Jürgen Klopp

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 14. feb, 2021 12:00

Klopp har min støtte. YNWA.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Niels K » søndag, 14. feb, 2021 12:57

richs skrev:
søndag, 14. feb, 2021 11:28
Klopp er farvorit til fyring blandt trænere i PL

https://www.plbold.dk/nyhed/nye-tider-k ... ve-fyret-0

Det går hurtigt op og ned i fodbold, jeg vil dog blive overrasket hvis klubben fyrede ham - trods de dårlige resultater.
Det ville ikke ligne Liverpool, og det vil da også være hovedløst i en coronasæson uden tilskuere med skader i spandevis, hvor han har præsteret op mod det bedste en manager for Liverpool nogensinde har præsteret de sidste 2 sæsoner...

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af jensemand » søndag, 14. feb, 2021 12:58

Klopp har i den grad også min støtte! YNWA Klopp, vi rejser os sammen og bliver stærke igen, og du skal ingen steder før kontraktudløb!
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Cynwal » søndag, 14. feb, 2021 12:59

richs skrev:
søndag, 14. feb, 2021 11:28
Klopp er farvorit til fyring blandt trænere i PL

https://www.plbold.dk/nyhed/nye-tider-k ... ve-fyret-0

Det går hurtigt op og ned i fodbold, jeg vil dog blive overrasket hvis klubben fyrede ham - trods de dårlige resultater.
Clickbait
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Kelly » søndag, 14. feb, 2021 18:35

Kloop har klart min støtte. Jeg tror bare virkeligheden er kold, hvis Liverpool lander uden for top fire, kan jeg kun forstille mig et trænerskifte
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af mortenbak » søndag, 14. feb, 2021 21:07

Om noget, går han sikkert selv!
Det har han jo gjort før, når det ikke har virket.
Det håber jeg dog ikke. Vi er slet ikke dér endnu, selvom vi er i krise.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Emmy » søndag, 14. feb, 2021 21:10

Kommer vi ikke med i næste års CL, så tror jeg Klopp er fortid. Under hvilke omstændigheder ved jeg ikke, men han er ikke træner næste sæson hvis det glipper.
Og for en god ordens skyld, så ser jeg ham selvfølgelig gerne blive
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Oomph242 » søndag, 14. feb, 2021 21:45

Emmy skrev:
søndag, 14. feb, 2021 21:10
Kommer vi ikke med i næste års CL, så tror jeg Klopp er fortid. Under hvilke omstændigheder ved jeg ikke, men han er ikke træner næste sæson hvis det glipper.
Og for en god ordens skyld, så ser jeg ham selvfølgelig gerne blive
Jeg tror han overlever i klubben selv uden top 4. Hvilken anden manager i verden vil kunne opnår lignende resultater som Klopp med samme budget? Jeg kan ikke se hvem det skulle være.

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af mortenbak » søndag, 14. feb, 2021 21:48

Emmy skrev:Kommer vi ikke med i næste års CL, så tror jeg Klopp er fortid. Under hvilke omstændigheder ved jeg ikke, men han er ikke træner næste sæson hvis det glipper.
Og for en god ordens skyld, så ser jeg ham selvfølgelig gerne blive
Tror du det er så grelt ?
Jeg kunne sagtens se det i en af de andre topklubber, men i Liverpool ?
Manden har næsten lige vundet alle trofæer og har bragt mesterskabet hjem igen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af zalcos » søndag, 14. feb, 2021 22:20

Om vi så bliver nummer 6 kan jeg simpelthen ikke se at Klopp kunne gøre noget ved alle de fandens skader.
Men hvis han skulle fyres, så ved jeg godt hvilken manager der kan få virkelig gode resultater med et 'netspend transfer budget' og han har også vundet CL med os ligesom Klopp! :flag9:
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Emmy » søndag, 14. feb, 2021 22:21

mortenbak skrev:
Emmy skrev:Kommer vi ikke med i næste års CL, så tror jeg Klopp er fortid. Under hvilke omstændigheder ved jeg ikke, men han er ikke træner næste sæson hvis det glipper.
Og for en god ordens skyld, så ser jeg ham selvfølgelig gerne blive
Tror du det er så grelt ?
Jeg kunne sagtens se det i en af de andre topklubber, men i Liverpool ?
Manden har næsten lige vundet alle trofæer og har bragt mesterskabet hjem igen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja jeg tror FSG er iskolde. Men måske stopper han selv. En elendig sæson og et meget følelsesladet år. Måske brænder han ud og stopper.
"We're not racist, we only hate the mancs"

