Jürgen Klopp

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 13. dec, 2019 13:45

Så fedt! Den bedste julegave jeg kunne få :headbang:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Niels K » fredag, 13. dec, 2019 15:05

Jeg behøver ingen andre julegaver. Fedt, fedt, fedt :clap: :alcohol: :dance:

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af texy » fredag, 13. dec, 2019 17:41

Niels K skrev:
fredag, 13. dec, 2019 15:05
Jeg behøver ingen andre julegaver. Fedt, fedt, fedt :clap: :alcohol: :dance:
Fuldkommen enig. Det havde jeg ikke turde håbe på.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Niels K » fredag, 13. dec, 2019 20:02

texy skrev:
fredag, 13. dec, 2019 17:41
Niels K skrev:
fredag, 13. dec, 2019 15:05
Jeg behøver ingen andre julegaver. Fedt, fedt, fedt :clap: :alcohol: :dance:
Fuldkommen enig. Det havde jeg ikke turde håbe på.
Milner's forlængelse må så være mandelgaven :D

Bruce
Indlæg: 193
Tilmeldt: onsdag, 29. dec, 2010 13:14
Alder: 49

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Bruce » søndag, 29. dec, 2019 22:47

Har lige (igen) set "Exclusive: Jürgen´s first day at LFC" på youtube - hvor er det bare et godt stykke arbejde der er gjort i at få fundet den rigtige mand til jobbet. Ja, Klopp havde vist hvordan det skulle gøres i Dortmund, men at Ian Ayre m.fl. får etableret kontakten og derefter får vist et interessant udkast til hvorfor Klopp skulle vælge LFC er simpelthen imponerende! Jeg synes vi skylder en stor tak til disse fordi de fik spottet udviklingsmulighederne med Klopp som manager.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Niels K » tirsdag, 31. dec, 2019 10:39

Jurgen Klopp EXCLUSIVE: Liverpool's desire to win trophies is immense

https://www.espn.co.uk/football/english ... is-immense

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Niels K » mandag, 16. mar, 2020 14:03

Klopp får skryt av generaldirektøren i Verdens helseorganisasjon

Managerens melding har fått mye oppmerksomhet.

https://www.liverpool.no/nyheter/2020/3 ... anisasjon/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Niels K » onsdag, 22. apr, 2020 14:01

Jurgen Klopp insists Liverpool build is “not done” – with “fresh blood coming up”

Jurgen Klopp is firm in the belief that his side are far from the “finished article”, after a flurry of trophies and over four years at the helm.

https://www.thisisanfield.com/2020/04/j ... g-termism/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Niels K » torsdag, 04. jun, 2020 12:05

“That’s why everybody loves him” – How Jurgen Klopp left ‘The Voice of Anfield’ speechless
June 4, 2020


Having held the post as Liverpool’s stadium announcer for nearly 50 years, George Sephton has seen and experienced it all, but it was Jurgen Klopp who played a key role in the best moment of his career.

https://www.thisisanfield.com/2020/06/h ... peechless/

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Scherwin » fredag, 19. jun, 2020 11:19

Det er alligevel sjovt at læse en del af de tidlige kommentare i denne tråd, folk var ikke helt overbevist i starten.

Jeg følte lige fra starten at dette vil blive noget stort.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af texy » fredag, 26. jun, 2020 12:23

Den her mand. Mere end nogen anden, er han arkitekten bag succesen. Han er for mig personificeringen af alt godt ved fodbold og Liverpool FC.

Sikke en værdig arvtager til det som Shankly skabte, Paisley forfinede og Fagan og ikke mindst Dalglish førte videre på aller flotteste og værdigste vis.

Klopp er en moderne legende, der vil få en lige så stor plads i Liverpools historie, som de nævnte. Manden der vækkede og genrejste den sovende kæmpe.

En evig tak herfra.
Kloppite

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af mortenbak » lørdag, 27. jun, 2020 00:32

texy skrev:
fredag, 26. jun, 2020 12:23
Den her mand. Mere end nogen anden, er han arkitekten bag succesen. Han er for mig personificeringen af alt godt ved fodbold og Liverpool FC.

