15 - Daniel Sturridge

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Oomph242 » mandag, 29. jan, 2018 21:50

Thommo skrev:
Dieks skrev:
Thommo skrev:Fedt, i så fald er bredden Solanke der har scoret 7 klub mål i holland(wooooow) i senior karrieren....for 1½-2½ år siden, og Ings med 2 mål(iflg wiki, men mener dog han har scoret lidt flere) i LFC siden starten i LFC for 2½ år siden. Om ikke andet er det ynkeligt. Hvad har Klopp gang i? Er han fornærmet over at Sturr kun scorer mål, men ikke løber 12 km pr kamp? Det må jeg gå ud fra, for han brugte ham jo heller ikke da han var skadesfri i en 4 mdr. Jeg var sikker på top 3. selv efter Cou salget, men Dijk købet og Sturr exit får mig til at tvivle. Dijk skal jo spille med den pris, og hans start lover ikke godt, derfor ser jeg forsvaret som værende svagere når en af dem er selvskrevet. Shit et lorte vindue, jeg må næsten grine hysterisk.
Hvor mange var ikke helt oppe at ringe efter hans præstation imod Everton.? Giv nu lige manden en chance for at falde til. Ings har været skadet med 2 knæskader og været væk små 2 år. Han skal have flere minutter på banen før han kan dømmes færdig. Mht salget af Sturridge så er jeg ikke helt enig i den beslutning. I hvert faldet ikke hvis der ikke hentes en erstatning ind. Selvom vi “kun” er med i 2 turneringer er der stadig en del kamp frem mod sommer. Og med så smal en trup bliver vi ekstra pressede mht fysik og eventuelle skader eller karantæner.
Jeg synes også det var en lovende start, men mod wba, var den værste forsvars præstation i flere år efter min mening, og der har været stor konkurrence om at være dårligst præstation, desværre. Det jeg har læst om Dijk´s Saints præstationerne, det sidste års tid, har været bedre end wba kampen, men langt fra Everton kampen.

Og håber det bedste for Sturr, for han er en af mine ynglings i truppen. Jeg kan bare ikke se fornuften i salg/leje, når erstatningerne er Solanke, som vel spiller i championship/Skotland om et par år, og halshug mig nu ikke for at have en mening andre ikke er enig i, jeg KAN bare ikke se hans kvaliteter, Ings bliver vel snart skadet igen, Origi er over talent stadiet, og er bare ikke god nok, hverken som angriber eller andet sted i offensiven, som jeg ser det.

Sturr bliver gjort til syndebuk HVER gang han har misset en chance de sidste par år, men han har dog scoret på andre chancer når Klopp har brugt ham af nød. For Klopp har godt nok pillet hans selvtillid, det bedste han har lært.

Klopp har unægteligt hans kæledægger, det har Sturr, Mignolet og Sakho følt blandt andet, det er af og til kvalmende at se på synes jeg. Can, Gini og Hendo har også "følt" det, dog at de kan spille præcist lige så dårligt de vil, uden konsekvenser. Milner i mindre grad.

Edit. dette kunne også være skrevet i konklussion om transfervinduet måske, men nu er det her.

P.S. Jeg synes køb og salg har været det værste vintervindue siden jeg blev fan i 1995-96

Ved nu heller ikke om jeg synes det er en god ide, at leje Sturridge ud nu. Selvom han har mistet farten og forsat er meget skadet. Så vil han forsat være god at sætte ind. Solanke skal vi nok vente et par år med første mål fra og Ings er vel snart langtidsskadet igen. Så der kan blive brug for ham.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 29. jan, 2018 22:21

Sturridge til WBA.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af texy » mandag, 29. jan, 2018 23:00

Hr. Drejer skrev:Sturridge til WBA.
Mon klubben fattes penge? Ellers forstår jeg endnu engang ikke, hvofor vi vælger at svække vores offensive bredde. Den 31 december stod vi med et hav af offensive muligheder, og vi kunne sjældent enes om en startelver. Nu giver de offensive pladser sig selv. Også selvom Mané er inde i en lille personlig krise.

Nå, men vi har sjovt nok fået "ryddet op" efter Rodgers' vel mest succesfulde transfervindue for 5 år siden, hvor vil tilknyttede Coutinho og Sturridge i samme januar-vindue. Hvad mon bliver det næste?

Man kan selvfølgelig håbe, at man for at presse mest ud af en Sturridge handel ikke har ville præsentere en eller anden ny spiller, før nu.

Jeg synes, at Klopp og ledelsen lægger et unødigt pres på sig selv, jo mere de tynder ud i spillerne. Også selvom Sturridge's bidrag igennem lang tid har været til at overse.
Kloppite

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 30. jan, 2018 00:01


pingel
Indlæg: 993
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af pingel » tirsdag, 30. jan, 2018 08:23

Der skulle vel meget til førend Klopp ville sætte ham i spil. Og nu med en turnering mindre giver det vel meget god mening...

