7 - James Milner

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Rasputin
Indlæg: 430
Tilmeldt: lørdag, 07. jul, 2007 14:13

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Rasputin » mandag, 23. nov, 2020 11:50

Elsker den mand! og det er ikke nemt for mig at sige at jeg elsker en mand, men hold kæft han er uvurderligt. Han skal tilknyttes klubben for ja, altid.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Niels K » onsdag, 25. nov, 2020 08:51

James Milner set to break 36-year Dalglish record as Reds plot early safe passage

November 25, 2020
Joanna Durkan

James Milner can become the oldest player to reach the half-century mark of European games for the Reds by featuring tonight, beating the record set by a club legend.

Should he appear in this game Milner will become the 23rd man in the club’s history to play 50 European games. If he does he will the oldest Reds player to achieve the milestone aged 34 years 326 days beating the record set by Kenny Dalglish in 1984, who was 34 years 51 days.

Roberto Firmino holds the club record for most goals scored in a European group stage. He netted six in the 2017/18 Champions League. Diogo Jota goes into this game on four.

He has played in 52 of 53 games in Europe under Jurgen Klopp, only missing the second leg tie semi-final against Barcelona in 2019.

Mo Salah is now Liverpool’s joint-second highest scorer in European competition along with Michael Owen. Steven Gerrard, with 41, leads the way. Salah’s 22 goals have come in just 38 appearances.

He has 21 in the Champions League proper to equal Gerrard’s club record.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Niels K » søndag, 06. jun, 2021 08:46

James Milner’s leadership proves vital, now set for last hurrah

Liverpool’s Mr Reliable continued to prove his worth as a valuable asset for Jurgen Klopp over the course of 2020/21, even if his playing time started to diminish.

https://www.thisisanfield.com/2021/06/j ... st-hurrah/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Niels K » onsdag, 18. aug, 2021 07:58

Løp mer enn samtlige – og ga Tsimikas en ordentlig vekker

James Milner setter fortsatt unggutta på plass. Det fikk også Kostas Tsimikas erfare på lørdag.

https://www.liverpool.no/nyheter/2021/8 ... ig-vekker/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Niels K » onsdag, 29. sep, 2021 08:10

According to Opta, no player has provided more assists in the UEFA Champions League for Liverpool (excluding qualifiers) than James Milner.

He's now on 12, level with former captain and club legend Steven Gerrard.

Milner also set a new record for Champions League assists in a single season back in 2017/18.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Niels K » søndag, 17. okt, 2021 08:07

Efter Watford:

OptaJoe
@OptaJoe
·
17 t

35y 285d - James Milner is the oldest player to assist a goal for Liverpool in the Premier League since Gary McAllister in October 2001 (36y 299d v Leicester). Timeless.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Niels K » lørdag, 05. feb, 2022 07:46

Milners plan er å fortsette spillerkarrieren

James Milner tar trenerkurs, men føler seg ikke ferdig på banen helt enda

https://www.liverpool.no/nyheter/2022/2 ... karrieren/

Jeg synes, det er tydeligt, at Milner mister mere og mere fart, så hvis han skal fortsætte hos os, så mener jeg efterhånden, at det må være som højre back reserve, indskifter, når der skal hives den sidste energi ud af mandskabet i slutningen af kampen, og så i cup kampe, hvor han er en strålende leder for de unge, og hvor han kan følge med mod lavere rangerede hold.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 07. feb, 2022 11:30

Niels K skrev:
lørdag, 05. feb, 2022 07:46
Milners plan er å fortsette spillerkarrieren

James Milner tar trenerkurs, men føler seg ikke ferdig på banen helt enda

https://www.liverpool.no/nyheter/2022/2 ... karrieren/

Jeg synes, det er tydeligt, at Milner mister mere og mere fart, så hvis han skal fortsætte hos os, så mener jeg efterhånden, at det må være som højre back reserve, indskifter, når der skal hives den sidste energi ud af mandskabet i slutningen af kampen, og så i cup kampe, hvor han er en strålende leder for de unge, og hvor han kan følge med mod lavere rangerede hold.
Enig. Han er stadig god imod ikke-PL hold eller andre store Europæiske klubber.
Han er også stadig fin at sætte ind når modstanderne lige er lidt trætte og mister toppen af farten.
Når vi ikke er oppe imod Saka eller Sterling typer så kan han sikkert stadig spille en fin højre back.

Men han er jo stensikker stadig vigtig i Kirkeby og i omklædningsrummet. Jeg tror også vi har lidt bedre båndbredde til at have ham i sådan en rolle end Leeds for eksempel har og jeg føler lidt at hvis han skulle have returneret til Leeds så skulle det have været for 3 år siden.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 14. feb, 2022 09:34

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... l-23078911
"I am in talks with Millie and we will see," said the Reds boss.

"There's no chance that Millie will retire next year. He is desperate to play on, and I understand it to be honest.

"Millie will be fine after his career, but he obviously loves what he is doing.

"He will play football next year definitely."
Det ligner måske en forlængelse af Milners kontrakt.

Jeg tror bestemt stadig han har en rolle, men ja, han kan ikke spille to kampe om uge mere. Det kan han ikke fordi han arbejder så hårdt som han gør, hvis han fik lov at spille som angriber og stå og kun løb når holdet var i angreb, så kunne han sikkert fortsætte til han blev 50.

Omvendt hvis han skal tilbage til Leeds og spille, så er det nu, senest. Men det tror jeg bare han havde gjort tidligere hvis det var så vigtigt for ham.

