Jürgen Klopp

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Niels K » fredag, 31. maj, 2019 08:45

Why Jurgen Klopp's gegenpressing with Dortmund was revolutionary

Liverpool manager's impact assessed in new book by Michael Cox

https://www.skysports.com/football/news ... olutionary

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af athomsen » fredag, 31. maj, 2019 12:34

Kan i huske, hvor bekymret mange var da Jürgens assistent pludselig ikke var en del af træner teamet mere? Jeg er ikke så bekymret mere 8-)

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 31. maj, 2019 12:47

athomsen skrev:Kan i huske, hvor bekymret mange var da Jürgens assistent pludselig ikke var en del af træner teamet mere? Jeg er ikke så bekymret mere 8-)
"hjernen" som han blev kaldt.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Niels K » fredag, 31. maj, 2019 12:58

Filos of Isk skrev:
athomsen skrev:Kan i huske, hvor bekymret mange var da Jürgens assistent pludselig ikke var en del af træner teamet mere? Jeg er ikke så bekymret mere 8-)
"hjernen" som han blev kaldt.
Det forlyder, at han ikke var meget for, at Klopp ønskede at lytte til andre "hjerner", der kan analysere sig frem til det bedste køb, og hvordan vi kan forbedres på alle områder med få eller mange % som Ian Graham, Grønnemark mf. Klopp mener netop ikke, at han er bedst til alt og er villig til at lytte til og inddrage andre, mens Buvac nok er mere old school og egenrådig ?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 31. maj, 2019 13:42

Niels K skrev:
Filos of Isk skrev:
athomsen skrev:Kan i huske, hvor bekymret mange var da Jürgens assistent pludselig ikke var en del af træner teamet mere? Jeg er ikke så bekymret mere 8-)
"hjernen" som han blev kaldt.
Det forlyder, at han ikke var meget for, at Klopp ønskede at lytte til andre "hjerner", der kan analysere sig frem til det bedste køb, og hvordan vi kan forbedres på alle områder med få eller mange % som Ian Graham, Grønnemark mf. Klopp mener netop ikke, at han er bedst til alt og er villig til at lytte til og inddrage andre, mens Buvac nok er mere old school og egenrådig ?
Tjaa, det ramlede jo ret meget sammen med den periode hvor Klopp forsøgte at gøre holdet mere topholds-agtigt og tilpasse sig den situation vi var kommet i, dvs. de forlod sig mindre på bare at presse bedre og arbejde hårdere end modstanderne og hen imod at være i stand til både at angriber og forsvare.

Men det er jo altid spekulation, det lød da også til at der rent faktisk var noget sygdom i familien for Buvac og så blev det måske brugt som undskyldningen, men det forklarer jo nok i nogen grad hvorfor de ikke bare ventede til sæsonen var slut

Det giver jo også god mening at i den stund hvor KLopp bygger sin filosofi op og indhenter erfaring så er det godt at have en Buvac, der er ligesindet og har lignende baggrund, men når han så skal bygge videre, så er det godt med andre ideer og kan udfordre den måde tingene gøres på.

Edit:
Men så tror jeg også at det i meget høj grad handlede om at er mange Liverpool fans, der mener at Rafa-holdet gik stærkt ned af bakke fordi Pako Ayestarán forlod klubben. Jeg vil argumentere for at nedgangen mest skete fordi ejerne, manageren og sportsdirektøren var på 4 forskellige sider i mindst 3 forskellige bøger, hvilket selvfølgelig resulterede i en transfer strategi der var lidt i både øst og vest og en masse andre problemer.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af YNWA! » søndag, 02. jun, 2019 23:20



BREAKING: Jurgen Klopp has been offered a bumper brand new deal.

