FORUM support/info tråd

Tråde der intet har med sport at gøre føres her.
Jezzman

Re: To do

Indlæg af Jezzman » søndag, 17. jun, 2007 15:21

Jeg får en fejl når jeg trykker på forum forside i dag:

Parse error: syntax error, unexpected $end, expecting ']' in /hsphere/local/home/mugge/liverpoolfc.dk/forum/includes/functions.php on line 4149

?? :(

Brugeravatar
Guffi182
Indlæg: 2825
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:08
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 35

Re: To do

Indlæg af Guffi182 » mandag, 18. jun, 2007 22:24

Tænkte på .. Det gamle forum lagde du tit nogle tråede sammen? Er det ikke muligt med dette ? For det er efterhånden træls at der oprettes 10 tråede om samme emne (læs transfertråd)
Billede

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: To do

Indlæg af Mugge » mandag, 18. jun, 2007 23:13

Guffi182 skrev:Tænkte på .. Det gamle forum lagde du tit nogle tråede sammen? Er det ikke muligt med dette ? For det er efterhånden træls at der oprettes 10 tråede om samme emne (læs transfertråd)
Jo da, og det gør vi også af og til.
Forskellen fra det gamle forum og det her mht. det, er at på det gamle forum skrev den at vi havde flyttet, eller lagt emner sammen. Det gør den her ikke - endnu.

Brugeravatar
Guffi182
Indlæg: 2825
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:08
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 35

Re: To do

Indlæg af Guffi182 » tirsdag, 19. jun, 2007 12:03

Mugge skrev:
Guffi182 skrev:Tænkte på .. Det gamle forum lagde du tit nogle tråede sammen? Er det ikke muligt med dette ? For det er efterhånden træls at der oprettes 10 tråede om samme emne (læs transfertråd)
Jo da, og det gør vi også af og til.
Forskellen fra det gamle forum og det her mht. det, er at på det gamle forum skrev den at vi havde flyttet, eller lagt emner sammen. Det gør den her ikke - endnu.

Javel ja :)
Billede

Sekunda

Re: To do

Indlæg af Sekunda » fredag, 22. jun, 2007 08:32

Mugge skrev:
Links:
Problem at links ikke åbner et nyt vindue:
Status: Er løst! - gælder dog kun i nye tråde!
Det virkede også et stykke tid synes jeg. Men nu åbner de igen i samme vindue - i hvert fald de fleste steder.

Ex.:
http://www.youtube.com

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: To do

Indlæg af Mugge » fredag, 22. jun, 2007 09:00

Sekunda skrev:
Mugge skrev:
Links:
Problem at links ikke åbner et nyt vindue:
Status: Er løst! - gælder dog kun i nye tråde!
Det virkede også et stykke tid synes jeg. Men nu åbner de igen i samme vindue - i hvert fald de fleste steder.

Ex.:
http://www.youtube.com
Jeg har ændret det tilbage til det oprindelige, da løsningen jeg fandt ikke virkede godt nok. Er også beskrevet i et andet indlæg/emne.
Når der kommer en ordentlig løsning laver jeg det nok igen.
Indtil da må du bruge højreklik el. lign.

Sekunda

Re: To do

Indlæg af Sekunda » fredag, 22. jun, 2007 09:19

Mugge skrev:
Sekunda skrev:
Mugge skrev:
Links:
Problem at links ikke åbner et nyt vindue:
Status: Er løst! - gælder dog kun i nye tråde!
Det virkede også et stykke tid synes jeg. Men nu åbner de igen i samme vindue - i hvert fald de fleste steder.

Ex.:
http://www.youtube.com
Jeg har ændret det tilbage til det oprindelige, da løsningen jeg fandt ikke virkede godt nok. Er også beskrevet i et andet indlæg/emne.
Når der kommer en ordentlig løsning laver jeg det nok igen.
Indtil da må du bruge højreklik el. lign.
Fino. Det havde jeg overset.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: To do

Indlæg af Hekkem » torsdag, 28. jun, 2007 09:59

Ved godt beslutningen er taget, og det er ikke for at irritere unødigt.

Er det ikke mere anvendeligt at have linksene til at åbne i et nyt vindue, også leve med at den sætter target="_blank bagefter?
Blot i dag har jeg lukket forumet ned 5 gange, efter at have trykket på et link. Ja, jeg kan 'bare' højreklikke og vælge åben i et nyt vindue, men dette glemmes 9 ud af 10 gange. Specielt når man nu også anvender andre sites, hvor links åbner automatisk i nye vinduer.

Blot en forespørgelse
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: To do

Indlæg af DaBonks » torsdag, 28. jun, 2007 12:05

Hekkem skrev:Ved godt beslutningen er taget, og det er ikke for at irritere unødigt.

Er det ikke mere anvendeligt at have linksene til at åbne i et nyt vindue, også leve med at den sætter target="_blank bagefter?
Blot i dag har jeg lukket forumet ned 5 gange, efter at have trykket på et link. Ja, jeg kan 'bare' højreklikke og vælge åben i et nyt vindue, men dette glemmes 9 ud af 10 gange. Specielt når man nu også anvender andre sites, hvor links åbner automatisk i nye vinduer.

Blot en forespørgelse
Du kan bruge faneblade .. Meget overskueligt og nemt .. ;)
Billede

Brugeravatar
catu
Indlæg: 1870
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:04
Geografisk sted: Wherever FD takes me
Alder: 46
Kontakt:

Re: To do

Indlæg af catu » torsdag, 28. jun, 2007 13:54

Jeg ved godt det er irriterende med store billeder der fylde rhele skærmen, men det er nærmest mere irriterende at man ikke kan poste billeder fra andre fora, fordi de er mere en 600 px i bredden eller højden (hvorfor er højden ikke ligegyldig i øvrigt). Så ender det med at man må poste et link til billedet, resulterende i at jeg forlader forum, og kommer til at lukke siden ned.