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 30. jan, 2018 09:04

pingel skrev:Der skulle vel meget til førend Klopp ville sætte ham i spil. Og nu med en turnering mindre giver det vel meget god mening...
Problemet er blot at vi er en enkelt skade fra at enten Ings eller Solanke er vores førstevalg. Det er ikke betryggende!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 30. jan, 2018 09:12

Hr. Drejer skrev:
pingel skrev:Der skulle vel meget til førend Klopp ville sætte ham i spil. Og nu med en turnering mindre giver det vel meget god mening...
Problemet er blot at vi er en enkelt skade fra at enten Ings eller Solanke er vores førstevalg. Det er ikke betryggende!
Det var vi også før Sturridge blev udlejet.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

pingel
Indlæg: 993
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af pingel » tirsdag, 30. jan, 2018 09:15

Hr. Drejer skrev:
pingel skrev:Der skulle vel meget til førend Klopp ville sætte ham i spil. Og nu med en turnering mindre giver det vel meget god mening...
Problemet er blot at vi er en enkelt skade fra at enten Ings eller Solanke er vores førstevalg. Det er ikke betryggende!
Næh, men så må vi rykke Mané eller Salah frem - og fylde op på kanten med Ox, Woodburn, Wilson, Milner eller Moreno :o

Og Sturridge var jo tydeligvis ikke Klopps andetvalg...

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 30. jan, 2018 09:41

Sturdge ville ikke ha fået meget spilletid uanset hvad.

Men der er noget negativ signalværdi i denne beslutning i og med at der tilsyneladende ikke bliver hentet nogen ind.

Truppen bliver trimmet på et mærkeligt tidspunkt.

Alle de andre top 4 bejlere har forsøgt at forstærke sig i dette vindue..... vi sender folk ud af døren uden erstatninger.

HVis det koster pladsen i top 4, så bliver managersædet brandvarmt at sidde på for Klopp.

Han har helt sikkert FSG´s opbakning, men jeg tror ikke fanbasen er helt så overbevist længere.

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Redmaniac » tirsdag, 13. feb, 2018 11:08

Udgik med skade efter 4 minutter igår.

Jeg begriber ikke kritikken af, at han blev lejet ud - han havde hverken gjort fra eller til i forhold til vores offensiv. Både i forhold til spil på banen, men så sandelig også ud fra det faktum, at han med alt sandsynlighed ville have været skadet, når vi skulle bruge ham.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 13. feb, 2018 11:18

Redmaniac skrev:Udgik med skade efter 4 minutter igår.

Jeg begriber ikke kritikken af, at han blev lejet ud - han havde hverken gjort fra eller til i forhold til vores offensiv. Både i forhold til spil på banen, men så sandelig også ud fra det faktum, at han med alt sandsynlighed ville have været skadet, når vi skulle bruge ham.
Haha, ja den er jo nem at komme med nu ;-)

Men derudover. Hvad end man er/var enig i disponeringen, så var han jo alligevel ikke 2. valg til angrebet. Foran ham stod Firmino, Ings, Solanke, Salah og vel til dels også Mané, som Klopp i det fleste tilfælde ville vælge at have som angriber før Sturridge ville blive valgt.

Sturridge er som sådan ikke faldet igennem, eller har spillet elendigt, når han spiller, men det er tydeligt at han har mistet fart og eksplosionsstyrke - og dermed også aggresivitet (ikke fordi han nogensinde har strålet med det) derfor passer han elendigt til det fodbold vi spiller i Liverpool. At han stadig er en af de teknisk dygtigste spillere i truppen, ændrer ikke på det.

Men ja, Vi "dodged a bullet" som man siger.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af TG12 » tirsdag, 13. feb, 2018 11:34

Selv uden skaden i går synes jeg det var den HELT rigtige disposition at udleje Sturridge.

Jeg kan lidt Sturrdige som type og spiller, men han er samtidigt totalt utilregnelig, og ubrugelig udfra et planlægnings perspektiv. Han er sjældent (aldrig) til rådighed, og er han til rådighed er der ingen garanti for varen han leverer.

Det er synd og skam, fordi talentet er stort i Sturrdige, men han er ubrugelig kva hans manglende tilregnelighed.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 13. feb, 2018 12:31

Hvis bare den mand kunne holde sig skadesfri, ville han snildt kunne bruges i klubben Lewandowski lignende. Men han kan jo dårligt se et græstæppe før musklerne sætter sig og han må halte ud igen.

Mon overhovedet vi kan få penge får ham? Jeg tror han ryger videre på samme vilkår som Balotelli.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Tom_Jorsal » tirsdag, 13. feb, 2018 14:26

Det er virkelig en skam - han var fremragende, når han var fit. Men han bør nok snart indse, at det er ovre med fodbolden.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Thommo » tirsdag, 13. feb, 2018 14:42

Oomph242 skrev:Hvis bare den mand kunne holde sig skadesfri, ville han snildt kunne bruges i klubben Lewandowski lignende.
Klopp brugte ham jo ikke, da han var skadesfri i en 3-4 mdr, ganske ulogisk. Jeg synes reelt ikke udlejningen er dumt, ud fra den præmis at Klopp foretrækker no goal Solanke og krykken Ings, foran en proven skades ramt goal scorer :wall: :wall: . Men det burde bare ikke være således, men han har sine ynglings i lange perioder, Moreno beviste heldigvis at Klopp kan ændre mening, for Moreno var da om nogen, i kulden. Jeg mener Sturr fik de sidste 3-4 kampe i sidste sæson, og gjorde det godt/scorede men det var ikke nok desværre. Hent Timo Werner, så glemmer jeg måske Sturr i fremtiden, med de nuværende angriber, kan jeg jeg ikke glemme ham.
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar