søndag, 23. jan, 2022 11:45
Redtothebone skrev:
fredag, 14. jan, 2022 09:54

På lønningsdelen bruger vi jo faktisk næsten lige så mange penge som City, transfers er en helt anden side.

Hvorfor skulle Salah pludselig blive en primadonna fordi han får mere i løn ? Han er pt. den bedste spiller i England og har holdt højt niveau i 5 år, selvfølgelig skal han belønnes. Liverpool uden Salah vil kæmpe med at være i top 4.
1; Er det ikke vurderet ud fra de to sidste regnskaber, hvor vi i det forrige vandt CL og i det seneste vandt PL? Vores lønninger skulle så vidt jeg forstår allerede være voldsomt præstationsafhængige, så jeg forestiller mig, at de to sæsoner har været dyre på den front.

2: Der er intet, der tyder på, at Salah skulle blive en primadonna blot fordi ham får en ny superkontrakt. Men det er da set før hos andre spillere. Özil, Auba, Sanchez er tre spillere jeg hurtigt kan nævne, hvis niveau faldt markant nærmest samme dag, som de havde sat underskriften.

Uanset hvad vil jeg dog mene, at det er det glade vanvid, hvis man driver en fodboldklub ved at belønne spillere bagud. Det som Salah har præsteret i 5 år hos os, er han også blevet betalt godt for. Han er undervejs blevet honoreret med forbedrede og forlængede vilkår, fordi man kunne se en værdi i det.

Hvis Salah skal have £400K om ugen nu, så skal det være fordi, klubben vurderer, at han vil være en af verdens tre bedste spillere igennem alle de næste 4 år - eller hvor lang man nu laver kontrakten. Især med tanke på, at der nærmest INGEN transferindtægter vil være forbundet med den kontraktforlængelse, da han med al sandsynlighed kører den til ende, fordi der næppe findes klubber, som om eksempelvis 3 år er villige til at betale både et højt transfer-fee og en høj løn til en 32-årig spiller.

Giver vi den kontraktforlængelse til Salah, som han vil have, så er det med andre ord muligt, at det betyder, at vi ikke på noget tidspunkt vil kunne KØBE os til en arv-tager. Og skulle vi finde en yngre lidt ukendt spiller, som kommer ind og viser sig dygtig nok til at tage over, så vil vi måske have svært ved at holde ham fast ved at tilbyde den rette forbedrede kontrakt, al den stund at Salah pludselig aflønnes som to Liverpool stjernespillere.

Jeg vil for alt i verden gerne have, at Salah forlænger. Men jeg bliver sgu træt af at høre en mand, der tjener £250K om ugen påstå, at det er klubbens skyld, der ikke er forlænget, hvis han som ultimativt krav har forlangt næsten det dobbelte frem til han er 33-34 år. Et sådant lønkrav er i min optik det samme som at bede om en transfer-request til PSG, Man City, Chelsea, Man Utd, Newcastle eller måske Real Madrid. Manden fortjener at blive den gigantiske legende, som han er lige nu. Men det bliver han ikke, hvis den her kontrakt-situation eskallerer og kører af sporet. Og bolden er i mindst lige så høj grad på Salahs banehalvdel, som den er på klubbens.
Hvorfor er det Özil, Auba og Sanchez, Salah hele tiden sammenlignes med?

Jeg synes på ingen måde han har vist deres mentalitet karrieren igennem…
På hvilken måde synes du han minder om dem?

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af texy » søndag, 23. jan, 2022 12:15

Oomph242 skrev:
søndag, 23. jan, 2022 12:07
Hvorfor er det Özil, Auba og Sanchez, Salah hele tiden sammenlignes med?

Jeg synes på ingen måde han har vist deres mentalitet karrieren igennem…
På hvilken måde synes du han minder om dem?
Hvem sammenligner ham med dem?

Jeg skriver:

Der er intet, der tyder på, at Salah skulle blive en primadonna blot fordi ham får en ny superkontrakt. Men det er da set før hos andre spillere. Özil, Auba, Sanchez er tre spillere jeg hurtigt kan nævne, hvis niveau faldt markant nærmest samme dag, som de havde sat underskriften.
Kloppite

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Oomph242 » søndag, 23. jan, 2022 13:32

texy skrev:
søndag, 23. jan, 2022 12:15
Oomph242 skrev:
søndag, 23. jan, 2022 12:07
Hvorfor er det Özil, Auba og Sanchez, Salah hele tiden sammenlignes med?

Jeg synes på ingen måde han har vist deres mentalitet karrieren igennem…
På hvilken måde synes du han minder om dem?
Hvem sammenligner ham med dem?

Jeg skriver:

Der er intet, der tyder på, at Salah skulle blive en primadonna blot fordi ham får en ny superkontrakt. Men det er da set før hos andre spillere. Özil, Auba, Sanchez er tre spillere jeg hurtigt kan nævne, hvis niveau faldt markant nærmest samme dag, som de havde sat underskriften.
Sorry læste det forkert.

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af mortenbak » søndag, 23. jan, 2022 16:37

texy skrev:
Redtothebone skrev:
fredag, 14. jan, 2022 09:54

På lønningsdelen bruger vi jo faktisk næsten lige så mange penge som City, transfers er en helt anden side.

Hvorfor skulle Salah pludselig blive en primadonna fordi han får mere i løn ? Han er pt. den bedste spiller i England og har holdt højt niveau i 5 år, selvfølgelig skal han belønnes. Liverpool uden Salah vil kæmpe med at være i top 4.
1; Er det ikke vurderet ud fra de to sidste regnskaber, hvor vi i det forrige vandt CL og i det seneste vandt PL? Vores lønninger skulle så vidt jeg forstår allerede være voldsomt præstationsafhængige, så jeg forestiller mig, at de to sæsoner har været dyre på den front.