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af TG12 » mandag, 15. feb, 2021 12:06

Emmy skrev:
søndag, 14. feb, 2021 22:21
mortenbak skrev:
Emmy skrev:Kommer vi ikke med i næste års CL, så tror jeg Klopp er fortid. Under hvilke omstændigheder ved jeg ikke, men han er ikke træner næste sæson hvis det glipper.
Og for en god ordens skyld, så ser jeg ham selvfølgelig gerne blive
Tror du det er så grelt ?
Jeg kunne sagtens se det i en af de andre topklubber, men i Liverpool ?
Manden har næsten lige vundet alle trofæer og har bragt mesterskabet hjem igen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja jeg tror FSG er iskolde. Men måske stopper han selv. En elendig sæson og et meget følelsesladet år. Måske brænder han ud og stopper.
Nu er det jo ikke en hyggeklub, men en forretning og professionel klub med ambitioner.
Der skal af og til tages svære valg - jeg bifalder ikke en fyring af Klopp, men som bestyrelse/ejer skal man af og til sætte sig over følelser, og tidligere præstationer og vise rettidig omhu, nogle gange betyder det at fyre en træner eller chef, men det kan være nødvendigt for at få tingene i den rigtige retning.

Jeg tvivler dog på de fyrer Klopp - rent rationelt bør de (hvis han vil) give ham en sæson mere hvor skader forhåbeligt ikke er det gennemgående tema.

Stopper Klopp før sin kontrakt er jeg overbevist om han selv siger stop, før FSG og efter at have set ham kapitulere i mesterskabskampen er der en reel frygt for det kunne ske.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 15. feb, 2021 14:02

Jeg vil da også mene at det ikke giver mening at fyre Klopp.

Han har løftet holdet helt utroligt og ja denne sæson er skuffende, men resultater svinger og set ved man. Men skaderne taget i betragtning så kan jeg ikke se at klopp skulle have gjort det bedre. Og at miste troen på klopp nu virker meget reaktionært.

Klopp føler sig måske selv udbrændt?
Det kan jeg jo ikke sige, det er vel en sag imellem Klopp og hans psykolog. Men altså Klopp er jo en dårlig taber fordi bobler over med vindermentalitet; det bliver hurtigt noget rod efter at pressekonferencerne har været igennem medie filteret. Jeg tror ikke der er noget i det.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1368
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af richs » mandag, 15. feb, 2021 15:00

Der går flere rygter om en stor nyhed fra Liverpool , så vidt jeg kan forstå kommer de fra den tidligere Sky Sports-vært Rodney Marsh.
Aner intet om hans pålidelighed, men der går jo sjældent røg af et bål uden der er lidt ild.

Jeg kan ikke rigtig dreje hvad en stor nyhed skulle være.
-hvis det er Klopp (fyring)/opsigelse, så bliver jeg overrasket - selvom vi vel ikke 100% kan udelukke at Klopp smider håndklædet i ringen - han virker lidt irritabel og lidt opgivende for tiden.

Bookmaker har ham jo som topfavorit til en afgang

Jeg Frygter lidt for resten af sæsonen, hvis vi også skal ned af den vej. :silenced: - desværre kan jeg godt frygte lidt at han selv trækker stikket, hvis han ikke mener han kan bidrage med mere.

Efter min mening er hovedårsagen til vores problemer dog stadig skader i kilometervis

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Redtothebone » mandag, 15. feb, 2021 15:16

richs skrev:
mandag, 15. feb, 2021 15:00
Der går flere rygter om en stor nyhed fra Liverpool , så vidt jeg kan forstå kommer de fra den tidligere Sky Sports-vært Rodney Marsh.
Aner intet om hans pålidelighed, men der går jo sjældent røg af et bål uden der er lidt ild.

Jeg kan ikke rigtig dreje hvad en stor nyhed skulle være.
-hvis det er Klopp (fyring)/opsigelse, så bliver jeg overrasket - selvom vi vel ikke 100% kan udelukke at Klopp smider håndklædet i ringen - han virker lidt irritabel og lidt opgivende for tiden.

Bookmaker har ham jo som topfavorit til en afgang

Jeg Frygter lidt for resten af sæsonen, hvis vi også skal ned af den vej. :silenced: - desværre kan jeg godt frygte lidt at han selv trækker stikket, hvis han ikke mener han kan bidrage med mere.

Efter min mening er hovedårsagen til vores problemer dog stadig skader i kilometervis
Kan måske bare være regnskabet der er på vej, har lige set pressekonference med Klopp og han lyder sgu ikke som en der er på vej ud af butikken.
YNWA

Besvar