Kommer fra The Guardian
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af YNWA! » søndag, 02. jun, 2019 23:23



Mere her også.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Scherwin » mandag, 03. jun, 2019 00:29

Det ca. 200.000 pund om ugen, hvilket vel nok? gør ham til den bedste betalte træner.

og HELT fortjent.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af YNWA96 » tirsdag, 04. jun, 2019 16:46

Lidt fra Melissa “pigen” omkring Klopp og en evt forlængelse af hans kontrakt :

https://t.co/WSjbJI9MGi

bblauritzen
Indlæg: 1053
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af bblauritzen » tirsdag, 04. jun, 2019 17:38

Lidt til dem der brokkede sig over hvorfor vi dog ikke kunne finde ordentlig modstand før finalen, i stedet for bare Benfica B:

https://www.liverpoolfc.com/news/first- ... f-in-final

Moralen må vel være at vi i bund og grund ikke aner en skid om hvad der foregår bag de lukkede døre og at vi må stole på at vores træner team tager de rigtige beslutninger..

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Niels K » lørdag, 27. jul, 2019 12:01

Jeg synes, det lyder som om, at Klopp stadig er meget sulten på trofæer:

https://www.espn.co.uk/football/liverpo ... ght-future

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 30. jul, 2019 00:47

Niels K skrev:
lørdag, 27. jul, 2019 12:01
Jeg synes, det lyder som om, at Klopp stadig er meget sulten på trofæer:

https://www.espn.co.uk/football/liverpo ... ght-future
Det skulle han da også være. Han har kun et trofæ med verdens bedste klub. Forhåbentligt kommer der snart nye trofæer i skabet.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Fowler89 » mandag, 26. aug, 2019 13:26


Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 26. aug, 2019 13:30

Fowler89 skrev:
mandag, 26. aug, 2019 13:26
https://www.plbold.dk/nyhed/et-aars-pau ... 0AAA9XTk78

Ser ud til han forlader os i 2022 :(
det er desværre en mulighed, men når man ser hvor intens Klopp er, kan man godt forstå at det slider ham op at være træner.

Men der er lang tid til 2022, eller ihvertfald god nok tid til at vi kan tænke på fremtiden i mellemtiden.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Thommo » fredag, 06. sep, 2019 23:40

Han er en mand efter mit hoved, også selv om jeg naturligvis ikke er enig i alt(langt fra mildt skrevet), det er jo uladsiggørligt efter min mening, andre giver udtryk for at have samme holdning som Klopp a la lemminge, og det er jo også.....noget :dontknow: tøset bigtime/latterligt efter min mening men fred være med det.

For første gang fortæller Jürgen Klopp om, hvor beruset han blev, da Dortmund vandt det tyske mesterskab med ham som træner.

Det gik vildt for sig, da Jürgen Klopp i 2011 vandt den tyske titel med Borussia Dortmund efter en 2-0-sejr over Nürnberg.

Det fortæller Liverpool-manageren ifølge AS og flere andre medier i en ny dokumentar, 'Inside Borussia Dortmund', fra Amazon Prime.

- Jeg husker ikke meget, som giver mening, starter Klopp sin historie fra den vilde mesterskabsfest.

- Jeg var meget fuld, hvilket jeg tror, man kunne se i de interview, jeg gav. Men jeg husker én ting, og jeg er ikke sikker på, jeg har fortalt det til nogen før.

- Jeg vågnede op i en varevogn i en garage. Jeg var helt alene. Jeg husker det, men jeg aner ikke, hvad der skete i timerne op til det.

Klopp væltede ud af garagen og ind i et stort lokale, hvor han så en person.

- Det var Aki Watzke (Dortmund-direktør). Jeg fløjtede for at få hans opmærksomhed, og jeg kunne se, at han gik langsomt. Vi var de to eneste mennesker i et enormt lokale, fortæller Klopp.

Derefter forsøgte de to berusede fodboldbosser at stoppe en varevogn med en tyrkisk chauffør, som ikke var meget for at samle dem op.

- Men da Aki hev 200 euro frem, ændrede han mening og sagde ja. Aki sad foran, og jeg sad bagi og knaldede hovedet mod siden.

- Jeg kunne høre kaglende lyde, jeg troede, jeg drømte - men nej, ladet var fyldt med levende kyllinger, fortæller Klopp i dokumentaren, hvorefter Aki Watzke tilføjer, at der også lå tre slagtede kalve bagi.

- Men det opdagede Klopp nok ikke engang, tilføjer Dortmund-direktøren i dokumentaren.

Dortmund forsvarede titlen året efter, men da gik det angiveligt knapt så vildt for sig.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/klo ... -varevogn/
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar