FORUM support/info tråd

Tråde der intet har med sport at gøre føres her.
Brugeravatar
Kvik_70
Indlæg: 101
Tilmeldt: fredag, 02. mar, 2012 10:55
Geografisk sted: Det mørke vestjylland
Alder: 38

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Kvik_70 » torsdag, 08. mar, 2012 14:54

Mugge skrev:
Kvik_70 skrev:Jeg kan ikke få lagt et billede ind som Avatar :wall: Jeg har forsøgt med flere forskellige. Hvad gør jeg forkert :?:
Overholder du maks. grænserne på 150x150 pixels og maks. 10Kb?
Så lykkedes det endelig. Og nej det gjorde jeg ikke. Det troede jeg ellers :oops:

Tak
This is supposed to be a happy occasion! Let's not bicker and argue over who killed who...

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Callesen » søndag, 18. mar, 2012 15:26

http://www.liverpoolfc.dk
Har i placeret de kommende kampe for klubben, kan det ikke være muligt at indsætte et link til resten af kamp programmet, så man "slipper" for at skulle op i fanerne for at finde dem?

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Mugge » mandag, 19. mar, 2012 10:23

Callesen skrev:http://www.liverpoolfc.dk
Har i placeret de kommende kampe for klubben, kan det ikke være muligt at indsætte et link til resten af kamp programmet, så man "slipper" for at skulle op i fanerne for at finde dem?
Du skal ikke ned i fanerne. Du trykker bare på "hovedkategorien".
Men derfor kan det nu godt være, at jeg fikser det alligevel.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Hekkem » mandag, 19. mar, 2012 14:42

Mugge skrev:
Callesen skrev:http://www.liverpoolfc.dk
Har i placeret de kommende kampe for klubben, kan det ikke være muligt at indsætte et link til resten af kamp programmet, så man "slipper" for at skulle op i fanerne for at finde dem?
Du skal ikke ned i fanerne. Du trykker bare på "hovedkategorien".
Men derfor kan det nu godt være, at jeg fikser det alligevel.
Når nu vi er inde på www.liverpoolfc.dk vil jeg da gerne lige rose for en rigtig god hjemmeside. Den er flot, ligetil, informativ og har rigtig gode udførelser af kampene der er spillet.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Jezzman (CH)
Indlæg: 132
Tilmeldt: fredag, 29. jun, 2012 09:14

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Jezzman (CH) » torsdag, 05. jul, 2012 13:28

Hej Mugge,

Jeg er medlem paa et forum for expats her i Schweiz og de har en 'thumbs up' eller en 'thumbs down' funktion, som man kan bruge efter at have laest et indlaeg - hvis man da har lyst til det. Jeg synes det er en superfed feature. Er det noget du evt. kan lave herinde?

Se evt. her: http://www.englishforum.ch/daily-life/1 ... ublet.html

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Mugge » torsdag, 05. jul, 2012 14:11

Jezzman (CH) skrev:Hej Mugge,

Jeg er medlem paa et forum for expats her i Schweiz og de har en 'thumbs up' eller en 'thumbs down' funktion, som man kan bruge efter at have laest et indlaeg - hvis man da har lyst til det. Jeg synes det er en superfed feature. Er det noget du evt. kan lave herinde?

Se evt. her: http://www.englishforum.ch/daily-life/1 ... ublet.html
"Thumbs down" kommer i hvert fald ikke, da det ikke vil harmonere med den stil vi kører på forum.

"Thumbs up", eller en form for Facebook "I like" kunne formentlig godt lade sig gøre, efter hvad jeg lige hurtigt har kunnet se på diverse support sider. Det kommer dog an på hvor meget kode der skal tilføjes/ændres, for hver gang vi opdatere forum, så skal de samme filer tilrettes igen. Så jo mere vi tilføjer af gimmicks mm., jo mere arbejde er der også med det. Når jeg finder den rette løsning (og har tid til det), så er det absolut en mulighed at lave.

Brugeravatar
Jezzman (CH)
Indlæg: 132
Tilmeldt: fredag, 29. jun, 2012 09:14

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Jezzman (CH) » torsdag, 05. jul, 2012 14:23

Mugge skrev:
Jezzman (CH) skrev:Hej Mugge,

Jeg er medlem paa et forum for expats her i Schweiz og de har en 'thumbs up' eller en 'thumbs down' funktion, som man kan bruge efter at have laest et indlaeg - hvis man da har lyst til det. Jeg synes det er en superfed feature. Er det noget du evt. kan lave herinde?

Se evt. her: http://www.englishforum.ch/daily-life/1 ... ublet.html
"Thumbs down" kommer i hvert fald ikke, da det ikke vil harmonere med den stil vi kører på forum.

"Thumbs up", eller en form for Facebook "I like" kunne formentlig godt lade sig gøre, efter hvad jeg lige hurtigt har kunnet se på diverse support sider. Det kommer dog an på hvor meget kode der skal tilføjes/ændres, for hver gang vi opdatere forum, så skal de samme filer tilrettes igen. Så jo mere vi tilføjer af gimmicks mm., jo mere arbejde er der også med det. Når jeg finder den rette løsning (og har tid til det), så er det absolut en mulighed at lave.
Cool - det er nok begraenset, hvor meget jeg selv ville bruge thumbs down funktionen. Jeg har ikke brugt den endnu paa det andet forum. Det ville dog vaere rart at man ind imellem kunne klikke thumbs up, naar man ikke lige synes man vil lave et helt indlaeg for at sige tak, eller godt indlaeg enig.....

Repsej
Indlæg: 601
Tilmeldt: lørdag, 09. jul, 2011 14:28
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 52

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Repsej » onsdag, 18. jul, 2012 09:36

Er jeg den eneste der har de her nyheder til at stå under internationale nyheder:
Luck was against Liverpool - Kenny Dalglish10. marts 2012

Sunderland 1-0 Liverpool10. marts 2012


Først troede jeg det måske var noget med min computer at gøre, men har efterhånden set det på flere forskellige computere og internet forbindelser og også via mobilen.

Den 10. marts er immervæk et par dage siden.
Det drejer sig om de to sidste linier under nyhederne.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11305
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Cynwal » onsdag, 18. jul, 2012 10:36

Repsej skrev:Er jeg den eneste der har de her nyheder til at stå under internationale nyheder:
Luck was against Liverpool - Kenny Dalglish10. marts 2012

Sunderland 1-0 Liverpool10. marts 2012


Først troede jeg det måske var noget med min computer at gøre, men har efterhånden set det på flere forskellige computere og internet forbindelser og også via mobilen.

Den 10. marts er immervæk et par dage siden.
Det drejer sig om de to sidste linier under nyhederne.
Nej, det har jeg også. Det er træls, at vi ikke kan få lov at glemme den kamp ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Thommo » onsdag, 08. aug, 2012 22:26

Hvorfor blev pukesmiley, i sin tid fjernet? Den er tit nyttig, og ser den af og til efterlyst. Ikke kun af mig ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Mugge » torsdag, 09. aug, 2012 22:59

Thommo skrev:Hvorfor blev pukesmiley, i sin tid fjernet? Den er tit nyttig, og ser den af og til efterlyst. Ikke kun af mig ;)
Jeg mindes ikke at have fjernet nogen smilies. Det må have været på det "gamle" forum. Der var det nok en anden smilie "pakke" vi kørte med.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Callesen » torsdag, 09. aug, 2012 23:20


Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Thommo » torsdag, 09. aug, 2012 23:31

@Mugge fair nok, savner dog stadig den smiley.

@Callesen de er sgu nuttede, love ´em :)
Verden er smask fuld af hyklere....

bblauritzen
Indlæg: 1059
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af bblauritzen » torsdag, 16. aug, 2012 14:54

Billede

Billede

Billede

Brugeravatar
Henrik
Indlæg: 1004
Tilmeldt: onsdag, 11. jun, 2008 14:03
Geografisk sted: Stockholm
Alder: 40

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Henrik » fredag, 24. aug, 2012 10:28

Cynwal skrev:
Repsej skrev:Er jeg den eneste der har de her nyheder til at stå under internationale nyheder:
Luck was against Liverpool - Kenny Dalglish10. marts 2012

Sunderland 1-0 Liverpool10. marts 2012


Først troede jeg det måske var noget med min computer at gøre, men har efterhånden set det på flere forskellige computere og internet forbindelser og også via mobilen.

Den 10. marts er immervæk et par dage siden.
Det drejer sig om de to sidste linier under nyhederne.
Nej, det har jeg også. Det er træls, at vi ikke kan få lov at glemme den kamp ;)
Er der noget nyt om det her, Mugge? De to nederste overskrifter i den engelsksprogede nyhedsboks på forsiden har været "Liverpool manager Kenny Dalglish seeks derby day reaction" og "Liverpool v Everton" igennem lang tid.

Det kunne tyde på at den feed der bliver brugt ikke opdaterer sig helt korrekt.
Næste år!

Besvar