Kunne det ikke rettes (be be)
Andy Carroll, Liverpools nummer 9
Rhythm 'n Blues

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: To do

Indlæg af Hekkem » torsdag, 28. jun, 2007 20:23

DaBonks skrev:
Hekkem skrev:Ved godt beslutningen er taget, og det er ikke for at irritere unødigt.

Er det ikke mere anvendeligt at have linksene til at åbne i et nyt vindue, også leve med at den sætter target="_blank bagefter?
Blot i dag har jeg lukket forumet ned 5 gange, efter at have trykket på et link. Ja, jeg kan 'bare' højreklikke og vælge åben i et nyt vindue, men dette glemmes 9 ud af 10 gange. Specielt når man nu også anvender andre sites, hvor links åbner automatisk i nye vinduer.

Blot en forespørgelse
Du kan bruge faneblade .. Meget overskueligt og nemt .. ;)
Er ikke meget for de der faneblade.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Martin VP
Indlæg: 2950
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:15
Geografisk sted: Helsingør

Re: To do

Indlæg af Martin VP » torsdag, 28. jun, 2007 20:28

Hekkem skrev:
DaBonks skrev:
Hekkem skrev:Ved godt beslutningen er taget, og det er ikke for at irritere unødigt.

Er det ikke mere anvendeligt at have linksene til at åbne i et nyt vindue, også leve med at den sætter target="_blank bagefter?
Blot i dag har jeg lukket forumet ned 5 gange, efter at have trykket på et link. Ja, jeg kan 'bare' højreklikke og vælge åben i et nyt vindue, men dette glemmes 9 ud af 10 gange. Specielt når man nu også anvender andre sites, hvor links åbner automatisk i nye vinduer.

Blot en forespørgelse
Du kan bruge faneblade .. Meget overskueligt og nemt .. ;)
Er ikke meget for de der faneblade.
Du kan også bare trykke på 'tilbage' knappen, Hekkem. Så slipper du for at lukke forum ned og åbne det igen. Du kommer tilbage til samme side, som du var på.
I like my sugar sweet

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: To do

Indlæg af Hekkem » torsdag, 28. jun, 2007 20:32

Martin VP skrev:
Hekkem skrev:
DaBonks skrev:
Hekkem skrev:Ved godt beslutningen er taget, og det er ikke for at irritere unødigt.

Er det ikke mere anvendeligt at have linksene til at åbne i et nyt vindue, også leve med at den sætter target="_blank bagefter?
Blot i dag har jeg lukket forumet ned 5 gange, efter at have trykket på et link. Ja, jeg kan 'bare' højreklikke og vælge åben i et nyt vindue, men dette glemmes 9 ud af 10 gange. Specielt når man nu også anvender andre sites, hvor links åbner automatisk i nye vinduer.

Blot en forespørgelse
Du kan bruge faneblade .. Meget overskueligt og nemt .. ;)
Er ikke meget for de der faneblade.
Du kan også bare trykke på 'tilbage' knappen, Hekkem. Så slipper du for at lukke forum ned og åbne det igen. Du kommer tilbage til samme side, som du var på.
Ja, det kan jeg godt, men problemet et når jeg åbner et link, så lukker jeg det, da jeg ikke lige husker at den ikke åbner et nyt vindue automatisk.

Jeg ved skam godt hvad man kan gøre, og alt muligt spændene, men jeg synes det er irriterende at linket ikke åbner i et nyt vindue, og kommer derved til at lukke vinduet ned, og derved også forumet. Tror ikke på jeg er den eneste der har problemer med dette.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Martin VP
Indlæg: 2950
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:15
Geografisk sted: Helsingør

Re: To do

Indlæg af Martin VP » torsdag, 28. jun, 2007 20:36

Hekkem skrev:Ja, det kan jeg godt, men problemet et når jeg åbner et link, så lukker jeg det, da jeg ikke lige husker at den ikke åbner et nyt vindue automatisk.

Jeg ved skam godt hvad man kan gøre, og alt muligt spændene, men jeg synes det er irriterende at linket ikke åbner i et nyt vindue, og kommer derved til at lukke vinduet ned, og derved også forumet. Tror ikke på jeg er den eneste der har problemer med dette.
Ja ok, det kan jeg godt se. Men det er nok lidt et spørgsmål om tilvænning. Alternativt kan du holde 'control' nede, mens du trykker på det nye link. På den måde åbner linket i et nyt vindue. Det kræver lige lidt tilvænning også, men det er faktisk ret smart.
I like my sugar sweet

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: To do

Indlæg af Hekkem » torsdag, 28. jun, 2007 20:44

Martin VP skrev:
Hekkem skrev:Ja, det kan jeg godt, men problemet et når jeg åbner et link, så lukker jeg det, da jeg ikke lige husker at den ikke åbner et nyt vindue automatisk.

Jeg ved skam godt hvad man kan gøre, og alt muligt spændene, men jeg synes det er irriterende at linket ikke åbner i et nyt vindue, og kommer derved til at lukke vinduet ned, og derved også forumet. Tror ikke på jeg er den eneste der har problemer med dette.
Ja ok, det kan jeg godt se. Men det er nok lidt et spørgsmål om tilvænning. Alternativt kan du holde 'control' nede, mens du trykker på det nye link. På den måde åbner linket i et nyt vindue. Det kræver lige lidt tilvænning også, men det er faktisk ret smart.
Når jeg nu ikke gør det på alle andre sites, så er det ikke lige noget jeg vil 'automatisk' begynde på her. Det ligger ligeså i fingrerne at man gør hvad man gør alle andre steder, så derved også her.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Besvar