FORUM support/info tråd

Tråde der intet har med sport at gøre føres her.
Brandt
Indlæg: 912
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: Vordingborg
Alder: 43

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Brandt » tirsdag, 26. aug, 2008 17:09

Ditto!
Har også ofte problemer. Både med hastigheden som er utrolig svingende og med at jeg ofte bliver smidt af.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Emmy » tirsdag, 26. aug, 2008 19:40

Brandt skrev:Ditto!
Har også ofte problemer. Både med hastigheden som er utrolig svingende og med at jeg ofte bliver smidt af.
Også her. Det er ganske ustabilt.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Callesen » tirsdag, 26. aug, 2008 22:09

Det var faktisk væk. Men er kommet igen her til aften...

Brugeravatar
Arturo Bandini
Indlæg: 2342
Tilmeldt: onsdag, 20. jun, 2007 07:57
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Arturo Bandini » tirsdag, 26. aug, 2008 22:27

Forum er RIGTIG langsomt.

Kan mugge svare på hvorfor? Eller er det ligeså langsom hos sheriffen?
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Mugge » tirsdag, 26. aug, 2008 22:29

Der har ikke været driftsforstyrrelser på vores server den seneste uges tid. Man kan altid se status her: http://www.status.surftown.dk - indtast liverpoolfc.dk

Jeg kan ikke svare på hvorfor nogen oplever at blive smidt af el. lign., men det tyder næppe på at det er serveren. Der er heller ikke lavet ændringer el. lign. på forum i et godt stykke tid.

Personligt har jeg ingen problemer med at komme på forum, og har ikke haft det i meget lang tid, og jeg bruger trods alt op til fire forskellige computere om dagen, privat og på arbejde.

Eneste tidspunkter hvor jeg har oplevet at det har kørt langsomt, er når der er mange brugere på forum på samme tidspunkt, men her snakker vi oppe omkring de hundrede ad gangen, hvilket der ikke er så tit på samme tidspunkt.

Brugeravatar
Webmartin
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:01
Geografisk sted: CPH
Alder: 61

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Webmartin » tirsdag, 26. aug, 2008 23:12

Og så er der muligheden for, at det er kapacitetsproblemer af større eller mindre grad rundt om i landet. Der er mangel på kapacitet i mange af knudepunkterne, så der skal nogen gange bare et lille kabelbrud til, så halter forbindelserne i begrænsede områder.

TDC giver driftinformation på deres hjemmeside.

Det samme gør mange andre operatører.
Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet and Tom Saunders.

Brandt
Indlæg: 912
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: Vordingborg
Alder: 43

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Brandt » onsdag, 27. aug, 2008 08:38

Det kan godt være det er det der er galt.
Det er blot bemærkelsesværdigt at det kun er denne side jeg har problemer med. Når det halter lidt, drejer jeg naturligvis lidt rundt på nettet, og jeg husker ikke at have haft nogle problemer andre steder.

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af nrg » onsdag, 27. aug, 2008 09:27

Brandt skrev:Det kan godt være det er det der er galt.
Det er blot bemærkelsesværdigt at det kun er denne side jeg har problemer med. Når det halter lidt, drejer jeg naturligvis lidt rundt på nettet, og jeg husker ikke at have haft nogle problemer andre steder.
Jeg "lider" af det samme, som du gør....
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Mugge » onsdag, 27. aug, 2008 09:39

nrg skrev:
Brandt skrev:Det kan godt være det er det der er galt.
Det er blot bemærkelsesværdigt at det kun er denne side jeg har problemer med. Når det halter lidt, drejer jeg naturligvis lidt rundt på nettet, og jeg husker ikke at have haft nogle problemer andre steder.
Jeg "lider" af det samme, som du gør....
Der er ikke lavet ændringer på forum eller server i et halvt års tid, så jeg kan ikke se hvor "vi" skulle have problemet

Brugeravatar
Arturo Bandini
Indlæg: 2342
Tilmeldt: onsdag, 20. jun, 2007 07:57
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Arturo Bandini » onsdag, 27. aug, 2008 09:48

Det er mystifistisk det her, om morgenen glider det bare og jeg har overhovedet ingen problemer, men når kl. så bliver 18.00 så bliver jeg smidt af forum eller også går det meget langsomt.
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

Brugeravatar
Webmartin
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:01
Geografisk sted: CPH
Alder: 61

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Webmartin » onsdag, 27. aug, 2008 10:28

OK, jeg indrømmer :oops:

Jeg har en hel del knapper her, som jeg kan dreje på efter behag og humør. Når jeg er vågen, kobler jeg anlægget til og sidder og overvåger forum. Det er skideskægt at smide jer af efter tur, og jeg småklukker af grin, når jeg forestiller mig, hvordan I febrilsk kæmper for at komme på igen.

Jeg nyder også at sænke hastigheden. Især når I er ved at svare på et indlæg fra en overkåd optimist, som selvfølgelig skal trynes med gode argumenter om, hvor dårligt det går. Jeg fniser som en tøset teenager, når jeg tænker på al den galde, der bliver dæmmet op bag skærmene i de små hjem landet over, og pludselig drejer jeg på knapperne, og de pessimistiske indlæg vælter ud i alle trådene. Især kamptrådene og dem om transfers elsker jeg at blande brugere og indlæg i.

Nu er jeg så afsløret og skal nok stoppe. Vi lever jo i et frit land, og alle må skrive, næsten hvad de vil. Jeg vil bare lige sige, at jeg aldrig har forfulgt nogen af jer personligt. Det har udelukkende været et spørgsmål om af få mig et godt grin, når jeg har fået jer til at rode med kabler og indstillinger.

Undskyld.
Senest rettet af Webmartin onsdag, 27. aug, 2008 18:16, rettet i alt 1 gang.
Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet and Tom Saunders.

Brandt
Indlæg: 912
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: Vordingborg
Alder: 43

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Brandt » onsdag, 27. aug, 2008 11:10

Webmartin skrev:OK, jeg indrømmer :oops:

Jeg har en hel del knapper her, som jeg kan dreje på efter behag og humør. Når jeg er vågen, kobler jeg anlægget til og sidder og overvåger forum. Det er skideskægt at smide jer af efter tur, og jeg småklukker af grin, når jeg forestiller mig, hvordan I febrilsk kæmper for at komme på igen.

Jeg nyder også at sænke hastigheden. Især når I er ved at svare på et indlæg fra en overkåd optimist, som selvfølgelig skal trynes med gode argumenter. Jeg fniser som en tøset teenager, når jeg tænker på al den galde, der bliver dæmmet op bag skærmene i de små hjem landet over, og pludselig drejer jeg på knapperne, og de pessimistiske indlæg vælter ud i alle trådene. Især kamptrådene og dem om transfers elsker jeg at blande brugere og indlæg i.

Nu er jeg så afsløret og skal nok stoppe. Vi lever jo i et frit land, og alle må skrive, næsten hvad de vil. Jeg vil bare lige sige, at jeg aldrig har forfulgt nogen af jer personligt. Det har udelukkende været et spørgsmål om af få mig et godt grin, når jeg har fået jer til at rode med kabler og indstillinger.

Undskyld.
SVIN!

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Styf » onsdag, 27. aug, 2008 17:24

Har også kun problemer på denne side hvilket er meget underligt og kun på forum ikke på fanklubbens hjemmeside. Forum har aldrig været helt stabilt siden vi fik det nye forum for lidt over et års tid siden men det har været til at leve med. Nu er det helt galt.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
martinsommer
Indlæg: 938
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:26
Geografisk sted: Viborg
Alder: 43

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af martinsommer » onsdag, 27. aug, 2008 17:32

Styf skrev:Har også kun problemer på denne side hvilket er meget underligt og kun på forum ikke på fanklubbens hjemmeside. Forum har aldrig været helt stabilt siden vi fik det nye forum for lidt over et års tid siden men det har været til at leve med. Nu er det helt galt.
Lige min tanke, men jeg har ikke tjekket det. Med risiko for at blive lidt nørdet, kunne man jo forestille sig, at det var databaseserveren, der havde lidt problemer i perioder. Jeg ved ikke hvorvidt den deles med andre websites, men det kunne man jo forestille sig. Hostingselskaber skal jo tjene penge, og servere er dyre = køb så få som muligt.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Emmy » onsdag, 27. aug, 2008 18:42

Lige i dette øjeblik er det f.eks. helt galt. Irriterende langsomt og ustabilt.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar