14 - Jordan Henderson

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Tom_Jorsal » tirsdag, 28. feb, 2012 13:38

Jeg må vel godt sige, jeg led under vores Benitez-periode. Han lavede klubben om til noget andet, end det jeg forelskede mig i i 1997. Han solgte min alltime favoritspiller Danny Murphy, og valgte spanske marginalspillere i stedet for britiske, og det synes jeg ikke repræsenterer vores klub særligt godt. Der er mange grunde til, jeg holder så meget af Carra og Gerrard, men den største er, at de har været i vores klub siden de var ungdsomsspillere. Jeg ser en fremragende ide i, vi henter spillere som Henderson. Vi skal ikke købe britisk for enhver pris, men det betyder meget for vores profil, at der er en vis procentdel briter. Jeg synes f.eks. Arsenal spiller meget fedt, men at de i nogle kampe har haft spillere af fjorten forskellige nationaliteter, gør at jeg virkelig ikke misunder Arsenalfans.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 28. feb, 2012 14:20

Oomph242 skrev:Nej LFC kan ikke tiltrække de store navne, CL er en lille del af grunden. Jeg tror det Lønnen de springer fra på. City, Chelsea, Tottenham og Man U giver en langt bedre løn.

Eks.i ca tal. Young £120,000 --- Downing £80,000 om ugen.

Nasri £175,000 --- Henderson £65,000 om ugen

Clichy £90,000 --- Agger £70,000 om ugen

Aguero £ 200,000 --- Carroll £70,000 om ugen

Man har vel ca. 6-8 år i snit som pro fodboldspiller til, at lave de helt store penge til resten af livet. Så hvorfor skulle man følge hjertet, frem for pengene. Jeg havde sku også valgt dem, som giver bedst løn.
Det gør de fleste formentlig, i hvert fald i et eller andet omfang. Nu blev det aldrig relevant, men jeg har altid forestillet mig, at hvis Liverpool ville give mig 75000£ om ugen og Scum 85000, så ville jeg vælge LFC. Forhøjede Scum så til 100000 ville jeg nok begynde at overveje det, for alt har selvfølgelig en pris.

175000 og 200000 om ugen, det er i øvrigt vanvittigt :shock:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af AJ » tirsdag, 28. feb, 2012 16:25

Belloni skrev:Nu har jeg ikke nogle tal at gøre godt med, men tror faktisk ikke at Chelsea og Tottenham giver så meget mere i løn end Liverpool. At bruge City som eksempel er lidt søgt efter min mening, da de er i deres egen kvalmende liga.
De seneste ti år har Chelsea ligget i toppen af lønlisten. Jeg går dog ud fra de overhales af Man City ved næste opgørelse. Tottenham - har du dog ret i - udbetaler mindre i lønninger end vi gør. De har vist en decideret politik om at de ikke må give for høje lønninger, ligesom Arsenal i øvrigt har det.

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af AllanShore » tirsdag, 28. feb, 2012 16:52

AJ skrev:
Belloni skrev:Nu har jeg ikke nogle tal at gøre godt med, men tror faktisk ikke at Chelsea og Tottenham giver så meget mere i løn end Liverpool. At bruge City som eksempel er lidt søgt efter min mening, da de er i deres egen kvalmende liga.
De seneste ti år har Chelsea ligget i toppen af lønlisten. Jeg går dog ud fra de overhales af Man City ved næste opgørelse. Tottenham - har du dog ret i - udbetaler mindre i lønninger end vi gør. De har vist en decideret politik om at de ikke må give for høje lønninger, ligesom Arsenal i øvrigt har det.
Det kan dog godt være de skal begynde at revurdere den politik, hvis de vil forblive i toppen. Ellers vil alle deres gode spillere på et eller andet tidspunkt søge andre steder hen. Især nu hvor de trupmæssigt virkelig har ramt et højdepunkt.
Fan af Manchester United

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af AJ » tirsdag, 28. feb, 2012 17:21

ADVARSEL: HELT VILDT OFF-TOPIC

Ja, jeg er også meget spændt på at se hvad Tottenham foretager sig fremover. Inden første runde blev spillet tippede jeg dem til en sjetteplads. På det tidspunkt havde de hverken hentet Parker eller Adebayor, og Modric troede jeg ville være mere påvirket af transfervirakken (det kan have være han har lavet en Xabi Alonso og lige brænder en sidste kanon sæson af før han dribler videre?)
Selvom mit bud som sagt kom før de hentede Parker og Adebayor, så er jeg stadig overrasket over deres sæson. De lignede nemlig en startende nedtur, da de efter sigende ingen penge i kassen har. Man City betaler jo også stadig størstedelen af Adebayors løn, og Parker kostede trods alt beskedne £5m.
Det skal dog siges, at de i uhørt grad har været forskånet for skader. Selv Ledley King har spillet flere end halvdelen af kampene, og siden august 2010 har de vundet 74 % af kampene med ham, og kun ca. 40 % uden! Ellers har næsten alle nøglespillerne kunnet spille regelmæssigt, hvilket de nok ikke skal regne med sker hvert år.

