FORUM support/info tråd

Tråde der intet har med sport at gøre føres her.
Brugeravatar
Balthazar
Indlæg: 1019
Tilmeldt: mandag, 26. nov, 2007 18:37
Geografisk sted: København
Alder: 41

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Balthazar » onsdag, 08. sep, 2010 22:55

Webmartin skrev:Efter opdateringen kan jeg ikke benytte min Iphone til at se forum. Det virker ellers fint alle både på pc og mac.
Mærkeligt.. Det virker fint på min :?
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Brugeravatar
Webmartin
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:01
Geografisk sted: CPH
Alder: 61

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Webmartin » torsdag, 09. sep, 2010 17:23

Jep, jeg er også på igen. Det hjalp at tømme bufferen på IPhone.
Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet and Tom Saunders.

Brugeravatar
Brando
Indlæg: 1449
Tilmeldt: torsdag, 14. jun, 2007 19:07
Alder: 52

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Brando » mandag, 13. sep, 2010 00:09

Nando skrev:
Mugge skrev:
Nando skrev:Når jeg trykker på "Aktive emner" oppe i højre hjørne er det kun "Bekendtgørelser" der dukker op.
Må indrømme, at jeg aldrig har brugt den funktion, så jeg ved faktisk ikke hvordan den virker/burde virke?
Det er faktisk meget sjovt. Det er den første jeg trykker på når jeg kommer ind på forum, da jeg så kan se hvilke emner der senest er lavet indlæg på. Der plejer ganske enkelt at komme alle de senest diskuterede emner op fra samtlige underfora eller hvad man nu kalder dem (Liverpool FC diskussioner, Transfernyt LFC mm.).
Det er i den grad også den "vigtigste" knap for mig. Den har jeg altid brugt. Det er, for mig at se, den absolut nemmeste måde at få et hurtigt overblik over hvilke tråde der er sket noget i siden sidst man var her. Efter opdateringen virker den heller ikke hos mig. Meget frustrerende. Kan man gøre noget, Mugge?
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Mugge » mandag, 13. sep, 2010 10:38

Brando skrev:
Nando skrev:
Mugge skrev:
Nando skrev:Når jeg trykker på "Aktive emner" oppe i højre hjørne er det kun "Bekendtgørelser" der dukker op.
Må indrømme, at jeg aldrig har brugt den funktion, så jeg ved faktisk ikke hvordan den virker/burde virke?
Det er faktisk meget sjovt. Det er den første jeg trykker på når jeg kommer ind på forum, da jeg så kan se hvilke emner der senest er lavet indlæg på. Der plejer ganske enkelt at komme alle de senest diskuterede emner op fra samtlige underfora eller hvad man nu kalder dem (Liverpool FC diskussioner, Transfernyt LFC mm.).
Det er i den grad også den "vigtigste" knap for mig. Den har jeg altid brugt. Det er, for mig at se, den absolut nemmeste måde at få et hurtigt overblik over hvilke tråde der er sket noget i siden sidst man var her. Efter opdateringen virker den heller ikke hos mig. Meget frustrerende. Kan man gøre noget, Mugge?
Så skulle der gerne være styr på det.
I forbindelse med opdateringen er den funktion åbenbart som standart sat til "fra", hvilket jeg ikke var klar over.
Men det er ændret nu.

Brugeravatar
Brando
Indlæg: 1449
Tilmeldt: torsdag, 14. jun, 2007 19:07
Alder: 52

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Brando » mandag, 13. sep, 2010 21:34

Mugge skrev:
Brando skrev:
Nando skrev:
Mugge skrev:
Nando skrev:Når jeg trykker på "Aktive emner" oppe i højre hjørne er det kun "Bekendtgørelser" der dukker op.
Må indrømme, at jeg aldrig har brugt den funktion, så jeg ved faktisk ikke hvordan den virker/burde virke?
Det er faktisk meget sjovt. Det er den første jeg trykker på når jeg kommer ind på forum, da jeg så kan se hvilke emner der senest er lavet indlæg på. Der plejer ganske enkelt at komme alle de senest diskuterede emner op fra samtlige underfora eller hvad man nu kalder dem (Liverpool FC diskussioner, Transfernyt LFC mm.).
Det er i den grad også den "vigtigste" knap for mig. Den har jeg altid brugt. Det er, for mig at se, den absolut nemmeste måde at få et hurtigt overblik over hvilke tråde der er sket noget i siden sidst man var her. Efter opdateringen virker den heller ikke hos mig. Meget frustrerende. Kan man gøre noget, Mugge?
Så skulle der gerne være styr på det.
I forbindelse med opdateringen er den funktion åbenbart som standart sat til "fra", hvilket jeg ikke var klar over.
Men det er ændret nu.
Fornøjelse. Takker :-)
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af rnh » onsdag, 20. okt, 2010 19:59