Sikke en værdig arvtager til det som Shankly skabte, Paisley forfinede og Fagan og ikke mindst Dalglish førte videre på aller flotteste og værdigste vis.

Klopp er en moderne legende, der vil få en lige så stor plads i Liverpools historie, som de nævnte. Manden der vækkede og genrejste den sovende kæmpe.

En evig tak herfra.
Jeg kunne ikke være mere enig Texy.

Han er så meget i sync, med alt det jeg elsker Liverpool for og for alle de minder jeg har fra barndom/ungdom som Liverpool fan. Fodbold idag er noget andet og mindre romantisk end dengang - men Klopp bringer svundne tider tilbage, med et moderne og nutidigt pust.

Han er Shankly, Paisley, Dalglish kogt sammen med et kæmpe skud Klopp oveni. Det perfekte match for Liverpool Football Club, spillerne og alle os fans.

Jeg håber han bliver i mange år, selvom der måtte komme svære tider.

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Niche » søndag, 28. jun, 2020 00:26

mortenbak skrev:
lørdag, 27. jun, 2020 00:32
texy skrev:
fredag, 26. jun, 2020 12:23
Den her mand. Mere end nogen anden, er han arkitekten bag succesen. Han er for mig personificeringen af alt godt ved fodbold og Liverpool FC.

Sikke en værdig arvtager til det som Shankly skabte, Paisley forfinede og Fagan og ikke mindst Dalglish førte videre på aller flotteste og værdigste vis.

Klopp er en moderne legende, der vil få en lige så stor plads i Liverpools historie, som de nævnte. Manden der vækkede og genrejste den sovende kæmpe.

En evig tak herfra.
Jeg kunne ikke være mere enig Texy.

Han er så meget i sync, med alt det jeg elsker Liverpool for og for alle de minder jeg har fra barndom/ungdom som Liverpool fan. Fodbold idag er noget andet og mindre romantisk end dengang - men Klopp bringer svundne tider tilbage, med et moderne og nutidigt pust.

Han er Shankly, Paisley, Dalglish kogt sammen med et kæmpe skud Klopp oveni. Det perfekte match for Liverpool Football Club, spillerne og alle os fans.

Jeg håber han bliver i mange år, selvom der måtte komme svære tider.
Jeg kunne ikke være mere enig. Jeg er blown away over det han har præsteret, og mit største ønske er, at Klopps bliver i mange år endnu. Han skal i hvert fald have os tilbage på vores "perch" med to mesterskaber mere, inden han stopper :headbang:

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Niels K » søndag, 28. jun, 2020 09:52

Han er her 4 sæsoner mere, ikke ? Jeg kan godt se ham forlænge med 3 år, så han fejrer sin 60 års fødselsdag den 16.06 hos os :flag5:

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Niels K » søndag, 28. jun, 2020 10:02

texy skrev:
fredag, 26. jun, 2020 12:23
Den her mand. Mere end nogen anden, er han arkitekten bag succesen. Han er for mig personificeringen af alt godt ved fodbold og Liverpool FC.

Sikke en værdig arvtager til det som Shankly skabte, Paisley forfinede og Fagan og ikke mindst Dalglish førte videre på aller flotteste og værdigste vis.

Klopp er en moderne legende, der vil få en lige så stor plads i Liverpools historie, som de nævnte. Manden der vækkede og genrejste den sovende kæmpe.

En evig tak herfra.
Fint skrevet, texy. Jeg føler det samme. Her et et kæmpe tak, der kommer hele vejen rundt, og som vi vel alle også kan skrive under på:

“Thank you…” – A heartfelt title winning message to Jurgen Klopp

After Liverpool were crowned Champions of England for season 2019/20, Alex Malone penned a heartfelt tribute to Jurgen Klopp for delivering No. 19 after 30 long years.

Besvar