Spørgsmålet er jo også om Adebayor bliver i klubben eller hvad der sker med ham? Hvis ikke skal de have en erstatning, men hvordan skal det lige ske? Som jeg ser det er deres succes lige nu baseret på scoops og en fordelagtig skadessituation, hvilket ikke virker holdbart. Deres held kan være, at en CL-kvalifikation gør at profilerne alligevel bliver i klubben en omgang endnu.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Alonso » tirsdag, 28. feb, 2012 17:44

De lavede et par suveræne indkøb, hvilket virkelig løftede dem efter en horribel sæsonstart. Scott Parker har været helt fantastisk i denne sæson og er afgjort et af de bedste køb i denne sæson. Han har været med til at stabilisere forsvaret og give de offensive kort roen til at bringe alle deres offensive kvaliteter i spil. Adebayor er individuelt bedre end dem de havde, men har også givet dem en angriber der kan med ryggen mod mål - det har de søgt efter længe.

Du vidste der ville komme kommentarer til dit indlæg, så nu vil jeg dække mig ind under din advarsel.

Brandt
Indlæg: 912
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: Vordingborg
Alder: 43

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Brandt » tirsdag, 28. feb, 2012 20:58

ScouserTommy skrev:
Oomph242 skrev:Nej LFC kan ikke tiltrække de store navne, CL er en lille del af grunden. Jeg tror det Lønnen de springer fra på. City, Chelsea, Tottenham og Man U giver en langt bedre løn.

Eks.i ca tal. Young £120,000 --- Downing £80,000 om ugen.

Nasri £175,000 --- Henderson £65,000 om ugen

Clichy £90,000 --- Agger £70,000 om ugen

Aguero £ 200,000 --- Carroll £70,000 om ugen

Man har vel ca. 6-8 år i snit som pro fodboldspiller til, at lave de helt store penge til resten af livet. Så hvorfor skulle man følge hjertet, frem for pengene. Jeg havde sku også valgt dem, som giver bedst løn.
Det gør de fleste formentlig, i hvert fald i et eller andet omfang. Nu blev det aldrig relevant, men jeg har altid forestillet mig, at hvis Liverpool ville give mig 75000£ om ugen og Scum 85000, så ville jeg vælge LFC. Forhøjede Scum så til 100000 ville jeg nok begynde at overveje det, for alt har selvfølgelig en pris.

175000 og 200000 om ugen, det er i øvrigt vanvittigt :shock:
Seriøst?
Jeg har altid forestillet mig at jeg ville nej til Manchester United hvis de ville spørge mig, for alt har selvfølgelig en pris!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11305
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Cynwal » onsdag, 29. feb, 2012 09:43

ScouserTommy skrev: men jeg har altid forestillet mig, at hvis Liverpool ville give mig 75000£ om ugen og Scum 85000, så ville jeg vælge LFC. Forhøjede Scum så til 100000 ville jeg nok begynde at overveje det, for alt har selvfølgelig en pris.
Med "Scouser Tommy" som øgenavn, ville du nok ikke få mange chancer for at honorere lønsedlen ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 29. feb, 2012 15:19

Brandt skrev:
ScouserTommy skrev:
Oomph242 skrev:Nej LFC kan ikke tiltrække de store navne, CL er en lille del af grunden. Jeg tror det Lønnen de springer fra på. City, Chelsea, Tottenham og Man U giver en langt bedre løn.

Eks.i ca tal. Young £120,000 --- Downing £80,000 om ugen.

Nasri £175,000 --- Henderson £65,000 om ugen

Clichy £90,000 --- Agger £70,000 om ugen

Aguero £ 200,000 --- Carroll £70,000 om ugen

Man har vel ca. 6-8 år i snit som pro fodboldspiller til, at lave de helt store penge til resten af livet. Så hvorfor skulle man følge hjertet, frem for pengene. Jeg havde sku også valgt dem, som giver bedst løn.
Det gør de fleste formentlig, i hvert fald i et eller andet omfang. Nu blev det aldrig relevant, men jeg har altid forestillet mig, at hvis Liverpool ville give mig 75000£ om ugen og Scum 85000, så ville jeg vælge LFC. Forhøjede Scum så til 100000 ville jeg nok begynde at overveje det, for alt har selvfølgelig en pris.