2: Der er intet, der tyder på, at Salah skulle blive en primadonna blot fordi ham får en ny superkontrakt. Men det er da set før hos andre spillere. Özil, Auba, Sanchez er tre spillere jeg hurtigt kan nævne, hvis niveau faldt markant nærmest samme dag, som de havde sat underskriften.

Uanset hvad vil jeg dog mene, at det er det glade vanvid, hvis man driver en fodboldklub ved at belønne spillere bagud. Det som Salah har præsteret i 5 år hos os, er han også blevet betalt godt for. Han er undervejs blevet honoreret med forbedrede og forlængede vilkår, fordi man kunne se en værdi i det.

Hvis Salah skal have £400K om ugen nu, så skal det være fordi, klubben vurderer, at han vil være en af verdens tre bedste spillere igennem alle de næste 4 år - eller hvor lang man nu laver kontrakten. Især med tanke på, at der nærmest INGEN transferindtægter vil være forbundet med den kontraktforlængelse, da han med al sandsynlighed kører den til ende, fordi der næppe findes klubber, som om eksempelvis 3 år er villige til at betale både et højt transfer-fee og en høj løn til en 32-årig spiller.

Giver vi den kontraktforlængelse til Salah, som han vil have, så er det med andre ord muligt, at det betyder, at vi ikke på noget tidspunkt vil kunne KØBE os til en arv-tager. Og skulle vi finde en yngre lidt ukendt spiller, som kommer ind og viser sig dygtig nok til at tage over, så vil vi måske have svært ved at holde ham fast ved at tilbyde den rette forbedrede kontrakt, al den stund at Salah pludselig aflønnes som to Liverpool stjernespillere.

Jeg vil for alt i verden gerne have, at Salah forlænger. Men jeg bliver sgu træt af at høre en mand, der tjener £250K om ugen påstå, at det er klubbens skyld, der ikke er forlænget, hvis han som ultimativt krav har forlangt næsten det dobbelte frem til han er 33-34 år. Et sådant lønkrav er i min optik det samme som at bede om en transfer-request til PSG, Man City, Chelsea, Man Utd, Newcastle eller måske Real Madrid. Manden fortjener at blive den gigantiske legende, som han er lige nu. Men det bliver han ikke, hvis den her kontrakt-situation eskallerer og kører af sporet. Og bolden er i mindst lige så høj grad på Salahs banehalvdel, som den er på klubbens.
What Texy said BilledeBillede

Jeg er enig!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Niels K » søndag, 06. feb, 2022 11:59

More than a footballer: Mohamed Salah’s profound impact in Egypt

Mohamed Salah‘s rise to the world-class bracket has earned him admirers around the world, but it’s in his native Egypt where his influence is truly astounding.

https://www.thisisanfield.com/2022/02/m ... -in-egypt/

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af AJJ » mandag, 07. feb, 2022 21:02



Godt nok har han spillet mange minutter, men eftersom Egypten stort set aldrig var i angreb, og han ikke skulle lave noget defensivt, så er han forhåbentlig klar til 30 minutter som indskifter.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 08. feb, 2022 08:56

AJJ skrev:
mandag, 07. feb, 2022 21:02


Godt nok har han spillet mange minutter, men eftersom Egypten stort set aldrig var i angreb, og han ikke skulle lave noget defensivt, så er han forhåbentlig klar til 30 minutter som indskifter.
Jah, han er i kanon form og får lov at hvile meget igennem kampene fordi han skulle true offside linjen hele tiden. Jeg kunne da godt se ham spille.

den 28. januar 2017 spillede Mané 120 minutter i en kvartfinale imod Cameroun, den 31. januar fik han 15 minutter imod Chelsea. Den næste kamp, var imod HUll den 4. februar, der fik han så 90 minutter.

i 2017 fik Salah godt nok en pause i første kamp efter AFCON, men han spillede også finale den femte februar, imens han var henvist til bænken imod Fiorentina den syvende februar, Roma vandt i øvrigt 4-0.

Jeg kunne godt forestille mig at Salah spiller en stor rolle på torsdag. Jeg vil også vove den påstand at helt lavpraktisk, så er Salah så meget bedre end alternativerne i den højre side af angrebet. Alle de andre angribere er bedst centralt eller i venstre side.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 08. feb, 2022 11:34

Filos of Isk skrev:
tirsdag, 08. feb, 2022 08:56
Jeg vil også vove den påstand at helt lavpraktisk, så er Salah så meget bedre end alternativerne i den højre side af angrebet. Alle de andre angribere er bedst centralt eller i venstre side.
Mané var jo altså en åbenbaring, da han kom til klubben fra Soton, og spillede fremragende på højrefløjen, som det bl.a. fremgår her, hvilket er hans første mål for LFC mod Gunners:

Jeg mener at kunne huske, at der faktisk var bekymring over, at Mané blev flyttet fra højre til venstre fløj, da Mo Salah kom til.
Så mon ikke Mané kan udfylde højrefløjen fint, selvom det fint indarbejde trænede samarbejde mellem Salah og TAA naturligvis ikke kan genskabes fra første fløjt.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af AJJ » tirsdag, 08. feb, 2022 11:59

Bliver spændene at se, hvordan kortene blandes med Diaz ankomst. Om vi får Mané at se i højre side, når Salah skal hviles. Som han viste mod Arsenal, så kan han jo godt trække ind og sparke med venstre.
Og jeg husker også, at der var bekymring over, at han skulle over i venstre side. Det var dengang, han var den ubestridte stjerne i angrebet.

Besvar