Hej.
Har et par problemer når jeg vil skrive et indlæg, der går meget lang tid inden kollonen kommere frem.

Derudover virker det ikke når jeg trykker på nyhederne på forsiden, hvor man normalt automatisk blev linket hen på kilden. Er det bare mig eller er der andre med samme problemer.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Mugge » onsdag, 20. okt, 2010 21:53

rnh skrev:Hej.
Har et par problemer når jeg vil skrive et indlæg, der går meget lang tid inden kollonen kommere frem.

Derudover virker det ikke når jeg trykker på nyhederne på forsiden, hvor man normalt automatisk blev linket hen på kilden. Er det bare mig eller er der andre med samme problemer.
Hvilken browser bruger du?

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af rnh » torsdag, 21. okt, 2010 18:50

Mugge skrev:
rnh skrev:Hej.
Har et par problemer når jeg vil skrive et indlæg, der går meget lang tid inden kollonen kommere frem.

Derudover virker det ikke når jeg trykker på nyhederne på forsiden, hvor man normalt automatisk blev linket hen på kilden. Er det bare mig eller er der andre med samme problemer.
Hvilken browser bruger du?
Explorer.

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af rnh » torsdag, 21. okt, 2010 20:18

rnh skrev:
Mugge skrev:
rnh skrev:Hej.
1) Har et par problemer når jeg vil skrive et indlæg, der går meget lang tid inden kollonen kommere frem.

2) Derudover virker det ikke når jeg trykker på nyhederne på forsiden, hvor man normalt automatisk blev linket hen på kilden. Er det bare mig eller er der andre med samme problemer.
Hvilken browser bruger du?
Explorer.
Hej Mugge.
Har lige fundet ud af at mit problem nummer 2 tilsyneladende er noget med min egen pc at gøre.
Har lige testet på min arb. pc.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Thommo » mandag, 29. nov, 2010 19:25

Er jeg mon den eneste, der de sidste 4-5 dage har døjet med forum er blevet meget langsomt. Og af og til popper et vindue op med et scipt gør siden kører langsomt, og om jeg vil fortsætte....Eller noget i den stil. Har slettet cookies, kørt CCleaner osv.
Forum kører faktisk langsommere end LFC´s forsvar :shock:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11283
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 30. nov, 2010 07:56

Thommo skrev:Er jeg mon den eneste, der de sidste 4-5 dage har døjet med forum er blevet meget langsomt. Og af og til popper et vindue op med et scipt gør siden kører langsomt, og om jeg vil fortsætte....Eller noget i den stil. Har slettet cookies, kørt CCleaner osv.
Forum kører faktisk langsommere end LFC´s forsvar :shock:
Der er en server, som har slået skulderen af led, og mens de ansvarlige får sig taget sammen til at få givet en ny server trøjen på, trækker den gamle erfarne server tiden ved at være meget langsom ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Thommo » tirsdag, 30. nov, 2010 09:51

Nåååååh okay, serveren er nok ved at være for gammel, der skal en nyere til der er omkring 22-25 år :D
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Thommo » tirsdag, 30. nov, 2010 22:54

Nå var åbenbart den eneste med det problem, nu kører det dog med fin hastighed igen. Men nu er avatarene forsvundet ved cirka ½delen af brugerne :dontknow: Mangler sgu Charlize Theron til venstre når jeg har lavet et indlæg.

Det ender med min pc må ud og køle af i sneen, i et par dage :army8:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Mugge » søndag, 13. feb, 2011 18:38

Der er nu tilføjet en YouTube "knap", så man er fri for manuelt at skrive koden ind.

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af jørgen lk » søndag, 13. feb, 2011 22:39

slettet
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Besvar