FORUM support/info tråd
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
FORUM support/info tråd
Support tråd på forum og hjemmeside.
Re: To do
Hejsa Mugge,
Tillykke med Jeres nye phpBB 3.0-baserede board. Jeg har dristet mig til at tilmelde mig, selv om Liverpool FC ikke er mit favorithold. Mit favorithold lige pt. er Olympus DK Team, som findes nede i boardets footer.
Jeg har med interesse læst brugernes kommentarer om det nye board, og to ting ser ud til at være gennemgående kommentarer :
Tillykke med Jeres nye phpBB 3.0-baserede board. Jeg har dristet mig til at tilmelde mig, selv om Liverpool FC ikke er mit favorithold. Mit favorithold lige pt. er Olympus DK Team, som findes nede i boardets footer.
Jeg har med interesse læst brugernes kommentarer om det nye board, og to ting ser ud til at være gennemgående kommentarer :
- Profiloplysninger til højre i stedet for til venstre
- Blåt board
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Ahh - jeg spekulerede lige på hvor jeg havde set det navn før...John Hjorth skrev:Hejsa Mugge,
Begge dele kan løses i en håndevending, Mugge. Sig til, hvis du har brug for et par hurtige råd.
- Profiloplysninger til højre i stedet for til venstre
- Blåt board
Det med at flytte profiloplysninger fra højre til venstre har jeg fundet en løsning på. Men det var nu meningen ovenpå kritikken, at det skulle være en overraskelse.
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 33
Den røde farve istedet for den blå og et par Liverpool logoer eller to så er jeg tilfreds
Jeg syntes at det er fedt nok med tælleren som viser hvor mange indlæg man har skrevet. Dels fordi at man selv kan holde styr på hvor man endelig får skrevet men også sådan så man kan se hvem der er aktive brugere og hvem der ikke er...!
Jeg syntes at det er fedt nok med tælleren som viser hvor mange indlæg man har skrevet. Dels fordi at man selv kan holde styr på hvor man endelig får skrevet men også sådan så man kan se hvem der er aktive brugere og hvem der ikke er...!
http://www.liverpoolfc.dk/forum/viewtopic.php?f=5&t=179" target="_blank
Kig lige på det her Mugge. Knaldgod idé ..
Kig lige på det her Mugge. Knaldgod idé ..
- catu
- Geografisk sted: Wherever FD takes me
- Alder: 47
- Kontakt:
I second that motionHardy skrev:Hej Mugge
Nydeligt arbejde - jeg vil gerne have alderen tilbage på profilerne, syntes det er rart at kende alderen..................på pigerne
Andy Carroll, Liverpools nummer 9
Rhythm 'n Blues
Rhythm 'n Blues