175000 og 200000 om ugen, det er i øvrigt vanvittigt :shock:
Seriøst?
Jeg har altid forestillet mig at jeg ville nej til Manchester United hvis de ville spørge mig, for alt har selvfølgelig en pris!
Hehe, ja selvfølgelig ;) Men for xxx antal tusinde/millioner om ugen kan man sikkert bide en del ubehag i sig...
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 29. feb, 2012 15:21

Cynwal skrev:
ScouserTommy skrev: men jeg har altid forestillet mig, at hvis Liverpool ville give mig 75000£ om ugen og Scum 85000, så ville jeg vælge LFC. Forhøjede Scum så til 100000 ville jeg nok begynde at overveje det, for alt har selvfølgelig en pris.
Med "Scouser Tommy" som øgenavn, ville du nok ikke få mange chancer for at honorere lønsedlen ;)
I givet fald kunne "scouser" vel ændres til "scum"... ;)
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11305
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Cynwal » onsdag, 29. feb, 2012 23:44

ScouserTommy skrev:
Cynwal skrev:
ScouserTommy skrev: men jeg har altid forestillet mig, at hvis Liverpool ville give mig 75000£ om ugen og Scum 85000, så ville jeg vælge LFC. Forhøjede Scum så til 100000 ville jeg nok begynde at overveje det, for alt har selvfølgelig en pris.
Med "Scouser Tommy" som øgenavn, ville du nok ikke få mange chancer for at honorere lønsedlen ;)
I givet fald kunne "scouser" vel ændres til "scum"... ;)
Det mest dækkende ord i dette tilfælde er vel så : PROSTITUTION!!
Men what the Hell - de siger jo, at hvis indtjeningen er større end forventningerne, så forsvinder den grimme smag med tiden! ;)

PS: I stedet for at kalde dig "Scum Tommy" er det vel lettere blot at kalde dig "Scummy": ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Belloni » lørdag, 10. mar, 2012 12:15

Hapset fra et inteview på .tv
Of course I've heard the criticism - you can't ignore it. And I accept they have a right to make it," he said.

"When you look at the price-tag, then you're always going to get it. But the only response I can have is to try to keep improving - by playing as much as I can, to keep learning and keep getting better.

"You have setbacks in life - you've got to deal with them and use them to make you mentally stronger.

"It's not exactly been a horrendous season, but yeah, there have been difficult times. I've enjoyed it here, it's a massive club and it is not always as easy as people may think to settle in immediately.

"What do you do? You have to keep playing and improving, and at a club like this, with players of the quality of Steven Gerrard and Luis Suarez around you, you are going to improve by learning from them.

"Results haven't always been as good as they should be in the league, and it is easy to make excuses.

"With me, I could say, 'I'm a young player, I've played in different positions', but I don't want to make any excuses.

"It could be better, and that's the bottom line. But there are a lot of positives too. We lost against Arsenal last week, but you saw how well we played, and we can take an awful lot of positives from that.

"It's about progression. That's why I came here, to progress, and I think I can do that."
Han har den rigtige attitude og prøver ikke at snakke udenom, men indrømmer at hans præstationer ikke altid har været lige gode. Thumbs up for at være ærlig!
Han bliver forhåbentligt snart rykket ind på den centrale midt, da det helt sikkert er der vi har set hans bedste spil. Synes at han i mange kampe har gjort det meget godt på midten, men i mange tilfælde er for forsigtig med hans spil. Han skal turde noget, og ikke spille bolden bagud eller sidelæns 75% procent af gangene. Havde Lucas været fit, havde jeg helt sikkert set ham inde på centrale, med Gerrard i en fremskudt rolle. Det ville være grande!

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 08. apr, 2012 09:22

Fra FB:
LFC Transfer Speculations
‎19 - Jordan Henderson attempted 19 Long passes today, 17 of those were accurate, more than any other player. Accurate

Looks more at home in the centre doesn't he?
Selvfølgelig skal Jordan spille i midten. Det har - bl.a. - alle her på forum hele tiden kunnet se, og disse tal bekræfter det jo blot. Håber at KK også har set dem. Både afleveringerne og tallene.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Aarde » tirsdag, 29. maj, 2012 02:08

Barry har meldt fra til EM grundet maveproblemer - kunne det åbne døren for en EM-plads til Henderson? Hvem var på stand-by listen udover ham?

Han ville næppe få ret meget spilletid, skulle han komme med, men det ville da være et boost for ham både på erfarings- og selvtillidskontoen.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Xenne » tirsdag, 29. maj, 2012 03:52

Aarde skrev:Barry har meldt fra til EM grundet maveproblemer - kunne det åbne døren for en EM-plads til Henderson? Hvem var på stand-by listen udover ham?

Han ville næppe få ret meget spilletid, skulle han komme med, men det ville da være et boost for ham både på erfarings- og selvtillidskontoen.
Mener de skrev et sted at Jagielka ville overtage pladsen.
Billede

Besvar