Hans løn er høj, men hvis han allerede de-facto er begyndt at deltage i trænerteamet også, så er det vel okay?

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Cynwal » mandag, 14. feb, 2022 12:44

Filos of Isk skrev:
mandag, 14. feb, 2022 09:34
....................
1) ....hvis han fik lov at spille som angriber og stå og kun løb når holdet var i angreb, så kunne han sikkert fortsætte til han blev 50.

2) Hans løn er høj, men hvis han allerede de-facto er begyndt at deltage i trænerteamet også, så er det vel okay?
Ad 1) Så skal han til Manchester United. Der står angriberne og kigger, når holdet ikke er i angreb. Det gælder ikke i Liverpool eller på andre moderne spillende hold. ....men de elsker jo også Old Boys hos scum, så .........

Ad 2) Nej, det vil ikke være OK. Der er milevid forskel på en spillerlønning og en trænerlønning, fordi der er så stor forskel på det unikke, som tilbydes, og hvor stor indflydelse det har på det samlede kvalitetsniveau og indtjening i Klubben. Det er ren markedsøkonomi. Jeg tvivler ikke på, at Milner vil kunne noget specielt, men en situation, hvor han bliver en del af træner teamet, så er det langt mere en stor fordel for Milner, som den vej rundt kan udvikle sig mod et fremadrettet manager job. Det var sådan Steven Gerrard gjorde det, og selv om han var populær som ungdomstræner, så kan jeg ikke komme i tanke om specifikke spillere, hvor Gerrard var altafgørende i deres udvikling. Selv hvis Milner sættes til en lav spillerløn, f.eks £10.000 om ugen, så er det omregnet immervæk en månedsløn på rundt regnet DKK 350.000,- om måneden. Det er en helt astronimisk stor løn for en ungdomstræner, og hvis de penge er tilgængelige, vil jeg mene vi kan hyre bedre og flere trænere akademiet, og dermed optimere udviklingsmulighederne for vore talenter.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 14. feb, 2022 14:01

Cynwal skrev:
mandag, 14. feb, 2022 12:44
Filos of Isk skrev:
mandag, 14. feb, 2022 09:34
....................
1) ....hvis han fik lov at spille som angriber og stå og kun løb når holdet var i angreb, så kunne han sikkert fortsætte til han blev 50.

2) Hans løn er høj, men hvis han allerede de-facto er begyndt at deltage i trænerteamet også, så er det vel okay?
Ad 1) Så skal han til Manchester United. Der står angriberne og kigger, når holdet ikke er i angreb. Det gælder ikke i Liverpool eller på andre moderne spillende hold. ....men de elsker jo også Old Boys hos scum, så .........

Ad 2) Nej, det vil ikke være OK. Der er milevid forskel på en spillerlønning og en trænerlønning, fordi der er så stor forskel på det unikke, som tilbydes, og hvor stor indflydelse det har på det samlede kvalitetsniveau og indtjening i Klubben. Det er ren markedsøkonomi. Jeg tvivler ikke på, at Milner vil kunne noget specielt, men en situation, hvor han bliver en del af træner teamet, så er det langt mere en stor fordel for Milner, som den vej rundt kan udvikle sig mod et fremadrettet manager job. Det var sådan Steven Gerrard gjorde det, og selv om han var populær som ungdomstræner, så kan jeg ikke komme i tanke om specifikke spillere, hvor Gerrard var altafgørende i deres udvikling. Selv hvis Milner sættes til en lav spillerløn, f.eks £10.000 om ugen, så er det omregnet immervæk en månedsløn på rundt regnet DKK 350.000,- om måneden. Det er en helt astronimisk stor løn for en ungdomstræner, og hvis de penge er tilgængelige, vil jeg mene vi kan hyre bedre og flere trænere akademiet, og dermed optimere udviklingsmulighederne for vore talenter.

1) nej det er jo nemlig det.

2) sagen er bare den at Milner samtidig stadig er manden som Klopp sætter ind med 20 eller færre minutter igen når der skal styr på strukturen på midtbanen. Men det er selvfølgelig en rigtig god pointe at en træner ikke er den løn værd.

edit: uanset hvad så tænker jeg at vi skal holde os til 1-årige aftaler hvis vi forlænger med ham som spiller.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Niels K » søndag, 20. feb, 2022 07:46


Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Niels K » mandag, 02. maj, 2022 07:46

Klopp sier at ny kontrakt er opp til Milner selv å bestemme

Jürgen Klopp mener at ingenting av det Liverpool har oppnådd de siste årene hadde skjedd uten James Milner, og vil gjerne ha med veteranen videre.

https://www.liverpool.no/nyheter/2022/5 ... -bestemme/

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Redtothebone » mandag, 02. maj, 2022 09:36

Niels K skrev:
mandag, 02. maj, 2022 07:46
Klopp sier at ny kontrakt er opp til Milner selv å bestemme

Jürgen Klopp mener at ingenting av det Liverpool har oppnådd de siste årene hadde skjedd uten James Milner, og vil gjerne ha med veteranen videre.

https://www.liverpool.no/nyheter/2022/5 ... -bestemme/
Jeg må indrømme, at jeg troede faktisk hans tid i Liverpool var forbi, men den indsats han leverede mod Newcastle var ganske enkelt imponerende. I år har han dog kun fået 1185 minutter så kan sagtens forstå hvis han gerne vil spille mere.
YNWA

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Niels K » onsdag, 18. maj, 2022 16:58


Besvar